תגבור קו 189 מיוני

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
תגבור קו 189 מיוני

תגבור קו 189 מיוני
אחה"צ יהיו נסיעות של 189 מקרית עתידים עד רכבת האוניברסיטה (בדומה לתגבור שיש בבוקר בכיוון ההפוך),
3 נסיעות בין 17:00 ל-18:00 (בסה"כ 8 נסיעות במקטע הזה), ועוד 4 נסיעות בין 18:00 ל-19:00 (בסה"כ 8 נסיעות במקטע הזה).

כמו כן, יש תגבור בבוקר של עוד 2 נסיעות , האחת מחולון והאחת מרכבת האוניברסיטה בנוסף על התגבור הקיים. חלק מהאוטובוסים שודרגו למפרקיות

הידיעה מופיעה בפייסבוק של אתר דן.
 

cwen

New member
אני ממש לא מבינה את זה

תגבור קו 189 מיוני
אחה"צ יהיו נסיעות של 189 מקרית עתידים עד רכבת האוניברסיטה (בדומה לתגבור שיש בבוקר בכיוון ההפוך),
3 נסיעות בין 17:00 ל-18:00 (בסה"כ 8 נסיעות במקטע הזה), ועוד 4 נסיעות בין 18:00 ל-19:00 (בסה"כ 8 נסיעות במקטע הזה).

כמו כן, יש תגבור בבוקר של עוד 2 נסיעות , האחת מחולון והאחת מרכבת האוניברסיטה בנוסף על התגבור הקיים. חלק מהאוטובוסים שודרגו למפרקיות

הידיעה מופיעה בפייסבוק של אתר דן.
אני ממש לא מבינה את זה
השירות לרכבת אחרי הצהריים טוב כבר עכשיו. כל הנסיעות של 189 (עד הרכבת ועד חולון) + קו 12 נותנות תדירות יפה מאוד.
האוטובוסים הספציפיים לרכבת מלאים בישיבה בדרך כלל אבל לא עמוסים. מי עמוס? האוטובוסים שממשיכים לתל אביב וחולון. הם עמוסים מאוד והעומס מוקל רק באבן גבירול. יורדים ברכבת אבל זה אפילו כבר לא רבע אוטובוס.

אני ממש לא מבינה מה הקטע של תגבור לרכבת. צריך לתגבר לפחות עד כיכר מילאנו. ואפשר במקום לתגבר פשוט לעשות רק מפרקיות באלה שנוסעים לכיוון חולון. כשבאה מפרקית אין בעיה. היא מלאה בישיבה עם עומדים בצורה מרווחת.

גם בבוקר, עדיף להוציא את התגבור מאבן גבירול. האוטובוסים מתפוצצים כבר שם. ברור שטוב שתהיה עוד נסיעה מהרכבת, אבל לפעמים היא מגיעה רגע אחרי 189 עמוס או 12 ואז היא לא מאוד מועילה. אילו היא היתה יוצאת מאיזור גן העיר, היה הרבה יותר יעיל, כי חלק מהאוטובוסים מדלגים על תחנות שם מרוב שהם עמוסים. (גם פה מפרקיות לדעתי יפתרו את כל הבעיה).

ועוד משהו - למה לא מסמנים את האוטובוסים לרכבת עם 189א' או משהו? או לכנות אותם 389? לא מעט אנשים לא שמים לב שכתוב למעלה "גני יהושע" ועולים ומגלים רק ברכבת שהם על האוטובוס הלא נכון. ועד שהולכים לתחנות לפעמים מפספסים את ה 189 הנכון.
 

alantan

New member
אנשים צריכים להתחיל לקרוא שילוט כמו שעושים

אני ממש לא מבינה את זה
השירות לרכבת אחרי הצהריים טוב כבר עכשיו. כל הנסיעות של 189 (עד הרכבת ועד חולון) + קו 12 נותנות תדירות יפה מאוד.
האוטובוסים הספציפיים לרכבת מלאים בישיבה בדרך כלל אבל לא עמוסים. מי עמוס? האוטובוסים שממשיכים לתל אביב וחולון. הם עמוסים מאוד והעומס מוקל רק באבן גבירול. יורדים ברכבת אבל זה אפילו כבר לא רבע אוטובוס.

אני ממש לא מבינה מה הקטע של תגבור לרכבת. צריך לתגבר לפחות עד כיכר מילאנו. ואפשר במקום לתגבר פשוט לעשות רק מפרקיות באלה שנוסעים לכיוון חולון. כשבאה מפרקית אין בעיה. היא מלאה בישיבה עם עומדים בצורה מרווחת.

גם בבוקר, עדיף להוציא את התגבור מאבן גבירול. האוטובוסים מתפוצצים כבר שם. ברור שטוב שתהיה עוד נסיעה מהרכבת, אבל לפעמים היא מגיעה רגע אחרי 189 עמוס או 12 ואז היא לא מאוד מועילה. אילו היא היתה יוצאת מאיזור גן העיר, היה הרבה יותר יעיל, כי חלק מהאוטובוסים מדלגים על תחנות שם מרוב שהם עמוסים. (גם פה מפרקיות לדעתי יפתרו את כל הבעיה).

ועוד משהו - למה לא מסמנים את האוטובוסים לרכבת עם 189א' או משהו? או לכנות אותם 389? לא מעט אנשים לא שמים לב שכתוב למעלה "גני יהושע" ועולים ומגלים רק ברכבת שהם על האוטובוס הלא נכון. ועד שהולכים לתחנות לפעמים מפספסים את ה 189 הנכון.
אנשים צריכים להתחיל לקרוא שילוט כמו שעושים
בכל העולם... אולי זה סובייקטיבי, אבל שמתי לב שבארץ יש נטייה לשאול ולא להסתמך על שילוט, אולי אפילו לא שמים לב שיש שילוט. אני מדבר על שילוט באופן כללי ולא רק שילוט יעד.
 
בארץ גם יש נטייה לא לעדכן את השילוט

אנשים צריכים להתחיל לקרוא שילוט כמו שעושים
בכל העולם... אולי זה סובייקטיבי, אבל שמתי לב שבארץ יש נטייה לשאול ולא להסתמך על שילוט, אולי אפילו לא שמים לב שיש שילוט. אני מדבר על שילוט באופן כללי ולא רק שילוט יעד.
בארץ גם יש נטייה לא לעדכן את השילוט
ולא חסרים מקרים שבהם אוטובוס ממוצא X ליעד Y מציג בשילוט את המוצא X.
כשהשילוט יהיה 100% מדוייק, יהיה אפשר לדרוש 100% הסתמכות על השילוט.
 

alantan

New member
אני מסכים לגבי האוטובוסים, אבל אני לא חושב

בארץ גם יש נטייה לא לעדכן את השילוט
ולא חסרים מקרים שבהם אוטובוס ממוצא X ליעד Y מציג בשילוט את המוצא X.
כשהשילוט יהיה 100% מדוייק, יהיה אפשר לדרוש 100% הסתמכות על השילוט.
אני מסכים לגבי האוטובוסים, אבל אני לא חושב
שזו הסיבה היחידה לכך שאנשים מתעלמים משלטים...
 

cwen

New member
ואם מישהו בא מאחור?

אנשים צריכים להתחיל לקרוא שילוט כמו שעושים
בכל העולם... אולי זה סובייקטיבי, אבל שמתי לב שבארץ יש נטייה לשאול ולא להסתמך על שילוט, אולי אפילו לא שמים לב שיש שילוט. אני מדבר על שילוט באופן כללי ולא רק שילוט יעד.
ואם מישהו בא מאחור?
חסרים מקרים שאתה הולך לתחנה, האוטובוס בא מאחוריך ואז אתה רץ כמה צעדים ועולה עליו בלי שום צ'אנס לראות מה קורה מלפנים?
 

alantan

New member
כשזה קורה לי בלונדון (שם אפשר בהחלט להסתמך

ואם מישהו בא מאחור?
חסרים מקרים שאתה הולך לתחנה, האוטובוס בא מאחוריך ואז אתה רץ כמה צעדים ועולה עליו בלי שום צ'אנס לראות מה קורה מלפנים?
כשזה קורה לי בלונדון (שם אפשר בהחלט להסתמך
על השילוט), האמת שאין לי בעיה כי יש שילוט יעד נוסף לצד דלת העליה. משום מה, כאן אפשר להסתמך על הנהג שיעדכן לפני כל נסיעה את השילוט וכל זה למרות היותו גלגלת! אני מקבל את ההערות שלך ושל עמוד השדרה בנושא...
 
מסכים לחלוטין עם האבחנה שלך

אנשים צריכים להתחיל לקרוא שילוט כמו שעושים
בכל העולם... אולי זה סובייקטיבי, אבל שמתי לב שבארץ יש נטייה לשאול ולא להסתמך על שילוט, אולי אפילו לא שמים לב שיש שילוט. אני מדבר על שילוט באופן כללי ולא רק שילוט יעד.
מסכים לחלוטין עם האבחנה שלך

דבר שגם אני הבחנתי בו, וניכר במיוחד בקרב ישראלים בשדות תעופה ותחנות רכבת בחו"ל. לרוב לא ינסו להרים את הראש ולחפש שילוט כלשהו, אלא ישאלו מייד את האדם הראשון שיפגשו, גם אם יש שלט בדיוק מעל הראש.

אני חושב שיש כאן מספר דברים:

1. כהכללה גורפת, בתרבות שלנו כאן אין למילה הכתובה חשיבות ניכרת.
2. יש עניין מסויים של ביצה ותרנגולת; תחום המידע והשילוט אצלנו כל כך בחיתוליו (מה שאני מכנה בעיית האין-פורמציה) כך שמראש האזרח רגיל לא לחפש שלטים מתוך הנחה שלא בטוח שאלו קיימים, ואם קיימים כלל לא בטוח שהמידע בהם נכון.
3. יש גם עניין תרבותי מסויים. ישראלים רגילים לבקש עזרה מהזולת בכל מקום ושעה - עניין פחות מקובל בתרבויות המערב. במדינות הגרמאניות והנורדיות, למשל, מצופה מאדם לעשות מאמץ לפתור את בעיותיו בעצמו לפני שהוא פונה לאחרים. פניה בשאלה לאדם זר שעה שיש מקורות מידע אחרים זמינים בשפע (שילוט, מודיעין) עשויה להחשב חצופה ממש.
 

alantan

New member
היטבת לתאר את תחושתי ועד עתה לא הייתי

מסכים לחלוטין עם האבחנה שלך

דבר שגם אני הבחנתי בו, וניכר במיוחד בקרב ישראלים בשדות תעופה ותחנות רכבת בחו"ל. לרוב לא ינסו להרים את הראש ולחפש שילוט כלשהו, אלא ישאלו מייד את האדם הראשון שיפגשו, גם אם יש שלט בדיוק מעל הראש.

אני חושב שיש כאן מספר דברים:

1. כהכללה גורפת, בתרבות שלנו כאן אין למילה הכתובה חשיבות ניכרת.
2. יש עניין מסויים של ביצה ותרנגולת; תחום המידע והשילוט אצלנו כל כך בחיתוליו (מה שאני מכנה בעיית האין-פורמציה) כך שמראש האזרח רגיל לא לחפש שלטים מתוך הנחה שלא בטוח שאלו קיימים, ואם קיימים כלל לא בטוח שהמידע בהם נכון.
3. יש גם עניין תרבותי מסויים. ישראלים רגילים לבקש עזרה מהזולת בכל מקום ושעה - עניין פחות מקובל בתרבויות המערב. במדינות הגרמאניות והנורדיות, למשל, מצופה מאדם לעשות מאמץ לפתור את בעיותיו בעצמו לפני שהוא פונה לאחרים. פניה בשאלה לאדם זר שעה שיש מקורות מידע אחרים זמינים בשפע (שילוט, מודיעין) עשויה להחשב חצופה ממש.
היטבת לתאר את תחושתי ועד עתה לא הייתי
בטוח האם זה אמיתי או שמא אני מדמיין את העניין הזה!
 

Ccyclist

Well-known member
גם בבריטניה יש "אין-פורמציה" בתחנות הגדולות

היטבת לתאר את תחושתי ועד עתה לא הייתי
בטוח האם זה אמיתי או שמא אני מדמיין את העניין הזה!
גם בבריטניה יש "אין-פורמציה" בתחנות הגדולות
כשמגיעים לתחנה כמו לונדון-ברידג' או ווטרלו השילוט הרשמי אומר להמתין עד שיוקצה רציף לרכבת, אך הנוסעים הקבועים ואנשי הצוות יודעים מהם הרציפים הקבועים (בטווח של 2-3 רציפים) לרכבות המסויימות והולכים לאזור הספציפי שאליו יגיעו הרכבות במקום להמתין באזור לא רלוונטי.
 

אוהדא11

New member
ב- 189 יש סידורים של מפרקיות במהלך היום וגם

אני ממש לא מבינה את זה
השירות לרכבת אחרי הצהריים טוב כבר עכשיו. כל הנסיעות של 189 (עד הרכבת ועד חולון) + קו 12 נותנות תדירות יפה מאוד.
האוטובוסים הספציפיים לרכבת מלאים בישיבה בדרך כלל אבל לא עמוסים. מי עמוס? האוטובוסים שממשיכים לתל אביב וחולון. הם עמוסים מאוד והעומס מוקל רק באבן גבירול. יורדים ברכבת אבל זה אפילו כבר לא רבע אוטובוס.

אני ממש לא מבינה מה הקטע של תגבור לרכבת. צריך לתגבר לפחות עד כיכר מילאנו. ואפשר במקום לתגבר פשוט לעשות רק מפרקיות באלה שנוסעים לכיוון חולון. כשבאה מפרקית אין בעיה. היא מלאה בישיבה עם עומדים בצורה מרווחת.

גם בבוקר, עדיף להוציא את התגבור מאבן גבירול. האוטובוסים מתפוצצים כבר שם. ברור שטוב שתהיה עוד נסיעה מהרכבת, אבל לפעמים היא מגיעה רגע אחרי 189 עמוס או 12 ואז היא לא מאוד מועילה. אילו היא היתה יוצאת מאיזור גן העיר, היה הרבה יותר יעיל, כי חלק מהאוטובוסים מדלגים על תחנות שם מרוב שהם עמוסים. (גם פה מפרקיות לדעתי יפתרו את כל הבעיה).

ועוד משהו - למה לא מסמנים את האוטובוסים לרכבת עם 189א' או משהו? או לכנות אותם 389? לא מעט אנשים לא שמים לב שכתוב למעלה "גני יהושע" ועולים ומגלים רק ברכבת שהם על האוטובוס הלא נכון. ועד שהולכים לתחנות לפעמים מפספסים את ה 189 הנכון.
ב- 189 יש סידורים של מפרקיות במהלך היום וגם
ב- 89 אם כי פחות מ- 189
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה