: גניבת כבלי איתות באזור לוד/כפר חב"ד.

מצב
הנושא נעול.

מיכי 10

Member
שוב תודה לך, מיכאל. :)

מרחק ההליכה מתחנת הירידה של 56 רחוק יותר.
ראשית, לא שמתי לב שזו אותה השאלה מלמעלה (לא טרחתי לפתוח את העליונה).

לגבי 56, תחנת הירידה ממנו היא באבן גבירול פינת פנקס. בפועל התחנה נמצאת באבן גבירול פינת בזל (מול הפניה לבזל) ומשם יש להמשיך על בזל עד שמימין תהיה כניסה לרחוב זנגביל ואז שמאלה ליעד שלך. כמו כן מדובר בהליכה בעליה מתונה.

56 אומנם מהיר הרבה יותר, כמובן. אם את לא מפחדת מהחלפות, תוכלי להחליף לקו 5 של דן באבן גבירול, תחנת כיכר מילאנו (אבן גבירול פינת יהודה המכבי), שם עלייך לחצות לצד השני של אבן גבירול ולהמשיך עם קו 5 לנסיעה קצרה לנורדאו.

בכל מקרה, מכיוון שגם 39, גם 55 וגם 56 מתחילים את נסיעתם במסוף רידינג, אין לך שום בעיה לדעת תוך כמה זמן הם יגיעו לאיזור שלך. כך שתוכלי בקלות, לדעת איזה קו הכי מתאים לך ברגע בו את מסיימת עיסוקייך במקום אם תצטיידי מראש בלוח זמנים מודפס מנקודת המוצא (זמני יציאה ממסוף רידינג).
שוב תודה לך, מיכאל. :)
אראה מחר במפה את המרחקים. את קו 56 אני אוהבת, כי הוא נוסע "בלי חוכמות", כמו רכב פרטי.

וכן, אני כן פוחדת מהחלפת אוטובוסים. מעדיפה הליכה ברגל.

האם אתה מתכוון ללוח זמנים מודפס שמקבלים מהנהג? כבר שנים אני לא מצליחה לקבל, כי בכל פעם שאני שואלת נהגים - אין להם.
או שהתכוונת שאדפיס בעצמי מהאינטרנט?
(טוב, אז עלי להזמין סוף סוף טכנאי שיתקן את החיבור בין המחשב והמדפסת אצלי...).

תודה ולילה טוב, מיכאל. :)
 

olli3

New member
מנהל
שתדפיסי בביתך :) ובכיף.

שוב תודה לך, מיכאל. :)
אראה מחר במפה את המרחקים. את קו 56 אני אוהבת, כי הוא נוסע "בלי חוכמות", כמו רכב פרטי.

וכן, אני כן פוחדת מהחלפת אוטובוסים. מעדיפה הליכה ברגל.

האם אתה מתכוון ללוח זמנים מודפס שמקבלים מהנהג? כבר שנים אני לא מצליחה לקבל, כי בכל פעם שאני שואלת נהגים - אין להם.
או שהתכוונת שאדפיס בעצמי מהאינטרנט?
(טוב, אז עלי להזמין סוף סוף טכנאי שיתקן את החיבור בין המחשב והמדפסת אצלי...).

תודה ולילה טוב, מיכאל. :)
שתדפיסי בביתך :) ובכיף.
 

בועז ל

New member
תמונה נוספת באדיבות "רכבת ישראל".

: גניבת כבלי איתות באזור לוד/כפר חב"ד.
עקב גניבת כבלי איתות באזור לוד/כפר חב"ד חלים עיכובים בתנועת הרכבות. תקלה זו מתווספת לתקלת קריסת הנחל בשפירים. צוותי הרכבת מטפלים בתקלות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
תמונה נוספת באדיבות "רכבת ישראל".
 

Vic Mackey

New member
אז יש הימורים? מתי זה יסתיים?

: גניבת כבלי איתות באזור לוד/כפר חב"ד.
עקב גניבת כבלי איתות באזור לוד/כפר חב"ד חלים עיכובים בתנועת הרכבות. תקלה זו מתווספת לתקלת קריסת הנחל בשפירים. צוותי הרכבת מטפלים בתקלות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
אז יש הימורים? מתי זה יסתיים?
שמעתי שמועה שהכל יתוכן עד השבוע הראשון של ינואר...
מה דעתכם?
 

נתנאל531

Well-known member
שאלה לגבי מערכת האיתות הארצית

: גניבת כבלי איתות באזור לוד/כפר חב"ד.
עקב גניבת כבלי איתות באזור לוד/כפר חב"ד חלים עיכובים בתנועת הרכבות. תקלה זו מתווספת לתקלת קריסת הנחל בשפירים. צוותי הרכבת מטפלים בתקלות.
שחר וייסמן, דוברות הרכבת.
שאלה לגבי מערכת האיתות הארצית
ישנם 2 מסילות שיוצאות מזרחה מתל אביב, המסילה לנתב"ג ומודיעין שמסתיימת שם, והמסילה הראשית יותר ללוד, שממשיכה לרחובות / אשקלון / באר שבע.

האם מערכת האיתות אינה עוברת לאורך המסילה ללוד? מדוע הנזק במסילה למודיעין משתק את כל המערכת?
 

25306yosef

New member
אם שמת לב לתמונות שהועלו לפורום,

שאלה לגבי מערכת האיתות הארצית
ישנם 2 מסילות שיוצאות מזרחה מתל אביב, המסילה לנתב"ג ומודיעין שמסתיימת שם, והמסילה הראשית יותר ללוד, שממשיכה לרחובות / אשקלון / באר שבע.

האם מערכת האיתות אינה עוברת לאורך המסילה ללוד? מדוע הנזק במסילה למודיעין משתק את כל המערכת?
אם שמת לב לתמונות שהועלו לפורום,
רואים באחת התמונות (עם המנוף) שמתקן השליטה והבקרה של הרכבת השולט על כל צומת גנות נפגע (הוצף), לכן יש פגיעה בשני הקווים.

צומת גנות הוא הצומת הרכבתי שבו מתפצלות המסילות לנתב"ג וללוד. אם חדר הממסרים של הצומת נפגע, אז הדבר ישפיע על שני הקווים ועלול לגרום גם לניתוק התקשורת בין תל אביב ללוד.

אם אכן נפגע קו התקשורת הראשי בין תל אביב דרום ללוד / צומת לוד צפון, אז התקשורת מתל אביב ללוד ודרום הארץ מתבצעת כיום דרך טבעת גיבוי שעוברת דרך בני ברק / ראש העין / רינתיה.
 

נתנאל531

Well-known member


אם שמת לב לתמונות שהועלו לפורום,
רואים באחת התמונות (עם המנוף) שמתקן השליטה והבקרה של הרכבת השולט על כל צומת גנות נפגע (הוצף), לכן יש פגיעה בשני הקווים.

צומת גנות הוא הצומת הרכבתי שבו מתפצלות המסילות לנתב"ג וללוד. אם חדר הממסרים של הצומת נפגע, אז הדבר ישפיע על שני הקווים ועלול לגרום גם לניתוק התקשורת בין תל אביב ללוד.

אם אכן נפגע קו התקשורת הראשי בין תל אביב דרום ללוד / צומת לוד צפון, אז התקשורת מתל אביב ללוד ודרום הארץ מתבצעת כיום דרך טבעת גיבוי שעוברת דרך בני ברק / ראש העין / רינתיה.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה