מזמן לא ראיתי את החשמלי: "טריו-5"
תמונת היום ההוא בתל-אביב.
צולם ביום שלישי שלשום,במסוף 2000.
אני לא יודע...,מזמן לא ראיתי את החשמלי
ואני מתכוון שלא ראיתי אותו גם בסידור העבודה במסוף.
מה קורה איתו?
ראיתי אותו שלשום בבוקרמזמן לא ראיתי את החשמלי
ואני מתכוון שלא ראיתי אותו גם בסידור העבודה במסוף.
מה קורה איתו?
שאלה: "טריו-5"
תמונת היום ההוא בתל-אביב.
צולם ביום שלישי שלשום,במסוף 2000.
יתכן והמטרוניות זקוקות למסלול נפרד...,שאלה
למה לא מכיניסים כלים כמו המטרונית לסידור בתל-אביב באותם קווים שיש בהם אוטובוסים מפרקיים?
הרי זה מאוד דומה וגם ככה המטרונית שייכת לדן.
הן בדיוק כמו הMAN עם ה-4 דלתות.יתכן והמטרוניות זקוקות למסלול נפרד...,
ממה שידוע לי הן ארוכות יותר מאשר מפרקית רגילה,ובחיפה לקח שנים להכין את התשתית עבורן ועם הרבה עיכובים. בגוש-דן שותפות לפרויקטים כאלה כמה עיריות,ובכל אחת מהן יש ביורוקרטיה והתנגדויות לפרויקט כזה ואחר,כך ששם לא נראה בקרוב לא מטרוניות ולא רק"ל.
לא בכל מצב בו מפעילים מפרקית,ניתן במקומה להפעיל מטרונית,עקב הבדלים באורך,אני מניח.
לא ידוע לי,יכול להיות.הן בדיוק כמו הMAN עם ה-4 דלתות.
אלו שיש גם בדן וגם באגד (מבחינת אורך), סך הכל המרכב שונה.
המכשירים האלו ללא מכשירי תיקוףשאלה
למה לא מכיניסים כלים כמו המטרונית לסידור בתל-אביב באותם קווים שיש בהם אוטובוסים מפרקיים?
הרי זה מאוד דומה וגם ככה המטרונית שייכת לדן.
שיציבו כרטיסן...המכשירים האלו ללא מכשירי תיקוף
פניימיים, ואין גישה לנהג, ככה שצריך מכשירי תיקוף חיצוניים בכל תחנה.
מה יעזור לאפשר לעלות מכל הדלתות אם איןשיציבו כרטיסן...
או שיאפשרו (כמו שיש היום בקו 5) "עליה מהדלת האחורית" בכל הדלתות של המטרונית.
אז איך זה שבקו 5 הם כן עולים מהדלת האחוריתמה יעזור לאפשר לעלות מכל הדלתות אם אין
באוטובוס מכשירי תיקוף?
וכרטיסנים הם אמצעי של שנות השבעים של המאה העשרים, לא של המאה ה-21. חוץ מזה שלפני שמציבים כרטיסנים צריך לגייס ולהעסיק אותם ובשביל 90 אוטובוסים שיעבדו כל היום צריך הרבה כרטיסנים.
עדיף את הכסף הזה להשקיע באמצעים של תחבורה מודרנית וזה מה שנת"ע אמורה לעשות על מנת שהאוטובוסים הללו יפעלו.
נת"ע פשוט צריכה לעשות כבר את מה שהייתה אמורה לעשות מזמן ולהקים את התשתית הנחוצה להפעלת האוטובוסים הללו בקו האדום המקדים, לו הם נועדו מלכתחילה.
גם בחיפה מכשירי התיקוף והתשלום של המטרוניתאז איך זה שבקו 5 הם כן עולים מהדלת האחורית
ויש מכשירי תיקוף באוטובוס? למה שלא ישימו את אותם מכשירי תיקוף באותן מטרוניות?
הבעיה שנת"ע מכריחה אותנו לחפש פתרונותגם בחיפה מכשירי התיקוף והתשלום של המטרונית
מותקנים בתחנות ולא באוטובוסים.
כנראה יש קושי טכני להתקין מכשירי תיקוף באוטובוסים הללו, קושי שלא קיים באוטובוסים המשמשים היום את דן בגוש דן.
כמו כן המכשירים שמותקנים באוטובוסים בקווים 4,5,104 הם מכשירי תיקוף בלבד ולא מכשירים שניתן לשלם בהם.
באוטובוסי המטרונית אין גישה לנהג ולא ניתן לשלם לו. מה יעשו נוסעים בנסיעה חד-פעמית המעוניינים לשלם במזומן? לא יעלו על האוטובוס?
איך שלא מסובבים את זה - מה שצריך לעשות זה מה שנת"ע בכל מקרה אמורה לעשות. פשוט צריך לדאוג שזה כבר יתבצע ולא לחפש פתרונות מתחת לאדמה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.