הרצליה - מתחנת הרכבת למחלף הסירהמהיר לעיר
שני עדכונים ישורשרו כאן בעוד דקות ספורות - מוזמנים להוסיף דיווחים שלכם.
לא נצטרך לעשות בעתיד פרסה בדרך מאזור התעשייה לאיילון צפון?הרצליה - מתחנת הרכבת למחלף הסירה
יאיר עופר נתן לי את התמונה המצ"ב ואת העדכון הבא:
הייתי היום בתחנת הרכבת בהרצליה. יש שם אכן אתר עבודות בחלק הדרומי ועובדים גם בצמת של העלייה מאיילון לשבעת הכוכבים. ברחוב שמוביל לתחנת הרכבת מכיוון הקניון לא רואים שום עבודה אבל אולי שם בכלל לא מתוכנן נתיב מיוחד כי זה לא רחוב עמוס.
הצילום מתחנת הרכבת לכיוון דרום. הרמפה ברקע זו הרמפה שיורדת משבעת הכוכבים צפונה לאיילון.
קרדיט לתמונה והתיאור: יאיר עופר
לא ידוע לי האם יפתחו פנייה שמאלה לרמפה עצמהלא נצטרך לעשות בעתיד פרסה בדרך מאזור התעשייה לאיילון צפון?
אני תוהה אם זה באמת הולך להיות נת"צהרצליה - מתחנת הרכבת למחלף הסירה
יאיר עופר נתן לי את התמונה המצ"ב ואת העדכון הבא:
הייתי היום בתחנת הרכבת בהרצליה. יש שם אכן אתר עבודות בחלק הדרומי ועובדים גם בצמת של העלייה מאיילון לשבעת הכוכבים. ברחוב שמוביל לתחנת הרכבת מכיוון הקניון לא רואים שום עבודה אבל אולי שם בכלל לא מתוכנן נתיב מיוחד כי זה לא רחוב עמוס.
הצילום מתחנת הרכבת לכיוון דרום. הרמפה ברקע זו הרמפה שיורדת משבעת הכוכבים צפונה לאיילון.
קרדיט לתמונה והתיאור: יאיר עופר
שלוש דקות זה המוןאני תוהה אם זה באמת הולך להיות נת"צ
כמה זמן זה יחסוך לאוטובוסים? שלוש דקות?
היום הנסיעה מתחנת הרכבת עד הכניסה לאזור התעשיה נמשכת רבע שעהאני תוהה אם זה באמת הולך להיות נת"צ
כמה זמן זה יחסוך לאוטובוסים? שלוש דקות?
כפר סבא - שטח התארגנות בוויצמן פינת התע"שמהיר לעיר
שני עדכונים ישורשרו כאן בעוד דקות ספורות - מוזמנים להוסיף דיווחים שלכם.
בתור תושבת כפר סבא מקווה שייבחר מועמד שתומך בתחצ ובנתצ.כפר סבא - שטח התארגנות בוויצמן פינת התע"ש
גודר שטח התארגנות במזרח העיר על מנת להתחיל בהקמת השלב הראשון של מהיר לעיר בכפר סבא. ידוע לי שבגלל הבחירות באוקטובר, יתחילו עם החלק הקל יותר למימוש ברמה הפוליטית, כלומר, ויצמן מרחוב תל־חי מזרחה.
 
המועמדים לראשות העיר לא איחרו לצאת בהצהרות נגד התכנית. למשל: "סגירת וויצמן והיציאה מהעיר? לממלא מקום ראש העיריה ולחבריו אין מנדט לייצר פקקים בעיר ולסגור את רחוב וויצמן [כך] לשנים. ״נת״צ וויצמן״ או ״BRT״ - לא רצוי בעיר!.
שתפו לחברים!
למה אנשים שלא קיבלו מנדט מהציבור מקבלים החלטות עבורנו? למה ליצור פקקים במרכז העיר?"
 
האמת שחבל לי שדווקא מתחילים בצד המזרחי של העיר ולא בטשרניחובסקי מבי"ח מאיר לכיוון צומת רעננה, דבר שיכול להזין נהדר את תחנת הרכבת החדשה "רעננה דרום".
 
משרד התחבורה גם מתמהמה עם נת"צים בדרכים בינעירוניות כגון כביש 4, שסובלות מעומס יותר גרוע מאשר ויצמן בכפר סבא, דבר שמחליש את הכוח הפוליטי למימוש הפרויקט.
תודה אלן. כנראה בגלל המסוף החדש, התחילו במזרחכפר סבא - שטח התארגנות בוויצמן פינת התע"ש
גודר שטח התארגנות במזרח העיר על מנת להתחיל בהקמת השלב הראשון של מהיר לעיר בכפר סבא. ידוע לי שבגלל הבחירות באוקטובר, יתחילו עם החלק הקל יותר למימוש ברמה הפוליטית, כלומר, ויצמן מרחוב תל־חי מזרחה.
 
המועמדים לראשות העיר לא איחרו לצאת בהצהרות נגד התכנית. למשל: "סגירת וויצמן והיציאה מהעיר? לממלא מקום ראש העיריה ולחבריו אין מנדט לייצר פקקים בעיר ולסגור את רחוב וויצמן [כך] לשנים. ״נת״צ וויצמן״ או ״BRT״ - לא רצוי בעיר!.
שתפו לחברים!
למה אנשים שלא קיבלו מנדט מהציבור מקבלים החלטות עבורנו? למה ליצור פקקים במרכז העיר?"
 
האמת שחבל לי שדווקא מתחילים בצד המזרחי של העיר ולא בטשרניחובסקי מבי"ח מאיר לכיוון צומת רעננה, דבר שיכול להזין נהדר את תחנת הרכבת החדשה "רעננה דרום".
 
משרד התחבורה גם מתמהמה עם נת"צים בדרכים בינעירוניות כגון כביש 4, שסובלות מעומס יותר גרוע מאשר ויצמן בכפר סבא, דבר שמחליש את הכוח הפוליטי למימוש הפרויקט.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.