חדשות ועדכונים

LeRanch

New member
"בני ערובה" - החל מה-13.10 בערוץ 10

סדרת המקור "בני ערובה" בכיכובם של איילת זורר ויאיר לוטן תעלה בערוץ 10 ב-13.10.13 בשעה 22:00. במרכז הסדרה עומד סיפורם של בני משפחת דנון הירושלמית שנחטפים ומוחזקים בביתם כבני ערובה בידי ארבעה חוטפים ונקלעים לקנוניה פוליטית סבוכה, במסגרתה אם המשפחה, מנתחת בכירה, נדרשת להורג את ראש הממשלה על שולחן הניתוחים בתמורה לחיי ילדיה ובעלה.

הגרסא האמריקאית של הסדרה, Hostages, בכיכובם של טוני קולט וטייט דונובן, תעלה לשידור ברשת CBS ב-23.9.13. טרם פורסם האם היא נרכשה לשידור בישראל.

http://e.walla.co.il/?w=/6/2678657
 

LeRanch

New member
בילי פייפר מצטרפת ל-Penny Dreadful

כוכבת "דוקטור הו" ו"וידוייה הסודיים של זונת צמרת" לוהקה לסדרת האימה החדשה של רשת שואוטיים בתור מהגרת מאירלנד שמנסה להימלט מעברה האפל.
בסדרה יככבו גם ג'וש הארטנט, טימוטי דאלטון, אווה גרין ורורי קיניר.

http://www.deadline.com/2013/09/sky...times-penny-dreadful-billie-piper-joins-cast/
 

LeRanch

New member
אני מקווה שהיא תהיה טובה כמו שהיא נשמעת

בלי שום ספק זו אחת הסדרות שאני הכי מצפה לעלייתן.
 

Y. Welis

New member
למנדז היו דברים הרבה יותר טובים מ'סקייפול'

לדעתי. הסרט חלוש למדי כ'בונד'. השאלה אם עדיין יש לו יכולת.

חסרה לי אחת הכוכבות הראשונות שלו - ג'יין אדאמס המיוחדת. לאחרונה עשתה סידרה בשם hung (משהו על ספורט). תמיד תיזכר כאחות הגדולה הטראגית מ'רילאטיביטי'.
 

nick at noon

New member
נשמעת מעולה חוץ מדבר אחד חשוב

מהיוצרים של סקייפול... לדעתי אחד מסרטי בונד המשעממים והטיפשיים ביותר. (טיפשי אפשר לסלוח, זה ג'יימס בונד, אבל משעמם?)
אני יודע שהוא נחשב למוערך וקיבל ביקורות יחסית טובות (לסרט ג'יימס בונד) אבל אני ממש ממש התאכזבתי.
עדיין זה לא דווקא אומר. הרעיון לתוכנית נשמע מאוד טוב, ויש השפעות רבות על התוצאה מלבד הכותב הראשי. (ואני לא מתכוון דווקא שלא הוא ישפיע על הסדרה, אלא שייתכן שהוא לא גרם לכך שהסרט היה משעמם).
 

Talpa europaea

New member
מה? ממך לא ציפיתי לאמירה כזו על סקייפול

מלבד השפל החדש ביחס לנשים עם הבונדגירל התורנית חשבתי שסקייפול היה מוצלח,עד כמה שיכול להיות עם בונד


כבר לא זוכרת מספיק אבל נהנתי מההומור העצמי בסרט, ומהצגת החולשות של הדמות.
גם הנבל היה נורא עדכני וכיפי (מזכיר לי שסטיבן מופט אמר שהמוריארטי המודרני חייב להיות לא שפוי בסגנון הג'וקר, כי זה המפחיד האולטימטיבי של ימנו, כשאין לנבל אג'נדה ואי אפשר לפייס אותו בשום צורה).

אומרים שבזמן האחרון יש העדפה לראות גיבורי על (ובונד ביניהם) מתיסרים, זה היה ככה עם הבטמן האחרון ושמעתי שגם עם סופרמן. אם זה לא קודר מידי ולוקח את עצמו בעודף רצינות (האמ, בטמן של נולן) זאת התפתחות חיובית סה"כ. זה מאפשר יותר גוונים לסרט.

רק כאמור, ממש התחלחלתי מהאגביות המוחלטת בה הביאו בונדגירל שנאנסה שיטתית מגיל ילדות ושבונד היקר הלך לשכב איתה כאילו כלום. יש עוד המון בעיות כמובן אבל זה היה השיא המבחיל החדש.
אולי זה לא שיא, האמת שאין לי מושג, בקושי ראיתי סרטים אחרים בסדרה, מה לעשות אני שונאת את בונד... גם אחרי שהוא דחף את מלכת אנגליה ממסוק לתוך אצטדיון אולימפי


עכשיו אני מבינה איך כל כך מהר השירשורים האלה מתקפלים:) סורי לה-רנץ'
 

Talpa europaea

New member
במחשבה שניה יכול להיות שהסיבה המרכזית לרושם

החיובי יחסית זה הרמז הדי ברור שלבונד היו התנסויות עם גברים:) נו פאנגירל חסרת תקנה,בכל זמן ובכל מקום...


אבל האמת זה היה די מדליק בהתחשב בעולם המושגים הבונדי המצ'ואיסטי ומיושן. נדמה לי שאיאן פלמינג היה הומופוב לא קטן.

טוב, עדיין הפתעת אותי
 

nick at noon

New member
ממני לא ציפית?

יש לי הרגשה שחשבת שLeRanch כתב את ההודעה.
אני לא יכול להסביר בדיוק למה הסרט כל כך איכזב אותי. אני לא זוכר המון, למרות שלא עבר כל כך הרבה זמן מאז שראיתי אותו (כששידרו אותו בערוץ סרטים של הוט מתישהו ביולי).
אני כן זוכר שהרגשתי שהיה משהו טיפשי עם זה שהרע מנסה לגרום להרגיש לא נוח בכך שהוא מתחיל איתו ומראים שבונד לא מוטרד. זה בעיקר הרגיש לי מאולץ נורא וחסר כל משמעות לסרט.
היה את הדמות של ראלף פיינס שכל הסרט הרגיש כאילו משהו אמור להיות איתו. חשבתי שאולי גם רע, אולי הוא מפעיל את כולם מאחורי הקלעים, אולי יהיה איתו משהו חשוב בהמשך... בסוף זה הכל פשוט זה שהוא הM החדש. לא הבנתי מה היה הטעם בזה. מעניין אותנו איך M מגיע לתפקיד שלו?
אני לא זוכר למה אבל כל הקרב ליד הבית הישן של בונד היה משעמם. אני לא יודע להסביר אבל זה היה אקשן משעמם.
ומה לגבי הגאדג'טים של קיו. פעם היו כאלו דברים מגניבים. זה מצחיק כי כשרואים דברים שהיו גאדג'טים עתידניים בסרטים משנות ה60 וה70 זה הרבה פעמים דברים שקיימים באמת בימינו.
אז במקום לנסות לעשות גאדג'ט עוד יותר משוכלל קיו נותן לבונד אקדח שיורה רק אם הוא משתמש בו. ומכשיר מעקב בגודל שאולי בשנות ה70 נחשב קטן מאוד למכשיר מעקב, אבל כיום לדעתי מפתיע שהוא גדול כל כך.
ואז יש קטע קטן שבו מישהו מנסה לירות בבונד עם האקדח שלו שנפל לו ולא מצליח. לא קטע בעל שום חשיבות.
וחוץ מזה היה כשהרע ההוא נתפס, אחרי שהוא היה כל כך חכם בעבר. היה ברור לחלוטין שזה חלק מהתוכנית שלו. הרי הוא גאון מחשבים או משהו. אז מחברים את המחשב שלו לרשת של כל שאר המחשבים. ממש גאוני.

אגב, חוץ מהסרט הקודם לזה בסדרה ראיתי את כל סרטי בונד.
 

Y. Welis

New member
היעדר ההומור היה בולט שם

גם הגיל והעייפות של בונד (אז למה הוא ממשיך?). סוג של בונד על 'דאונרים' (סמים שמאיטים).
 

Talpa europaea

New member
כמה מההומור למיטב זכרוני:

להבנתי הייתה שם הרבה מודעות עצמית והומור של הפוך על הפוך, למשל- ההדגשה של הנונושולנטיות בקפיצה המסוכנת לרכבת המתפרקת, כלכך מוקצן עד שזה חייב להיות קומי.
וכמובן, הג'אדגטים המאכזבים של Q היו הפוך על הפוך מעולה.
וגם כל סצנה שם עם Q, בפרט הגילוי והמרדף.
פסלון הבולדוג ששרד הכל היה עשוי טוב.
והעניין של האדישות לאופן בו המרטיני מוכן, זו הייתה קריצה נהדרת ואמר הרבה מאוד על הטרנספורמציה של בונד (אמנם לא צופה בסרטים אבל מכירה את האייקונים שלו).
בטוח יש עוד דוגמאות, זה ממש בשליפה. אני זוכרת בעיקר את החוויה- היתי מרוצה מהשילוב של קשיים של הדמות מול רגעי חיוך קמפי קליל.

אגב שמת לב שעשית לייק עם נימוק שתומך במשהו שניק אט נון לא טען, כן?
 

Talpa europaea

New member
בטח שהתכוונתי אליך


אני יודעת שהסצנה המדוברת עם "החיזור" של הנבל הייתה שנויה במחלוקת, ובצדק, אבל לפחות דרכה הצליחו לשנות את הדימוי של בונד ואת מאגר האסוציאציות שהוא מעלה.

ברור שזה נעשה גם בשביל כותרות, וזה עבד לגמרי. הסצנה הייתה מאוד מסוקרת כשהסרט שוחרר, כמעט רק בזכות ההתמודדות של בונד עם האיום דרך רמיזה שלא יהיה במגע מיני עם גברים משהו חדש (בין אם הצופים מניחים שזה נכון או לא, עדיין מדובר בסצנה בה בונד מאמץ את הדימוי הזה. לא משנה שזה נאמר בתנאי אילוץ, עובדה שעצם האמירה הכתה גלים).
הייתי מעדיפה שהפאן הזה (שעיקר כוחו בעצם נכונותה של הדמות ללבוש את הדימוי הגאה) היה מובא בצורה אחרת (נניח כמו שעושים בשרלוק- עם שפע הומור. סליחה על עודף הרפרנסים לשרלוק, באמת צירוף מקרים
)

הג'אדגטים המעפנים היו ללא ספק חלק מההומור בסרט, במיוחד העובדה שהם כמובן בסוף היו שימושיים.
עניין הטכנולוגיה הותיקה כמובן לא היה רק לשם הומור, אלא גם כדי לסמן את המאבק של בונד להשאר רלוונטי לאורך הסרט, אבל עדיין זה בוצע בצורה שנועדה לבדר (כמו כל סצנת הגילוי החביבה של Q)

אני פחות בוחנת סרטים לפי אמינות העלילה במובן שאתה מתאר, אבל אתה לגמרי צודק שאפשר היה לראות את טוויסט ההלכדות כחלק מהתוכנית מקילומטר בלי שום אביזר מתוחכם:)
 

nick at noon

New member
לא חשבתי שיש ציפיות לגבי הטעם שלי

לא ראיתי את הסרט קרוב לזמן שהוא יצא. זכור לי משהו שדובר על משהו הומוסקסואלי, אבל לא זכרתי מה ולא חשבתי על זה כשהתחלתי לראות את הסרט.
אני בעד לעשות סצנה שמטרתה להכות גלים. אבל כשהיא מנותקת לחלוטין משאר העלילה (אם היו חותכים אותה היה חסר משהו?) אז מה הטעם?

לא חשבתי על הגאדג'טים המעפנים כהומור פנימי. אבל באופן כללי זה בעיה. אם סרט מסתמך לחלוטין איזה קונספט כדי שמשהו טיפשי יראה לך כמתחכם זה מעצבן. אני גם לא חושב שהם היו שימושיים ממש. יצרו סצנה במיוחד בשביל שהאקדח יהיה שימושי, וגם הסצנה הזאת כמו האחרת חסרת קשר לשאר הסרט, כך שאפשר לחתוך אותה. מילא אם היתה איזו סצנה מתוחכמת יותר שבה בונד גורם לכך שהנבל ישתמש בנשק שלו ומנצל את רגע הבלבול בשביל משהו.
המכשיר איתור עבד. אבל גם מכשיר קטן יותר היה עובד.

יש עוד דברים חסרי טעם בסרט. כמו העלילה שלא הובילה ממש לשום מקום של הדמות של ראלף פיינס שציינתי.
בתחילת הסרט בונד כאילו מת. ברור שהוא חי וזה בסדר. אבל חשבתי שתהיה משמעות עלילתית לזה שכולם חשבו שהוא מת. אולי ינצלו את זה שגם הרעים חושבים שהוא מת. אולי בזמן הזה הוא נפגש עם מישהו ועכשיו הוא משחק משחק כפול, אולי משהו. אבל לא. הוא העמיד פנים שהוא מת כמה חודשים ואז הוא חזר והחזירו אותו לתפקיד. פשוט. ללא טעם.
והעניין עם הנבל שבו הוא מוציא חתיכה מתוך הלסת שלו. וואו, כל הכבוד, יש יכולת לעשות אפקטים. ולהפוך נבל שנראה מגעיל להראות עוד יותר מגעיל - למקרה שאנחנו מתבלבלים. אין שום השלכות של זה. משהו שקורה בהמשך לזה. האם זה אמור להיות עוד מההומור העצמי הזה. האם אנחנו אמורים השוות את זה לנבל הישן מסרטי בונד שהיו לו שיני ברגל ויכל לנשוך סורגים?

הייתי מעדיף שהיו הולכים יותר בכיוון של סרטי bourne. לא ראיתי את הרביעי (זה בלי מאט דיימון) אבל שלושת הראשונים היו סרטי ריגול עם אקשן בשילוב עלילה כמו שהייתי רוצה לראות בסרטי בונד. רק שבבונד לא היו עושים אותו פועל נגד מי ששלחו אותו.

אגב, כלך הדיון הזה נחמד. חבל רק שאנחנו לא עושים אותו בשרשור אוף שבו ניר יצר קטגוריה מיוחדת לסרטים. אולי נבקש ממנו להעביר את החלק שעוסק בסרט לשם.
 

Talpa europaea

New member
בטח שיש,

אני מזה זמן נהנת לקרוא את ההודעות שלך:)

רק בא לי לומר שדווקא אהבתי את זה שהמוות לא השתלב בעלילה בצורה סופר מתוחכמת, זה איפשר לסרט לשדר שהדגש בו הוא בבחירות של בונד להשאר "מת" או לשוב לשרת את המלכה ואת המולדת(
) למרות הכל (היותו ארכאי בעידן העכשווי, היות MI6 אכזרי למרגליו).

בעיני אותה סצנת הטרדה מינית נתנה הרבה, היא אפשרה בכמה שניות ללמוד על בונד גירסת 2012. משכיב הנשים הסדרתי, המאצ'ו המאופק (ה"גבר גבר" האנגלי המסוגנן) נראה שם אחרת לגמרי מול הנינוחות בה רמז ליחסים עם גברים.
באמת הסצנה עוררה עניין לא רק בגלל אפקט ה'יאי הומואים' אלא בגלל שזו התפתחות של הדמות האייקונית והמיושנת במהותה.

צודק זה איירוני שדווקא ביום בו ניר חובב הסדר פתח שרשורי OFF מאורגנים שיחת הצד הנחמדה הזאת התפתחה:) אני מרגישה פחות אשמה כי השרשור כבר קופל ולהרנץ' פתח חדש
 

nick at noon

New member
אני שמח

תגיבי להם לעיתים קרובות יותר, אני אשמח.

אני מסכים, יש בזה משהו נחמד באמת, שמראים שגיסת הבונד החדשה היא משהו אחר ממה שהיה פעם. באופן כללי אני שמח כשיש סתם גיוון בנטייה וגמישות מינית בין דמויות שונות. וזה באמת לא חייב להיות משהו חשוב לעלילה, אלא סתם פרט נוסף לגבי הדמות.

אבל זה כן הפריע לי שדווקא הרע המגעיל הוא ההומו. והפריע לי שכל מה שהוא עשה זה לגעת לו ברגל.
היו הרבה נבלות (מבחינת המילה נבל בנקבה) בסרטי בונד שפיתו אותו, או השתמשו בסקס כנשק נגדו, או פשוט לחמו בו ונישקו אותו במקביל. וכאן יש לנו נגיעה ברגל. וזה כאילו היה העניין הגדול.

אני לא יודע אם את רואה דקסטר, אבל יש השוואה שאני רוצה לעשות לגבי משהו בעלילה של עונה 7 שם.
 

Talpa europaea

New member
ממש לא צופה בדקסטר


אבל אתה מוזמן להסביר אם בא לך (אין לי חשש לספוילרים, לא מתכונת לצפות בסדרה)

אגב נהוג לומר שיש היסטוריה ארוכה של נבלים עם גוון קאמפי, כנראה זה מתחבר לסוג של חכמה וערמומיות מאקיאבלית, ואנטיטזה לגבר-גבר הישיר, "הגיבור". גם אוהבים ליצור נבלים אקסטרבגנדים תיאטרליים...אז זה גם חלק מסט האסוציאציות להומואיות.
בכל אופן כנראה בגלל זה כל כך הרבה נבלים הוליוודים הם בריטים


באמת לא חשבתי כמה המגע בין בונד לנבל היה מינורי לעומת כל אינפלצית יחסי המין עד עכשיו :)
 
למעלה