שרשור חדשות ועדכונים

LeRanch

New member
תאריכי סיום עונות ברשת CW

רשת CW הודיעה אמש על תאריכי סיום העונות של הסדרות שלה -

ג'יין הבתולה תסיים את עונתה הראשונה ב-11/5, ביחד עם סיום העונה השנייה של The Originals.

החץ תסיים את עונתה השלישית ב-13/5.

יומני הערפד תסיים את עונתה השישית ב-14/5, ביחד עם סיום העונה השנייה של ממלכה.

The Flash תסיים את עונתה הראשונה ב-19/5.

על טבעי תסיים את עונתה העשירית ב-20/5.

כל הסדרות הללו כבר חודשו מבעוד מועד לעונות חדשות.

http://tvline.com/2015/03/11/the-cw-season-finale-dates-arrow-supernatural/













 

LeRanch

New member
קאסט - "זאב צעיר" 5


טלטלה נוספת בקאסט של סדרת הפנטזיה זאב צעיר -

השחקן טיילר הקלין, שמגלם את דרק הייל מהעונה הראשונה של הסדרה, החליט לעזוב את הסדרה על מנת להתמקד בקריירה קולנועית' ולכן הוא לא ישוב לעונה החמישית בתפקיד קבוע.

יוצר הסדרה, ג'ף דיוויס, הודיע שהפקת הסדרה הייתה שותפה להחלטתו של טיילר, וכי קיימת אופציה שהוא ישוב לסדרה בתפקיד אורח.

http://www.tv.com/shows/teen-wolf-2...lf-tyler-hoechlin-derek-leaving-142611274663/

 

LeRanch

New member
HOT רכשה את "Dig"

החל מה-21.3, ימי שבת, בשעה 21:30, ב-HOT Plus וחינם ב-HOT VOD

"DIG", מותחן אקשן חדש בן עשר פרקים מבית "Universal Cable Company", שהושק בשבוע שעבר ברשת הכבלים "USA", ומגוללת תעלומת רצח המתרחשת על רקע ירושלים בת זמננו, תשודר ב-HOT בעקבות עסקה שנחתמה עם "קשת אינטרנשיונל", שאחראית על הפצת הסדרה בישראל.

"DIG" פותחה בשיתוף פעולה עם גייל ברמן ("באפי ציידת הערפדים") מחברת ההפקות "The Jackal Group" וג'ין שטיין ("תעתוע"). אס-ג'יי קלרקסון ("כתום זה השחור החדש") ביימה והפיקה את פרק הפיילוט. מנכ"ל "קשת" אבי ניר, מנכ"ל "קשת אינטרנשיונל" אלון שטרוזמן ומנהלת תחום הדרמה והקומדיה קרני זיו נמנים בין מפיקי הסדרה.

בסדרה מככב המועמד ל"גלובוס הזהב" ג'ייסון אייזקס, שכיכב לאורך השנים בסדרת שוברי הקופות "הארי פוטר", הסרטים "הפטריוט", "בלאק הון דאון" ו"זעם", והסדרה "להתעורר". לצדו מככבת זוכת ה"אמי" אן הייש, ששיחקה בסרטים "6 ימים 7 לילות" ו"דוני בראסקו" והסדרות "גברים על עצים" ו"Save Me".

"DIG" נוצרה והופקה על-ידי המועמד ל"אמי" וזוכה ה"BAFTA" טים קרינג ("גיבורים") וזוכה שני פרסי ה"אמי" ושני פרסי האקדמיה לטלוויזיה גידי רף ("חטופים", "הומלנד"). הסדרה עוקבת אחר סוכן ה-FBI פיטר קונלי (אייזקס), שחווה בחייו שורת קשיים ושברון לב. נואש להותיר את שדיו האישיים מאחור, פיטר מוצב מחדש בישראל תחת ההדרכה של הבוסית החדשה שלו, והמאהבת שלו לפרקים, לין מונהן (הייש).

כאשר הוא יוצא לפתור מקרה רצח של צעירה אמריקאית, פיטר מוצא את עצמו צולל לתעלומת מסתורין שחושפת את הסודות האפלים ביותר של ארץ הקודש, קונספירציה בת אלפי שנים שמאיימת לשנות את פני ההיסטוריה. בעוד פיטר נמצא במרוץ לחקר האמת, הוא מגלה במהרה שהוא לא היחיד שנמצא בחיפוש אחר תשובות.

לצדם של אייזקס והיש, מככבים בסדרה אליסון סודול ("טרנספרנט"), דיוויד קוסטבייל ("שובר שורות"), ריצ'רד אי. גרנט ("דאונטון אבי"), זוכת "גלובוס הזהב" רג'ינה טיילור ("היחידה"), המועמדת ל"אמי" לורן אמברוז ("עמוק באדמה"), המועמד ל"טוני" עומאר נטוואלי ("נון-סטופ") ואורי פפר ("מלחמת העולם Z").

מלבד פפר, משתתפים בפרקי הסדרה השחקנים הישראלים אסי כהן, נועה תשבי, שמיל בן-ארי, יהודה לוי, צחי הלוי ומשה איבגי.

 

LeRanch

New member
yes רכשה את "Dig"

אתם לא מתבלבלים - גם חברת הלווין וגם חברת הכבלים רכשו את הסדרה. להלן ההודעה לעיתונות של yes:

"DIG" – הסדרה החדשה והמסקרנת מבית היוצר של גידי רף ("הומלנד") וטים קרינג ("גיבורים") מגיעה לyes.

הסדרה בה מככבים זוכה גלובוס הזהב ג'ייסון אייזקס ("הארי פוטר"), זוכת האמי אן הייש ואורי פפר, מתרחשת בירושלים שם גם צולם פרק הפיילוט.

הסדרה תשודר החל מה-21/3 בערוץ yes Action וב-yes VOD

"DIG", סדרת המתח והאקשן החדשה מתרחשת בשלוש יבשות בהן ירושלים העתיקה.

את הסדרה יצרו, כתבו והפיקו גדעון רף (הומלנד) וטים קרינג (גיבורים), בשיתוף עם אולפני יוניברסל. ערוץ הכבלים USA כבר הזמין עונה מלאה בת עשרה פרקים של הסדרה.

הסדרה מבוססת של רעיון שפיתחה קשת והפיקה יחד עם אולפני יוניברסל (UCP) עבור USA NETWORKS, ופותחה ע"י קשת יחד עם גייל ברמן (באפי ציידת הערפדים) מקבוצת ג'קל וג'ין סטיין (תעתוע). אס. ג'יי קלארקסון ביים, והיה מפיק אחראי של פרק הפיילוט. מנכ"ל קשת אבי ניר (הומלנד), אלון שטרוזמן ומנהלת הדרמה של קשת קרני זיו משמשים כמפיקים אחראיים.

הסדרה עוקבת אחר סוכן האף בי איי פיטר קונלי (ג'ייסון אייזקס, שהיהמועמד לגלובוס הזהב וכיכב ב"התעוררות"), שידע לא מעט מפחי נפש בחייו. נחוש להשאיר מאחוריו את השדים מהעבר, פיטר מקבל את המינוי לתפקיד שמביא אותו לישראל, תחת פיקוחה והדרכתה של לין מונהאן (זוכת האמי אן הייש, כוכבת "הצילו אותי"), הבוסית והמאהבת שלו.

כשהוא במשימה לפתור את תעלומת הרצח של אמריקאית צעירה, פיטר נקלע לתוך תעלומה בינלאומית שקשורה בסודות האפלים ביותר של ארץ הקודש. פיטר מגלה קונספירציה בת אלפי שנים, אשר מאיימת לשנות את כל מסלול ההיסטוריה. בזמן שהוא נחוש לפתור את התעלומה, הוא מבין במהירות כי הוא לא היחיד שמחפש אחר התשובות.

בסדרה מככבים גם: אליסון סודול, דיוויד קוסטביל (שובר שורות), זוכה פרס גילדת השחקנים ריצ'רד .א. גרנט (אחוזת דאונטון), זוכת גלובוס הזהב רג'ינה טיילור (היחידה), המועמדת לפרס האמי לורן אמברוז (עמוק באדמה), המועמד לפרס הטוני עומאר מטוואלי (נון סטופ), אורי פפר (World War Z), משה איבגי, אסי כהן ושמיל בן ארי.

http://www.haaretz.co.il/gallery/television/news/1.2587025

 

LeRanch

New member
באמת מוזר שהם מודיעים בנפרד

בשנים האחרונות הם הודיעו בבת אחת על חידוש 90% מהסדרות שלהם, והשאירו רק כמה בודדות לשבוע upfronts. השנה זה כבר הפעם השלישית שהם מודיעים על חידוש סדרות, ועדיין לא מדובר בסדרות הדרמה הותיקות אלא רק בקומדיות ובסדרות חדשות.
 

LeRanch

New member
Syfy חידשה את "12 קופים" לעונה שנייה

רשת Syfy הודיעה על הזמנת עונה שנייה של דרמת המד"ב 12 קופים, עיבוד טלוויזיוני לסרט בכיכובם של בראד פיט וברוס וויליס.

בסדרה מככבים ארון סטנפורד ואמנדה שול והעונה השנייה שלה תעלה ב-2016.

http://tvline.com/2015/03/12/12-monkeys-renewed-season-2-syfy/

 
מעולה


אלא אם כן זה מהמצבים האלו שהיה עדיף לעשות עונה אחת טובה מאשר למרוח עם עוד עונות...
 

LeRanch

New member
קאת'י גריפין עוזבת את "משטרת האופנה"

שבעה פרקים בלבד לאחר שנכנסה לתפקיד המנחה החדשה של משטרת האופנה, הודיעה הקומיקאית קאת'י גריפין שהיא פורשת מהנחיית התוכנית עקב חילוקי דעות יצירתיים עם ההפקה.

כזכור, גם הזמרת קלי אוסבורן עזבה את תפקידה כפאנליסטית לפני מספר שבועות.

כעת נשארו רק ג'וליאנה רנסיק ובראד גורסקי כפאנליסטים בתוכנית, שתשוב עם פרק חדש ב-30/3.

http://tvline.com/2015/03/12/kathy-griffin-quits-fashion-police-full-statement/

 

LeRanch

New member
"חשיפה לדרום" תסתיים לאחר ארבע עונות

ליילה גרשיין, היוצרת של חשיפה לדרום, צייצה בחשבון הטוויטר שלה ואישרה את מה שהיה ידוע כבר הרבה זמן באופן לא רשמי - הסדרה בכיכובה של רייצ'ל בילסון תסתיים בתום העונה הרביעית שלה ב-27/3.

הדבר לא אמור להפתיע אף אחד - לאחר סיום צילומי הפרק האחרון של העונה הרביעית, כוכבי הסדרה צייצו בחשבונות הטוויטר שלהם הודעות רבות שלא משתמעות לשתי פנים - מדובר היה בצילומי הפרק האחרון שלהם. כמו כן, נתוני הרייטינג הנמוכים, השיבוץ באמצע עונת השידורים וההיעדרות מרשימת הסדרות שחודשו לעונה נוספת היו סימנים נוספים לכך ש-CW תיפרד מהסדרה בתום העונה הנוכחית.

http://www.eonline.com/news/635403/oh-no-has-the-cw-just-canceled-this-long-running-series

 
למעלה