מורן מזור בחדשות ערוץ 10

Shirly23

New member
מורן מזור בחדשות ערוץ 10

מסתבר שהיא מחפשת מעצב על שיתפור לה שמלה לאירוויזיון ונחשו מי הציע להלביש אותה - ג'ון גליאני, המלביש האנטישמי של דיור שפוטר בבושת פנים.
בהתחלה מורן טענה שהוא התנצל ועל כן היא לא פוסלת אותו, אבל נוכח תגובות קשות לעניין היא החליטה לרדת מזה והיא מחפשת מעצב על ישראלי שיתפור לה את הבגד המושלם לתחרות.

1. מעולה ששמלת הלויתן הולכת לחזור לארון. ויפה שעה אחת קודם.
2. מעודד שהיא חושבת על הכל עד הפרט האחרון. האחרונה שעשתה זאת הייתה שירי מיימון וההצלחה לא בוששה לבוא.

3. היא טענה בכתבה שהם עובדים מאוד קשה ובהחלט אפשר לצפות לשדרוג משמעותי של השיר ולהופעה גדולה מהחיים.

הלוואי.
 

Euroman1

New member
באמת שייצא לוקח להם מלא זמן

כולה קליפ מה מטיסים אותה לירח בשביל לצלם אותו שם ?
 
חושב להוציא קליפ עכשיו למחזוריות בערוץ 24....

... אחרת השיר לגמרי יעלם, וכרגיל, העניין באירוויזיון יצרםק לחלוטין
 
שונאים אותנו יותר משנת 2005

אני חושב שאצל הקהל נהיה מאוד מאוד נמוך...אולי בזכות השופטים נגיע לגמר בקלות...בגמר זה משהו אחר...שוב,אני ממש משוכנע שלגמר נגיע,שם אני לא יודע..מבחנתי רק שנעלה יהיה הפרס....
 

kira18

New member
ענק

על משפט הכותרת שלך.

ב2005 ישראל הייתה חסידת האומות המאוחדות. שנה אחרי שוב העולם נהיה אנטישמי ונהיינו שנואים ומעוכרים (הגענו אז יותר נמוך מהשנים האחרונות). ב2008 "פתאום" אהבו אותנו. ב2009 ו2010 העולם היה אדיש אלינו וב19 למאי נראה מה המצב הפוליטי של ישראל ונוכל להסיק מסקנות על האם אנחנו מדינה פופולארית כמו ב2005 ו2008 או מדינה שנואה כמו ב2006 2011 ו2012 (ולא, בכלל לא שלחנו חרא שירים בשנים האלה
)

אין לי כח לשטויות של הפורום
 

schweine

New member


אבל אדי בטלר אמר שלא הצביעו לישראל ב2006 בגלל הדינאמיות של מכבי ת"א בכדורסל!
 

VickyRosti

New member
תדמיתנו הפוליטית בעולם בסה"כ אותו הדבר

ומאז 2002 לא היה בעצם שום גל שנאה ממושך כלפי ישראל, אלא היו תקופות קצרות יחסית שבהן עוררנו אנטגוניזם בעולם, כמו בתקופת מלחמת לבנון השנייה, מבצע "עופרת יצוקה" או תקרית המרמרה, אבל בסה"כ רוב הזמן המצב סטאטי, והאיש ברחוב באירופה לא בדיוק מתעמק במצב הסבוך במזה"ת ואין לו בדיוק דעה מוצקה בנושא. בחוגים אקדמיים ואינטלקטואליים יש הרבה אנטי-ישראליות, אבל זה לא בא לידי ביטוי אצל האדם הפשוט. אירלנד נחשבת לאחת המדינות העויינות ביותר באירופה לישראל כיום, לאחרונה הכריז ארגון המורים באירלנד על חרם אקדמי נגד ישראל בשל היותה "מדינת אפרטהייד", וגם בתקופה שאחרי המרמרה התקשורת האירית הייתה מאוד עויינת והציגה את ישראל בצורה מפלצתית! בן דוד חורג שלי נסע לטיול לאירלנד ביוני 2010, ימים ספורים אחרי תקרית המרמרה, וכאיש הייטק שנון ודובר אנגלית רהוטה הוא הגיע לשם מוכן להתעמת גם עם הביקורות הכי נוקבות! אבל להפתעתו כל האנשים שפגש בלי יוצא מן הכלל שמחו לשמוע שהוא מישראל וגילו אהדה כלפי ישראל! הוא היה אפילו קצת מבואס, כי הוא הגיע במצברוח קרבי והתכונן להביא את כל טיעוני הנגד האפשריים, אבל האירים פשוט לא נתנו הזדמנות


בקיצר, לאדם הממוצע באירופה לא אכפת מהפוליטיקה ואין לו גם דעה בנושא. אם הוא אוהב את השיר של ישראל, הוא גם מצביע לו, ודבר לא השתנה מאז 2005! תמיד יש גם מספיק שונאי ישראל מובהקים, שמתוך פרינציפ לא יצביעו לישראל, אבל מספרם זניח מאוד בכלל האוכלוסייה. אני מניחה שבכל מקרה נצליח יותר בשופטים מאשר בקהל, כי אין לנו חברות או שכנות כמו להרבה מדינות אחרות, ובכל מקרה השופטים יותר יודעים להעריך זמרים טובים ומקצועיים מאשר הצופים, אבל זה לא קשור לפוליטיקה. כמו שתמיד אומרים, הבעייה שלנו היא לא הפוליטיקה נגדנו, אלא בעיקר היעדר חברות או מהגרים תומכים, ולכן אנחנו מתחילים מאפס, בעוד שלרוסיה, טורקיה, יוון, סרביה או ארמניה יש מלכתחילה נקודת פתיחה טובה יותר!
 

schweine

New member
מה שמצחיק בהקשר הזה הוא דווקא שהישראלי

הוא זה שמייחס חשיבות לאירו ולא מוכן להצביע למדינות כמו גרמניה וטורקיה (כנ"ל השופטים) ע"ע ההצבעה המבישה של ישראל ב50-50 שבה רק ישראל לא ניקדה את ישראל וטורקיה שסיימו ראשונה ושנייה.

ברור שיש אנשים במדינות מסויימות שמחרימים מדינות אחרות אבל ככל שהמדינה לוקחת את האירו בצורה רצינית יותר במובן הייצוגי (טורקיה וישראל) ככה אפשר לראות אי הצבעות למדינות מסויימות באותה מדינה.
 

Princess Lotta

New member
אבל ב99 נתנו להם דוז


שלום על העולם מירושלים


איך אנחנו אוהבים שמתחנפים אלינו. מה שקורה אחת ל3 עשורים בערך...
 

VickyRosti

New member
אנחנו אכן אוהבים שמתחנפים אלינו


אבל גם הייתה לנו סימפטיה גדולה ללהקה, מפני שהם טורקים ולא גרמנים, ובאותה תקופה הידידות שלנו עם טורקיה הייתה הרי בשיאה!
 

VickyRosti

New member
לא שאני מצדיקה שישראל מחרימה מדינות

ולדעתי צריך לעשות הפרדה בין מוסיקה ופוליטיקה, אבל יש בכל זאת הבדל, וזה מסביר אולי למה החרם של ישראל על גרמניה וטורקיה יותר גורף. ב-2 המקרים מדובר במדינות שפגעו בישראל או בעם היהודי, ולכן האמוציות אצלנו הרבה יותר חזקות, מאשר אצל האנגלי, ההולנדי, הספרדי או הדני כלפי ישראל, שאינו מרגיש שישראל פגעה בעם שלו! סולידריות עם עם אחר אף פעם לא תהייה כזו חזקה וגורפת, כי בשורה התחתונה אנשים קודם חושבים על עצמם ועל העם שלהם.
 

schweine

New member


בעיני יש לעשות הפרדה בין רגשות של אהבה/שנאה לספורט ומוסיקה.
 

VickyRosti

New member
אני מסכימה איתך מאוד

אז אתה לא צריך לעשות לי את הסימן
ששמרית כל כך שונאת חחחחח, כי אני מסכימה איתך! אני לא מחרימה אף מדינה, רק שבנושא גרמניה אני חוששת שההצבעה שלי תהייה קול מבוזבז, כי זה לא יספיק כדי שישראל תעניק לה אפילו נקודה אחת. אני מתנגדת לחרם שישראל עושה על גרמניה או טורקיה, אבל אני מנסה להסביר למה אנחנו יותר נוטים להחרים את המדינות האלו מאשר מדינות אחרות נוטות להחרים את ישראל, והסיבה היא הפגיעה האישית. אם תשוחח היום עם גרמנים, הנושא של ישראל לא בדיוק יבער בדמם, והם מקסימום יאמרו כמה קלישאות שמקווים שיהיה שקט באזור. לעומת זאת על יוון יש להם בטן מלאה מפה ועד הודעה חדשה, כי גרמניה היא זו שצריכה לממן את יוון כדי להוציא אותה מהבוץ! ואני אומרת את זה כמובן מנסיון אישי, משיחות שניהלתי עם גרמנים שיצא לי לשוחח איתם בטיולים שלי! כל אדם דואג יותר לעצמו ולעם שלו ומוטרד מהבעיות שמשפיעות עליו אישית, וזה טבעי לגמרי!
 

schweine

New member
זה היה טבעי לגמרי אם ראש הממשלה שלך לא היה

רוכב ברכב תוצרת גרמניה (אודי A8) ואם השרים לא היו בוחרים ברכבים גרמנים כמו בי.אמ.וי או מרצידס (למרות שהיום הם מעדיפים ג'יפים אמריקאיים).

לגבי העם אין מה לדבר כי רוב העם משתמש בסוני, שותה בירה גרמנית, שומע סקורפיונז ורואה פורנו גרמני.

אי אפשר להחרים את הדברים הקטנים ולא להחרים בדברים הגדולים.

לגבי טורקיה - לא מבין איזה פגיעה אישית עם עשו לישראל. הרי מי שנהרגו במרמרה היו טורקים ולא ישראלים..
ההיסטוריה שלנו עם טורקיה היא בעיקר שנות ה90 עם הקלאבים. מעטים זוכרים מה היה לפני ומעטים יזכו מה יהיה אחרי ששני ראשי הממשלה הזבלות שיש לנו ולהם ילכו.
 
למעלה