בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

aaa123

Member
תודה. מכיון שיש לי חופשי חודשי אז הפיצול בכל מקרה כדאי

לפי מספר הנסיעות לרחובות לא כדאי לך חופשי חודשי הכולל
את רחובות. שים לב שהכרטיס הזה תקף רק באגד וקווים, ואם רוב הנסיעות שלך בתל אביב או בחלק המרכזי של גוש דן, הכרטיס הזה לא יתאים לך.
בגלל שרחובות אינה כלולה ברפורמת גוש דן נוצר מצב שבו ייתכן שכדאי לפצל את התשלום בנסיעה בין ת"א לרחובות.
להשתמש בחופשי-חודשי לגוש המרכזי בין ת"א לראשון לציון ולשלם בנפרד על הקטע שבין ראשון לציון לרחובות.
בחישוב לנסיעה חד-פעמית יוצא שהפיצול כדאי בנסיעות מצפון תל אביב:
מחיר נסיעה בין ת"א לראשון לציון 6.9 + מחיר נסיעה בין ראשון לציון לרחובות 9.6 = סך הכל 16.5 ש"ח.
מחיר נסיעה בין מרכז תל אביב לרחובות הוא 14.7 ש"ח ובין צפון תל אביב לרחובות הוא 16.8 ש"ח.
לכן, לכל המקרים שאתה שואל לגביהם התשובה תלויה בנקודת המוצא בת"א. אם היא בצפון תל אביב יהיה עדיף לך לקנות כרטיסיה לקטע שבין ראשון לציון לרחובות בנוסף לחופשי חודשי של הגוש המרכזי ולשלם באוטובוס "פעמיים" - בנקודת המוצא עבור הנסיעה עד ראשון לציון ובראשון לציון עבור המשך הנסיעה עד היעד.
אם היא במרכז תל אביב - יהיה עדיף לך לקנות כרטיסיה לנסיעות בין ת"א לרחובות אם זה במקום החופשי חודשי. אם יש לך את החופשי חודשי בכל מקרה הפיצול יהיה כדאי.
תודה. מכיון שיש לי חופשי חודשי אז הפיצול בכל מקרה כדאי
ונקודת המוצא בתל-אביב לא רלבנטית.
 

olli3

New member
מנהל
מזה רב קו שנחסם? שבוטל? אולי במכונות לטעינת רב קו.

עוד שאלה על רב קו
במידה ואני לא זוכרת מה היה לי ברב קו ישן שנחסם, האם יש דרך לבדוק יתרת נסיעות ללא הגעה לעמדות הנפקה של החברות השונות?


תודה.
מזה רב קו שנחסם? שבוטל? אולי במכונות לטעינת רב קו.
 

אוהדא11

New member
עתיד המספרים הפנימיים בדן-האם ימוחזרו מספרים?
לאחרונה נתקלתי בתמונה של מכונה מספר 7928,מה שמקרב את דן לקיצה המתקרב של סדרת המספרים 7XXX (להלן:''7'') שיועדה לאוטובוסים נמוכי רצפה.
ההצטידות האחרונה הממשיכה במלוא עוזה היא של 166 מכונות,מ7779 ולכן היא מסתיימת ב7945.אחר כך ישנן 100 מכונות מוגמרות שיגיעו לדן,אבל בסדרת הפנימיים ''7'' ישארו עוד 55 מקומות.

השאלה היא האם ימוחזרו מספרים פנימיים כמו באגד?
אם נסקור לרגע את הפנימיים בדן,אז יש לנו כמה סדרות:
XXX -סדרה תלת מספרית למפרקיות.גם היא מן הסתם תסתיים עד סוף העשור הבא.
1XXX אאל''ט הייתה סדרה של ליילנדים.
2XXX סדרה המיועדת לבינעירוניים.כרגע אי-שם ב251X.
3XXX סדרת SL,שאם איני טועה הושלמה במלואה.
4XXX סדרת SL,שהגיעה עד בערך 41XX.
5XXX סדרת למיניבוסים (דן\הנתיב המהיר\משדן).
6XXX סדרת EL.מגיעה עד 63XX.
7XXX כאמור,סדרת נמוכי רצפה.
8XXX סדרת עבר של יונייטד טורס,לא ברור לי מה היה היקף השימוש בסידרה.
9XXX סדרת סדנאות ניידות ורכבי שירות למיניהם.

האם יש מישהו שיודע מה דן תעשה? גם סתם זריקת רעיונות אפשרית...
אני מניח שדן תשתמש באחת הסדרות הבאות (גם אם זה אומר ''מיחזור''):1XXX,4XXX,6XXX,8XXX.

נ.ב
פתחתי הודעה חדשה מחוץ לשרשור השאלות,אני מקווה שזה מוצדק.
לדעתי יחזרו לסדרת 1XXX
 

orenhz

Member
עתיד המספרים הפנימיים בדן-האם ימוחזרו מספרים?
לאחרונה נתקלתי בתמונה של מכונה מספר 7928,מה שמקרב את דן לקיצה המתקרב של סדרת המספרים 7XXX (להלן:''7'') שיועדה לאוטובוסים נמוכי רצפה.
ההצטידות האחרונה הממשיכה במלוא עוזה היא של 166 מכונות,מ7779 ולכן היא מסתיימת ב7945.אחר כך ישנן 100 מכונות מוגמרות שיגיעו לדן,אבל בסדרת הפנימיים ''7'' ישארו עוד 55 מקומות.

השאלה היא האם ימוחזרו מספרים פנימיים כמו באגד?
אם נסקור לרגע את הפנימיים בדן,אז יש לנו כמה סדרות:
XXX -סדרה תלת מספרית למפרקיות.גם היא מן הסתם תסתיים עד סוף העשור הבא.
1XXX אאל''ט הייתה סדרה של ליילנדים.
2XXX סדרה המיועדת לבינעירוניים.כרגע אי-שם ב251X.
3XXX סדרת SL,שאם איני טועה הושלמה במלואה.
4XXX סדרת SL,שהגיעה עד בערך 41XX.
5XXX סדרת למיניבוסים (דן\הנתיב המהיר\משדן).
6XXX סדרת EL.מגיעה עד 63XX.
7XXX כאמור,סדרת נמוכי רצפה.
8XXX סדרת עבר של יונייטד טורס,לא ברור לי מה היה היקף השימוש בסידרה.
9XXX סדרת סדנאות ניידות ורכבי שירות למיניהם.

האם יש מישהו שיודע מה דן תעשה? גם סתם זריקת רעיונות אפשרית...
אני מניח שדן תשתמש באחת הסדרות הבאות (גם אם זה אומר ''מיחזור''):1XXX,4XXX,6XXX,8XXX.

נ.ב
פתחתי הודעה חדשה מחוץ לשרשור השאלות,אני מקווה שזה מוצדק.
ממתי דן מזמינים מכונות מוגמרות?!
האם מדובר במאן NL כמו שיש היום, או ברכש שונה?
 
ממתי דן מזמינים מכונות מוגמרות?!
האם מדובר במאן NL כמו שיש היום, או ברכש שונה?
אני מניח שינסו רכבים שונים,ולאו דווקא מאן
אם בסופו של דבר יוחלט לרכוש מאן,אני לא אתפלא-אבל תהיה בטוח שנראה רכבים נוספים בניסיון:סולאריס,וולוו,סקניה,ומי יודע-אולי אפילו סיטארו.
 
אני מניח שינסו רכבים שונים,ולאו דווקא מאן
אם בסופו של דבר יוחלט לרכוש מאן,אני לא אתפלא-אבל תהיה בטוח שנראה רכבים נוספים בניסיון:סולאריס,וולוו,סקניה,ומי יודע-אולי אפילו סיטארו.
סיטארו ניתן לקנות אך ורק מוגמר וזה לדעתי
דבר מאוד נכון ! איכות ההרכבה הגרמנית עולה אלפי מונים על ההרכבה הישראלית. עם כל הכבוד למרכיבים הישראלים - יש להם עוד שנים מה ללמוד. אצל מרצדס - יש עיקרון שסיטארו מורכב רק בטריטוריה גרמנית.
ואגב: איכות ההרכבה של "הארגז" עולה באופן ניכר על "מרכבים".
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה