תחתיות לילה בלונדון - בסופ"ש

מצב
הנושא נעול.

Ccyclist

Well-known member
תחתיות לילה בלונדון - בסופ"ש

תחתיות לילה בלונדון - בסופ"ש

לונדון אינה ברלין, שבה S Bahn פועל 24 שעות (בסוף המאה ה20 זה היה קו בודד של U1/2 או U1), ובמשך שנים תירצו את העובדה שאין תחתיות בלילה בצורך בעבודות תחזוקה, ושלחו את הציבור לאוטובוסי הלילה (שזמן נסיעתם ארוך יותר).

היום בחדשות המקומיות של לונדון (בקוסטה דל סול לכולם יש סקאי) היתה כתבה בכיכוב אלכסנדר בוריס דה (פון) פפל ג'ונסון (לבית כמאל) שהודיע שמ2015 יפעלו מספר קווי תחתית ראשיים במתכונת של 24 שעות בסופי השבוע (הלילות שבין ו'-ש' ו ש'-א').

מפת רשת השלד: http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/corporate/cstp-night-map-2.jpg

לטעמי הרשת הגיונית בכל הנוגע לווסט-אנד (אזור הבילויים המרכזי במערב מרכז העיר) אבל חבל שאין גם את ענף בנק של הקו הצפוני שמשרת אזורי בילוי כמו הוקסטון (שהיא האזור החדש והאופנתי בגבול האזור העיסקי ומזרח העיר) תוך חיבור לקו ה FCC - טמזלינק שפועל כל הלילה.

הכתבה ב BBC לונדון: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-25025888

ובמאמר מוסגר לגבי תאונות האופניים הרבות ב
Bow Roundabout:

הבעיה היא בתיכנון לקוי של "שביל אופניים" שמדריך את הרוכבים הבלתי מנוסים להשתמש בעיגול החיצוני של מעגל התנועה. רוכב מנוסה אמור להמצא בין המסלול הקרוב למדרכה לבין זה האמצעי, בין אם תוך שימוש באזור העצירה הקדמי (בלונדון יש קוספה קדמית לאופניים בצמתים ראשיים רבים) או תוך מעבר לפער שבין הרכבים 200-100 מטר לפני הצומת. בצורה הזו רכבים שפונים שמאלה יהיו מימין לרוכב והוא ימישך הלאה ליעדו. לצערי המעגל החיצוני וכן אמצעי הפרדה בין המסלול של שביל האופניים לכביש יוצרים מצב בו רוכבים רבים משתמשים במעגל החיצוני של מעגל התנועה ומנסים לנסוע ליציאה השניה - מה שגורם להם להיות משמאל לרכבים שפונים שמאלה ויוצר את התאונות והטרגדיות של השבועות האחרונים. יתכן גם שניתן לחשוב על גשר או חיבור למעבר העילי (למכוניות, ממזרח למערב) בצומת אם הכוונה היא להשקעה רצינית בתשתית אופניים, כי תנועת האופניים באזור היא ממזרח למערב בשדירה המשמשת למגורים ומסחר, כאשר הכביש מצפון לדרום הוא כביש מהיר שאין לאופניים הרבה מה לעשות בו.
 

easyJet

New member


תחתיות לילה בלונדון - בסופ"ש

לונדון אינה ברלין, שבה S Bahn פועל 24 שעות (בסוף המאה ה20 זה היה קו בודד של U1/2 או U1), ובמשך שנים תירצו את העובדה שאין תחתיות בלילה בצורך בעבודות תחזוקה, ושלחו את הציבור לאוטובוסי הלילה (שזמן נסיעתם ארוך יותר).

היום בחדשות המקומיות של לונדון (בקוסטה דל סול לכולם יש סקאי) היתה כתבה בכיכוב אלכסנדר בוריס דה (פון) פפל ג'ונסון (לבית כמאל) שהודיע שמ2015 יפעלו מספר קווי תחתית ראשיים במתכונת של 24 שעות בסופי השבוע (הלילות שבין ו'-ש' ו ש'-א').

מפת רשת השלד: http://www.tfl.gov.uk/assets/downloads/corporate/cstp-night-map-2.jpg

לטעמי הרשת הגיונית בכל הנוגע לווסט-אנד (אזור הבילויים המרכזי במערב מרכז העיר) אבל חבל שאין גם את ענף בנק של הקו הצפוני שמשרת אזורי בילוי כמו הוקסטון (שהיא האזור החדש והאופנתי בגבול האזור העיסקי ומזרח העיר) תוך חיבור לקו ה FCC - טמזלינק שפועל כל הלילה.

הכתבה ב BBC לונדון: http://www.bbc.co.uk/news/uk-england-london-25025888

ובמאמר מוסגר לגבי תאונות האופניים הרבות ב
Bow Roundabout:

הבעיה היא בתיכנון לקוי של "שביל אופניים" שמדריך את הרוכבים הבלתי מנוסים להשתמש בעיגול החיצוני של מעגל התנועה. רוכב מנוסה אמור להמצא בין המסלול הקרוב למדרכה לבין זה האמצעי, בין אם תוך שימוש באזור העצירה הקדמי (בלונדון יש קוספה קדמית לאופניים בצמתים ראשיים רבים) או תוך מעבר לפער שבין הרכבים 200-100 מטר לפני הצומת. בצורה הזו רכבים שפונים שמאלה יהיו מימין לרוכב והוא ימישך הלאה ליעדו. לצערי המעגל החיצוני וכן אמצעי הפרדה בין המסלול של שביל האופניים לכביש יוצרים מצב בו רוכבים רבים משתמשים במעגל החיצוני של מעגל התנועה ומנסים לנסוע ליציאה השניה - מה שגורם להם להיות משמאל לרכבים שפונים שמאלה ויוצר את התאונות והטרגדיות של השבועות האחרונים. יתכן גם שניתן לחשוב על גשר או חיבור למעבר העילי (למכוניות, ממזרח למערב) בצומת אם הכוונה היא להשקעה רצינית בתשתית אופניים, כי תנועת האופניים באזור היא ממזרח למערב בשדירה המשמשת למגורים ומסחר, כאשר הכביש מצפון לדרום הוא כביש מהיר שאין לאופניים הרבה מה לעשות בו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה