מצב המסילות מזרחית לגשר פז

מצב
הנושא נעול.
תמונת מצב ליום 11/6/2015


מצב המסילות מזרחית לגשר פז
בתמונות לאחר השבתת ה
צפונית מחיפה
תמונת מצב ליום 11/6/2015

הכותרת להיום: המשך פירוק המסילות....
אתחיל ברכבת לנהרייה :
רכבת מוֹ-דוֹ לנהרייה בתוואי המעקף מזרחית מגשר פז,
זו רכבת מס' 166
יצאה מתחנת מודיעין מרכז בשעה 12:47
יצאה מתחנת חיפה מרכז השמונה בשעה 14:43
באה לתחנת לב המפרץ בשעה 14:52
באה לתחנת נהרייה בשעה 15:23.
ומה בדיוק חופרים מערבית מקצה גשר רכבת העמק




 
הולכים להקים שם גשר חדש מעל נחל סעדיה שכעת עובר מתחת למסילות

תמונת מצב ליום 11/6/2015

הכותרת להיום: המשך פירוק המסילות....
אתחיל ברכבת לנהרייה :
רכבת מוֹ-דוֹ לנהרייה בתוואי המעקף מזרחית מגשר פז,
זו רכבת מס' 166
יצאה מתחנת מודיעין מרכז בשעה 12:47
יצאה מתחנת חיפה מרכז השמונה בשעה 14:43
באה לתחנת לב המפרץ בשעה 14:52
באה לתחנת נהרייה בשעה 15:23.
ומה בדיוק חופרים מערבית מקצה גשר רכבת העמק
הולכים להקים שם גשר חדש מעל נחל סעדיה שכעת עובר מתחת למסילות
במעבירי מים.
כבר כתבתי על כך באחד השרשורים הקודמים שלך.
 
אתה מתכוון לגשר עליו תעבור הרכבת

הולכים להקים שם גשר חדש מעל נחל סעדיה שכעת עובר מתחת למסילות
במעבירי מים.
כבר כתבתי על כך באחד השרשורים הקודמים שלך.
אתה מתכוון לגשר עליו תעבור הרכבת
כמו ביציאה דרומה מתחנת הרכבת האוניברסיטה מעל שד' רוקח?
 
לא נראה לי שהגשר יהיה בסדר גודל כמו מעל שד' רוקח, אבל

אתה מתכוון לגשר עליו תעבור הרכבת
כמו ביציאה דרומה מתחנת הרכבת האוניברסיטה מעל שד' רוקח?
לא נראה לי שהגשר יהיה בסדר גודל כמו מעל שד' רוקח, אבל
כן, המסילות יהיו על הגשר. כפי שהכביש של המטרונית עובר בגשר מעל הנחל ואפשר לראות זאת גם בצילומים שלך.
 
עם עובדים-שיכינו התשתית כולל מסילות לגשר השמאלי של רכבת העמק

לא נראה לי שהגשר יהיה בסדר גודל כמו מעל שד' רוקח, אבל
כן, המסילות יהיו על הגשר. כפי שהכביש של המטרונית עובר בגשר מעל הנחל ואפשר לראות זאת גם בצילומים שלך.
עם עובדים-שיכינו התשתית כולל מסילות לגשר השמאלי של רכבת העמק
הגשר "המקביל" למסילה השניה...
 
פירוק נוסף של מקטע ממסילה מס' 1 בתחנת חיפה מזרח

מצב המסילות מזרחית לגשר פז
בתמונות לאחר השבתת ה
צפונית מחיפה
פירוק נוסף של מקטע ממסילה מס' 1 בתחנת חיפה מזרח
פירוק נוסף של מקטע ממסילה מס' 1 בתוך שטח תחנת חיפה מזרח.
מנוף מסילתי מס' 919 בקצה המסילה ולפניו קרון עם קטעי מסילות מפורקות,
מבט לכיוון מזרח רואים שהחלק המסילתי של השטח הצטמצם בחצי,
משמאל נותרו 2 המסילות :
הימנית מסילה מס' 3 מתחברת למסילה וממשיכה עד נהרייה.
השמאלית מסילה מס' 4 לכיוון חוף שמן.
ממסילה מס' 3 נותרה שלוחה ללא המשך בשלב זה.
הכל מגודר ובחלק שהיו המסילות נותרה שכבת כורכר.






 

LG123456

New member
איזה בזבוז זה לא להשתמש בכל מערכי הIC3 שעומדים שם

פירוק נוסף של מקטע ממסילה מס' 1 בתחנת חיפה מזרח
פירוק נוסף של מקטע ממסילה מס' 1 בתוך שטח תחנת חיפה מזרח.
מנוף מסילתי מס' 919 בקצה המסילה ולפניו קרון עם קטעי מסילות מפורקות,
מבט לכיוון מזרח רואים שהחלק המסילתי של השטח הצטמצם בחצי,
משמאל נותרו 2 המסילות :
הימנית מסילה מס' 3 מתחברת למסילה וממשיכה עד נהרייה.
השמאלית מסילה מס' 4 לכיוון חוף שמן.
ממסילה מס' 3 נותרה שלוחה ללא המשך בשלב זה.
הכל מגודר ובחלק שהיו המסילות נותרה שכבת כורכר.
איזה בזבוז זה לא להשתמש בכל מערכי הIC3 שעומדים שם
מספר המערכים הנמצא בשימוש בפועל מצומצם מאוד וחבל על כך. כנ"ל לגבי המערכים העומדים בתחנת ראש העין צפון.
 

mister K

New member
זו 632 לשעבר

עד כאן

מטרונית מס' 97 שהיתה אורבנית הועברה מתל אביב לחיפה.
אגב מה עושה חברת דן במספר פנימי שהיה של האורבנית כשהיתה בתל אביב?
זו 632 לשעבר
עשר המכונות שהועברו לדן בצפון מעולם לא עבדו בדן לפני שהועברו. הן פשוט שכבו בחניון כשנתיים בלי טסט תחת המספרים המקוריים, שניתנו להן עוד בטרם ההרכבה בהארגז.
אמנם לא מדובר בהשאלה אלא במכירה לחברת הבת שגם מופיעה ברשיון הרכב. אך עם זאת, אני לא חושב שהמספרים ימוחזרו. יש מכונות באמצע הסדרה הזו שלא הועברו ופועלות בדן (626 למשל).
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה