ולמרות זאת לא בטוח, שזהו מעבר נוח
כנראה, שמאותה סיבה בוטלו התחנות של קווים 61 ו-62, שהזכרת. לפני הפעימה השנייה ברפורמה כאשר הם נסעו בז'בוטינסקי שבתל אביב, התחנה הייתה בז'בוטינסקי ולא על דרך נמיר.
למה נתיב אחד ? שניים
באזור התחנה יש שלושה נתיבים שלאחר מכן נוסף להם נתיב רביעי משמאל והם הופכים להיות : נתיב תח"צ ישר (ולמכוניות ימינה), נתיב ישר, נתיב מתחלף (עד 9 בבוקר ישר, אחרי 9 : ישר ושמאלה) ונתיב שמאלה. כלומר בכל מקרה, צריך לסטות לפחות שני נתיבים. לדעתי , מסיבה זו ביטלו לו את התחנה בשנות ה90. ממיטב זכרוני בנסיעותיי לאונ' ת"א מגבעתיים וחזרה, זה היה סיוט שלא ייאמן. (היום אפילו יותר גדול, כי העומס מתחיל כבר בתיכון חדש אחה"צ).