זוהי לולאת וולובסקי
לולאה למי שבא מממזרח (מכיוון הבורסה), ואז יפנה ימינה על שטח שנגזל מגן וולובסקי וייעשה לופ שיירד מתחת לכביש ויעבור לצד השני של דרך בגין כדי לשרת בדרך שירות את מגדלי הצעירים ושאר המגדלים שקמו שומוקמים לאורך גדת האיילון (רסיטל, גזית, פרויקט מידטאון שמתחיל להתרומם וכו').
למגדלים האלה אושרו חניות בהיקף נרחב (כי היזם מרוויח כסף על חניות) ללא שום קשר לעובדה שהם יושבים על המקום המשורת כבר כיום ובטח בעתיד עם הכי הרבה תחבורה ציבורית במדינה. יש מדינות שבהם במקומות כאלה מאשרים מגדלים ללא חניות כלל.
ברגע שיש הרבה חניות צריך גם פתרונות לכל הרכבים שייכנסו וייצאו, זה בא על חשבון מדרכות ובמקרה שלנו גם על חשבון חלק מגן שהיה יכול להפוך למעין סנטרל פארק תל אביבי מוקף מגדלים.
באמצע הלולאה נוצר שטח כלוא, שכבר לא יכול לשמש כגן, חברת נת"ע (או נתיבי איילון, אני לא בטוח) אמורה להקים שם את מרכז בקרת התחבורה המטרופוליני, בניין מיותר של בגובה שלוש קומות. (הוא מיותר כי בעידן הטכנולוגיות הקיימות אפשר היה למקם את כל תשתית השליטה המיחשובית המסובכת הזו בכל מגדל משרדים קיים, לא ממש צריך בניין ייעודי). בין היתר מרכז השליטה ישלוט גם ברכבות הקלות (וברמזורים, ובמחסומים למנהרות ובכל מה שקשור לתחבורה).
זה הקשר היחיד לרכבת הקלה, כי תוואי הרכבת לא עובר משם בכלל, הוא סוטה מציר בגין/ז'בוטינסקי כדי להתקרב כמה שאפשר לרכבת מרכז (שזה מבורך) ורק אז חוזר לציר.