מפות כל הקווים - באתר אפיקים.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
לא התעמקתי ואתה מעלה טענות מוחצות.

קשה לי להאמין שתושבי אם המושבות ביקשו קישור ליבנה ולאשדוד
יותר סביר שהם ביקשו קישור לבר אילן ולמחלפים בקטע המרכזי של כביש 4 והקו הזה לא מספק קישור כזה.
שים לב ששעות היציאה של האוטובוסים מפ"ת בבוקר לא ממש מתאימים ליוממים שעובדים ביבנה או באשדוד ותושבים מהדר המושבות שעובדים ביבנה ממילא יעדיפו לנסוע ברכבת.
יש שתי בעיות עם המסלול הזה: 1. הארכת הדרך מהתחנה המרכזית ואליה. 2. רחוב גיסין הוא צוואר בקבוק. ובשעות העומס הוא מאוד עמוס בקטע שבין הדר המושבות לתחנה המרכזית (יש שם גם קטע שבו הרחוב נהיה צר למסלול אחד בלבד).
לא התעמקתי ואתה מעלה טענות מוחצות.
כך שאין ממש מה להגיד כי בתכל'ס לא ישתמשו בשירות הזה עבור הגעה לאשדוד או יבנה. מן הסתם שהקו הזה לא יבצע שירות בין פתח תקווה לבר אילן, קיימת הפרדה בין בין עירוני לפרברי ועירוני וזה משהו שמשרד התחבורה מאד דוגל בו במכרזים האחרונים, להפריד בין שירות עירוני לבין עירוני.
&nbsp
לשעות הבוקר זה יההי פחות רלוונטי לאשדודים והיבנאים שמגיעים לפתח תקווה, הם ברובם המוחלט אם לא כולם ירדו לפני. בצהרים ואחה"צ זה ייצור בעיה.
&nbsp
אני עדיין מאמין שזה קשור לחשיבה שעד שהמכרז יצא לפועל כבר תהיה רכבת קלה (אז של המתכננים) ולכן בחרו לו מסלול לא טבעי שכזה. מאותה סיבה למשל במכרז קווי הנגב יש קווים שמסתיימים ברחובות, עקב קו הBRT שמתוכנן להחליף את הנסיעות של חלק מסויים מהקווים הבין עירוניים והפרבריים שנוסעים כיום בין רחובות לראשון.
 
יכלו פשוט לקבוע את בילינסון כתחנת הקצה של הקו, כפי שקיים

לא התעמקתי ואתה מעלה טענות מוחצות.
כך שאין ממש מה להגיד כי בתכל'ס לא ישתמשו בשירות הזה עבור הגעה לאשדוד או יבנה. מן הסתם שהקו הזה לא יבצע שירות בין פתח תקווה לבר אילן, קיימת הפרדה בין בין עירוני לפרברי ועירוני וזה משהו שמשרד התחבורה מאד דוגל בו במכרזים האחרונים, להפריד בין שירות עירוני לבין עירוני.
&nbsp
לשעות הבוקר זה יההי פחות רלוונטי לאשדודים והיבנאים שמגיעים לפתח תקווה, הם ברובם המוחלט אם לא כולם ירדו לפני. בצהרים ואחה"צ זה ייצור בעיה.
&nbsp
אני עדיין מאמין שזה קשור לחשיבה שעד שהמכרז יצא לפועל כבר תהיה רכבת קלה (אז של המתכננים) ולכן בחרו לו מסלול לא טבעי שכזה. מאותה סיבה למשל במכרז קווי הנגב יש קווים שמסתיימים ברחובות, עקב קו הBRT שמתוכנן להחליף את הנסיעות של חלק מסויים מהקווים הבין עירוניים והפרבריים שנוסעים כיום בין רחובות לראשון.
יכלו פשוט לקבוע את בילינסון כתחנת הקצה של הקו, כפי שקיים
לגבי קווים 201 ו 202 ממודיעין.
יכלו גם להכניס את 317 למרכז העיר במסלול כמו 366 ואז הקו היה עובר בשניידר ובמרכז העיר בדרך לתחנה המרכזית. אני די בטוח שהביקוש מאשדוד ומיבנה לשניידר ולמרכז פ"ת גבוה יותר מאשר להדר המושבות וגם הביקוש ההפוך.
אבל האמת שהרכבת הקלה לא צריכה להיות סיבה לשינוי מסלול של קווים בינעירוניים כמו 317, כי אין וכנראה גם בעתיד לא יהיו כרטיסי המשך בין קווים בינעירוניים ועירוניים בפ"ת ודווקא לגבי קווים כאלה כמו 317, 164 וגם קווי מודיעין, יש הגיון שיסעו עד לתחנה המרכזית במקביל לרכבת הקלה במסלול הקצר ביותר. כפי שיש הגיון ש 641 יסע בכוון ההפוך מהתחנה המרכזית בפתח תקוה עד בילינסון או עד קרית אריה (כתחנת קצה) במקביל לרכבת הקלה.

אם כבר בחרו מסלול שרירותי, בחרו דווקא את המסלול הכי פחות הגיוני, כי רחוב גיסין לא מתאים במצבו הנוכחי לקווים בינעירוניים וכי דווקא יבנה ואפילו אשדוד הם יעדים שהרבה יותר מתאימים לנסיעות מצפון פתח תקוה אליהם ברכבת ולא באוטובוס.
 

yossiwed

New member
שמתי לב שהגאונים שכחו את קו 284 .

יותר פשוט לי לרשום את זה ככה>>> :)
תחנה מרכזית אשדוד/רציפים אסוף בלבד
שד. ירושלים/שד.הרצל אסוף בלבד
שדרות ירושלים/אליאשווילי אסוף בלבד
בני ברית/יהודה הלוי אסוף בלבד
שד.בני ברית/יצחק הנשיא אסוף בלבד
בני ברית/הפלמח אסוף בלבד
שד.בני ברית/הנחושת אסוף בלבד
בני ברית / הבושם אסוף בלבד
צומת נמל אשדוד אסוף בלבד
צומת ניר גלים אסוף בלבד
צומת נווה הרצוג אסוף בלבד
תחנה מרכזית יבנה/הורדה הורדה בלבד
תחנה מרכזית יבנה/רציפים אסוף בלבד
מחלף מסובים הורדה בלבד
כביש 4/מחלף אלוף שדה הורדה בלבד
כביש 4/מחלף בר אילן הורדה בלבד
מחלף גבעת שמואל/כביש 4 הורדה בלבד
גבעת שמואל/גשר הולכי רגל הורדה בלבד
מחלף גהה/ז'בוטינסקי הורדה בלבד
דרך זאב ז'בוטינסקי/היצירה הורדה בלבד
ז'בוטינסקי/אלברט איינשטיין הורדה בלבד
דרך זאב ז'בוטינסקי/הסיבים הורדה בלבד
ז'ובט/שחם הורדה בלבד
מרכז רפואי רבין הורדה בלבד
פארק פ"ת/הרב משה מלכה הורדה בלבד
תיכון אחד העם/גיסין הורדה בלבד
אבשלום גיסין/לויתן הורדה בלבד
גיסין/המכבים הורדה בלבד
המכבים/השופט ברנדייס הורדה בלבד
תחנה מרכזית הורדה בלבד
_________________________________________
&nbsp
תחנה מרכזית אסוף בלבד
מרכז מסחרי/אבשלום גיסין אסוף בלבד
הרב משה מלכה/גיסין אסוף בלבד
בי"ח בלינסון - הקניון הגדול/ז'בוטינסקי אסוף בלבד
סיטי פלאז'ה/ז'בוטינסקי אסוף בלבד
ז'בוטינסקי/הסיבים אסוף בלבד
ז'בוטינסקי / שנקר אסוף בלבד
מחלף גהה/ז'בוטינסקי אסוף בלבד
מחלף גהה/כביש 4 אסוף בלבד
ג. שמואל/ גשר הולכי רגל אסוף בלבד
מחלף גבעת שמואל/כביש 4 אסוף בלבד
גשר בר אילן/כביש 4 אסוף בלבד
כביש 4/מחלף אלוף שדה אסוף בלבד
מחלף מסובים אסוף בלבד
תחנה מרכזית יבנה/הורדה הורדה בלבד
תחנה מרכזית יבנה/רציפים אסוף בלבד
צומת נווה הרצוג הורדה בלבד
צומת ניר גלים הורדה בלבד
צומת נמל אשדוד הורדה בלבד
בני ברית/הבושם הורדה בלבד
שד.בני ברית/הנחושת הורדה בלבד
בני ברית/מורדי הגיטאות הורדה בלבד
שד.בני ברית/יצחק הנשיא הורדה בלבד
בני ברית/יהודה הלוי הורדה בלבד
שדרות ירושלים/אבן עזרא הורדה בלבד
שד.ירושלים/אבן עזרא הורדה בלבד
שדרות הרצל/שדרות ירושלים הורדה בלבד
תחנה מרכזית אשדוד/הורדה הורדה בלבד
&nbsp
שמתי לב שהגאונים שכחו את קו 284 .
במפות.

ובכלל הקווים העירוניים ביבנה עד איזה שעה.
 

olli3

New member
מנהל
יש קווים שיפעלו עד סביבות 23:00

שמתי לב שהגאונים שכחו את קו 284 .
במפות.

ובכלל הקווים העירוניים ביבנה עד איזה שעה.
יש קווים שיפעלו עד סביבות 23:00
אחרונים ב22:45,22:50 בקווים מסויימים. במוצ"ש יש קווים שיפעלו עד 23:30. יש קווים שיסיימו מוקדם יותר סביב 8-9 בערב. קו 7 הוא קו יוממים, בוקר בכיוון אחד וצהריים (בין 14-16 בכיוון השני).
 

benshap2

New member
האם יש הלימה בין זמני הקווים לזמני יציאת הרכבת במזרח\מערב?

יש קווים שיפעלו עד סביבות 23:00
אחרונים ב22:45,22:50 בקווים מסויימים. במוצ"ש יש קווים שיפעלו עד 23:30. יש קווים שיסיימו מוקדם יותר סביב 8-9 בערב. קו 7 הוא קו יוממים, בוקר בכיוון אחד וצהריים (בין 14-16 בכיוון השני).
האם יש הלימה בין זמני הקווים לזמני יציאת הרכבת במזרח\מערב?
השאלה נשאלת במיוחד מאחר והרכבת עומדת לשנות את שעות יציאתי שבוע וחצי אחרי שהקווים יתחילו לנסוע במתכונת החדשה...האם זה יוביל לשינוי בקווים או שכרגיל הם לא יהיו מסונכרנים עם הרכבת כמו עד היום?
 

benshap2

New member
אפשר לו"ז של 181 ו 182 בבקשה?

תרשמו איזה לו"ז של איזה קו מעניין אתכם ואעלה כאן את הנתונים.
אבל תשתדלו לא להעמיס עליי באינספור קווים, אין לי זמן להעתיק את הכל מהקבצים לכאן... רק מה שממש מעניין אתכם.
&nbsp
למשל 325 יהיה קו יוממים בימי א'-ה'. מאשדוד יצא בתדירות של כל 20 דקות החל מ5:55 ועד 9:15. מת"א יצאו נסיעות בוקר ונסיעות צהריים-ערב. בבוקר בתדירות של כל 30 דקות החל מ6:40 ועד 9:10. נסיעות צהריים- ערב בשעות: 15:15, 15:45, 16:20,16:45, 17:15, 17:45, 18:15, 18:45, 19:15.
&nbsp
הפריסה של 325 כקו יוממים טובה לטעמי.
&nbsp
קו 317 יפעל בימי א'-ו' עם נסיעות בוקר וצהריים-ערב בשני כיווני הנסיעה. מאשדוד לפתח תקווה מדובר על 4 נסיעות בוקר ו3 נסיעות צהריים-ערב. מכיוון פתח תקווה לאשדוד מדובר על 2 נסיעות בוקר ו4 נסיעות צהרים-ערב. בשישי נסיעת בוקר אחת מאשדוד לפתח תקווה ונסיעת צהריים אחת מפתח תקווה לאשדוד.
אפשר לו"ז של 181 ו 182 בבקשה?
ותדירות ב+- של 51 ובמיוחד האם תדירות 48 ירדה בשל ריבוי הקווים לרחובות.
 

benshap2

New member
ועוד דבר קטן - תדירות של 178 ומתי יצא הקו האחרון בכל כיוון?

אפשר לו"ז של 181 ו 182 בבקשה?
ותדירות ב+- של 51 ובמיוחד האם תדירות 48 ירדה בשל ריבוי הקווים לרחובות.
ועוד דבר קטן - תדירות של 178 ומתי יצא הקו האחרון בכל כיוון?
תודה!
 

Snegovik

New member
מה יקרה לתעריפי הנסיעה?

תרשמו איזה לו"ז של איזה קו מעניין אתכם ואעלה כאן את הנתונים.
אבל תשתדלו לא להעמיס עליי באינספור קווים, אין לי זמן להעתיק את הכל מהקבצים לכאן... רק מה שממש מעניין אתכם.
&nbsp
למשל 325 יהיה קו יוממים בימי א'-ה'. מאשדוד יצא בתדירות של כל 20 דקות החל מ5:55 ועד 9:15. מת"א יצאו נסיעות בוקר ונסיעות צהריים-ערב. בבוקר בתדירות של כל 30 דקות החל מ6:40 ועד 9:10. נסיעות צהריים- ערב בשעות: 15:15, 15:45, 16:20,16:45, 17:15, 17:45, 18:15, 18:45, 19:15.
&nbsp
הפריסה של 325 כקו יוממים טובה לטעמי.
&nbsp
קו 317 יפעל בימי א'-ו' עם נסיעות בוקר וצהריים-ערב בשני כיווני הנסיעה. מאשדוד לפתח תקווה מדובר על 4 נסיעות בוקר ו3 נסיעות צהריים-ערב. מכיוון פתח תקווה לאשדוד מדובר על 2 נסיעות בוקר ו4 נסיעות צהרים-ערב. בשישי נסיעת בוקר אחת מאשדוד לפתח תקווה ונסיעת צהריים אחת מפתח תקווה לאשדוד.
מה יקרה לתעריפי הנסיעה?
האם יהיה שינוי במחירים? יכול להיות שיהיה כרטיס חופשי חודשי לקווים שלא היה להם בעבר?
 

benshap2

New member
רשמים ראשוניים

מפות כל הקווים - באתר אפיקים.
תחת הקישור הנ"ל
http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=%F7%E1%E5%F6%E5%FA%20%F7%E5%E5%E9%ED
יש קישור לפי קבוצת קווים , לכל קו וקו מפה ולו"ז משלו.

אשמח להתייחסותכם לגבי מסלול ולו"ז של כל קו
רשמים ראשוניים
קשה מאוד לדבר על שיפורים או הרעת תנאים כאשר אין לנו עדיין תדירות של קווים, אבל אני מתקשה להניח שכשיש כמה קווים מיבנה לת"א וכמה קווים מיבנה לרחובות הם יצאו במקביל, כך שאניח שיצאו לסירוגין. במקרה כזה:

* קו 177 נראה כמו קו מעולה, חבל שלא ממשיך עוד קצת עד לאוניברסיטת ת"א, וחבל שלא עובר בציר הראשי של שכונת נווה אילן אלא על רחוב ז'בוטינסקי נטול המגורים.

*קו 51 נראה כמו קישוריות נהדרת לביל"ו סנטר ובי"ח קפלן.

* משרד התחבורה החליט ששכונת נווה אילן לא צריכה תחבורה ציבורית. הקישור לאשדוד נעלם לחלוטין, הקו שעבר בכל השכונה ונסע לת"א בוטל לחלוטין, קו 177 עובר במסלול מקוצר ביבנה, מסלול אשר ימנע לחלוטין מ90% מתושבי השכונה להשתמש בו. רק 178 נשאר וגם זה לא טוב לחלק נכבד מתושבי חלקה הדרומי של השכונה.
בקווים הפנימיים אין כל שיפור לשכונה זו, מעבר לכניסתו של קו 7, שלהבנתי יש לו נסיעות בודדות בבוקר\צהריים מוקדמים. איזה יוממים חוזרים הביתה ב 14-16 מהעבודה?!

* הקישור לאשדוד של רובה המכריע של העיר, בה לא עובר קו 212, פשוט בוטל לחלוטין.
313 ו 330 לא נכנסים לשכונות, 282 פוצל ולא נוסע לאשדוד, הקו החדש לאשדוד משרת רק את אזור התעשייה וסביר שיסע ריק רוב שעות היום.

* מישהו לא הבין את הקונספט של אזור התעשייה, בו כולם באים להגיע לעבודה +- באותה שעה, וחוזרים מהעבודה +- באותה שעה, והכניס לשם כמה וכמה חלופות שסביר להניח שיבטלו נסיעות בעיר עצמה ויסעו ריקות במשך שעות היום.

* בשקט בשקט קו 313 נעלם לחלוטין.

* קו 333 - כואב להם להכניס אותו למתנ"ח יבנה בלילה? זה סיבוב של 2-3 דקות בשעות הלילה, והוא יקשר בין יבנה לת"א (בלי "קונקשן" של שעה בראשל"צ באמצע הלילה + תשלום כפול...).
אני זוכר שנמסר לי בעבר שבשל העובדה שהיו בכל נסיעה רק 1-2 נוסעים מיבנה, הקו לא יעבור בה יותר. אבל רבאק, זה 1-2 מתוך 5...אם לא ביטלתם קו כזה ארוך בשביל 5 נוסעים, לבטל עצירה קטנה בשביל 20-30 מהנוסעים? מעצבן.

* דחו את ההפעלה של יותר מדי קווים לאוקטובר ברגע האחרון...

*הנקודות הראשונות מעלות לי את השאלה הפשוטה הבאה - האם אוכל לעלות לקו עירוני ביבנה ולהמשיך לת"א \ אשדוד, מבלי לשלם פעמיים? זכור לי שבמסמכי המכרז דובר על כרטיסי המשך.
 

benshap2

New member
ותוספת קטנה בקשר לשכונה הירוקה

רשמים ראשוניים
קשה מאוד לדבר על שיפורים או הרעת תנאים כאשר אין לנו עדיין תדירות של קווים, אבל אני מתקשה להניח שכשיש כמה קווים מיבנה לת"א וכמה קווים מיבנה לרחובות הם יצאו במקביל, כך שאניח שיצאו לסירוגין. במקרה כזה:

* קו 177 נראה כמו קו מעולה, חבל שלא ממשיך עוד קצת עד לאוניברסיטת ת"א, וחבל שלא עובר בציר הראשי של שכונת נווה אילן אלא על רחוב ז'בוטינסקי נטול המגורים.

*קו 51 נראה כמו קישוריות נהדרת לביל"ו סנטר ובי"ח קפלן.

* משרד התחבורה החליט ששכונת נווה אילן לא צריכה תחבורה ציבורית. הקישור לאשדוד נעלם לחלוטין, הקו שעבר בכל השכונה ונסע לת"א בוטל לחלוטין, קו 177 עובר במסלול מקוצר ביבנה, מסלול אשר ימנע לחלוטין מ90% מתושבי השכונה להשתמש בו. רק 178 נשאר וגם זה לא טוב לחלק נכבד מתושבי חלקה הדרומי של השכונה.
בקווים הפנימיים אין כל שיפור לשכונה זו, מעבר לכניסתו של קו 7, שלהבנתי יש לו נסיעות בודדות בבוקר\צהריים מוקדמים. איזה יוממים חוזרים הביתה ב 14-16 מהעבודה?!

* הקישור לאשדוד של רובה המכריע של העיר, בה לא עובר קו 212, פשוט בוטל לחלוטין.
313 ו 330 לא נכנסים לשכונות, 282 פוצל ולא נוסע לאשדוד, הקו החדש לאשדוד משרת רק את אזור התעשייה וסביר שיסע ריק רוב שעות היום.

* מישהו לא הבין את הקונספט של אזור התעשייה, בו כולם באים להגיע לעבודה +- באותה שעה, וחוזרים מהעבודה +- באותה שעה, והכניס לשם כמה וכמה חלופות שסביר להניח שיבטלו נסיעות בעיר עצמה ויסעו ריקות במשך שעות היום.

* בשקט בשקט קו 313 נעלם לחלוטין.

* קו 333 - כואב להם להכניס אותו למתנ"ח יבנה בלילה? זה סיבוב של 2-3 דקות בשעות הלילה, והוא יקשר בין יבנה לת"א (בלי "קונקשן" של שעה בראשל"צ באמצע הלילה + תשלום כפול...).
אני זוכר שנמסר לי בעבר שבשל העובדה שהיו בכל נסיעה רק 1-2 נוסעים מיבנה, הקו לא יעבור בה יותר. אבל רבאק, זה 1-2 מתוך 5...אם לא ביטלתם קו כזה ארוך בשביל 5 נוסעים, לבטל עצירה קטנה בשביל 20-30 מהנוסעים? מעצבן.

* דחו את ההפעלה של יותר מדי קווים לאוקטובר ברגע האחרון...

*הנקודות הראשונות מעלות לי את השאלה הפשוטה הבאה - האם אוכל לעלות לקו עירוני ביבנה ולהמשיך לת"א \ אשדוד, מבלי לשלם פעמיים? זכור לי שבמסמכי המכרז דובר על כרטיסי המשך.
ותוספת קטנה בקשר לשכונה הירוקה
אני חושב שהקישוריות של השכונה הירוקה בסדר , אבל לא מדהימה:

2 קווים פנימיים עוברים בה, ועוד 2-3 בקצה שלה. מעניין יהיה לראות את תדירותם. הבנתי שלפחות אחד מהם יהיה מספר פעמים מועט ביום, ובטח גם זה על חשבון קו 6 שכן הם לא יצאו במקביל.
הקווים לת"א עוברים בה.
חבל שאת 212 לא האריכו קצת כך שיעבור בה ולא רק בקצה שלה, אבל על הקישוריות בין יבנה לאשדוד כבר כתבתי לפני כן.
מי החליט שמהשכונה הירוקה לא יסעו לראשון לציון ש 181 ו 182 לא עוברים אפילו קרוב אליה? לפחות היו עוברים בחטיבת גבעתי חלק מהדרך במקום בדואני, או ברחוב שליד הכמעט חינם במקום בעצמאות.
אם כבר החלטתם על מסלול קווים בינעירוניים שמוצאם ביבנה, למה לא לרוץ איתו? למה נראה לכם שהחלק הזה של העיר נוסע רק לת"א, הזה רק לראשון, והזה רק לרחובות?!
 
קו 313 לא נעלם פשוט שכחו לכלול אותו בקישורים של המפות, כמו

רשמים ראשוניים
קשה מאוד לדבר על שיפורים או הרעת תנאים כאשר אין לנו עדיין תדירות של קווים, אבל אני מתקשה להניח שכשיש כמה קווים מיבנה לת"א וכמה קווים מיבנה לרחובות הם יצאו במקביל, כך שאניח שיצאו לסירוגין. במקרה כזה:

* קו 177 נראה כמו קו מעולה, חבל שלא ממשיך עוד קצת עד לאוניברסיטת ת"א, וחבל שלא עובר בציר הראשי של שכונת נווה אילן אלא על רחוב ז'בוטינסקי נטול המגורים.

*קו 51 נראה כמו קישוריות נהדרת לביל"ו סנטר ובי"ח קפלן.

* משרד התחבורה החליט ששכונת נווה אילן לא צריכה תחבורה ציבורית. הקישור לאשדוד נעלם לחלוטין, הקו שעבר בכל השכונה ונסע לת"א בוטל לחלוטין, קו 177 עובר במסלול מקוצר ביבנה, מסלול אשר ימנע לחלוטין מ90% מתושבי השכונה להשתמש בו. רק 178 נשאר וגם זה לא טוב לחלק נכבד מתושבי חלקה הדרומי של השכונה.
בקווים הפנימיים אין כל שיפור לשכונה זו, מעבר לכניסתו של קו 7, שלהבנתי יש לו נסיעות בודדות בבוקר\צהריים מוקדמים. איזה יוממים חוזרים הביתה ב 14-16 מהעבודה?!

* הקישור לאשדוד של רובה המכריע של העיר, בה לא עובר קו 212, פשוט בוטל לחלוטין.
313 ו 330 לא נכנסים לשכונות, 282 פוצל ולא נוסע לאשדוד, הקו החדש לאשדוד משרת רק את אזור התעשייה וסביר שיסע ריק רוב שעות היום.

* מישהו לא הבין את הקונספט של אזור התעשייה, בו כולם באים להגיע לעבודה +- באותה שעה, וחוזרים מהעבודה +- באותה שעה, והכניס לשם כמה וכמה חלופות שסביר להניח שיבטלו נסיעות בעיר עצמה ויסעו ריקות במשך שעות היום.

* בשקט בשקט קו 313 נעלם לחלוטין.

* קו 333 - כואב להם להכניס אותו למתנ"ח יבנה בלילה? זה סיבוב של 2-3 דקות בשעות הלילה, והוא יקשר בין יבנה לת"א (בלי "קונקשן" של שעה בראשל"צ באמצע הלילה + תשלום כפול...).
אני זוכר שנמסר לי בעבר שבשל העובדה שהיו בכל נסיעה רק 1-2 נוסעים מיבנה, הקו לא יעבור בה יותר. אבל רבאק, זה 1-2 מתוך 5...אם לא ביטלתם קו כזה ארוך בשביל 5 נוסעים, לבטל עצירה קטנה בשביל 20-30 מהנוסעים? מעצבן.

* דחו את ההפעלה של יותר מדי קווים לאוקטובר ברגע האחרון...

*הנקודות הראשונות מעלות לי את השאלה הפשוטה הבאה - האם אוכל לעלות לקו עירוני ביבנה ולהמשיך לת"א \ אשדוד, מבלי לשלם פעמיים? זכור לי שבמסמכי המכרז דובר על כרטיסי המשך.
קו 313 לא נעלם פשוט שכחו לכלול אותו בקישורים של המפות, כמו
קווים 284 ו 221.
 

yossiwed

New member
זה עצוב להגיד ,הכל קומבינה ואני אסביר לכם למה


רשמים ראשוניים
קשה מאוד לדבר על שיפורים או הרעת תנאים כאשר אין לנו עדיין תדירות של קווים, אבל אני מתקשה להניח שכשיש כמה קווים מיבנה לת"א וכמה קווים מיבנה לרחובות הם יצאו במקביל, כך שאניח שיצאו לסירוגין. במקרה כזה:

* קו 177 נראה כמו קו מעולה, חבל שלא ממשיך עוד קצת עד לאוניברסיטת ת"א, וחבל שלא עובר בציר הראשי של שכונת נווה אילן אלא על רחוב ז'בוטינסקי נטול המגורים.

*קו 51 נראה כמו קישוריות נהדרת לביל"ו סנטר ובי"ח קפלן.

* משרד התחבורה החליט ששכונת נווה אילן לא צריכה תחבורה ציבורית. הקישור לאשדוד נעלם לחלוטין, הקו שעבר בכל השכונה ונסע לת"א בוטל לחלוטין, קו 177 עובר במסלול מקוצר ביבנה, מסלול אשר ימנע לחלוטין מ90% מתושבי השכונה להשתמש בו. רק 178 נשאר וגם זה לא טוב לחלק נכבד מתושבי חלקה הדרומי של השכונה.
בקווים הפנימיים אין כל שיפור לשכונה זו, מעבר לכניסתו של קו 7, שלהבנתי יש לו נסיעות בודדות בבוקר\צהריים מוקדמים. איזה יוממים חוזרים הביתה ב 14-16 מהעבודה?!

* הקישור לאשדוד של רובה המכריע של העיר, בה לא עובר קו 212, פשוט בוטל לחלוטין.
313 ו 330 לא נכנסים לשכונות, 282 פוצל ולא נוסע לאשדוד, הקו החדש לאשדוד משרת רק את אזור התעשייה וסביר שיסע ריק רוב שעות היום.

* מישהו לא הבין את הקונספט של אזור התעשייה, בו כולם באים להגיע לעבודה +- באותה שעה, וחוזרים מהעבודה +- באותה שעה, והכניס לשם כמה וכמה חלופות שסביר להניח שיבטלו נסיעות בעיר עצמה ויסעו ריקות במשך שעות היום.

* בשקט בשקט קו 313 נעלם לחלוטין.

* קו 333 - כואב להם להכניס אותו למתנ"ח יבנה בלילה? זה סיבוב של 2-3 דקות בשעות הלילה, והוא יקשר בין יבנה לת"א (בלי "קונקשן" של שעה בראשל"צ באמצע הלילה + תשלום כפול...).
אני זוכר שנמסר לי בעבר שבשל העובדה שהיו בכל נסיעה רק 1-2 נוסעים מיבנה, הקו לא יעבור בה יותר. אבל רבאק, זה 1-2 מתוך 5...אם לא ביטלתם קו כזה ארוך בשביל 5 נוסעים, לבטל עצירה קטנה בשביל 20-30 מהנוסעים? מעצבן.

* דחו את ההפעלה של יותר מדי קווים לאוקטובר ברגע האחרון...

*הנקודות הראשונות מעלות לי את השאלה הפשוטה הבאה - האם אוכל לעלות לקו עירוני ביבנה ולהמשיך לת"א \ אשדוד, מבלי לשלם פעמיים? זכור לי שבמסמכי המכרז דובר על כרטיסי המשך.
זה עצוב להגיד ,הכל קומבינה ואני אסביר לכם למה

אני כבר אמרתי לכם לפני שבוע יקצצו בתדיריות אפילו במסלול ולפי מה ששמעתי פה בפורום

הקווים ביבנה יפסיקו ב 22:45 במקום 23:45 שזה פתאום קרה לפני המכרז !!!

ובכלל כל ההבטחות הגדולת נפלו ,הקווים לראשון לציון אנמיים ,

הקו לקפלן מתבקש מאליו זה היה צריך להיות לפני שנה ללא קשר למכרז

,הכביש ריק מאוטבוסים בכלל , איפה כל הטכנולגיה איפה התחנה עם השילוט אלקטורני .

זה נראה שהם קיבלו רגליים קרות והחליטו לקצץ, אבל עבר שנתיים מאז המכרז

,אלא שזה לא הופיע במכרז ולכן

זה קומבינה נגשים למכרז מבטחים המון בכדי לזכות ובפועל לא קרה כלום .

אני בעוד כמה שבועות כבר לא אתעניין בתחבורה ציבורית לאחר הכניסה של אפיקים

כאילו על מה , מה זה ייתן לי שמדברים לקירות . אולי יקרה נס והם יעזבו בעוד שנה או מישהו במשרד התחבורה ..

מה לעשות , כנראה צריך רכב במדינה הזאת ולחסוך לרכב שנת 2016 במקום הקיים .
 

benshap2

New member
יצליחו להוריד תדירות מקו פנימי של פעם בשעה?

זה עצוב להגיד ,הכל קומבינה ואני אסביר לכם למה

אני כבר אמרתי לכם לפני שבוע יקצצו בתדיריות אפילו במסלול ולפי מה ששמעתי פה בפורום

הקווים ביבנה יפסיקו ב 22:45 במקום 23:45 שזה פתאום קרה לפני המכרז !!!

ובכלל כל ההבטחות הגדולת נפלו ,הקווים לראשון לציון אנמיים ,

הקו לקפלן מתבקש מאליו זה היה צריך להיות לפני שנה ללא קשר למכרז

,הכביש ריק מאוטבוסים בכלל , איפה כל הטכנולגיה איפה התחנה עם השילוט אלקטורני .

זה נראה שהם קיבלו רגליים קרות והחליטו לקצץ, אבל עבר שנתיים מאז המכרז

,אלא שזה לא הופיע במכרז ולכן

זה קומבינה נגשים למכרז מבטחים המון בכדי לזכות ובפועל לא קרה כלום .

אני בעוד כמה שבועות כבר לא אתעניין בתחבורה ציבורית לאחר הכניסה של אפיקים

כאילו על מה , מה זה ייתן לי שמדברים לקירות . אולי יקרה נס והם יעזבו בעוד שנה או מישהו במשרד התחבורה ..

מה לעשות , כנראה צריך רכב במדינה הזאת ולחסוך לרכב שנת 2016 במקום הקיים .
יצליחו להוריד תדירות מקו פנימי של פעם בשעה?
קווים 4 ו- 5 הם קווים שיוצאים, כל אחד מהם, פעם בשעה לכיוון. איך אפשר להוריד מזה תדירות?

בוא נחכה לראות תדירויות סופיות לפני שנשפוט את אפיקים.
גם לגבי השילוט האלקטרוני כבר אמרתי לך - המכרז מדבר על x תחנות, לא על כולן, וכן על תקופת זמן של שנה מיום תחילת ההפעלה על מנת להתקינו. צריכים להמתין בסבלנות.

לגבי שעת הסיום של הקווים הפנימיים - היו צריכים להשאיר לפחות 2 קווים מקיפים (נניח 3 ו- 6) שיסעו עד הרכבות האחרונות. שני הקווים האלו ביחד מכסים את מרביתה של יבנה לדעתי.

לגבי הקווים לראשון\תל אביב - עשו טעות חמורה שלא מכניסים את הקווים לנווה אילן (177 וכן ביטול 179) או לשכונה הירוקה ולנווה אילן (בקווי ראשון). האמת ש 177 מדיר עוד חלקים מהעיר לא רק את נווה אילן. זה קו ירוקה-ארלוזרוב אקספרס...

לעניין ביטול 313 ופיצולו ל 213 שלא נכנס לעיר ו 181 שעושה סיבוב דרך איקאה ובמקביל לא מגיע עד צריפין - מחטף.
כנ"ל דחיית ההפעלה של הקווים למושבים.

כל זה לא קשור לכך שמשהו מאוד מסריח בכך שמי שקנתה את הפעלות מקונקס במקרה היא זו שזכתה במכרז...
 

yossiwed

New member
4 ו 5 זה אותו הקו בדיוק , 5 ממשיך למושב בן זכאי זה הכל

יצליחו להוריד תדירות מקו פנימי של פעם בשעה?
קווים 4 ו- 5 הם קווים שיוצאים, כל אחד מהם, פעם בשעה לכיוון. איך אפשר להוריד מזה תדירות?

בוא נחכה לראות תדירויות סופיות לפני שנשפוט את אפיקים.
גם לגבי השילוט האלקטרוני כבר אמרתי לך - המכרז מדבר על x תחנות, לא על כולן, וכן על תקופת זמן של שנה מיום תחילת ההפעלה על מנת להתקינו. צריכים להמתין בסבלנות.

לגבי שעת הסיום של הקווים הפנימיים - היו צריכים להשאיר לפחות 2 קווים מקיפים (נניח 3 ו- 6) שיסעו עד הרכבות האחרונות. שני הקווים האלו ביחד מכסים את מרביתה של יבנה לדעתי.

לגבי הקווים לראשון\תל אביב - עשו טעות חמורה שלא מכניסים את הקווים לנווה אילן (177 וכן ביטול 179) או לשכונה הירוקה ולנווה אילן (בקווי ראשון). האמת ש 177 מדיר עוד חלקים מהעיר לא רק את נווה אילן. זה קו ירוקה-ארלוזרוב אקספרס...

לעניין ביטול 313 ופיצולו ל 213 שלא נכנס לעיר ו 181 שעושה סיבוב דרך איקאה ובמקביל לא מגיע עד צריפין - מחטף.
כנ"ל דחיית ההפעלה של הקווים למושבים.

כל זה לא קשור לכך שמשהו מאוד מסריח בכך שמי שקנתה את הפעלות מקונקס במקרה היא זו שזכתה במכרז...
4 ו 5 זה אותו הקו בדיוק , 5 ממשיך למושב בן זכאי זה הכל
על הקשר של הקנייה מקונקס לזכייה יש קשר .

למפעילה נוכחית יש יתרון על האחרות בזה שהיא מראה רצינות והגברת תדירות

אפיקים בזמן המכרז הרחיבה את שעות הפעילות עד 23:45 בהפתעה,

ממה שכתוב פה זה ירד ל 22:45 החל מ 7.8 .

כמו שכתבתי עוד שבועיים זה לא מעניין אותי ,אני מאחל להם כישלון

ושיגיעו להחלטה לעזוב .
 

olli3

New member
מנהל
אין לי זמן כרגע לענות לשאלות של כולם, אבל אעדכן שצפוי לעלות

מפות כל הקווים - באתר אפיקים.
תחת הקישור הנ"ל
http://www.afikim-t.co.il/inner.asp?page=%F7%E1%E5%F6%E5%FA%20%F7%E5%E5%E9%ED
יש קישור לפי קבוצת קווים , לכל קו וקו מפה ולו"ז משלו.

אשמח להתייחסותכם לגבי מסלול ולו"ז של כל קו
אין לי זמן כרגע לענות לשאלות של כולם, אבל אעדכן שצפוי לעלות
היום עוד חומר לאתר אפיקים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה