בקשות ושאלות (לא הכוונה)

מצב
הנושא נעול.

אורי404

New member
המספור אולי מוזר. אבל העיקר שיש קו חדש

שאלה לגבי מוזרות מספור קו 472 של דן
למה בחרו מספר כזה מוזר?
1) קידומת של 4 מעידה על קו לילה!

2) מה הקשר למזלג 72 שמגיע מראשון/חולון לרידינג? זה יכול להיראות בתל אביב עצמה כחלק ממזלג זה.

3) בדרך כלל קו עם מספר גבוה כמו 400 ומשהו מראה על קו יוממים או קו שמגיע רחוק. לא ברור.

הדבר הטוב היחיד הוא שדן סוף סוף לא לקחו מספר של פתח תקווה והשתמשו בו לקו בראש העין, או שאולי כבר נגמרו המספרים כי 250,251 תפוסים. טוב שלא עשו אותו 151 או 351. זה כבר היה מוגזם.

ואם כבר 472, חבל שלא קראו לו 471 על שם הכביש בו הוא נוסע!
המספור אולי מוזר. אבל העיקר שיש קו חדש
העיקר, שיש קו חדש, שאמור להיות טוב.
אולי הייתי מקים קו דומה מפתח תקווה לתל אביב, דרך כביש 471. את הקו הזה הייתי ממספר, כקו שדומה למספרי 5X או 6X או 8X בפתח תקווה. למשל 88 או 64. הקו מראש העין היה כמספור 288 או 264 (בדומה ל250 ול-282).

אגב, אילו מכונות עתידות לפעול בקו? אוטובוסים עירוניים (כולל אולי גם מפרקיים, בדומה לחלק מנסיעות 250)? אוטובוסים בינעירוניים, שהיו בקו 400? בדומה לחלק מנסיעות קו 250? אולי גם וגם?
 
אני גם חושב שהקו היה צריך לקבל מספר אחר.

שאלה לגבי מוזרות מספור קו 472 של דן
למה בחרו מספר כזה מוזר?
1) קידומת של 4 מעידה על קו לילה!

2) מה הקשר למזלג 72 שמגיע מראשון/חולון לרידינג? זה יכול להיראות בתל אביב עצמה כחלק ממזלג זה.

3) בדרך כלל קו עם מספר גבוה כמו 400 ומשהו מראה על קו יוממים או קו שמגיע רחוק. לא ברור.

הדבר הטוב היחיד הוא שדן סוף סוף לא לקחו מספר של פתח תקווה והשתמשו בו לקו בראש העין, או שאולי כבר נגמרו המספרים כי 250,251 תפוסים. טוב שלא עשו אותו 151 או 351. זה כבר היה מוגזם.

ואם כבר 472, חבל שלא קראו לו 471 על שם הכביש בו הוא נוסע!
אני גם חושב שהקו היה צריך לקבל מספר אחר.
יש מספרים פנויים ב 2XX וה 3XX.
&nbsp
לקו הייתי נותן את המספרים הבאים: 238 או 351 או 382.
את המספר 472 הייתי נותן דווקא לבמקרה ויפתחו קו לילה חדש של דן בחולון.
&nbsp
 
אבל אין קשר בין הקו הזה לבין 38, 51 או 82

אני גם חושב שהקו היה צריך לקבל מספר אחר.
יש מספרים פנויים ב 2XX וה 3XX.
&nbsp
לקו הייתי נותן את המספרים הבאים: 238 או 351 או 382.
את המספר 472 הייתי נותן דווקא לבמקרה ויפתחו קו לילה חדש של דן בחולון.
&nbsp
אבל אין קשר בין הקו הזה לבין 38, 51 או 82
הקו היחיד שיש לקו החדש חפיפה משמעותית איתו (בתנאי שלקו החדש יהיו תחנות איסוף והורדה בכביש השירות של 471 ובציר אלוף שדה) זה קו 56.
 

orchilit

New member
והכי מוזר - עוד אין פירוט שלו באתר דן. גם כשמחפשים בתאריך זה

שאלה לגבי מוזרות מספור קו 472 של דן
למה בחרו מספר כזה מוזר?
1) קידומת של 4 מעידה על קו לילה!

2) מה הקשר למזלג 72 שמגיע מראשון/חולון לרידינג? זה יכול להיראות בתל אביב עצמה כחלק ממזלג זה.

3) בדרך כלל קו עם מספר גבוה כמו 400 ומשהו מראה על קו יוממים או קו שמגיע רחוק. לא ברור.

הדבר הטוב היחיד הוא שדן סוף סוף לא לקחו מספר של פתח תקווה והשתמשו בו לקו בראש העין, או שאולי כבר נגמרו המספרים כי 250,251 תפוסים. טוב שלא עשו אותו 151 או 351. זה כבר היה מוגזם.

ואם כבר 472, חבל שלא קראו לו 471 על שם הכביש בו הוא נוסע!
והכי מוזר - עוד אין פירוט שלו באתר דן. גם כשמחפשים בתאריך זה
ואילך.
 

Ofekalef1

New member
הארכת פרופיל "נוער"

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
הארכת פרופיל "נוער"
אז הלכתי לעמדה של הרכבת. בבקשה להאריך את פרופיל התלמיד שלי נתקלתי בתגובה שאין כזה פרופיל, ושאולי אני מתכוון לנוער. אז אמרתי כן, הצגתי את האישור, והיא אמרה שהיא לא יכולה להאריך. שהוא נגמר ביום ההולדת שלי (שעוד לא חל) ושהיא לא רואה אופציה להאריך את הפרופיל הזה.
&nbsp
במקרה עברתי גם בעמדה של מטרודן, ושם היא אמרה שאין בעיה להאריך את הפרופיל אם אני צריך.
מה אתם ממליצים לעשות?
 

MBCAISR

New member
אם הרב קו הונפק ברכבת אין לך ברירה

הארכת פרופיל "נוער"
אז הלכתי לעמדה של הרכבת. בבקשה להאריך את פרופיל התלמיד שלי נתקלתי בתגובה שאין כזה פרופיל, ושאולי אני מתכוון לנוער. אז אמרתי כן, הצגתי את האישור, והיא אמרה שהיא לא יכולה להאריך. שהוא נגמר ביום ההולדת שלי (שעוד לא חל) ושהיא לא רואה אופציה להאריך את הפרופיל הזה.
&nbsp
במקרה עברתי גם בעמדה של מטרודן, ושם היא אמרה שאין בעיה להאריך את הפרופיל אם אני צריך.
מה אתם ממליצים לעשות?
אם הרב קו הונפק ברכבת אין לך ברירה
אם הרב קו הונפק ברכבת אין לך ברירה, אלא להאריך את הפרופיל שם.
מציע שתחזור ביום אחר, כשיהיו מישהי או מישהו שמבינים קצת יותר, ויאריכו לך את הפרופיל.
 

Ofekalef1

New member
אין לי בעיה להאריך שם, אבל אני לא מבין איפה הבעיה.

אם הרב קו הונפק ברכבת אין לך ברירה
אם הרב קו הונפק ברכבת אין לך ברירה, אלא להאריך את הפרופיל שם.
מציע שתחזור ביום אחר, כשיהיו מישהי או מישהו שמבינים קצת יותר, ויאריכו לך את הפרופיל.
אין לי בעיה להאריך שם, אבל אני לא מבין איפה הבעיה.
עכשיו דיברתי עם נציג בצ'אט של הרכבת שבכלל לא הקשיב למה שאמרתי וכתב כל הזמן "מעל גיל 18 ניתנת הנחת מבוגר".
בנוסף, פניתי אל הרכבת בפייסבוק והחזירו לי שעליי למלא את טופס מכאן ולשלם עשרה שקלים (על מה?) ואז תוך שלושים יום ינפיקו לי כרטיס תלמיד. לא ממש ברור לי מה הכוונה ואני עוד מחכה לתשובה, אבל אני חושב שהם הבינו שאני צריך הנחת תלמיד לנסיעה ברכבת, מה שלא קורה.
 

MBCAISR

New member
כרטיס חדש

אין לי בעיה להאריך שם, אבל אני לא מבין איפה הבעיה.
עכשיו דיברתי עם נציג בצ'אט של הרכבת שבכלל לא הקשיב למה שאמרתי וכתב כל הזמן "מעל גיל 18 ניתנת הנחת מבוגר".
בנוסף, פניתי אל הרכבת בפייסבוק והחזירו לי שעליי למלא את טופס מכאן ולשלם עשרה שקלים (על מה?) ואז תוך שלושים יום ינפיקו לי כרטיס תלמיד. לא ממש ברור לי מה הכוונה ואני עוד מחכה לתשובה, אבל אני חושב שהם הבינו שאני צריך הנחת תלמיד לנסיעה ברכבת, מה שלא קורה.
כרטיס חדש
נשמע שהם לא ממש יודעים מה הם אומרים, ושהדבר הכי קל לעשות יהיה להוציא רב קו נוסף בעמדה של מטרודן (בלי לספר להם כמובן שיש לך כבר אחד שהוצאת ברכבת ישראל...).
את תוקף פרופיל הנוער בכרטיס החדש יקבעו לסוף שנת הלימודים או לסוף אוגוסט.
סיים את הניקובים שיש לך על הכרטיס הישן, וטען את הניקובים החדשים בכרטיס החדש.

נשמע מסובך וקצת דבילי, אבל ככה זה בחלם הרב קו שלנו.
בהצלחה
 

Ofekalef1

New member
נו, באמת...

כרטיס חדש
נשמע שהם לא ממש יודעים מה הם אומרים, ושהדבר הכי קל לעשות יהיה להוציא רב קו נוסף בעמדה של מטרודן (בלי לספר להם כמובן שיש לך כבר אחד שהוצאת ברכבת ישראל...).
את תוקף פרופיל הנוער בכרטיס החדש יקבעו לסוף שנת הלימודים או לסוף אוגוסט.
סיים את הניקובים שיש לך על הכרטיס הישן, וטען את הניקובים החדשים בכרטיס החדש.

נשמע מסובך וקצת דבילי, אבל ככה זה בחלם הרב קו שלנו.
בהצלחה
נו, באמת...
יש לי כבר כרטיס רב קו במטרודן, אבל הוצאתי אחד ברכבת כי הרבה יותר נוח להגיע אליהם, ויש גם את האתר של הרכבת.
דיברתי עכשיו עם חגית מפניות הציבור, שהסבירה לי שע"פ הנהלים שלהם אין דבר כזה להאריך פרופיל נוער מעבר לגיל 18. איך יכולה להיות אי התאמה בין החברות על דבר כזה?
בקיצור, אני צריך לסיים את הנסיעות שלי ברב קו של הרכבת ולשים אותו במגירה...
&nbsp
תודה לכולם על העזרה.
 

MBCAISR

New member
הבנתי, מצטער על עוגמת הנפש

נו, באמת...
יש לי כבר כרטיס רב קו במטרודן, אבל הוצאתי אחד ברכבת כי הרבה יותר נוח להגיע אליהם, ויש גם את האתר של הרכבת.
דיברתי עכשיו עם חגית מפניות הציבור, שהסבירה לי שע"פ הנהלים שלהם אין דבר כזה להאריך פרופיל נוער מעבר לגיל 18. איך יכולה להיות אי התאמה בין החברות על דבר כזה?
בקיצור, אני צריך לסיים את הנסיעות שלי ברב קו של הרכבת ולשים אותו במגירה...
&nbsp
תודה לכולם על העזרה.
הבנתי, מצטער על עוגמת הנפש
אם יש לך כוח - כתוב מכתב למשרד התחבורה על אי-ההתאמה המטופש הזה.
אם יהיה לך מזל - תקבל תשובה
 

Ofekalef1

New member
להם מותר לספר שיש לי שני כרטיסי רב קו?


הבנתי, מצטער על עוגמת הנפש
אם יש לך כוח - כתוב מכתב למשרד התחבורה על אי-ההתאמה המטופש הזה.
אם יהיה לך מזל - תקבל תשובה
להם מותר לספר שיש לי שני כרטיסי רב קו?
 

MBCAISR

New member
עדיף שלא, אבל לך תדע...

להם מותר לספר שיש לי שני כרטיסי רב קו?
עדיף שלא, אבל לך תדע...
אולי בעקבות זה הם יבינו שהם צריכים להקים מרכז אחד מטעמם לטיפול בכרטיסי הרב הקו, ולא להטיל את זה על חברות התח"צ.
 

846

Active member
ברור שאין פרופיל "תלמיד" משרד התחבורה

הארכת פרופיל "נוער"
אז הלכתי לעמדה של הרכבת. בבקשה להאריך את פרופיל התלמיד שלי נתקלתי בתגובה שאין כזה פרופיל, ושאולי אני מתכוון לנוער. אז אמרתי כן, הצגתי את האישור, והיא אמרה שהיא לא יכולה להאריך. שהוא נגמר ביום ההולדת שלי (שעוד לא חל) ושהיא לא רואה אופציה להאריך את הפרופיל הזה.
&nbsp
במקרה עברתי גם בעמדה של מטרודן, ושם היא אמרה שאין בעיה להאריך את הפרופיל אם אני צריך.
מה אתם ממליצים לעשות?
ברור שאין פרופיל "תלמיד" משרד התחבורה
קורא לסוג נוסע "נוער" בשם תלמיד בטעות.....
זה יוצר הרבה בעיות. כי סוג נוסע "תלמיד, זכאי להנחות מסויימות בלבד וגם זה מעל קוד 16 באגד ובמוצא ויעד הנקובים על כרטיס התלמיד.
 

846

Active member
אצלה השילוט נכון ואצל כל השאר

שילוט באורבנית
מה היוצא דופן בשילוט הקו באורבנית 699 ? רק אצלה מופיע בשילוט הקו הספרה 1
בשאר האורבניות מופיע בשילוט הקו 001
אצלה השילוט נכון ואצל כל השאר
השילוט מוטעה....
 
האם מישהו יודע להסביר את הציטוט הבא מפרוטוקול ישיבה של

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
האם מישהו יודע להסביר את הציטוט הבא מפרוטוקול ישיבה של
מועצת עיריית ראש העין מ-28.7.2014 (אגב ישיבה שבה דווח כבר על הקו החדש הצפוי):
"
שלום בן משה – ראש העיר: מודל לדוגמא. וזה הוא עושה במלחמה פנימית שיש לו עם
האנשים שלו, שהם אפיקורוסים לתחבורה הציבורית. אבל הוא כבר זיהה את זה והוא אמר
לאנשים שלו בישיבה האחרונה, אני מבקש שכל מה שתחסכו ב"בקעת אונו", תעבירו אותו
לטובת הקווים של "ראש העין". אמר את זה במפורש, וזה גם מופיע בסיכום.
"
(עמ' 54)
http://www.rosh-haayin.muni.il/html5/web/2249/23836ImageFile3.pdf
בציטוט הזה ראש עיריית ראש העין מתייחס לדברים של מנהל חדש של רשות התחבורה (ככל הנראה רשות התחבורה הציבורית).
מה אפשר להבין מהדברים הללו? שהולכים לחסוך בבקעת אונו לטובת ראש העין?
או שאני מבין לא נכון את העברית שכתובה באותו פרוטוקול?

לפי אותו פרוטוקול גם אפשר להבין שסגירת ופרסום המכרז נדחה בחודשים האחרונים בגלל דרישה של עיריית ראש העין.
 

Yarenn

New member
האם יש איזה חופשי חודשי או משהו רלוונטי לנסיעה משזור לכרמיאל

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
האם יש איזה חופשי חודשי או משהו רלוונטי לנסיעה משזור לכרמיאל
תחנה אחת ממסעף שזור לתחנה שליד חוצות כרמיאל?
 

aaa123

Member
מה הדרך הזולה ביותר לנסוע מתל-אביב לרחובות וחזרה בקו 274?

בקשות ושאלות (לא הכוונה)
מה הדרך הזולה ביותר לנסוע מתל-אביב לרחובות וחזרה בקו 274?
יש לי חופשי חודשי הגוש המרכזי שלא כולל נסיעה לרחובות(מחירו 246 ש"ח).

מבדיקה שלי מחיר חופשי חודשי שכן כולל נסיעה לרחובות עלותו 310 ש"ח.
לא נראה לי שאפשר להחליף חופשי חודשי לגוש המרכזי בחופשי חודשי כזה במיוחד שיש איזורים כגון גבעת שמואל שנכללים בכרטיס חופשי חודשי הגוש המרכזי (סמל 111 בלינק) אבל לא נכללים בכרטיס שכולל נסיעה לרחובות סמל 73 בלינק)

[URL]http://www.egged.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-1593-%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D.aspx[/URL]

בהתחשב בנתונים האלו מה הדרך הזולה ביותר כפונקציה של מספר נסיעות לנסוע בקו 274(אני רוצה לדעת את התשובה במקרה שאני נוסע פעם אחת לרחובות וחזרה בחודש,ובמקרה שאני נוסע פעמיים או 3 בחודש כשכל נסיעה היא הלוך וחזור ,ואותו דבר במקרה שאסע בו בעתיד באופן קבוע פעם אחת בשבוע הלוך וחזור).
 
לפי מספר הנסיעות לרחובות לא כדאי לך חופשי חודשי הכולל

מה הדרך הזולה ביותר לנסוע מתל-אביב לרחובות וחזרה בקו 274?
יש לי חופשי חודשי הגוש המרכזי שלא כולל נסיעה לרחובות(מחירו 246 ש"ח).

מבדיקה שלי מחיר חופשי חודשי שכן כולל נסיעה לרחובות עלותו 310 ש"ח.
לא נראה לי שאפשר להחליף חופשי חודשי לגוש המרכזי בחופשי חודשי כזה במיוחד שיש איזורים כגון גבעת שמואל שנכללים בכרטיס חופשי חודשי הגוש המרכזי (סמל 111 בלינק) אבל לא נכללים בכרטיס שכולל נסיעה לרחובות סמל 73 בלינק)

[URL]http://www.egged.co.il/%D7%9E%D7%90%D7%9E%D7%A8-1593-%D7%98%D7%91%D7%9C%D7%90%D7%95%D7%AA-%D7%9E%D7%97%D7%99%D7%A8%D7%99%D7%9D-%D7%95%D7%A7%D7%95%D7%93%D7%99%D7%9D.aspx[/URL]

בהתחשב בנתונים האלו מה הדרך הזולה ביותר כפונקציה של מספר נסיעות לנסוע בקו 274(אני רוצה לדעת את התשובה במקרה שאני נוסע פעם אחת לרחובות וחזרה בחודש,ובמקרה שאני נוסע פעמיים או 3 בחודש כשכל נסיעה היא הלוך וחזור ,ואותו דבר במקרה שאסע בו בעתיד באופן קבוע פעם אחת בשבוע הלוך וחזור).
לפי מספר הנסיעות לרחובות לא כדאי לך חופשי חודשי הכולל
את רחובות. שים לב שהכרטיס הזה תקף רק באגד וקווים, ואם רוב הנסיעות שלך בתל אביב או בחלק המרכזי של גוש דן, הכרטיס הזה לא יתאים לך.
בגלל שרחובות אינה כלולה ברפורמת גוש דן נוצר מצב שבו ייתכן שכדאי לפצל את התשלום בנסיעה בין ת"א לרחובות.
להשתמש בחופשי-חודשי לגוש המרכזי בין ת"א לראשון לציון ולשלם בנפרד על הקטע שבין ראשון לציון לרחובות.
בחישוב לנסיעה חד-פעמית יוצא שהפיצול כדאי בנסיעות מצפון תל אביב:
מחיר נסיעה בין ת"א לראשון לציון 6.9 + מחיר נסיעה בין ראשון לציון לרחובות 9.6 = סך הכל 16.5 ש"ח.
מחיר נסיעה בין מרכז תל אביב לרחובות הוא 14.7 ש"ח ובין צפון תל אביב לרחובות הוא 16.8 ש"ח.
לכן, לכל המקרים שאתה שואל לגביהם התשובה תלויה בנקודת המוצא בת"א. אם היא בצפון תל אביב יהיה עדיף לך לקנות כרטיסיה לקטע שבין ראשון לציון לרחובות בנוסף לחופשי חודשי של הגוש המרכזי ולשלם באוטובוס "פעמיים" - בנקודת המוצא עבור הנסיעה עד ראשון לציון ובראשון לציון עבור המשך הנסיעה עד היעד.
אם היא במרכז תל אביב - יהיה עדיף לך לקנות כרטיסיה לנסיעות בין ת"א לרחובות אם זה במקום החופשי חודשי. אם יש לך את החופשי חודשי בכל מקרה הפיצול יהיה כדאי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה