מהיר לעיר

מצב
הנושא נעול.

alantan

New member
מהיר לעיר

מהיר לעיר
שני עדכונים ישורשרו כאן בעוד דקות ספורות - מוזמנים להוסיף דיווחים שלכם.
 

alantan

New member
הרצליה - מתחנת הרכבת למחלף הסירה

מהיר לעיר
שני עדכונים ישורשרו כאן בעוד דקות ספורות - מוזמנים להוסיף דיווחים שלכם.
הרצליה - מתחנת הרכבת למחלף הסירה
יאיר עופר נתן לי את התמונה המצ"ב ואת העדכון הבא:

הייתי היום בתחנת הרכבת בהרצליה. יש שם אכן אתר עבודות בחלק הדרומי ועובדים גם בצמת של העלייה מאיילון לשבעת הכוכבים. ברחוב שמוביל לתחנת הרכבת מכיוון הקניון לא רואים שום עבודה אבל אולי שם בכלל לא מתוכנן נתיב מיוחד כי זה לא רחוב עמוס.

הצילום מתחנת הרכבת לכיוון דרום. הרמפה ברקע זו הרמפה שיורדת משבעת הכוכבים צפונה לאיילון.

קרדיט לתמונה והתיאור: יאיר עופר



 
לא נצטרך לעשות בעתיד פרסה בדרך מאזור התעשייה לאיילון צפון?

הרצליה - מתחנת הרכבת למחלף הסירה
יאיר עופר נתן לי את התמונה המצ"ב ואת העדכון הבא:

הייתי היום בתחנת הרכבת בהרצליה. יש שם אכן אתר עבודות בחלק הדרומי ועובדים גם בצמת של העלייה מאיילון לשבעת הכוכבים. ברחוב שמוביל לתחנת הרכבת מכיוון הקניון לא רואים שום עבודה אבל אולי שם בכלל לא מתוכנן נתיב מיוחד כי זה לא רחוב עמוס.

הצילום מתחנת הרכבת לכיוון דרום. הרמפה ברקע זו הרמפה שיורדת משבעת הכוכבים צפונה לאיילון.

קרדיט לתמונה והתיאור: יאיר עופר
לא נצטרך לעשות בעתיד פרסה בדרך מאזור התעשייה לאיילון צפון?
 

Bus Nerd

Active member
אני תוהה אם זה באמת הולך להיות נת"צ

הרצליה - מתחנת הרכבת למחלף הסירה
יאיר עופר נתן לי את התמונה המצ"ב ואת העדכון הבא:

הייתי היום בתחנת הרכבת בהרצליה. יש שם אכן אתר עבודות בחלק הדרומי ועובדים גם בצמת של העלייה מאיילון לשבעת הכוכבים. ברחוב שמוביל לתחנת הרכבת מכיוון הקניון לא רואים שום עבודה אבל אולי שם בכלל לא מתוכנן נתיב מיוחד כי זה לא רחוב עמוס.

הצילום מתחנת הרכבת לכיוון דרום. הרמפה ברקע זו הרמפה שיורדת משבעת הכוכבים צפונה לאיילון.

קרדיט לתמונה והתיאור: יאיר עופר
אני תוהה אם זה באמת הולך להיות נת"צ
כמה זמן זה יחסוך לאוטובוסים? שלוש דקות?
 

alantan

New member
היום הנסיעה מתחנת הרכבת עד הכניסה לאזור התעשיה נמשכת רבע שעה

אני תוהה אם זה באמת הולך להיות נת"צ
כמה זמן זה יחסוך לאוטובוסים? שלוש דקות?
היום הנסיעה מתחנת הרכבת עד הכניסה לאזור התעשיה נמשכת רבע שעה
עקב עומס במחלף הסירה ובדרכים המובילות אליו. עם נת"צ ו/או מת"צ, אפשר לגלח עשר דקות
 

alantan

New member
כפר סבא - שטח התארגנות בוויצמן פינת התע"ש

מהיר לעיר
שני עדכונים ישורשרו כאן בעוד דקות ספורות - מוזמנים להוסיף דיווחים שלכם.
כפר סבא - שטח התארגנות בוויצמן פינת התע"ש
גודר שטח התארגנות במזרח העיר על מנת להתחיל בהקמת השלב הראשון של מהיר לעיר בכפר סבא. ידוע לי שבגלל הבחירות באוקטובר, יתחילו עם החלק הקל יותר למימוש ברמה הפוליטית, כלומר, ויצמן מרחוב תל־חי מזרחה.
&nbsp
המועמדים לראשות העיר לא איחרו לצאת בהצהרות נגד התכנית. למשל: "סגירת וויצמן והיציאה מהעיר? לממלא מקום ראש העיריה ולחבריו אין מנדט לייצר פקקים בעיר ולסגור את רחוב וויצמן [כך] לשנים. ״נת״צ וויצמן״ או ״BRT״ - לא רצוי בעיר!.
שתפו לחברים!
למה אנשים שלא קיבלו מנדט מהציבור מקבלים החלטות עבורנו? למה ליצור פקקים במרכז העיר?"
&nbsp
האמת שחבל לי שדווקא מתחילים בצד המזרחי של העיר ולא בטשרניחובסקי מבי"ח מאיר לכיוון צומת רעננה, דבר שיכול להזין נהדר את תחנת הרכבת החדשה "רעננה דרום".
&nbsp
משרד התחבורה גם מתמהמה עם נת"צים בדרכים בינעירוניות כגון כביש 4, שסובלות מעומס יותר גרוע מאשר ויצמן בכפר סבא, דבר שמחליש את הכוח הפוליטי למימוש הפרויקט.
 

iritilan

New member
בתור תושבת כפר סבא מקווה שייבחר מועמד שתומך בתחצ ובנתצ.

כפר סבא - שטח התארגנות בוויצמן פינת התע"ש
גודר שטח התארגנות במזרח העיר על מנת להתחיל בהקמת השלב הראשון של מהיר לעיר בכפר סבא. ידוע לי שבגלל הבחירות באוקטובר, יתחילו עם החלק הקל יותר למימוש ברמה הפוליטית, כלומר, ויצמן מרחוב תל־חי מזרחה.
&nbsp
המועמדים לראשות העיר לא איחרו לצאת בהצהרות נגד התכנית. למשל: "סגירת וויצמן והיציאה מהעיר? לממלא מקום ראש העיריה ולחבריו אין מנדט לייצר פקקים בעיר ולסגור את רחוב וויצמן [כך] לשנים. ״נת״צ וויצמן״ או ״BRT״ - לא רצוי בעיר!.
שתפו לחברים!
למה אנשים שלא קיבלו מנדט מהציבור מקבלים החלטות עבורנו? למה ליצור פקקים במרכז העיר?"
&nbsp
האמת שחבל לי שדווקא מתחילים בצד המזרחי של העיר ולא בטשרניחובסקי מבי"ח מאיר לכיוון צומת רעננה, דבר שיכול להזין נהדר את תחנת הרכבת החדשה "רעננה דרום".
&nbsp
משרד התחבורה גם מתמהמה עם נת"צים בדרכים בינעירוניות כגון כביש 4, שסובלות מעומס יותר גרוע מאשר ויצמן בכפר סבא, דבר שמחליש את הכוח הפוליטי למימוש הפרויקט.
בתור תושבת כפר סבא מקווה שייבחר מועמד שתומך בתחצ ובנתצ.
 

אורי404

New member
תודה אלן. כנראה בגלל המסוף החדש, התחילו במזרח

כפר סבא - שטח התארגנות בוויצמן פינת התע"ש
גודר שטח התארגנות במזרח העיר על מנת להתחיל בהקמת השלב הראשון של מהיר לעיר בכפר סבא. ידוע לי שבגלל הבחירות באוקטובר, יתחילו עם החלק הקל יותר למימוש ברמה הפוליטית, כלומר, ויצמן מרחוב תל־חי מזרחה.
&nbsp
המועמדים לראשות העיר לא איחרו לצאת בהצהרות נגד התכנית. למשל: "סגירת וויצמן והיציאה מהעיר? לממלא מקום ראש העיריה ולחבריו אין מנדט לייצר פקקים בעיר ולסגור את רחוב וויצמן [כך] לשנים. ״נת״צ וויצמן״ או ״BRT״ - לא רצוי בעיר!.
שתפו לחברים!
למה אנשים שלא קיבלו מנדט מהציבור מקבלים החלטות עבורנו? למה ליצור פקקים במרכז העיר?"
&nbsp
האמת שחבל לי שדווקא מתחילים בצד המזרחי של העיר ולא בטשרניחובסקי מבי"ח מאיר לכיוון צומת רעננה, דבר שיכול להזין נהדר את תחנת הרכבת החדשה "רעננה דרום".
&nbsp
משרד התחבורה גם מתמהמה עם נת"צים בדרכים בינעירוניות כגון כביש 4, שסובלות מעומס יותר גרוע מאשר ויצמן בכפר סבא, דבר שמחליש את הכוח הפוליטי למימוש הפרויקט.
תודה אלן. כנראה בגלל המסוף החדש, התחילו במזרח
מתוכנן להיפתח מסוף אוטובוסים חדש, באזור התעשייה העתידי. כפר סבא 50.
כמובו שהיה מוטב 'להתלבש' גם על האזור המערבי שכתבת.
בקשר למה שכתבת אלן בפסקה האחרונה. אם אני לא טועה יש התחייבות של משרד התחבורה לנת"צ בכביש 5 גם הדבר הזה טרם קרה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה