תחנת קו 45 בדרך נמיר/ז'בוטינסקי

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
תחנת קו 45 בדרך נמיר/ז'בוטינסקי

תחנת קו 45 בדרך נמיר/ז'בוטינסקי
קו 45 יעצור בכיוון תל השומר , גם בדרך נמיר/ז'בוטינסקי לפני הפנייה שמאלה לעל פרשת דרכים, כמו שעשה בשנות ה90.
 

אוהדא11

New member
כפי שהיה עד שנות ה-90 כמו התחנות של 61/62

תחנת קו 45 בדרך נמיר/ז'בוטינסקי
קו 45 יעצור בכיוון תל השומר , גם בדרך נמיר/ז'בוטינסקי לפני הפנייה שמאלה לעל פרשת דרכים, כמו שעשה בשנות ה90.
כפי שהיה עד שנות ה-90 כמו התחנות של 61/62
 

אורי404

New member
עוד עבודה קשה לנהגים

תחנת קו 45 בדרך נמיר/ז'בוטינסקי
קו 45 יעצור בכיוון תל השומר , גם בדרך נמיר/ז'בוטינסקי לפני הפנייה שמאלה לעל פרשת דרכים, כמו שעשה בשנות ה90.
עוד עבודה קשה לנהגים
יהיה צורך לסטות מספר נתיבים בקטע הזה, שבחלק מהיום הוא גדוש תנועה
 

אורי404

New member
ולמרות זאת לא בטוח, שזהו מעבר נוח

בשעות העומס "רק" נתיב אחד
ולמרות זאת לא בטוח, שזהו מעבר נוח
כנראה, שמאותה סיבה בוטלו התחנות של קווים 61 ו-62, שהזכרת. לפני הפעימה השנייה ברפורמה כאשר הם נסעו בז'בוטינסקי שבתל אביב, התחנה הייתה בז'בוטינסקי ולא על דרך נמיר.
 

orchilit

New member
למה נתיב אחד ? שניים

בשעות העומס "רק" נתיב אחד
למה נתיב אחד ? שניים
באזור התחנה יש שלושה נתיבים שלאחר מכן נוסף להם נתיב רביעי משמאל והם הופכים להיות : נתיב תח"צ ישר (ולמכוניות ימינה), נתיב ישר, נתיב מתחלף (עד 9 בבוקר ישר, אחרי 9 : ישר ושמאלה) ונתיב שמאלה. כלומר בכל מקרה, צריך לסטות לפחות שני נתיבים. לדעתי , מסיבה זו ביטלו לו את התחנה בשנות ה90. ממיטב זכרוני בנסיעותיי לאונ' ת"א מגבעתיים וחזרה, זה היה סיוט שלא ייאמן. (היום אפילו יותר גדול, כי העומס מתחיל כבר בתיכון חדש אחה"צ).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה