הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים

מצב
הנושא נעול.

נתנאל531

Well-known member
אביתר, תודה על התשובות, אם אפשר עוד כמה שאלות...

הקטר יבצע חיוג בלית ברירה. דבר זה עדיף על לא כלום ועל
קו מושבת ששפכו עליו מיליונים. הרכבת תוכל להיות בת 3 או 6 קרונות בהתאם לביקוש או לעונה. אין כל בעיה להפוך את הקרונועים לקרונועים נגררים.

על-פי הבנתי יש עדיין מספיק מנועים תקינים שניתן להשתמש בהם לקרונועים. בדקתי השבוע את שוק החלפים ודי הופתעתי לטובה: חלפים חשובים ועיקריים לדגם המנוע הנוכחי שציינתי אותו בהודעה אחרת (בשרשור זה), עדיין ניתנים להשגה באירופה למרות שהיצרן לא חייב לספק אותם באינטרבל הזמן שעבר מאז ייצורם של מערכי הקרונועים.
אביתר, תודה על התשובות, אם אפשר עוד כמה שאלות...
האם G12 אחד יכול לגרור 3 מערכי IC3 לבדו בדרך לירושלים, או שצריכים שניים כאלו? מה לגבי 5 מערכים?
&nbsp
האם לרכבת די קטרי G12 לתפעול הקו, מעבר לשימוש בהם למשא? אאל"ט נשארו לרכבת כ־15 קטרים מסוג זה.
&nbsp
מה לגבי הרכש החדש של 'תואמי ה־701', האם הם יכולו למשוך מערכים עמוסים לבדם במעלה לירושלים? האם השימוש בהם כלכלי לאור העוצמה הרבה שלהם ביחס למשקל קרונועים בתפוסה ממוצעת לירושלים?
 
קטר G12 יכול לגרור שני מערכים בוודאות:

אביתר, תודה על התשובות, אם אפשר עוד כמה שאלות...
האם G12 אחד יכול לגרור 3 מערכי IC3 לבדו בדרך לירושלים, או שצריכים שניים כאלו? מה לגבי 5 מערכים?
&nbsp
האם לרכבת די קטרי G12 לתפעול הקו, מעבר לשימוש בהם למשא? אאל"ט נשארו לרכבת כ־15 קטרים מסוג זה.
&nbsp
מה לגבי הרכש החדש של 'תואמי ה־701', האם הם יכולו למשוך מערכים עמוסים לבדם במעלה לירושלים? האם השימוש בהם כלכלי לאור העוצמה הרבה שלהם ביחס למשקל קרונועים בתפוסה ממוצעת לירושלים?
קטר G12 יכול לגרור שני מערכים בוודאות:
לגבי יותר משניים - צריך לבדוק.
לרכבת יש 11 קטרי G12 ולא 15 ! ארבעה מהם לא פעילים כרגע. (שיפוצים ותיקונים שונים).
תואמי 701 לא יוכלו לעולם לנסוע במסילה זו. הם אינם מתאימים למסילה.
 

נתנאל531

Well-known member
בהינתן 7 קטרי G12 פעילים בלבד

קטר G12 יכול לגרור שני מערכים בוודאות:
לגבי יותר משניים - צריך לבדוק.
לרכבת יש 11 קטרי G12 ולא 15 ! ארבעה מהם לא פעילים כרגע. (שיפוצים ותיקונים שונים).
תואמי 701 לא יוכלו לעולם לנסוע במסילה זו. הם אינם מתאימים למסילה.
בהינתן 7 קטרי G12 פעילים בלבד
גם בעת הפעלת כל מערך קטרי ה־G12 לטובת הקו לירושלים, הם אינם מספיקים להפעלת הקו בתדירות של אחד בשעה (וכמובן אם ידרשו 2 קטרים למערך), וכמובן שהפעלה כזו דורשת שימוש אינטנסיבי בקטרים (=פתח לריבוי תקלות), וביטול השימוש בקטרים אלו למשימות אחרות (רכבות משא + עיתוקים, בדקים, פתיחות צירים).
&nbsp
המסקנה מכך היא שהאפשרות להפוך את מערך הקרונועים לגרורי קטר - אינה מעשית.
&nbsp
האם ישנם דגמי קטרים אחרים ברכבת ישראל שמסוגלים להוביל קרונות במסילה לירושלים?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
 
7 קטרים יספיקו ויש עוד 4 שישובו לשירות בקרוב

בהינתן 7 קטרי G12 פעילים בלבד
גם בעת הפעלת כל מערך קטרי ה־G12 לטובת הקו לירושלים, הם אינם מספיקים להפעלת הקו בתדירות של אחד בשעה (וכמובן אם ידרשו 2 קטרים למערך), וכמובן שהפעלה כזו דורשת שימוש אינטנסיבי בקטרים (=פתח לריבוי תקלות), וביטול השימוש בקטרים אלו למשימות אחרות (רכבות משא + עיתוקים, בדקים, פתיחות צירים).
&nbsp
המסקנה מכך היא שהאפשרות להפוך את מערך הקרונועים לגרורי קטר - אינה מעשית.
&nbsp
האם ישנם דגמי קטרים אחרים ברכבת ישראל שמסוגלים להוביל קרונות במסילה לירושלים?
&nbsp
&nbsp
&nbsp
&nbsp
7 קטרים יספיקו ויש עוד 4 שישובו לשירות בקרוב
הבעיה היא אחרת לגמרי: יחסרו קטרים לעיתוק בחיפה ובלוד. לא אני השבתתי לחינם 13 קטרי דיזל טובים שהתאימו לקו: 101, 102, 103, 104, 107, 109, 110, 111, 113 נמכר לרותם, 114, 127, 128, 129. 127, 128 ו- 129 היו יכולים להתאים לקו רק אם היו מורכבים עלייהם בלמים דינמיים.
105, 106, 118, 119 נהרגו כולם בתאונות קשות בתאריכים 26.12.1963, 07.03.1974, ו- 19.09.1973.
 

נתנאל531

Well-known member
אגב, איפה היום קטרים 109 ו־111?

7 קטרים יספיקו ויש עוד 4 שישובו לשירות בקרוב
הבעיה היא אחרת לגמרי: יחסרו קטרים לעיתוק בחיפה ובלוד. לא אני השבתתי לחינם 13 קטרי דיזל טובים שהתאימו לקו: 101, 102, 103, 104, 107, 109, 110, 111, 113 נמכר לרותם, 114, 127, 128, 129. 127, 128 ו- 129 היו יכולים להתאים לקו רק אם היו מורכבים עלייהם בלמים דינמיים.
105, 106, 118, 119 נהרגו כולם בתאונות קשות בתאריכים 26.12.1963, 07.03.1974, ו- 19.09.1973.
אגב, איפה היום קטרים 109 ו־111?
 
קטר 109 נמצא בחצר של NRE בארה"ב לאחר

אגב, איפה היום קטרים 109 ו־111?
קטר 109 נמצא בחצר של NRE בארה"ב לאחר
שנמכר לחלקים. הוא עדיין בחצר נכון ללפני שבועיים. קטר 111 נמצא מחליד בחצר סדנאות אפרים בקישון - עוד שני מחדלים חמורים ביותר של הנהלת הרכבת שהשביתה קטרים חיוניים ותואמים לקו ירושלים. אמרו אין חלקים והשביתו - בולשיט !!! חלקים ל-G12 ניתן להשיג הכל ואפילו בזול !
 
17.08.2005: תגיד ביי-ביי לקטר 109 בנמל אשדוד:

אגב, איפה היום קטרים 109 ו־111?
17.08.2005: תגיד ביי-ביי לקטר 109 בנמל אשדוד:
באותו יום נשלחו לחו"ל 6 קטרים. אני צילמתי הכל ב-340 צילומים, הטענה אחר הטענה. הנה ביי ביי ל-109 לפני הכנסתו לאוניה. כל הזכויות בשתי התמונות האלה לא שמורות והשימוש בהן חופשי לחלוטין כי אני הצלם.



 

נתנאל531

Well-known member


17.08.2005: תגיד ביי-ביי לקטר 109 בנמל אשדוד:
באותו יום נשלחו לחו"ל 6 קטרים. אני צילמתי הכל ב-340 צילומים, הטענה אחר הטענה. הנה ביי ביי ל-109 לפני הכנסתו לאוניה. כל הזכויות בשתי התמונות האלה לא שמורות והשימוש בהן חופשי לחלוטין כי אני הצלם.
 

נתנאל531

Well-known member
שכחת את 123 שנהרג בשימוט

7 קטרים יספיקו ויש עוד 4 שישובו לשירות בקרוב
הבעיה היא אחרת לגמרי: יחסרו קטרים לעיתוק בחיפה ובלוד. לא אני השבתתי לחינם 13 קטרי דיזל טובים שהתאימו לקו: 101, 102, 103, 104, 107, 109, 110, 111, 113 נמכר לרותם, 114, 127, 128, 129. 127, 128 ו- 129 היו יכולים להתאים לקו רק אם היו מורכבים עלייהם בלמים דינמיים.
105, 106, 118, 119 נהרגו כולם בתאונות קשות בתאריכים 26.12.1963, 07.03.1974, ו- 19.09.1973.
שכחת את 123 שנהרג בשימוט
 

easylivin

New member
שוב "שכנעת" אותי, ידידי הוותיק.


שטויות
אתה כנראה שונא את עובדי הרכבת ולא משנה מה יהיה.
תחזוקת הקרונועים לא בידי הרכבת אלה בחברה חיצונית
יש בעיות תחזוקה, אז גם בזה אתה מאשים את עובדי הרכבת?
הקנאה אוכל. ותמשיך לאכול אותך לעד.
שוב "שכנעת" אותי, ידידי הוותיק.

הטיעונים משתפרים מפעם לפעם... אוקיי, הם לא. ב-2008 כתבתם "ימותו הקנאים" ומאז רמת ההסברה שלכם לא ממש השתפרה. לא חבל? גם זמן, גם תקציב וגם תמיכה של ההסתדרות ועוד גורמים פוליטיים הייתה לכם... אבל פשוט לא הולך לכם.

תמשיכו לחשוב שהציבור עיוור, הוא כבר מזמן נגדכם ברובו המכריע. לגבי התחזוקה, המרצע יצא מהשק מהיום הראשון - כולם יודעים שמערך תחזוקת הקרונועים לא "הופרט" באופן מלא ושהמושכות עדיין בידי אותם הגורמים כמו מקודם. ואגב, כבר שאלתי אותך שאלה בנושא הזה בדיוק - למרות שהתשובה ידועה לי. שאלה רטורית, אתה יודע...
 

roeyil

New member
זה כמו ש..

שטויות
אתה כנראה שונא את עובדי הרכבת ולא משנה מה יהיה.
תחזוקת הקרונועים לא בידי הרכבת אלה בחברה חיצונית
יש בעיות תחזוקה, אז גם בזה אתה מאשים את עובדי הרכבת?
הקנאה אוכל. ותמשיך לאכול אותך לעד.
זה כמו ש..
משוגע יגיד שכולם משוגעים...
יש סיבה לזה שכולם שונאים את עובדי הרכבת וההתנהלות שלהם.
כשאתה חי מקומבינות ונהנה על חשבון האזרחים (שהם גם הלקוחות) אז מן הסתם אתה לא מושא להערצה.
וזה לאו דווקא קשור לקנאה.
&nbsp
 

moses990

New member
אם התחזוקה של החברה החיצונית עובדת בכל העולם

שטויות
אתה כנראה שונא את עובדי הרכבת ולא משנה מה יהיה.
תחזוקת הקרונועים לא בידי הרכבת אלה בחברה חיצונית
יש בעיות תחזוקה, אז גם בזה אתה מאשים את עובדי הרכבת?
הקנאה אוכל. ותמשיך לאכול אותך לעד.
אם התחזוקה של החברה החיצונית עובדת בכל העולם
ורק כאן יש איתה בעיות אז כן, כנראה שהאשמה נופלת על עובדי הרכבת.. אם לא בדברים שהם עושים היום אז בדברים שהם עשו בעבר.
 
הקרונעים אינם מתוצרת אלסטום ואנשי אלסטום לא הוכשרו לטפל בהם

אם התחזוקה של החברה החיצונית עובדת בכל העולם
ורק כאן יש איתה בעיות אז כן, כנראה שהאשמה נופלת על עובדי הרכבת.. אם לא בדברים שהם עושים היום אז בדברים שהם עשו בעבר.
הקרונעים אינם מתוצרת אלסטום ואנשי אלסטום לא הוכשרו לטפל בהם
במקור. זה כמו שתיתן לאנשי פיג'ו לטפל ברנו למשל. חייבים לבצע הכשרה. כידוע היא לא ממש בוצעה...
יש גם יוצאי דופן: מוסך אופיר בירושלים שהוא מוסמך סיטרואן-פיג'ו הוא המטפל הטוב ביותר בסובארו, הרבה יותר משמעון ברזילי ! אבל זה באמת יוצא דופן.
 

cwen

New member
אם אני שוקלת לנסוע בשבת מירושלים לתל אביב ברכבת

הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים
ע"פ מידע שהגיע אליי, בשעה הקרובה צפויה הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים. רכבות 507 ו-510 הן הרכבות האחרונות שצפויות לנוע היום בקו. עוד נמסר לי, כי הפסקת התנועה היא בעקבות מחסור חמור בציוד הנייד שנובע ממצבם התחזוקתי של הקרונועים. משך ההשבתה אינו ידוע בוודאות. אסייג ואומר כי לעת עתה מדובר על 24 השעות הקרובות.
אם אני שוקלת לנסוע בשבת מירושלים לתל אביב ברכבת
אז לקחת בחשבון שאולי היא תבוטל?
 

בועז ל

New member
בהחלט. לצערנו, יש יותר מדי הפתעות עם הקו הזה באחרונה.

אם אני שוקלת לנסוע בשבת מירושלים לתל אביב ברכבת
אז לקחת בחשבון שאולי היא תבוטל?
בהחלט. לצערנו, יש יותר מדי הפתעות עם הקו הזה באחרונה.
 

Gorodin

New member
אז גילה צדקה?

הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים
ע"פ מידע שהגיע אליי, בשעה הקרובה צפויה הפסקת תנועת הרכבות בקו בית שמש-ירושלים. רכבות 507 ו-510 הן הרכבות האחרונות שצפויות לנוע היום בקו. עוד נמסר לי, כי הפסקת התנועה היא בעקבות מחסור חמור בציוד הנייד שנובע ממצבם התחזוקתי של הקרונועים. משך ההשבתה אינו ידוע בוודאות. אסייג ואומר כי לעת עתה מדובר על 24 השעות הקרובות.
אז גילה צדקה?
שקט מופתי בנושא ואף אחד לא פוצח פיו.
גילה צדקה ואחרים טעו.
נשפכו כספי ציבור ללא הבחנה והעולם שותק.
 

easylivin

New member
ברוורררר! צדקה, צדקה. קבל את הג'סטה האהובה על ועד "האובדים":

אז גילה צדקה?
שקט מופתי בנושא ואף אחד לא פוצח פיו.
גילה צדקה ואחרים טעו.
נשפכו כספי ציבור ללא הבחנה והעולם שותק.
ברוורררר! צדקה, צדקה. קבל את הג'סטה האהובה על ועד "האובדים":
 

Gorodin

New member
אין מה לעשות

ברוורררר! צדקה, צדקה. קבל את הג'סטה האהובה על ועד "האובדים":
אין מה לעשות
השנאה והקנאה כלפי עובדי הרכבת לא תדעך לעולם ולא משנה מה יקרה.
כדאי שתכניסו זאת לראש - גילה צדקה, גילה נלחמה על כך שלא יופרט מערך תחזוקת הקרונועים והיא צדקה.
קשה לכם להודות בכך.
 

easylivin

New member
ראשית, מדוע שתחשוש להזדהות בכינוי הקבוע שלך בפורום?..

אין מה לעשות
השנאה והקנאה כלפי עובדי הרכבת לא תדעך לעולם ולא משנה מה יקרה.
כדאי שתכניסו זאת לראש - גילה צדקה, גילה נלחמה על כך שלא יופרט מערך תחזוקת הקרונועים והיא צדקה.
קשה לכם להודות בכך.
ראשית, מדוע שתחשוש להזדהות בכינוי הקבוע שלך בפורום?..
אם אתה באמת בטוח כל-כך בצדקתך.
שנית: זאת לא הפעם הראשונה שאני רואה שנציגי ועד כותבים בכל מיני מקומות על "קנאה כלפי עובדי הרכבת". קנאה?! אתם אומרים שיש לנו סיבה לקנא בכם, ועדיין מתלוננים?..
ושלישית: בפורום הזה כפי שידוע לך מבינים בנושא קצת מעבר לתיאור הפשטני של "הפרטה/אי-הפרטה". מערך הקרונועים הוצא למיקור חוץ באופן חלקי ביותר. ומה עם תחזוקת המנועים, שהם החלק החשוב ביותר, אולי תספר לנו מי אחראי עליה? נשמח ללמוד פרטים חדשים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה