עבודות בדרך בגין/על פרשת דרכים

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
עבודות בדרך בגין/על פרשת דרכים

עבודות בדרך בגין/על פרשת דרכים
"אי התנועה" שנוצר בעקבות הסטתו מערבה של נתיב הנסיעה בכיוון דרומה , נצבע ומכיל 4 נתיבים בכיוון צפון - כלומר בקרוב (אין שום מקום שבו כתוב מתי, זה כרגיל יבוא בהפתעה), התנועה גם בכיוון צפון בדרך בגין (בצד של מה שהיה פעם רסיטל) תוסט מערבה ועכשיו גם הנוסעים בצד הזה ייסעו בסלאלום.
 

down under

New member
כבר אתמול בערב ראיתי את זה

עבודות בדרך בגין/על פרשת דרכים
"אי התנועה" שנוצר בעקבות הסטתו מערבה של נתיב הנסיעה בכיוון דרומה , נצבע ומכיל 4 נתיבים בכיוון צפון - כלומר בקרוב (אין שום מקום שבו כתוב מתי, זה כרגיל יבוא בהפתעה), התנועה גם בכיוון צפון בדרך בגין (בצד של מה שהיה פעם רסיטל) תוסט מערבה ועכשיו גם הנוסעים בצד הזה ייסעו בסלאלום.
כבר אתמול בערב ראיתי את זה
 

olli3

New member
מנהל
הציר המרכזי בבאר שבע ככה כבר מ2003 בשל תקיעה של משרד השיכון.

עבודות בדרך בגין/על פרשת דרכים
"אי התנועה" שנוצר בעקבות הסטתו מערבה של נתיב הנסיעה בכיוון דרומה , נצבע ומכיל 4 נתיבים בכיוון צפון - כלומר בקרוב (אין שום מקום שבו כתוב מתי, זה כרגיל יבוא בהפתעה), התנועה גם בכיוון צפון בדרך בגין (בצד של מה שהיה פעם רסיטל) תוסט מערבה ועכשיו גם הנוסעים בצד הזה ייסעו בסלאלום.
הציר המרכזי בבאר שבע ככה כבר מ2003 בשל תקיעה של משרד השיכון.
יותר מעשור של עמודי חשמל זמניים, איי תנועה ושטחי אספלט גדולים שלא משמשים שום רכב. תוכל לראות זאת במפות גוגל בקטע שבין העיריה לבין האונ' (רחוב פרופסור חנני).
&nbsp
במרכז זה לפחות מתקדם לאנשהו, למרות שעכשיו כבר שום דבר לא ברור לאן...
 
זה לא קשור לרכבת הקלה

הציר המרכזי בבאר שבע ככה כבר מ2003 בשל תקיעה של משרד השיכון.
יותר מעשור של עמודי חשמל זמניים, איי תנועה ושטחי אספלט גדולים שלא משמשים שום רכב. תוכל לראות זאת במפות גוגל בקטע שבין העיריה לבין האונ' (רחוב פרופסור חנני).
&nbsp
במרכז זה לפחות מתקדם לאנשהו, למרות שעכשיו כבר שום דבר לא ברור לאן...
זה לא קשור לרכבת הקלה
זה כדי לבנות מנהרה לרכב הפרטי עבור "מגדלי הצעירים".
 
זוהי לולאת וולובסקי

וואלה, את זה לא ידעתי.
זוהי לולאת וולובסקי
לולאה למי שבא מממזרח (מכיוון הבורסה), ואז יפנה ימינה על שטח שנגזל מגן וולובסקי וייעשה לופ שיירד מתחת לכביש ויעבור לצד השני של דרך בגין כדי לשרת בדרך שירות את מגדלי הצעירים ושאר המגדלים שקמו שומוקמים לאורך גדת האיילון (רסיטל, גזית, פרויקט מידטאון שמתחיל להתרומם וכו').
למגדלים האלה אושרו חניות בהיקף נרחב (כי היזם מרוויח כסף על חניות) ללא שום קשר לעובדה שהם יושבים על המקום המשורת כבר כיום ובטח בעתיד עם הכי הרבה תחבורה ציבורית במדינה. יש מדינות שבהם במקומות כאלה מאשרים מגדלים ללא חניות כלל.
ברגע שיש הרבה חניות צריך גם פתרונות לכל הרכבים שייכנסו וייצאו, זה בא על חשבון מדרכות ובמקרה שלנו גם על חשבון חלק מגן שהיה יכול להפוך למעין סנטרל פארק תל אביבי מוקף מגדלים.
באמצע הלולאה נוצר שטח כלוא, שכבר לא יכול לשמש כגן, חברת נת"ע (או נתיבי איילון, אני לא בטוח) אמורה להקים שם את מרכז בקרת התחבורה המטרופוליני, בניין מיותר של בגובה שלוש קומות. (הוא מיותר כי בעידן הטכנולוגיות הקיימות אפשר היה למקם את כל תשתית השליטה המיחשובית המסובכת הזו בכל מגדל משרדים קיים, לא ממש צריך בניין ייעודי). בין היתר מרכז השליטה ישלוט גם ברכבות הקלות (וברמזורים, ובמחסומים למנהרות ובכל מה שקשור לתחבורה).
זה הקשר היחיד לרכבת הקלה, כי תוואי הרכבת לא עובר משם בכלל, הוא סוטה מציר בגין/ז'בוטינסקי כדי להתקרב כמה שאפשר לרכבת מרכז (שזה מבורך) ורק אז חוזר לציר.
 

olli3

New member
מנהל
זה שהמיקום מעולה, לא פותר את סוגיית השבת. ולא ניתן לצפות

זוהי לולאת וולובסקי
לולאה למי שבא מממזרח (מכיוון הבורסה), ואז יפנה ימינה על שטח שנגזל מגן וולובסקי וייעשה לופ שיירד מתחת לכביש ויעבור לצד השני של דרך בגין כדי לשרת בדרך שירות את מגדלי הצעירים ושאר המגדלים שקמו שומוקמים לאורך גדת האיילון (רסיטל, גזית, פרויקט מידטאון שמתחיל להתרומם וכו').
למגדלים האלה אושרו חניות בהיקף נרחב (כי היזם מרוויח כסף על חניות) ללא שום קשר לעובדה שהם יושבים על המקום המשורת כבר כיום ובטח בעתיד עם הכי הרבה תחבורה ציבורית במדינה. יש מדינות שבהם במקומות כאלה מאשרים מגדלים ללא חניות כלל.
ברגע שיש הרבה חניות צריך גם פתרונות לכל הרכבים שייכנסו וייצאו, זה בא על חשבון מדרכות ובמקרה שלנו גם על חשבון חלק מגן שהיה יכול להפוך למעין סנטרל פארק תל אביבי מוקף מגדלים.
באמצע הלולאה נוצר שטח כלוא, שכבר לא יכול לשמש כגן, חברת נת"ע (או נתיבי איילון, אני לא בטוח) אמורה להקים שם את מרכז בקרת התחבורה המטרופוליני, בניין מיותר של בגובה שלוש קומות. (הוא מיותר כי בעידן הטכנולוגיות הקיימות אפשר היה למקם את כל תשתית השליטה המיחשובית המסובכת הזו בכל מגדל משרדים קיים, לא ממש צריך בניין ייעודי). בין היתר מרכז השליטה ישלוט גם ברכבות הקלות (וברמזורים, ובמחסומים למנהרות ובכל מה שקשור לתחבורה).
זה הקשר היחיד לרכבת הקלה, כי תוואי הרכבת לא עובר משם בכלל, הוא סוטה מציר בגין/ז'בוטינסקי כדי להתקרב כמה שאפשר לרכבת מרכז (שזה מבורך) ורק אז חוזר לציר.
זה שהמיקום מעולה, לא פותר את סוגיית השבת. ולא ניתן לצפות
ממישהו שרוצה לצאת מביתו בשבת לעשות זאת רק ברגל, באופניים או במונית שירות.
&nbsp
תודה על הסקירה, לא ידעתי דבר ממה שכתבת. הקמת הבניין אכן מיותרת בימינו וחבל על הגן הציבורי, באמת חבל.
 
על איזה גן ציבורי אתה מדבר ?

זה שהמיקום מעולה, לא פותר את סוגיית השבת. ולא ניתן לצפות
ממישהו שרוצה לצאת מביתו בשבת לעשות זאת רק ברגל, באופניים או במונית שירות.
&nbsp
תודה על הסקירה, לא ידעתי דבר ממה שכתבת. הקמת הבניין אכן מיותרת בימינו וחבל על הגן הציבורי, באמת חבל.
על איזה גן ציבורי אתה מדבר ?
כבר שנים שהמקום נשלט ע״י פורעי חוק ואוהליסטים למינהם.
 
היזם מרוויח מחניות?

זוהי לולאת וולובסקי
לולאה למי שבא מממזרח (מכיוון הבורסה), ואז יפנה ימינה על שטח שנגזל מגן וולובסקי וייעשה לופ שיירד מתחת לכביש ויעבור לצד השני של דרך בגין כדי לשרת בדרך שירות את מגדלי הצעירים ושאר המגדלים שקמו שומוקמים לאורך גדת האיילון (רסיטל, גזית, פרויקט מידטאון שמתחיל להתרומם וכו').
למגדלים האלה אושרו חניות בהיקף נרחב (כי היזם מרוויח כסף על חניות) ללא שום קשר לעובדה שהם יושבים על המקום המשורת כבר כיום ובטח בעתיד עם הכי הרבה תחבורה ציבורית במדינה. יש מדינות שבהם במקומות כאלה מאשרים מגדלים ללא חניות כלל.
ברגע שיש הרבה חניות צריך גם פתרונות לכל הרכבים שייכנסו וייצאו, זה בא על חשבון מדרכות ובמקרה שלנו גם על חשבון חלק מגן שהיה יכול להפוך למעין סנטרל פארק תל אביבי מוקף מגדלים.
באמצע הלולאה נוצר שטח כלוא, שכבר לא יכול לשמש כגן, חברת נת"ע (או נתיבי איילון, אני לא בטוח) אמורה להקים שם את מרכז בקרת התחבורה המטרופוליני, בניין מיותר של בגובה שלוש קומות. (הוא מיותר כי בעידן הטכנולוגיות הקיימות אפשר היה למקם את כל תשתית השליטה המיחשובית המסובכת הזו בכל מגדל משרדים קיים, לא ממש צריך בניין ייעודי). בין היתר מרכז השליטה ישלוט גם ברכבות הקלות (וברמזורים, ובמחסומים למנהרות ובכל מה שקשור לתחבורה).
זה הקשר היחיד לרכבת הקלה, כי תוואי הרכבת לא עובר משם בכלל, הוא סוטה מציר בגין/ז'בוטינסקי כדי להתקרב כמה שאפשר לרכבת מרכז (שזה מבורך) ורק אז חוזר לציר.
היזם מרוויח מחניות?
עלות הקמת מרתפי החניה וכאבי הראש הנלווים להם הרבה יותר גבוהה מהערך המוסף שהחנייה מקניה לדירה.
אלא אם כן הוא מקבל החזר על החניה מאיפשהו, לא ברור לי איך הוא מרוויח.
 

orchilit

New member
היום כבר נסעו בתוואי החדש.

עבודות בדרך בגין/על פרשת דרכים
"אי התנועה" שנוצר בעקבות הסטתו מערבה של נתיב הנסיעה בכיוון דרומה , נצבע ומכיל 4 נתיבים בכיוון צפון - כלומר בקרוב (אין שום מקום שבו כתוב מתי, זה כרגיל יבוא בהפתעה), התנועה גם בכיוון צפון בדרך בגין (בצד של מה שהיה פעם רסיטל) תוסט מערבה ועכשיו גם הנוסעים בצד הזה ייסעו בסלאלום.
היום כבר נסעו בתוואי החדש.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה