תחנת רכבת נתיבות ולו"ז חדש מיום ראשון הקרוב

מצב
הנושא נעול.
התיאור הנכון יותר הוא: לו"ז מעודכן הכולל את תחנת נתיבות

תחנת רכבת נתיבות ולו"ז חדש מיום ראשון הקרוב

http://www.rail.co.il/HE/Pages/homepage.aspx
התיאור הנכון יותר הוא: לו"ז מעודכן הכולל את תחנת נתיבות
לא מדובר בלו"ז חדש, אלא בהוספת תחנת נתיבות ללו"ז הקיים.
תחנת נתיבות היא החדשה היחידה בלו"ז החל מיום ראשון.
 
זה קצת מוזר..

כן. מדובר פשוט בהארכה של כל הרכבות מ/ל שדרות והוספת תחנת
נתיבות.
אלה השינויים היחידים בלו"ז.
זה קצת מוזר..
הכי אם יש הארכה של הקו זה אומר שהרכבות משדרות כבר לא יצאו באותה שעה מה שישפיע על כל הלו"ז של כל הרכבות... או שרכבת ישראל התכוננה לזה מראש והרכבות היו עומדות בתחנה זמן רב "כאילו" הן נסעו לנתיבות?
 
אין שינוי בזמנים בשדרות

זה קצת מוזר..
הכי אם יש הארכה של הקו זה אומר שהרכבות משדרות כבר לא יצאו באותה שעה מה שישפיע על כל הלו"ז של כל הרכבות... או שרכבת ישראל התכוננה לזה מראש והרכבות היו עומדות בתחנה זמן רב "כאילו" הן נסעו לנתיבות?
אין שינוי בזמנים בשדרות
עד עתה שדרות הייתה תחנת קצה ורכבות חנו בה, עד שהתחילו נסיעה חדשה בכיוון השני.
כעת רכבות יחנו בנתיבות.
הרכבות היוצאות מנתיבות תצאנה כך שתגענה בזמן לפי הלו"ז (הקיים) לשדרות.
 
אתה לא ירדת לסוף דעתי

אין שינוי בזמנים בשדרות
עד עתה שדרות הייתה תחנת קצה ורכבות חנו בה, עד שהתחילו נסיעה חדשה בכיוון השני.
כעת רכבות יחנו בנתיבות.
הרכבות היוצאות מנתיבות תצאנה כך שתגענה בזמן לפי הלו"ז (הקיים) לשדרות.
אתה לא ירדת לסוף דעתי
רכבת יכולה לחנות 10 דקות והיא יכולה לחנות גם 3 שעות.
השאלה בעצם הייתה האם כאשר בנו את הלוז לקחו בחשבון זמן חניה ארוך אשר בהמשך הזמן חניה הזה יהווה את זמן הנסיעה לנתיבות + חניה בנתיבות.
 
סביר להניח שכן. קח בחשבון שברוב שעות היום יש רכבת אחת בשעה

אתה לא ירדת לסוף דעתי
רכבת יכולה לחנות 10 דקות והיא יכולה לחנות גם 3 שעות.
השאלה בעצם הייתה האם כאשר בנו את הלוז לקחו בחשבון זמן חניה ארוך אשר בהמשך הזמן חניה הזה יהווה את זמן הנסיעה לנתיבות + חניה בנתיבות.
סביר להניח שכן. קח בחשבון שברוב שעות היום יש רכבת אחת בשעה
לכל כיוון בשדרות ובנתיבות.
ברוב שעות היום יש פער של כמעט שעה בין הגעת רכבת לנתיבות לבין יציאת רכבת מנתיבות.

כך שהלו"ז מתאים לא רק להארכה לנתיבות אלא גם להארכה לאופקים ולבאר שבע.
גם אם בשדרות רכבת חנתה פחות זמן עדיין הרכבת יכולה לשמר את הלו"ז ופשוט לשנות את הזיווג של הרכבות כך שרכבת שמגיעה נניח בסביבות 10 תצא בכיוון השני בין 11 ל-12 והרכבת שמגיעה בסביבות 9 תהיה זו שתצא בין 10 ל-11.
 

88edik

New member
שינוי במסלול

כן. מדובר פשוט בהארכה של כל הרכבות מ/ל שדרות והוספת תחנת
נתיבות.
אלה השינויים היחידים בלו"ז.
שינוי במסלול
יש שינוי במסלול הרכבת רק ביום שבת שכן הרכבות שנוסעות מנתיבות שדרות נוסעות בקו הישן דרך רחובות יבנה מזרח במקום דרך מסילת בני דרום(רש/ום בקובץ docx.
 

stratomaximus

New member
כנראה עד שתושבי חולון ובת ים לא יעמדו על הפסים ביוספטל

תחנת רכבת נתיבות ולו"ז חדש מיום ראשון הקרוב

http://www.rail.co.il/HE/Pages/homepage.aspx
כנראה עד שתושבי חולון ובת ים לא יעמדו על הפסים ביוספטל
ויחסמו את הרכבת, הם לא יקבלו חזרה את הרכבת השלישית שלהם בשעות השיא שנגזלה לטובת אשקלונים ושדרותים שחוסכים 5 דקות בהגעה לתל אביב (כשלהם בכלל יש 4 רכבות בשעה...). ה- 5 דקות האלה יצרו הרבה כותרות למשרד התחבורה, ולאף אחד לא אכפת שכמות המשתמשים ברכבת בחולון ובת-ים לא צומחת כמו בהתחלה, כי הרכבת פשוט סירסה לנו הלו"ז.
 
אני מקווה שהבעיה תיפתר בלי להגדיל את זמן הנסיעה לאשקלון.

כנראה עד שתושבי חולון ובת ים לא יעמדו על הפסים ביוספטל
ויחסמו את הרכבת, הם לא יקבלו חזרה את הרכבת השלישית שלהם בשעות השיא שנגזלה לטובת אשקלונים ושדרותים שחוסכים 5 דקות בהגעה לתל אביב (כשלהם בכלל יש 4 רכבות בשעה...). ה- 5 דקות האלה יצרו הרבה כותרות למשרד התחבורה, ולאף אחד לא אכפת שכמות המשתמשים ברכבת בחולון ובת-ים לא צומחת כמו בהתחלה, כי הרכבת פשוט סירסה לנו הלו"ז.
אני מקווה שהבעיה תיפתר בלי להגדיל את זמן הנסיעה לאשקלון.
 

stratomaximus

New member
אני סקפטי לגבי זה, האיילון הגיע לקיבולת המקסימלית שלו.

אני מקווה שהבעיה תיפתר בלי להגדיל את זמן הנסיעה לאשקלון.
אני סקפטי לגבי זה, האיילון הגיע לקיבולת המקסימלית שלו.
וכל תוספת רכבות זה אומר שדרוג למערכת האיתות וציפוף (גם, עד גבול מסויים, רק חישמול יכול לאפשר ציפוף משמעותי).
עשו את זה לא מזמן, רק שניצלו את זה לתוספת רכבות בקו תל אביב חיפה, ואת חולון ובת-ים שכחו כמובן.
 
לשדרות ונתיבות יש רק 2 רכבות בשעות השיא ו1 בשעות השפל

כנראה עד שתושבי חולון ובת ים לא יעמדו על הפסים ביוספטל
ויחסמו את הרכבת, הם לא יקבלו חזרה את הרכבת השלישית שלהם בשעות השיא שנגזלה לטובת אשקלונים ושדרותים שחוסכים 5 דקות בהגעה לתל אביב (כשלהם בכלל יש 4 רכבות בשעה...). ה- 5 דקות האלה יצרו הרבה כותרות למשרד התחבורה, ולאף אחד לא אכפת שכמות המשתמשים ברכבת בחולון ובת-ים לא צומחת כמו בהתחלה, כי הרכבת פשוט סירסה לנו הלו"ז.
לשדרות ונתיבות יש רק 2 רכבות בשעות השיא ו1 בשעות השפל
עם כל הכבוד החשיבות של הרכבת היא בקירוב המרכז לפריפריה במקומות שבהם הקיצור ושיפור הנוחות משמעותי.
מחולון ובת ים יש מספיק אוטובוסים כדי להגיע לתל אביב וסביבתה.
 

amit1270

New member
רכבת פרברית בתדירות של 2 בשעה זאת בדיחה

לשדרות ונתיבות יש רק 2 רכבות בשעות השיא ו1 בשעות השפל
עם כל הכבוד החשיבות של הרכבת היא בקירוב המרכז לפריפריה במקומות שבהם הקיצור ושיפור הנוחות משמעותי.
מחולון ובת ים יש מספיק אוטובוסים כדי להגיע לתל אביב וסביבתה.
רכבת פרברית בתדירות של 2 בשעה זאת בדיחה
ולא משנה כמה אוטובוסים יש במסלולים מקבילים.
 
בהחלט משנה, פרבר במרחק פחות מ10 ק"מ לעומת ערים בדרום שאין לה

רכבת פרברית בתדירות של 2 בשעה זאת בדיחה
ולא משנה כמה אוטובוסים יש במסלולים מקבילים.
בהחלט משנה, פרבר במרחק פחות מ10 ק"מ לעומת ערים בדרום שאין לה
ערים בדרום שאין להם דרך אחרת להגיע במהירות למרכז.
 
הדרך בה אתה מציג את זה מטעה

בהחלט משנה, פרבר במרחק פחות מ10 ק"מ לעומת ערים בדרום שאין לה
ערים בדרום שאין להם דרך אחרת להגיע במהירות למרכז.
הדרך בה אתה מציג את זה מטעה
ה"פרבר" אלה שתי ערים שביחד גרים ועובדים בהן מאות אלפי אנשים.
ה"ערים בדרום" אלה ערים קטנות שביחד ועם הישובים שסביבן, לא מגיעים אפילו למאה אלף.
מה"פרבר" יש רבבות יוממים שנוסעים יומיום לתל אביב או לערים אחרות בגוש דן.
מה"ערים בדרום" יש סדר גודל של אלפי יוממים (וגם זה ייתכן בהגזמה) בלבד לגוש דן.
ולכן בהחלט הגיוני מאוד שמה"פרבר" (בת ים וחולון) תהיה תדירות רכבות גבוהה יותר מאשר מה"ערים בדרום".
זה ההבדל בין קו פרברי לקו בינעירוני וזו בהחלט בעיה כששני הקווים הללו משולבים יחד.
 
כן אבל לרובם יש קווי אוטובוס שנוחים יותר לתל אביב

הדרך בה אתה מציג את זה מטעה
ה"פרבר" אלה שתי ערים שביחד גרים ועובדים בהן מאות אלפי אנשים.
ה"ערים בדרום" אלה ערים קטנות שביחד ועם הישובים שסביבן, לא מגיעים אפילו למאה אלף.
מה"פרבר" יש רבבות יוממים שנוסעים יומיום לתל אביב או לערים אחרות בגוש דן.
מה"ערים בדרום" יש סדר גודל של אלפי יוממים (וגם זה ייתכן בהגזמה) בלבד לגוש דן.
ולכן בהחלט הגיוני מאוד שמה"פרבר" (בת ים וחולון) תהיה תדירות רכבות גבוהה יותר מאשר מה"ערים בדרום".
זה ההבדל בין קו פרברי לקו בינעירוני וזו בהחלט בעיה כששני הקווים הללו משולבים יחד.
כן אבל לרובם יש קווי אוטובוס שנוחים יותר לתל אביב
כך שפוטניציאל הנוסעים לרכבת הוא פחות מסה"כ תושבי חולון בת ים. (הערכה גסה 100,000).
הכי טוב שיפוצל הקו הפרברי ראשון -כפ"ס מהקו הבין עירוני תל אביב-אשקלון באר שבע ויהיו רכבות בתדירות טובה בשני הקווים.
במידה שזה לא מתאפשר עדיף קיצוץ בתחנות חולון בת ים מאשר ברכבות לערי הנגב המערבי מבחינה של פיתוח והנגשת הנגב. למרות שברכבת הפרברית יהיו יותר נוסעים.
 
אבל לא מדובר בקיצוץ רכבות לערי הנגב המערבי

כן אבל לרובם יש קווי אוטובוס שנוחים יותר לתל אביב
כך שפוטניציאל הנוסעים לרכבת הוא פחות מסה"כ תושבי חולון בת ים. (הערכה גסה 100,000).
הכי טוב שיפוצל הקו הפרברי ראשון -כפ"ס מהקו הבין עירוני תל אביב-אשקלון באר שבע ויהיו רכבות בתדירות טובה בשני הקווים.
במידה שזה לא מתאפשר עדיף קיצוץ בתחנות חולון בת ים מאשר ברכבות לערי הנגב המערבי מבחינה של פיתוח והנגשת הנגב. למרות שברכבת הפרברית יהיו יותר נוסעים.
אבל לא מדובר בקיצוץ רכבות לערי הנגב המערבי
מדובר על קיצוץ רכבת לבת ים וחולון לעומת הוספת 7 דקות לרכבת מ/ל ערי הנגב המערבי.
ואם יחזירו את הרכבת השלישית רק לתחנות יוספטל וקוממיות אז אפילו פחות מ-7 דקות.
ההפסד של בת ים וחולון מצמצום מספר הרכבות הרבה יותר גדול מההפסד שיהיה לערי הנגב המערבי מתוספת מספר הדקות הללו.
ומה שקרה בתחנת יוספטל לאחר צמצום מספר הרכבות מעיד על כך יותר מכל.
 
אני עדיין חושב שחיסכון בזמן לערי הדרום יותר חשוב.

אבל לא מדובר בקיצוץ רכבות לערי הנגב המערבי
מדובר על קיצוץ רכבת לבת ים וחולון לעומת הוספת 7 דקות לרכבת מ/ל ערי הנגב המערבי.
ואם יחזירו את הרכבת השלישית רק לתחנות יוספטל וקוממיות אז אפילו פחות מ-7 דקות.
ההפסד של בת ים וחולון מצמצום מספר הרכבות הרבה יותר גדול מההפסד שיהיה לערי הנגב המערבי מתוספת מספר הדקות הללו.
ומה שקרה בתחנת יוספטל לאחר צמצום מספר הרכבות מעיד על כך יותר מכל.
אני עדיין חושב שחיסכון בזמן לערי הדרום יותר חשוב.
נסכים שלא להסכים.
 

amit1270

New member


אבל לא מדובר בקיצוץ רכבות לערי הנגב המערבי
מדובר על קיצוץ רכבת לבת ים וחולון לעומת הוספת 7 דקות לרכבת מ/ל ערי הנגב המערבי.
ואם יחזירו את הרכבת השלישית רק לתחנות יוספטל וקוממיות אז אפילו פחות מ-7 דקות.
ההפסד של בת ים וחולון מצמצום מספר הרכבות הרבה יותר גדול מההפסד שיהיה לערי הנגב המערבי מתוספת מספר הדקות הללו.
ומה שקרה בתחנת יוספטל לאחר צמצום מספר הרכבות מעיד על כך יותר מכל.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה