אביתר, תודה על התשובות, אם אפשר עוד כמה שאלות...
האם G12 אחד יכול לגרור 3 מערכי IC3 לבדו בדרך לירושלים, או שצריכים שניים כאלו? מה לגבי 5 מערכים?
 
האם לרכבת די קטרי G12 לתפעול הקו, מעבר לשימוש בהם למשא? אאל"ט נשארו לרכבת כ־15 קטרים מסוג זה.
 
מה לגבי הרכש החדש של 'תואמי ה־701', האם הם יכולו למשוך מערכים עמוסים לבדם במעלה לירושלים? האם השימוש בהם כלכלי לאור העוצמה הרבה שלהם ביחס למשקל קרונועים בתפוסה ממוצעת לירושלים?
אביתר, תודה על התשובות, אם אפשר עוד כמה שאלות...הקטר יבצע חיוג בלית ברירה. דבר זה עדיף על לא כלום ועל
קו מושבת ששפכו עליו מיליונים. הרכבת תוכל להיות בת 3 או 6 קרונות בהתאם לביקוש או לעונה. אין כל בעיה להפוך את הקרונועים לקרונועים נגררים.
על-פי הבנתי יש עדיין מספיק מנועים תקינים שניתן להשתמש בהם לקרונועים. בדקתי השבוע את שוק החלפים ודי הופתעתי לטובה: חלפים חשובים ועיקריים לדגם המנוע הנוכחי שציינתי אותו בהודעה אחרת (בשרשור זה), עדיין ניתנים להשגה באירופה למרות שהיצרן לא חייב לספק אותם באינטרבל הזמן שעבר מאז ייצורם של מערכי הקרונועים.
האם G12 אחד יכול לגרור 3 מערכי IC3 לבדו בדרך לירושלים, או שצריכים שניים כאלו? מה לגבי 5 מערכים?
 
האם לרכבת די קטרי G12 לתפעול הקו, מעבר לשימוש בהם למשא? אאל"ט נשארו לרכבת כ־15 קטרים מסוג זה.
 
מה לגבי הרכש החדש של 'תואמי ה־701', האם הם יכולו למשוך מערכים עמוסים לבדם במעלה לירושלים? האם השימוש בהם כלכלי לאור העוצמה הרבה שלהם ביחס למשקל קרונועים בתפוסה ממוצעת לירושלים?