: "טריו-5"

מצב
הנושא נעול.

אלון 58

New member
: "טריו-5"


: "טריו-5"

תמונת היום ההוא בתל-אביב.
צולם ביום שלישי שלשום,במסוף 2000.
 

felixr

New member
מזמן לא ראיתי את החשמלי

: "טריו-5"

תמונת היום ההוא בתל-אביב.
צולם ביום שלישי שלשום,במסוף 2000.
מזמן לא ראיתי את החשמלי
ואני מתכוון שלא ראיתי אותו גם בסידור העבודה במסוף.
מה קורה איתו?
 

אלון 58

New member
אני לא יודע...,

מזמן לא ראיתי את החשמלי
ואני מתכוון שלא ראיתי אותו גם בסידור העבודה במסוף.
מה קורה איתו?
אני לא יודע...,
אני לא תל-אביבי,ובעצמי עוד לא ראיתי אותו בכלל,אלא רק בתמונות.
 

mister K

New member
ראיתי אותו שלשום בבוקר

מזמן לא ראיתי את החשמלי
ואני מתכוון שלא ראיתי אותו גם בסידור העבודה במסוף.
מה קורה איתו?
ראיתי אותו שלשום בבוקר
עדיין נוסע בקו 5, כל פעם עם נהג אחר.
 

V e l v e t D r

New member
שאלה

: "טריו-5"

תמונת היום ההוא בתל-אביב.
צולם ביום שלישי שלשום,במסוף 2000.
שאלה
למה לא מכיניסים כלים כמו המטרונית לסידור בתל-אביב באותם קווים שיש בהם אוטובוסים מפרקיים?
הרי זה מאוד דומה וגם ככה המטרונית שייכת לדן.
 

אלון 58

New member
יתכן והמטרוניות זקוקות למסלול נפרד...,

שאלה
למה לא מכיניסים כלים כמו המטרונית לסידור בתל-אביב באותם קווים שיש בהם אוטובוסים מפרקיים?
הרי זה מאוד דומה וגם ככה המטרונית שייכת לדן.
יתכן והמטרוניות זקוקות למסלול נפרד...,
ממה שידוע לי הן ארוכות יותר מאשר מפרקית רגילה,ובחיפה לקח שנים להכין את התשתית עבורן ועם הרבה עיכובים. בגוש-דן שותפות לפרויקטים כאלה כמה עיריות,ובכל אחת מהן יש ביורוקרטיה והתנגדויות לפרויקט כזה ואחר,כך ששם לא נראה בקרוב לא מטרוניות ולא רק"ל.
לא בכל מצב בו מפעילים מפרקית,ניתן במקומה להפעיל מטרונית,עקב הבדלים באורך,אני מניח.
 

olli3

New member
מנהל
הן בדיוק כמו הMAN עם ה-4 דלתות.

יתכן והמטרוניות זקוקות למסלול נפרד...,
ממה שידוע לי הן ארוכות יותר מאשר מפרקית רגילה,ובחיפה לקח שנים להכין את התשתית עבורן ועם הרבה עיכובים. בגוש-דן שותפות לפרויקטים כאלה כמה עיריות,ובכל אחת מהן יש ביורוקרטיה והתנגדויות לפרויקט כזה ואחר,כך ששם לא נראה בקרוב לא מטרוניות ולא רק"ל.
לא בכל מצב בו מפעילים מפרקית,ניתן במקומה להפעיל מטרונית,עקב הבדלים באורך,אני מניח.
הן בדיוק כמו הMAN עם ה-4 דלתות.
אלו שיש גם בדן וגם באגד (מבחינת אורך), סך הכל המרכב שונה.
 
המכשירים האלו ללא מכשירי תיקוף

שאלה
למה לא מכיניסים כלים כמו המטרונית לסידור בתל-אביב באותם קווים שיש בהם אוטובוסים מפרקיים?
הרי זה מאוד דומה וגם ככה המטרונית שייכת לדן.
המכשירים האלו ללא מכשירי תיקוף
פניימיים, ואין גישה לנהג, ככה שצריך מכשירי תיקוף חיצוניים בכל תחנה.
 

טנק2

New member
שיציבו כרטיסן...


המכשירים האלו ללא מכשירי תיקוף
פניימיים, ואין גישה לנהג, ככה שצריך מכשירי תיקוף חיצוניים בכל תחנה.
שיציבו כרטיסן...

או שיאפשרו (כמו שיש היום בקו 5) "עליה מהדלת האחורית" בכל הדלתות של המטרונית.
 
מה יעזור לאפשר לעלות מכל הדלתות אם אין

שיציבו כרטיסן...

או שיאפשרו (כמו שיש היום בקו 5) "עליה מהדלת האחורית" בכל הדלתות של המטרונית.
מה יעזור לאפשר לעלות מכל הדלתות אם אין
באוטובוס מכשירי תיקוף?
וכרטיסנים הם אמצעי של שנות השבעים של המאה העשרים, לא של המאה ה-21. חוץ מזה שלפני שמציבים כרטיסנים צריך לגייס ולהעסיק אותם ובשביל 90 אוטובוסים שיעבדו כל היום צריך הרבה כרטיסנים.
עדיף את הכסף הזה להשקיע באמצעים של תחבורה מודרנית וזה מה שנת"ע אמורה לעשות על מנת שהאוטובוסים הללו יפעלו.
נת"ע פשוט צריכה לעשות כבר את מה שהייתה אמורה לעשות מזמן ולהקים את התשתית הנחוצה להפעלת האוטובוסים הללו בקו האדום המקדים, לו הם נועדו מלכתחילה.
 

טנק2

New member
אז איך זה שבקו 5 הם כן עולים מהדלת האחורית

מה יעזור לאפשר לעלות מכל הדלתות אם אין
באוטובוס מכשירי תיקוף?
וכרטיסנים הם אמצעי של שנות השבעים של המאה העשרים, לא של המאה ה-21. חוץ מזה שלפני שמציבים כרטיסנים צריך לגייס ולהעסיק אותם ובשביל 90 אוטובוסים שיעבדו כל היום צריך הרבה כרטיסנים.
עדיף את הכסף הזה להשקיע באמצעים של תחבורה מודרנית וזה מה שנת"ע אמורה לעשות על מנת שהאוטובוסים הללו יפעלו.
נת"ע פשוט צריכה לעשות כבר את מה שהייתה אמורה לעשות מזמן ולהקים את התשתית הנחוצה להפעלת האוטובוסים הללו בקו האדום המקדים, לו הם נועדו מלכתחילה.
אז איך זה שבקו 5 הם כן עולים מהדלת האחורית
ויש מכשירי תיקוף באוטובוס? למה שלא ישימו את אותם מכשירי תיקוף באותן מטרוניות?
 
גם בחיפה מכשירי התיקוף והתשלום של המטרונית

אז איך זה שבקו 5 הם כן עולים מהדלת האחורית
ויש מכשירי תיקוף באוטובוס? למה שלא ישימו את אותם מכשירי תיקוף באותן מטרוניות?
גם בחיפה מכשירי התיקוף והתשלום של המטרונית
מותקנים בתחנות ולא באוטובוסים.
כנראה יש קושי טכני להתקין מכשירי תיקוף באוטובוסים הללו, קושי שלא קיים באוטובוסים המשמשים היום את דן בגוש דן.
כמו כן המכשירים שמותקנים באוטובוסים בקווים 4,5,104 הם מכשירי תיקוף בלבד ולא מכשירים שניתן לשלם בהם.
באוטובוסי המטרונית אין גישה לנהג ולא ניתן לשלם לו. מה יעשו נוסעים בנסיעה חד-פעמית המעוניינים לשלם במזומן? לא יעלו על האוטובוס?

איך שלא מסובבים את זה - מה שצריך לעשות זה מה שנת"ע בכל מקרה אמורה לעשות. פשוט צריך לדאוג שזה כבר יתבצע ולא לחפש פתרונות מתחת לאדמה.
 

טנק2

New member
הבעיה שנת"ע מכריחה אותנו לחפש פתרונות

גם בחיפה מכשירי התיקוף והתשלום של המטרונית
מותקנים בתחנות ולא באוטובוסים.
כנראה יש קושי טכני להתקין מכשירי תיקוף באוטובוסים הללו, קושי שלא קיים באוטובוסים המשמשים היום את דן בגוש דן.
כמו כן המכשירים שמותקנים באוטובוסים בקווים 4,5,104 הם מכשירי תיקוף בלבד ולא מכשירים שניתן לשלם בהם.
באוטובוסי המטרונית אין גישה לנהג ולא ניתן לשלם לו. מה יעשו נוסעים בנסיעה חד-פעמית המעוניינים לשלם במזומן? לא יעלו על האוטובוס?

איך שלא מסובבים את זה - מה שצריך לעשות זה מה שנת"ע בכל מקרה אמורה לעשות. פשוט צריך לדאוג שזה כבר יתבצע ולא לחפש פתרונות מתחת לאדמה.
הבעיה שנת"ע מכריחה אותנו לחפש פתרונות
מתחת לאדמה. במקום לשים טלאי על גבי טלאי, שישימו כבר מכונות תיקוף מחוץ לאוטובוס!
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה