במקום להשיב לפעילות את קו 44
משרד התחבולה סתם יוצר כל מיני חלופות במסלול של קוים מסויימים,או פתיחת קוים שפועל מספר פעמים ביום,רק כדי כביכול לפצות על ביטול קוים שבוטלו ברפורמה מבלי להודות בטעות של ביטול אותם קוים
במקום להשיב לפעילות את קו 44
משרד התחבולה סתם יוצר כל מיני חלופות במסלול של קוים מסויימים,או פתיחת קוים שפועל מספר פעמים ביום,רק כדי כביכול לפצות על ביטול קוים שבוטלו ברפורמה מבלי להודות בטעות של ביטול אותם קוים
מה גם ש-37 החדש
בכלל לא עונה על המענה של הנוסעים לשעבר ב-44 שנלקח מהם השירות לאלנבי ולתחנה המרכזית. מי בכלל יסע בקו הזה? לנמל אין כמעט ביקוש, ומי שרוצה להגיע לכרמלית יצתרך לעשות סיבוב מיגע בתוך הנמל
מה גם ש-37 החדש
בכלל לא עונה על המענה של הנוסעים לשעבר ב-44 שנלקח מהם השירות לאלנבי ולתחנה המרכזית. מי בכלל יסע בקו הזה? לנמל אין כמעט ביקוש, ומי שרוצה להגיע לכרמלית יצתרך לעשות סיבוב מיגע בתוך הנמל
יש להם גם קו 6 וגם 37 בבוקר כעת
הם יכולים לצאת לציר ראשי ולהחליף. ברור שבאוטופיה כל קו היה מגיע לכל מקום, אבל אם יש להם תגבור נוסף בבוקר לצאת מהשכונה, זה טוב. חבל שרק בבוקר.
ממה שיצא לי לנסוע בקו 44 לעמידר (היה לי שם פר"ח), הקו הזה היה קו יחסית ריק (וזה היה בסוף שנות ה90).
יש להם גם קו 6 וגם 37 בבוקר כעת
הם יכולים לצאת לציר ראשי ולהחליף. ברור שבאוטופיה כל קו היה מגיע לכל מקום, אבל אם יש להם תגבור נוסף בבוקר לצאת מהשכונה, זה טוב. חבל שרק בבוקר.
ממה שיצא לי לנסוע בקו 44 לעמידר (היה לי שם פר"ח), הקו הזה היה קו יחסית ריק (וזה היה בסוף שנות ה90).