קו 1 של דן בגוש דן יפעל בערב עצמאות עד 2 בלילה

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
קו 1 של דן בגוש דן יפעל בערב עצמאות עד 2 בלילה

קו 1 של דן בגוש דן יפעל בערב עצמאות עד 2 בלילה
בתדירות של 20 דק'. (וגם בשעות שלפני בתדירות מוגברת).
 
קו 1 במטרופולין הגדול לעומת קו 1 במטרופולין הקטן

קו 1 של דן בגוש דן יפעל בערב עצמאות עד 2 בלילה
בתדירות של 20 דק'. (וגם בשעות שלפני בתדירות מוגברת).
קו 1 במטרופולין הגדול לעומת קו 1 במטרופולין הקטן
נוק אאוט לטובת המטרופולין הקטן גם בערב יום העצמאות.
http://www.dannorth.co.il/?page_id=637

"
לידיעת ציבור הנוסעים:
בערב יום העצמאות תפעל המטרונית במתכונת מתוגברת, בכדי לתת מענה לציבור החוגגים. קו 1 ייסע כל 20 דק' מחצות ועד ל 4 בבוקר, וקווים 2 ו – 3 יפעלו עד לשעה 01:00 בבוקר.
"
 

orchilit

New member
טוב, זה לא באמת מפתיע אותי.

קו 1 במטרופולין הגדול לעומת קו 1 במטרופולין הקטן
נוק אאוט לטובת המטרופולין הקטן גם בערב יום העצמאות.
http://www.dannorth.co.il/?page_id=637

"
לידיעת ציבור הנוסעים:
בערב יום העצמאות תפעל המטרונית במתכונת מתוגברת, בכדי לתת מענה לציבור החוגגים. קו 1 ייסע כל 20 דק' מחצות ועד ל 4 בבוקר, וקווים 2 ו – 3 יפעלו עד לשעה 01:00 בבוקר.
"
טוב, זה לא באמת מפתיע אותי.
אבל יפה שדן מתגברים את הקו הזה בגוש דן. לפי מה שראיתי , קווים נוספים יסיימו חצי שעה עד שעה מאוחר יותר (בין 0:15 ל-1:00), ואחרים יתוגברו בערב (כמו קו 5, 9, 18, 51 , 61, 66, 142, 204, ) . יש גם כאלו שיסיימו בין 16 ל-18 (קווים שכונתיים וקווים שלא תדירים בד"כ)
 
גם ביום העצמאות עצמו קו 1 החיפאי מנצח בגדול

טוב, זה לא באמת מפתיע אותי.
אבל יפה שדן מתגברים את הקו הזה בגוש דן. לפי מה שראיתי , קווים נוספים יסיימו חצי שעה עד שעה מאוחר יותר (בין 0:15 ל-1:00), ואחרים יתוגברו בערב (כמו קו 5, 9, 18, 51 , 61, 66, 142, 204, ) . יש גם כאלו שיסיימו בין 16 ל-18 (קווים שכונתיים וקווים שלא תדירים בד"כ)
גם ביום העצמאות עצמו קו 1 החיפאי מנצח בגדול
http://www.dannorth.co.il/wp-content/uploads/2013/08/יום-העצמאות.pdf
יפעל רצוף ובתדירות מינימום של 20 דקות ומקסימום של 8 דקות.

ואילו "האח הגדול" מגוש דן - יתעורר ב-7:00 בבוקר עם תדירות של 30 דקות (קשה לקום בבוקר...) ויעשה טובה בהמשך היום עם תדירות של פעם ב 20 דקות.
גם קווים 2 ו 3 הצפונים מנצחים את קו 1 הגוש-דני.

אבל יש לומר שקווי דן אחרים בגוש דן מנצחים בגדול את קווי אגד באזור חיפה ביום העצמאות.
 

trilliane

New member
אולי כדאי שתקראו לו "קרייתי" ולא "חיפאי"

גם ביום העצמאות עצמו קו 1 החיפאי מנצח בגדול
http://www.dannorth.co.il/wp-content/uploads/2013/08/יום-העצמאות.pdf
יפעל רצוף ובתדירות מינימום של 20 דקות ומקסימום של 8 דקות.

ואילו "האח הגדול" מגוש דן - יתעורר ב-7:00 בבוקר עם תדירות של 30 דקות (קשה לקום בבוקר...) ויעשה טובה בהמשך היום עם תדירות של פעם ב 20 דקות.
גם קווים 2 ו 3 הצפונים מנצחים את קו 1 הגוש-דני.

אבל יש לומר שקווי דן אחרים בגוש דן מנצחים בגדול את קווי אגד באזור חיפה ביום העצמאות.
אולי כדאי שתקראו לו "קרייתי" ולא "חיפאי"
הוא משרת בעיקר את תושבי הקריות (שיכולים להיעזר בו להגיע לחיפה). אף אחד מחבריי החיפאים לא משתמש בו, הוא פשוט לא רלוונטי לרוב תושבי העיר. יש לי חברה שגרה בקריות והיא אכן משתמשת בו לפעמים. מעולם לא נסעתי במטרונית ואני לא חושבת שזה יקרה בקרוב, היא פשוט לא רלוונטית לחיי. ההתלהבות מהמטרונית בפורום הזה לא ברורה לי.
 
על פי govmap, במערב חיפה חיים 19 אלף איש,

אולי כדאי שתקראו לו "קרייתי" ולא "חיפאי"
הוא משרת בעיקר את תושבי הקריות (שיכולים להיעזר בו להגיע לחיפה). אף אחד מחבריי החיפאים לא משתמש בו, הוא פשוט לא רלוונטי לרוב תושבי העיר. יש לי חברה שגרה בקריות והיא אכן משתמשת בו לפעמים. מעולם לא נסעתי במטרונית ואני לא חושבת שזה יקרה בקרוב, היא פשוט לא רלוונטית לחיי. ההתלהבות מהמטרונית בפורום הזה לא ברורה לי.
על פי govmap, במערב חיפה חיים 19 אלף איש,
בבת גלים וקרית אליעזר עוד 18 אלף, ואם כוללים את כל האזורים בהדר ובחליסה שמהם אפשר להגיע בהליכה לקו 1, מגיעים לעוד 20-30 אלף. סה"כ כמות האנשים בחיפה שגרים במרחק הליכה מקו 1 לא יורדת בהרבה מכמות האנשים בקריות שגרים במרחק הליכה מקו 1.
וזה עוד בהנחה שקרית חיים נחשבת לחלק מהקריות.
 
אני אגב די בטוח שמספר תושבי חיפה (לא כולל קרית חיים) שעולים

על פי govmap, במערב חיפה חיים 19 אלף איש,
בבת גלים וקרית אליעזר עוד 18 אלף, ואם כוללים את כל האזורים בהדר ובחליסה שמהם אפשר להגיע בהליכה לקו 1, מגיעים לעוד 20-30 אלף. סה"כ כמות האנשים בחיפה שגרים במרחק הליכה מקו 1 לא יורדת בהרבה מכמות האנשים בקריות שגרים במרחק הליכה מקו 1.
וזה עוד בהנחה שקרית חיים נחשבת לחלק מהקריות.
אני אגב די בטוח שמספר תושבי חיפה (לא כולל קרית חיים) שעולים
בכל יום על קו 1 של המטרונית גבוה בהרבה ממספר תושבי חיפה שעולים בכל יום על קו 101.
אז אולי גם לקו 101 לא צריך לקרוא קו "חיפאי". הרי גם הקו הזה משרת בעיקר תושבים מחוץ לחיפה ובהרבה מקרים גם נוסעים שמדלגים על חיפה. כך שהוא אפילו פחות "חיפאי" מקו 1.
והאם קו 103 כן היה קו "חיפאי"? אם כן, אז קו 1 של המטרונית הוא "חיפאי" באותה מידה.
 

trilliane

New member
וכולם ודאי עובדים במתמם...
אתה באמת שלפת את הטיעון הזה?

על פי govmap, במערב חיפה חיים 19 אלף איש,
בבת גלים וקרית אליעזר עוד 18 אלף, ואם כוללים את כל האזורים בהדר ובחליסה שמהם אפשר להגיע בהליכה לקו 1, מגיעים לעוד 20-30 אלף. סה"כ כמות האנשים בחיפה שגרים במרחק הליכה מקו 1 לא יורדת בהרבה מכמות האנשים בקריות שגרים במרחק הליכה מקו 1.
וזה עוד בהנחה שקרית חיים נחשבת לחלק מהקריות.
וכולם ודאי עובדים במתמם...
אתה באמת שלפת את הטיעון הזה?
המטרונית מאפשרת לתושבי הקריות להגיע במהירות לחיפה, לכן היא רלוונטית להם. היא הרבה פחות נחוצה לחיפאים עצמם. כל אותם אלפים לא בהכרח זקוקים לקו הזה, והיו להם קווי אוטובוס בעיר גם לפני כן.
 
החיפאים זקוקים לקו 1 של המטרונית בדיוק כפי שהיו זקוקים לקו

וכולם ודאי עובדים במתמם...
אתה באמת שלפת את הטיעון הזה?
המטרונית מאפשרת לתושבי הקריות להגיע במהירות לחיפה, לכן היא רלוונטית להם. היא הרבה פחות נחוצה לחיפאים עצמם. כל אותם אלפים לא בהכרח זקוקים לקו הזה, והיו להם קווי אוטובוס בעיר גם לפני כן.
החיפאים זקוקים לקו 1 של המטרונית בדיוק כפי שהיו זקוקים לקו
103 של אגד - לא יותר ולא פחות.
וקו 1 רלוונטי לחיפאים בדיוק באותה מידת רלוונטיות שהיתה לקו 103.
לכן רמת "החיפאיות" של קו 1 של המטרונית שווה לזו שהיתה לקו 103 של אגד.
 

trilliane

New member
יפה, רוב החיפאים לא זקוקים לקו 1 של המטרונית, זו הנקודה

החיפאים זקוקים לקו 1 של המטרונית בדיוק כפי שהיו זקוקים לקו
103 של אגד - לא יותר ולא פחות.
וקו 1 רלוונטי לחיפאים בדיוק באותה מידת רלוונטיות שהיתה לקו 103.
לכן רמת "החיפאיות" של קו 1 של המטרונית שווה לזו שהיתה לקו 103 של אגד.
יפה, רוב החיפאים לא זקוקים לקו 1 של המטרונית, זו הנקודה
הוא מקביל לקו מסוים מאוד של אגד, אחד מתוך עשרות קווים, שרלוונטי רק לחלק קטן מתושבי העיר. בסופו של דבר המטרונית רלוונטית הרבה יותר לתושבי הקריות שצריכים להגיע לחיפה, זו בדיוק הייתה הנקודה שלי.
 
חיפה יותר גדולה מהקריות, ולכן טבעי שאחוז קטן יותר מתושבי

יפה, רוב החיפאים לא זקוקים לקו 1 של המטרונית, זו הנקודה
הוא מקביל לקו מסוים מאוד של אגד, אחד מתוך עשרות קווים, שרלוונטי רק לחלק קטן מתושבי העיר. בסופו של דבר המטרונית רלוונטית הרבה יותר לתושבי הקריות שצריכים להגיע לחיפה, זו בדיוק הייתה הנקודה שלי.
חיפה יותר גדולה מהקריות, ולכן טבעי שאחוז קטן יותר מתושבי
חיפה גרים על ציר המטרונית מאשר האחוז של תושבי הקריות שגרים על ציר המטרונית, גם אם במספרים מוחלטים שני המספרים דומים.
אם נניח שהמטרונית עוזרת ל-60,000 מתושבי הקריות ו-60,000 מתושבי חיפה, אז נכון שבקריות היא משמעותית יותר, אבל זה לא אומר שהיא שייכת רק לקריות.
 

trilliane

New member
אחלה, זו בדיוק הנקודה, ואני בספק שגם במספרים מוחלטים זה נכון

חיפה יותר גדולה מהקריות, ולכן טבעי שאחוז קטן יותר מתושבי
חיפה גרים על ציר המטרונית מאשר האחוז של תושבי הקריות שגרים על ציר המטרונית, גם אם במספרים מוחלטים שני המספרים דומים.
אם נניח שהמטרונית עוזרת ל-60,000 מתושבי הקריות ו-60,000 מתושבי חיפה, אז נכון שבקריות היא משמעותית יותר, אבל זה לא אומר שהיא שייכת רק לקריות.
אחלה, זו בדיוק הנקודה, ואני בספק שגם במספרים מוחלטים זה נכון
 
ועדיין זו תהיה טענה מאוד מוזרה לטעון שקו 103 היה קו "קרייתי"

יפה, רוב החיפאים לא זקוקים לקו 1 של המטרונית, זו הנקודה
הוא מקביל לקו מסוים מאוד של אגד, אחד מתוך עשרות קווים, שרלוונטי רק לחלק קטן מתושבי העיר. בסופו של דבר המטרונית רלוונטית הרבה יותר לתושבי הקריות שצריכים להגיע לחיפה, זו בדיוק הייתה הנקודה שלי.
ועדיין זו תהיה טענה מאוד מוזרה לטעון שקו 103 היה קו "קרייתי"
ולא "חיפאי".
קו "חיפאי" זה לא בהכרח קו שרוב נוסעיו הם תושבי חיפה.
אגב, גם קו 103 בעבר וגם קו 1 של המטרונית היום משרתים הרבה מעבר לתושבי הקריות - את תושבי שפרעם, יקנעם, נצרת, עפולה, טבריה, כרמיאל, עתלית, עכו, נהריה, מעלות. וגם תושבים מהמרכז והדרום שמגיעים לחיפה וצריכים להגיע ליעד על דרך ההגנה למשל.
אז נקרא לקו 1 ולקו 103 (וגם לקו 101) קווים "צפונים" או קווים "ארציים"?
 

trilliane

New member
המוזרות היא בעיניי המתבונן. בעיניי מוזר לקרוא לזה חיפאי.

ועדיין זו תהיה טענה מאוד מוזרה לטעון שקו 103 היה קו "קרייתי"
ולא "חיפאי".
קו "חיפאי" זה לא בהכרח קו שרוב נוסעיו הם תושבי חיפה.
אגב, גם קו 103 בעבר וגם קו 1 של המטרונית היום משרתים הרבה מעבר לתושבי הקריות - את תושבי שפרעם, יקנעם, נצרת, עפולה, טבריה, כרמיאל, עתלית, עכו, נהריה, מעלות. וגם תושבים מהמרכז והדרום שמגיעים לחיפה וצריכים להגיע ליעד על דרך ההגנה למשל.
אז נקרא לקו 1 ולקו 103 (וגם לקו 101) קווים "צפונים" או קווים "ארציים"?
המוזרות היא בעיניי המתבונן. בעיניי מוזר לקרוא לזה חיפאי.
 
למה רק מת"מ? חיפה זה לא רק הכרמל.

וכולם ודאי עובדים במתמם...
אתה באמת שלפת את הטיעון הזה?
המטרונית מאפשרת לתושבי הקריות להגיע במהירות לחיפה, לכן היא רלוונטית להם. היא הרבה פחות נחוצה לחיפאים עצמם. כל אותם אלפים לא בהכרח זקוקים לקו הזה, והיו להם קווי אוטובוס בעיר גם לפני כן.
למה רק מת"מ? חיפה זה לא רק הכרמל.
אם כבר, אז העיר התחתית היא השכונה החשובה ביותר בעיר, יחד עם הדר.
גם בקריות היו אוטובוסים גם לפני המטרונית. וגם תושבי הקריות לא כולם זקוקים למטרונית - חלקם כן וחלקם לא, בדיוק כמו החיפאים.
את במקרה גרה על הכרמל וקו 1 לא עוזר לך, באותה מידה הוא גם לא עוזר למי שגר בקרית אתא או בקרית ים.
המטרונית מאפשרת לתושבי הקריות להגיע במהירות לעיר התחתית, והיא מאפשרת גם לתושבי מערב חיפה להגיע במהירות לעיר התחתית ולצ'ק פוסט. אני לא מבין למה את קובעת נחרצות שכל מה שמתחת לקו גובה 100 מטר איננו נחשב לחיפה.
 

trilliane

New member
בחיפה יש הרבה כרמל, רוב האוטובוסים נוסעים על הכרמל

למה רק מת"מ? חיפה זה לא רק הכרמל.
אם כבר, אז העיר התחתית היא השכונה החשובה ביותר בעיר, יחד עם הדר.
גם בקריות היו אוטובוסים גם לפני המטרונית. וגם תושבי הקריות לא כולם זקוקים למטרונית - חלקם כן וחלקם לא, בדיוק כמו החיפאים.
את במקרה גרה על הכרמל וקו 1 לא עוזר לך, באותה מידה הוא גם לא עוזר למי שגר בקרית אתא או בקרית ים.
המטרונית מאפשרת לתושבי הקריות להגיע במהירות לעיר התחתית, והיא מאפשרת גם לתושבי מערב חיפה להגיע במהירות לעיר התחתית ולצ'ק פוסט. אני לא מבין למה את קובעת נחרצות שכל מה שמתחת לקו גובה 100 מטר איננו נחשב לחיפה.
בחיפה יש הרבה כרמל, רוב האוטובוסים נוסעים על הכרמל
ואתה מדבר במספרים מוחלטים במקום באחוזים. שוב, המטרונית לא רלוונטית לרוב תושבי השכונות בחיפה וגם לא יותר מדי לאלה שהיא כן עוברת לידם. אני לא "במקרה" גרה על הכרמל, רוב החיפאים גרים על הכרמל, רוב החיפאים לא גרים על ציר המטרונית. המטרונית מאפשרת לתושבי הקריות להגיע ללב המפרץ גם אם הם צריכים להגיע לנקודות אחרות בעיר בהמשך. לרוב תושבי חיפה היא לא רלוונטי, זו הנקודה שלי.
&nbsp
לא "קבעתי נחרצות" ש"כל מה שמתחת לקו גובה 100 מטר איננו נחשב לחיפה" זו דמגוגיה ואיש קש שאתה דוחף לי לפה. הבהרתי היטב את הנקודה שלי, אתה מוזמן להתייחס לדברים שכתבתי ולא לעוות אותם.
 
גם אם רוב הקווים בחיפה מגיעים לכרמל,

בחיפה יש הרבה כרמל, רוב האוטובוסים נוסעים על הכרמל
ואתה מדבר במספרים מוחלטים במקום באחוזים. שוב, המטרונית לא רלוונטית לרוב תושבי השכונות בחיפה וגם לא יותר מדי לאלה שהיא כן עוברת לידם. אני לא "במקרה" גרה על הכרמל, רוב החיפאים גרים על הכרמל, רוב החיפאים לא גרים על ציר המטרונית. המטרונית מאפשרת לתושבי הקריות להגיע ללב המפרץ גם אם הם צריכים להגיע לנקודות אחרות בעיר בהמשך. לרוב תושבי חיפה היא לא רלוונטי, זו הנקודה שלי.
&nbsp
לא "קבעתי נחרצות" ש"כל מה שמתחת לקו גובה 100 מטר איננו נחשב לחיפה" זו דמגוגיה ואיש קש שאתה דוחף לי לפה. הבהרתי היטב את הנקודה שלי, אתה מוזמן להתייחס לדברים שכתבתי ולא לעוות אותם.
גם אם רוב הקווים בחיפה מגיעים לכרמל,
א. הרוב המוחלט של הקווים מקושרים למטרונית,
ב. רוב הנסיעות בחיפה, להערכתי, דווקא לא מגיעות לכרמל. תראי, לדוגמה, את הטבלה כאן:
http://israelbikebus.blogspot.co.il/p/blog-page_12.html
הקווים התדירים ביותר בחיפה, בהפרש גדול, הם 1 ו-2, אחריהם 3. שלושתם לא מגיעים לכרמל. מתוך 15 הקווים התדירים בחיפה, שבעה בכלל לא עולים על ההר (הנחתי שנווה שאנן נמצאת על ההר והכרמל הצרפתי לא): 1, 2, 3, 115, 101, 111, 112.
 

trilliane

New member
אני טוענת חיטין ואתה מודה לי בשעורין...

גם אם רוב הקווים בחיפה מגיעים לכרמל,
א. הרוב המוחלט של הקווים מקושרים למטרונית,
ב. רוב הנסיעות בחיפה, להערכתי, דווקא לא מגיעות לכרמל. תראי, לדוגמה, את הטבלה כאן:
http://israelbikebus.blogspot.co.il/p/blog-page_12.html
הקווים התדירים ביותר בחיפה, בהפרש גדול, הם 1 ו-2, אחריהם 3. שלושתם לא מגיעים לכרמל. מתוך 15 הקווים התדירים בחיפה, שבעה בכלל לא עולים על ההר (הנחתי שנווה שאנן נמצאת על ההר והכרמל הצרפתי לא): 1, 2, 3, 115, 101, 111, 112.
אני טוענת חיטין ואתה מודה לי בשעורין...
אתה שולף פה פרטי טריוויה שפשוט לא רלוונטיים לנקודה שלי. אני פורשת.
 

Gn434

New member
וכמה מתושבי בת גלים וקריית אליעזר משתמשים במטרונית?

על פי govmap, במערב חיפה חיים 19 אלף איש,
בבת גלים וקרית אליעזר עוד 18 אלף, ואם כוללים את כל האזורים בהדר ובחליסה שמהם אפשר להגיע בהליכה לקו 1, מגיעים לעוד 20-30 אלף. סה"כ כמות האנשים בחיפה שגרים במרחק הליכה מקו 1 לא יורדת בהרבה מכמות האנשים בקריות שגרים במרחק הליכה מקו 1.
וזה עוד בהנחה שקרית חיים נחשבת לחלק מהקריות.
וכמה מתושבי בת גלים וקריית אליעזר משתמשים במטרונית?
תשווה בין כמות הנוסעים בקו 40א' מבת גלים לבין כמות הנוסעים בקו 2 ואז תדבר על שימוש של חיפאים.
trilliane צודקת במה שהיא אומרת-המטרונית עזרה חלקית לתושבי הקריות, אבל כמעט ולא עזרה לתושבי חיפה.
&nbsp
תושב חיפה שגר בזיו וצריך להגיע לעיר תחתית ייסע בקו 17.
תושב דניה שצריך להגיע לעיר התחתית ייסע ב-37 למרכז חורב ומשם 136.
&nbsp
&nbsp
 
הקריות הן חלק ממטרופולין חיפה והמטרופולין כולו נקרא

אולי כדאי שתקראו לו "קרייתי" ולא "חיפאי"
הוא משרת בעיקר את תושבי הקריות (שיכולים להיעזר בו להגיע לחיפה). אף אחד מחבריי החיפאים לא משתמש בו, הוא פשוט לא רלוונטי לרוב תושבי העיר. יש לי חברה שגרה בקריות והיא אכן משתמשת בו לפעמים. מעולם לא נסעתי במטרונית ואני לא חושבת שזה יקרה בקרוב, היא פשוט לא רלוונטית לחיי. ההתלהבות מהמטרונית בפורום הזה לא ברורה לי.
הקריות הן חלק ממטרופולין חיפה והמטרופולין כולו נקרא
מטרופולין חיפה ולא מטרופולין הקריות.
למטרופולין תל אביב יש שם מיוחד - גוש דן.
למטרופולין חיפה לא ידוע לי על שם מיוחד מעבר לשם מטרופולין חיפה.
ולכן מדובר בקו 1 החיפאי לעומת קו 1 הגוש-דני.
אם וכאשר למטרופולין חיפה יהיה שם מיוחד, אקרא לקו 1 במטרופולין חיפה קו 1 ה[שם המטרופולין[-י כפי שלקו 1 בגוש דן אני קורא קו 1 הגוש-דני ולא קו 1 התל אביבי.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה