אלונה ארובס
New member


טיפול חודרני מעמיק.
בשבוע שעבר, ביקרתי לצערי שוב בסניף הדואר במלרז.
זה שאני גרה בשמשוני ובדואר מודיעין החליטו שבמקום סניף קיפודן או קייזר, הקרוב יותר לשמשוני,
משייכים אותנו למלרז - זו כבר צרה בפני עצמה. עלינו לחצות חצי עיר לחכות יחד עם כל תושבי מודיעין (כמעט) רק כדי לקבל דואר רשום.
זה ששייכו עוד משכונות רבות נוספות - כולל קייזר (למרות שיש סניף גם בקייזר!) לסניף מלרז -
הפך הבעייה לצרת רבים - שאינה מהווה נחמה - רק עומס רב יותר על מלרז = פוגע בנו התושבים.
זה שעד שמבקרי סניף מלרז (בעל כורחם) לא מקימים זעקה על עובדי הסניף, שיפתחו תור לקבלת רשומים - לא קורה כלום, זו כבר אשמתנו שאנו שותקים.
זה שלמכתב רגיל מאוד לוקח להגיע אלינו עד כחודש(!!) - נראה הגיוני למישהו?
אז צילמתי - צילומים חותכים - והיום אף התקשרתי ללשכת מנכ"ל רשות הדואר ובתכנון לשלוח לו מכתב ממצה ביותר על הנושא +
הבטחה שאם משהו לא ישתנה - נדאג לסיקור תקשורתי הולם.
אגב, מסתבר שהם מודעים - אבל לא עושים עם זה כלום, בטענה שאין מה לעשות עם זה.
אין? ודאי שיש. אם היה זה עסק פרטי - איזה בעל עסק היה מוכן להתנהלות שכזו בעסק שלו?
סדר ה"עולם השלישי" הזה על חשבונינו חייב להיפסק.
(בהודו המצב אפילו סביר הרבה יותר - בדקתי

אודה לתגובתכם.
תרצו לצטרף לפניית התלונה - שלחו לי מסר.
תודה רבה - בתקווה לשנות העיוות.