שוב חברת אפיקים מוכיחה שהיא פח אשפה

מצב
הנושא נעול.
אין לפורום הזה ולאף אדם בו את היכולת לעשות את מה שאתה רוצה

הוא הופך את זה לאישי ,לא אני

יש פה מחדלים של חברה בשם אפיקים שעושה מה שבראש שלה ,

אתה רואה אלפי צפיות ותגובות אנושיות של אכזבה ,

במקום להגיד כמו אדם נורמלי, יש פה משהו לא מתקבל על הדעת בושה ,

אין ימי חסד , זה פרנסה של בני אדם -בריאות , זה לא ניסויים פה ,

זכית במכרז לתת שירות ,לא לניסויים, הוא מתחיל למצוא תירוצים

משום מקום שאין לזה שום הוכחה ,הכל בשביל לקעקע את המחשבה

הבסיסית שלי שאפיקים היא החברה התחבורה הציבורית הגרועה ביותר,

הוא לא תמים olli3 הוא גם לא גר באזור ולא מאחר או לא מגיע

לעבודה או הבייתה בכדי לקבל את האכזבה בפנים .

שוב אני לא בא מהיום למחר על החברה הזאת , זה כבר מבוסס על שנה שלמה

ומאות תלונות ,זה לא אני פה הדיון והוא הופך את זה לאישי בכך שהוא

בחוצפה יש לומר מגן על מחדלים שאין לסלוח עליהם .

חכם גדול באינטרנט , אני רוצה לראות עומד מכל אדם ואדם שלא

הגיע לעבודה או חזר אחרי יותר שעה הבייתה, נותן את ההסברים

ההזויים האלה , ברור שיזרקו אותו מכל המדרגות ,יגידו לו אתה

לא בסדר, במקום לפתור בעייה ולהגיד טעית ,אתה מחפש תירוצים

והכי מרגיז שהוא אומר זה קורא לכולם ,זה שקר גס ,זה לא קורה לכולם

זה קורה בעיקר ובכמיות לחברת אפיקים .
אין לפורום הזה ולאף אדם בו את היכולת לעשות את מה שאתה רוצה
שיקרה.
אם הנושא הזה כל כך מציק לך, לך תפגין פעם בשבוע מול משרד התחבורה. תכתוב כל שבוע מכתבים לשר התחבורה וליו"ר ועדת המשנה לתחבורה ציבורית של הכנסת.
אבל בהחלט אפשר לומר שבפורום את הנושא הזה כבר מעבר למיצית.

בפורום המסר שלך הועבר והובן. אין צורך להמשיך ולטחון.
 

סנוי

New member
יוסי - אף אחד לא נגדך - אבל אתה מוציא עצבים לשווא.

אין לפורום הזה ולאף אדם בו את היכולת לעשות את מה שאתה רוצה
שיקרה.
אם הנושא הזה כל כך מציק לך, לך תפגין פעם בשבוע מול משרד התחבורה. תכתוב כל שבוע מכתבים לשר התחבורה וליו"ר ועדת המשנה לתחבורה ציבורית של הכנסת.
אבל בהחלט אפשר לומר שבפורום את הנושא הזה כבר מעבר למיצית.

בפורום המסר שלך הועבר והובן. אין צורך להמשיך ולטחון.
יוסי - אף אחד לא נגדך - אבל אתה מוציא עצבים לשווא.
אם הנושא כל כך בוער לליבך, הייתי מקשיב לעצות של הכותב מעלי (עמוד השדרה) ולעוד אנשים כאן בפורום - כולם ככולם אינם דוברים של אף אחד. אין פה קונספירציה, ואין פה אנשים נגדך. כל אחד בפורום הזה הוא חובב תחבורה ציבורית בדיוק כמוך, ולא בעל אינטרס. (מקווה שאני צודק)
ארגן אנשים מיבנה והסביבה (לפי כמות התלונות שלך, אתה מהאזור) שגם הם כועסים על אפיקים, ותעשה מעשה: עצומה, הפגנות, העלאת מודעות בפייסבוק - אבל כאן לא הכתובת!
אם אינך טרול שמעוניין להציף את הפורום, אלא באמת אזרח מתוסכל - אני מציע לך להוציא את מרצך בדרכים בהן תוכל לחולל שינוי.
שיהיה המשך שבוע טוב
 

yossiwed

New member
אני לא טענתי בכלל לקונספירציה נגדי מטעם הגולשים ,זה המצאה של

יוסי - אף אחד לא נגדך - אבל אתה מוציא עצבים לשווא.
אם הנושא כל כך בוער לליבך, הייתי מקשיב לעצות של הכותב מעלי (עמוד השדרה) ולעוד אנשים כאן בפורום - כולם ככולם אינם דוברים של אף אחד. אין פה קונספירציה, ואין פה אנשים נגדך. כל אחד בפורום הזה הוא חובב תחבורה ציבורית בדיוק כמוך, ולא בעל אינטרס. (מקווה שאני צודק)
ארגן אנשים מיבנה והסביבה (לפי כמות התלונות שלך, אתה מהאזור) שגם הם כועסים על אפיקים, ותעשה מעשה: עצומה, הפגנות, העלאת מודעות בפייסבוק - אבל כאן לא הכתובת!
אם אינך טרול שמעוניין להציף את הפורום, אלא באמת אזרח מתוסכל - אני מציע לך להוציא את מרצך בדרכים בהן תוכל לחולל שינוי.
שיהיה המשך שבוע טוב
אני לא טענתי בכלל לקונספירציה נגדי מטעם הגולשים ,זה המצאה של
זה המצאה שלך ,בכלל מאיפה צצת .

בקשר לטענות שלי תן להתבטא ,לא מוצא חן בעינך אך תגיב ותהיה

בטוח שניסתי לפעול מול גומרים רבים.


מישהו כתב אפיקים אין טענות בתפח תקווה , באמת?

על אפיקים יש טענות מכל מקום, בכל יום .

כרגע מדף הפייסבוק

חברת אפיקים היקרה,
באמת שעכשיו זה כבר עובר כל גבול. אתם רושמים שקו 86 יוצא מדי יום מפתח תקווה לאריאל בשעה 20:15 ו20:35, אך בפועל מספר פעמים חיכיתי לאוטובוס של 20:15 עד שהגיע נהג שאמר שהוא יצא ב20:35 ולפעמים גם ב20:30 למרות שלא קיים קו בשעה כזאת לפי לוח הזמנים שלכם. בנוסף עכשיו חיכיתי מ12:30 לאוטובוס של 12:35 מאריאל לפתח תקווה אותו קו 86, אך הגיע בסוף רק אוטובוס של 12:50. איך זה ייתכן שאתם רושמים לוח זמנים, מפרסמים אותו ובפועל הוא לא מתבצע בכלל?? בנוסף, כאשר מנסים להתקשר לשירות לקוחות כדי ליידע אותם בכך אין בכלל אפשרות לצלצל ויש ניתוק אוטומטי לא משנה כמה מתקשרים. לצערי, אין לי אפשרות להפסיק לנסוע דרככם מכיוון שאתם החברה היחידה באריאל. מקווה שבכל זאת תעשו בדק בית ותנסו לפחות קצת לבוא לקראת הלקוח ושתעשו את העבודה שלכם לשם שינוי.
 
אם אתה כל כך אוהב ציטוטים מפייסבוק, קבל ציטוטים מהימים

אני לא טענתי בכלל לקונספירציה נגדי מטעם הגולשים ,זה המצאה של
זה המצאה שלך ,בכלל מאיפה צצת .

בקשר לטענות שלי תן להתבטא ,לא מוצא חן בעינך אך תגיב ותהיה

בטוח שניסתי לפעול מול גומרים רבים.


מישהו כתב אפיקים אין טענות בתפח תקווה , באמת?

על אפיקים יש טענות מכל מקום, בכל יום .

כרגע מדף הפייסבוק

חברת אפיקים היקרה,
באמת שעכשיו זה כבר עובר כל גבול. אתם רושמים שקו 86 יוצא מדי יום מפתח תקווה לאריאל בשעה 20:15 ו20:35, אך בפועל מספר פעמים חיכיתי לאוטובוס של 20:15 עד שהגיע נהג שאמר שהוא יצא ב20:35 ולפעמים גם ב20:30 למרות שלא קיים קו בשעה כזאת לפי לוח הזמנים שלכם. בנוסף עכשיו חיכיתי מ12:30 לאוטובוס של 12:35 מאריאל לפתח תקווה אותו קו 86, אך הגיע בסוף רק אוטובוס של 12:50. איך זה ייתכן שאתם רושמים לוח זמנים, מפרסמים אותו ובפועל הוא לא מתבצע בכלל?? בנוסף, כאשר מנסים להתקשר לשירות לקוחות כדי ליידע אותם בכך אין בכלל אפשרות לצלצל ויש ניתוק אוטומטי לא משנה כמה מתקשרים. לצערי, אין לי אפשרות להפסיק לנסוע דרככם מכיוון שאתם החברה היחידה באריאל. מקווה שבכל זאת תעשו בדק בית ותנסו לפחות קצת לבוא לקראת הלקוח ושתעשו את העבודה שלכם לשם שינוי.
אם אתה כל כך אוהב ציטוטים מפייסבוק, קבל ציטוטים מהימים
האחרונים:
"
הזוי, אני באוטובוס של מטרופולין מרעננה להרצליה. בזה הרגע הנהג מכבה את המנוע, עוצר את הרכב, הולך לקיר הסמוך ומשתין כמו כלב.גועל נפש. ואני את הרכבת שלי פספסתי, כמובן. חברת מטרופולין, תדאגו בבקשה לבריאות של הנהגים, שיהיו להם הפסקות כדי לאכול, לשתות, לנוח ולעשות פיפי ולא לתקוע נוסעים ולהשתין כמו חיות לעיניי כל. יש דבר כזה שנקרא. שירותים!
"

"
אני רוצה להביע את דעתי על החברה המקולקלת שנקראת מטרופולין. הסיבה שבחרתי בתאור הזה היא כי חברת מטרופולין היקרה מבטלת כעל רוחה קווים בלי הודעה מראש ולא מפרסמת גם את הביטול וגורמת לנוסע לחכות בתחנה במקום לבחור בדרך אחרת. אני כמובן מדבר על קו 11 מכפר סבא להוד השרון, הקו היחיד בין הערים, שבפעם אני לא יודע כמה שמבטלים שעות של הקו הזה.. ובפעם המי יודע כמה שהגשתי תלונה במוקד פניות שלכם. לאחר שנאמר לי שיבוצע מעקב על הקו הזה.. ולגלות שמה? ששיקרו לי בפרצוף ושוב לחכות לקו אחרי קו ולהתייבש בתחנה. אני רוצה בבקשה לקבל תשובה ממישהו שקורא לעצמו בכיר בחברה שלכם שיתן לי תשובה למה מזלזלים ככה בציבור?! אני מאחל לכם יום רע מאוד כמו היחס שלכם. תתביישו
"

"
43 מעלות חום תחנת קו 5 בעיר העתיקה מלא באנשים מיותר לציין שישנם מבוגרים ,והנהג החוצפן עומד מולנו ולא מסכים שניכנס למזגן ומדבר אתנו עם דלת סגורה! כן כן אנחנו מתייבשים בשמש והוא בשלו מטרופולין לבדיקתכם ממש בושה!
"

"
ביום חמישי האחרון (כ"ח באב תשע"ה, 13 באוגוסט 2015), עמדתי בתחנת אלנבי-בלפור בת"א, וחיכיתי לקו 47.
בתחנה עצר אוטובוס גדול כלשהוא, ואחריו הגיע קו 47, אשר לא עצר בתחנה עצמה אלא נחבא מאחורי האוטובוס, ואח,כ מיד המשיך לנסוע מבלי לעצור בתחנה עצמה.
בשל כך נאלצתי לחכות לקו הבאה, והדבר גרר איחור מצדי.
פניתי ל מטרופולין תחבורה ציבורית, וביקשתי שיעמידו את הנהג לדין, וכמו כן ביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש, על הזמן שנאלצתי להמתין לקו הבא ועל כך שאי-העצירה של הנהג גררה איחור מצדי.
מטרופולין חזרו אליי וטענו כי לפי מערכת האיתור והבקרה (ISR) המותקנת בכל האוטובוסים נמצא כי הנהג עצר בתחנה ופתח את הדלת הקדמית.
אני טענתי שהמכשור שלהם אינו מדויק כי אני בכבודי ובעצמי הייתי בתחנה, והנהג לא עצר בתחנה.
דבריי לא הועילו. מטרופולין מעדיפה להאמין למכשור שלהם במקום לי. הם אינם מעוניינים לבדוק את המכשור שלהם כי הוא בטוח צודק.
זה מתסכל מאוד. אני בן אדם ולא מכשיר, ואני הייתי בתחנה ואני אומר להם שהנהג לא עצר. והם עדיין מאמינים למכשיר ולא לי.
"

"
כשאתם מפרסמים לוח זמנים אתם מחוייבים לעמוד בו! לא ייתכן שאני ממתינה כבר יותר מחצי שעה לקו 149 מכפר סבא לקו שאמור להגיע כל 7 דקות ע״פ לוח הזמנים שלכם! וזו ממש לא פעם ראשונה!
"

"
נו, באמת? עוד אוטובוס שלא עוצר?
קו 11, טשרניחובסקי, כפ"ס לכיוון צומת רעננה.
"

"
רציתי לשאול למה באופן קבוע הנהגים של מטרופולין מסרבים לקחת נסיעות בתוך העיר ומשקרים לגבי באיזה תחנות הם עוצרים ואיזה לא?
"

"
שלום רב!
אני נוסע מידי יום מתחנת ביג באר שבע לכיוון מרכזית באר שבע באמצעות קו 388 / 59
כמעט כל יום נהג מחליט שלא לעצור בתחנה כי פשוט לא בא לו. גם כאשר עוצר אוטובוס הוא עושה לך טובה!! נמאס לי מהמצב הזה אני דורש בדיקה מעמיקה בנושא וחזרה אליי עם תשובה אני מעביר העתק למשרד התחבורה בנושא.
"

ציטוטים משלושת הימים האחרונים, מדף הפיסבוק של חברה התחבורה הציבורית "הטובה ביותר" בישראל...
 

yossiwed

New member
יופי ששאלת
מה ההבדל

אם אתה כל כך אוהב ציטוטים מפייסבוק, קבל ציטוטים מהימים
האחרונים:
"
הזוי, אני באוטובוס של מטרופולין מרעננה להרצליה. בזה הרגע הנהג מכבה את המנוע, עוצר את הרכב, הולך לקיר הסמוך ומשתין כמו כלב.גועל נפש. ואני את הרכבת שלי פספסתי, כמובן. חברת מטרופולין, תדאגו בבקשה לבריאות של הנהגים, שיהיו להם הפסקות כדי לאכול, לשתות, לנוח ולעשות פיפי ולא לתקוע נוסעים ולהשתין כמו חיות לעיניי כל. יש דבר כזה שנקרא. שירותים!
"

"
אני רוצה להביע את דעתי על החברה המקולקלת שנקראת מטרופולין. הסיבה שבחרתי בתאור הזה היא כי חברת מטרופולין היקרה מבטלת כעל רוחה קווים בלי הודעה מראש ולא מפרסמת גם את הביטול וגורמת לנוסע לחכות בתחנה במקום לבחור בדרך אחרת. אני כמובן מדבר על קו 11 מכפר סבא להוד השרון, הקו היחיד בין הערים, שבפעם אני לא יודע כמה שמבטלים שעות של הקו הזה.. ובפעם המי יודע כמה שהגשתי תלונה במוקד פניות שלכם. לאחר שנאמר לי שיבוצע מעקב על הקו הזה.. ולגלות שמה? ששיקרו לי בפרצוף ושוב לחכות לקו אחרי קו ולהתייבש בתחנה. אני רוצה בבקשה לקבל תשובה ממישהו שקורא לעצמו בכיר בחברה שלכם שיתן לי תשובה למה מזלזלים ככה בציבור?! אני מאחל לכם יום רע מאוד כמו היחס שלכם. תתביישו
"

"
43 מעלות חום תחנת קו 5 בעיר העתיקה מלא באנשים מיותר לציין שישנם מבוגרים ,והנהג החוצפן עומד מולנו ולא מסכים שניכנס למזגן ומדבר אתנו עם דלת סגורה! כן כן אנחנו מתייבשים בשמש והוא בשלו מטרופולין לבדיקתכם ממש בושה!
"

"
ביום חמישי האחרון (כ"ח באב תשע"ה, 13 באוגוסט 2015), עמדתי בתחנת אלנבי-בלפור בת"א, וחיכיתי לקו 47.
בתחנה עצר אוטובוס גדול כלשהוא, ואחריו הגיע קו 47, אשר לא עצר בתחנה עצמה אלא נחבא מאחורי האוטובוס, ואח,כ מיד המשיך לנסוע מבלי לעצור בתחנה עצמה.
בשל כך נאלצתי לחכות לקו הבאה, והדבר גרר איחור מצדי.
פניתי ל מטרופולין תחבורה ציבורית, וביקשתי שיעמידו את הנהג לדין, וכמו כן ביקשתי פיצוי על עוגמת הנפש, על הזמן שנאלצתי להמתין לקו הבא ועל כך שאי-העצירה של הנהג גררה איחור מצדי.
מטרופולין חזרו אליי וטענו כי לפי מערכת האיתור והבקרה (ISR) המותקנת בכל האוטובוסים נמצא כי הנהג עצר בתחנה ופתח את הדלת הקדמית.
אני טענתי שהמכשור שלהם אינו מדויק כי אני בכבודי ובעצמי הייתי בתחנה, והנהג לא עצר בתחנה.
דבריי לא הועילו. מטרופולין מעדיפה להאמין למכשור שלהם במקום לי. הם אינם מעוניינים לבדוק את המכשור שלהם כי הוא בטוח צודק.
זה מתסכל מאוד. אני בן אדם ולא מכשיר, ואני הייתי בתחנה ואני אומר להם שהנהג לא עצר. והם עדיין מאמינים למכשיר ולא לי.
"

"
כשאתם מפרסמים לוח זמנים אתם מחוייבים לעמוד בו! לא ייתכן שאני ממתינה כבר יותר מחצי שעה לקו 149 מכפר סבא לקו שאמור להגיע כל 7 דקות ע״פ לוח הזמנים שלכם! וזו ממש לא פעם ראשונה!
"

"
נו, באמת? עוד אוטובוס שלא עוצר?
קו 11, טשרניחובסקי, כפ"ס לכיוון צומת רעננה.
"

"
רציתי לשאול למה באופן קבוע הנהגים של מטרופולין מסרבים לקחת נסיעות בתוך העיר ומשקרים לגבי באיזה תחנות הם עוצרים ואיזה לא?
"

"
שלום רב!
אני נוסע מידי יום מתחנת ביג באר שבע לכיוון מרכזית באר שבע באמצעות קו 388 / 59
כמעט כל יום נהג מחליט שלא לעצור בתחנה כי פשוט לא בא לו. גם כאשר עוצר אוטובוס הוא עושה לך טובה!! נמאס לי מהמצב הזה אני דורש בדיקה מעמיקה בנושא וחזרה אליי עם תשובה אני מעביר העתק למשרד התחבורה בנושא.
"

ציטוטים משלושת הימים האחרונים, מדף הפיסבוק של חברה התחבורה הציבורית "הטובה ביותר" בישראל...
יופי ששאלת
מה ההבדל
בגדול התלונות שהעלאת הם לא כאלה קשות ולא אמת .

הם מופנות כלפי נהג או מזגן ,זה משהו שקורה בכל מקום

, הם לפעמים לא מוצדקות כי אין תחנת איסוף ,

יש להם מערכת בידוק ולכן רבות מהטענות לא נכונות לגבי אי הגעה של אוטבוסים

נבדקות ברצינות והדבר החשוב הם עונים לך ,מטלפנים אליך,מסברים לך .

,עכשיו שים לב שיש מענה אנושי ,כלומר במטרופלין יוצרים אתך קשר טלפוני

ואומרים לך אנחנו מתבססים על המערכת GPS ויודעים מה קורה

יש לה מצלמות באוטובסים .

כל מי שנכנס לאתר מטרופלין יודע שיש עדכון לכל קו לפחות שבועיים מראש.

ההבדל הגדול הוא שפייסבוק של מטרפולין עונים ויש להם גם הוכוחות

לכל דבר, ההתנהלות מקצועית .

ההבדל הוא שבאפיקים הטענות הם מערכתיות וחוזרות

על עצמן ,כלומר על קו 182 יש 4 טענות שהקו לא יצא בכלל ,זה לא עוד אחד,

אוטבוס לא עוצר זה אחד , זה 20 איש מתלוננים על אותו קו

ואין להם מענה ,חפש את החברים שלך בשפת העם ,זה אפיקים .




אתה הבנת ההבדל .
 

olli3

New member
מנהל
יש לי תמונות, סרטוני וידאו ואני מאחר באופן דיי קבוע ליעדים

מה זה התירוץ הזה אין נהגים או מכרז חדש !!!
העדויות שלך על מטרופלין לא כבילות , אתה לא צד בעניין ואין הוכחה לכך,

אני מביא עדויות של נוסעים מהשטח על בסיס יומי ,זה הבדל ענק !!!,

לא מתקבל התירוץ שלך ,נפסל.

הלאה , אפיקים מתמודדים עם מכרז חדש ,מה באמת , לאנשים אין קריירה

ועבודה ,תגיד איפה אתה חי olli3 , שום ימי חסד , כלום ,אולי אחד וגם זה

ביום שישי , תחבורה ציבורית זה לא כלי ניסוי על גבם של אנשים

מה אתה נורמלי ? , תירוצים לא מעניינים אותי,

בגלל אנשים כמוך זה נראה עלוב ,היה להם 9 חודשים להתארגן , אתה כבר

חברה שמפעילה את התח"צ באזור זה , למה לעזאזאל אין נהגים , מה כל

הניסיון העקום הזה, אתה לא יכול , תגיד שלום ביי ולא להתראות ,

בגלל אנשים כמוך התחבורה פה ריקה, אתה מתייחס לזה

כאילו זה משחק ,כלי ניסוי , בגלל לא אנשים כמוך, כלומר אנשים רציניים

התחבורה באזור הדרום ב"ש מטרופלין מלאה עד אפס מקום .

ואתה קורא לעצמך olli3 מבין בתחבורה ציבורית ,נו באמת ,שוב

בגלל זה התחבורה פה ריקה בגלל אנשים כמוך שאין להם שמץ של

מושג מה שירות ותחרות .
יש לי תמונות, סרטוני וידאו ואני מאחר באופן דיי קבוע ליעדים
שלי. רק אתמול, שישי 370 של 14:00 מתל אביב לבאר שבע החל לעשות רוורס מהרציף במרכזית ת"א בשעה 14:07. למה? כי הוא נכנס לרציף בשעה שלא הספיקה לקלוט את כל הנוסעים. כמה פעמים זה כבר קרה לי? יותר מידי.
&nbsp
מטרןדן בבאר שבע, אני אף פעם לא יודע אם האוטובוס יגיע או שהוא כלל לא יצא ואני מאחר, גם בקווים שיוצאים פעם ב30-40 דקות ואני נאלץ להמתין לאוטובוס הבא. הכי כיף בעולם.
&nbsp
לגבי הדברים שנכתבו למטה, למטרופולין בקווים 26/27/28/37/353/371/388 בתוך באר שבע - כל התחנות הן תחנות לאיסוף+הורדה. בפועל, הנהגים (בעיקר ב26/27/28/37) פשוט לא עוצרים בתחנות אם אף אחד לא רוצה לרדת מהם + לא פותחים דלת קדמית. כמה פעמים נאלצתי לנופף להם כדי שיעצרו לי וכמה פעמים מתוך הפעמים האלו הם לא עצרו לי? בימי אגד זה לא היה כך, כל נהגי אגד עצרו - תמיד!
&nbsp
וגם יצא לי כבר פעמיים לראות נהגים במטרופולין עוצרים באמצע הדרך, הולכים מאחורי התחנה ומשתינים. זה נראה לך הגיוני? לא נתקלתי בזה באף חברה. יש קווים שזמן ההגדרה שלהם לביצוע פשוט לא הגיוני או כזה שלא משאיר לנהג הפסקה ולא מתחשב בפקקים ידועים מראש. ואז הכל נופל על הנהג המסכן שצריך לעבור לקו הבא בלי הפסקה כי אין מה לעשות. עד שעוברות כמה שעות והוא הופך לרגזן יותר, חסר סבלנות וכו' וממש לא באשמתו.
&nbsp
והנהגים בתכל'ס לא אשמים, המפעיל אשם. כי כשניסעה לא יוצאת, הנהג בנסיעה הבאה חוטף את העצבים וכשהנהג נתקע בפקקים ולא מספיק להגיע לנסיעה הבאה שלו, הוא חוטף את העצבים כשהוא יוצא באיחור. הנוסע יודע שלא היה לו זמן ללכת לשירותים אפילו? לא.
&nbsp
ולסיכום, כל שנותר לי להגיד הוא, עזוב את הכל, עבור לעיר שמשורתת בלעדית או כמעט בלעדית על ידי מטרופולין וזהו. כך לא תצטרך לראותא ת אפיקים יותר או מפעילות אחרות. רעיון טוב, לא?
 

olli3

New member
מנהל
ראוי לציין שמדובר בקווי ת"א-אריאל ופתח תקווה-אריאל.

שוב חברת אפיקים מוכיחה שהיא פח אשפה
חברה שזכתה בגלל שהיא יודעת לצפצף על החוקים ,

היא יודעת שלא יעשו לה כלום , ייצא אוטבוס לא ייצא ,יעצור לא יעצור

היא ממשיכה בשלה, זה מתחיל מלמעלה היא לא אשמה לבד ,מי שבחר

בה אשם.

צפו בלינק הבא

https://www.facebook.com/noy.wayzman/videos/o.1527136127517356/10207735147682385/?type=2&theater
ראוי לציין שמדובר בקווי ת"א-אריאל ופתח תקווה-אריאל.
שהם פשוט מלאים ולכן לא עוצרים בתחנות. את הפתרון צריך לתת משרד התחבורה בהוספת עוד נסיעות בלו"ז או ביצירת חלופות שיצאו מתחנות הביניים של הקו.
&nbsp
286 למשל מתמלא במכון מור עד הסוף, בעיקר בפועלים מהשטחים שחוזרים הביתה לאחר יום עבודה.
&nbsp
פעם, לפני שהייתה רכבת מהירה לבאר שבע ולפני שהיו רכבות ישירות, אנשים נסעו בהמוניהם ב370 ו380. שני הקווים האלו היו יוצאי בימי חמישי ולא רק בימי חמישי מלאים עם 10 נוסעים בעמידה מהתחנה המרכזית בבאר שבע. כל סטודנט המתין ל380 בתחנת סורוקה, נאלץ להמתין בין שעה לשעתיים בערך עד שאוטובוס היה עוצר וגם עבדתי בספירות נוסעים שם ואני יודע על מה אני מדבר.
&nbsp
מה שהיו עושים זה או עולים על 369 ו369א או נוסעים למרכזית ועולים משם על 380 או 370, אם היו מצליחים.
&nbsp
אותו הדבר היה בכיוון ההפוך במוצ"ש ובימי ראשון. 370 ו380 עוזבים את ת"א עם 10 נוסעים בעמידה ומשאירים נוסעים ברציפים להמתין לאוטובוס הבא.
&nbsp
אותו הדבר ממשיך לקרות עם 470 של אגד מבאר שבע לירושלים. מכיוון שעקב פסיקת בג"צ, נאסר על הסעת נוסעים בעמידה בין תחנות מרכזיות בקווים ישירים, סדרן אגד עומד ברציף לירושלים וכשהאוטובוס מתמלא בישיבה, הנהג סוגר את הדלת וממתין לשעת היציאה שלו, כשהיא מגיעה הוא יוצא לדרכו, עוצר בסורוקה ומעלה נוסעים בעמידה.
&nbsp
מטרופולין מצפצפים על פסיקת בג"צ ומעלים נוסעים בעמידה עוד מתחנת המוצא ובתחנות הביניים האוטובוס לא עוצר לך במידה והוא מלא, גם כיום.
&nbsp
בקו 286 זה קודם כל לא תקף ושנית הוא מתמלא בבני ברק ולא במרכזית תל אביב.
&nbsp
בשורה התחתונה, זה לא קשור לאפיקים. בשביל להפעיל עוד שירות צריך עוד אוטובוסים וצריך עוד נהגים וזה לא משנה אם דן הייתה מפעילה את השירות או אגד או כל מפעיל אחר. כשאין מאיפה להביא עוד אוטובוסים כי הם לא קיימים - אין איך להסיע. או שתציע שיקחו את האוטובוס מבינה ויעבירו אותם לקווי אריאל ואז הבעיה תפתר.
 
את קו 86 האריכו לאחרונה עד למסוף החרש

ראוי לציין שמדובר בקווי ת"א-אריאל ופתח תקווה-אריאל.
שהם פשוט מלאים ולכן לא עוצרים בתחנות. את הפתרון צריך לתת משרד התחבורה בהוספת עוד נסיעות בלו"ז או ביצירת חלופות שיצאו מתחנות הביניים של הקו.
&nbsp
286 למשל מתמלא במכון מור עד הסוף, בעיקר בפועלים מהשטחים שחוזרים הביתה לאחר יום עבודה.
&nbsp
פעם, לפני שהייתה רכבת מהירה לבאר שבע ולפני שהיו רכבות ישירות, אנשים נסעו בהמוניהם ב370 ו380. שני הקווים האלו היו יוצאי בימי חמישי ולא רק בימי חמישי מלאים עם 10 נוסעים בעמידה מהתחנה המרכזית בבאר שבע. כל סטודנט המתין ל380 בתחנת סורוקה, נאלץ להמתין בין שעה לשעתיים בערך עד שאוטובוס היה עוצר וגם עבדתי בספירות נוסעים שם ואני יודע על מה אני מדבר.
&nbsp
מה שהיו עושים זה או עולים על 369 ו369א או נוסעים למרכזית ועולים משם על 380 או 370, אם היו מצליחים.
&nbsp
אותו הדבר היה בכיוון ההפוך במוצ"ש ובימי ראשון. 370 ו380 עוזבים את ת"א עם 10 נוסעים בעמידה ומשאירים נוסעים ברציפים להמתין לאוטובוס הבא.
&nbsp
אותו הדבר ממשיך לקרות עם 470 של אגד מבאר שבע לירושלים. מכיוון שעקב פסיקת בג"צ, נאסר על הסעת נוסעים בעמידה בין תחנות מרכזיות בקווים ישירים, סדרן אגד עומד ברציף לירושלים וכשהאוטובוס מתמלא בישיבה, הנהג סוגר את הדלת וממתין לשעת היציאה שלו, כשהיא מגיעה הוא יוצא לדרכו, עוצר בסורוקה ומעלה נוסעים בעמידה.
&nbsp
מטרופולין מצפצפים על פסיקת בג"צ ומעלים נוסעים בעמידה עוד מתחנת המוצא ובתחנות הביניים האוטובוס לא עוצר לך במידה והוא מלא, גם כיום.
&nbsp
בקו 286 זה קודם כל לא תקף ושנית הוא מתמלא בבני ברק ולא במרכזית תל אביב.
&nbsp
בשורה התחתונה, זה לא קשור לאפיקים. בשביל להפעיל עוד שירות צריך עוד אוטובוסים וצריך עוד נהגים וזה לא משנה אם דן הייתה מפעילה את השירות או אגד או כל מפעיל אחר. כשאין מאיפה להביא עוד אוטובוסים כי הם לא קיימים - אין איך להסיע. או שתציע שיקחו את האוטובוס מבינה ויעבירו אותם לקווי אריאל ואז הבעיה תפתר.
את קו 86 האריכו לאחרונה עד למסוף החרש
נדמה לי שהשבוע הוסיפו ל-86 ול 286 נסיעות.
אבל התוספות הקטנות הללו לא יעזרו אם מקור הבעיה במחסור בנהגים ובאוטובוסים.

משרד התחבורה יכול לבצע צעדים מערכתיים יותר שיכולים לעזור, אבל לצערי ההתנהלות של המשרד בתחומים הללו די אימפוטנטית והמשרד פועל רק כאשר יש עליו לחצים פוליטיים.
צעדים מיידיים שהמשרד יכול לנקוט ולא קשורים לנהגים ואוטובוסים:
1. לשלב את כל קווי השומרון של אפיקים בכרטוס המשותף. זה יאפשר מעברים חופשיים בין קווי פ"ת-ת"א ל-86 וקווים אחרים של אפיקים מהתחנה המרכזית בפ"ת, בין קווי ראש העין - ת"א ללא מעט קווים של אפיקים במחלף קסם (ביניהם קו 100) וכן מעברים ל/מ קווי בני ברק - עמנואל.
2. לעודד נסיעה ברכבת + קו 100 באמצעות השוואת מחירי כרטיס משולב כזה למחירים בקו 286. תגברו את קו משה דיין - הוד השרון, שינצלו את התגבור גם לטובת תושבי השומרון.

בעיית קווי השומרון ידועה כבר ממזמן (ומי שניסה להציע לה "פתרון" היה דווקא שר הבטחון...) אבל משרד התחבורה לא מציע שום דבר על מנת להקל עליה.
אם אי אפשר לפתור באמצעות תגבור קונבנציונלי בגלל מחסור בנהגים ובאוטובוסים (אגב, כשמשרד התחבורה רצה, הוא מצא די בקלות אוטובוסים ונהגים עבור קווים 20, 21, 15, 8, 130, 131, 80, 93, 1, 189...) אז מוטלת על המשרד החובה לחפש ולמצוא גם דרכים אלטרנטיביות.
אי אפשר תמיד לתרץ במחסור באוטובוסים ובנהגים.
 

orchilit

New member
ואיי, אני זוכר את המריבות בתמח" על 370 כשהייתי חייל

ראוי לציין שמדובר בקווי ת"א-אריאל ופתח תקווה-אריאל.
שהם פשוט מלאים ולכן לא עוצרים בתחנות. את הפתרון צריך לתת משרד התחבורה בהוספת עוד נסיעות בלו"ז או ביצירת חלופות שיצאו מתחנות הביניים של הקו.
&nbsp
286 למשל מתמלא במכון מור עד הסוף, בעיקר בפועלים מהשטחים שחוזרים הביתה לאחר יום עבודה.
&nbsp
פעם, לפני שהייתה רכבת מהירה לבאר שבע ולפני שהיו רכבות ישירות, אנשים נסעו בהמוניהם ב370 ו380. שני הקווים האלו היו יוצאי בימי חמישי ולא רק בימי חמישי מלאים עם 10 נוסעים בעמידה מהתחנה המרכזית בבאר שבע. כל סטודנט המתין ל380 בתחנת סורוקה, נאלץ להמתין בין שעה לשעתיים בערך עד שאוטובוס היה עוצר וגם עבדתי בספירות נוסעים שם ואני יודע על מה אני מדבר.
&nbsp
מה שהיו עושים זה או עולים על 369 ו369א או נוסעים למרכזית ועולים משם על 380 או 370, אם היו מצליחים.
&nbsp
אותו הדבר היה בכיוון ההפוך במוצ"ש ובימי ראשון. 370 ו380 עוזבים את ת"א עם 10 נוסעים בעמידה ומשאירים נוסעים ברציפים להמתין לאוטובוס הבא.
&nbsp
אותו הדבר ממשיך לקרות עם 470 של אגד מבאר שבע לירושלים. מכיוון שעקב פסיקת בג"צ, נאסר על הסעת נוסעים בעמידה בין תחנות מרכזיות בקווים ישירים, סדרן אגד עומד ברציף לירושלים וכשהאוטובוס מתמלא בישיבה, הנהג סוגר את הדלת וממתין לשעת היציאה שלו, כשהיא מגיעה הוא יוצא לדרכו, עוצר בסורוקה ומעלה נוסעים בעמידה.
&nbsp
מטרופולין מצפצפים על פסיקת בג"צ ומעלים נוסעים בעמידה עוד מתחנת המוצא ובתחנות הביניים האוטובוס לא עוצר לך במידה והוא מלא, גם כיום.
&nbsp
בקו 286 זה קודם כל לא תקף ושנית הוא מתמלא בבני ברק ולא במרכזית תל אביב.
&nbsp
בשורה התחתונה, זה לא קשור לאפיקים. בשביל להפעיל עוד שירות צריך עוד אוטובוסים וצריך עוד נהגים וזה לא משנה אם דן הייתה מפעילה את השירות או אגד או כל מפעיל אחר. כשאין מאיפה להביא עוד אוטובוסים כי הם לא קיימים - אין איך להסיע. או שתציע שיקחו את האוטובוס מבינה ויעבירו אותם לקווי אריאל ואז הבעיה תפתר.
ואיי, אני זוכר את המריבות בתמח" על 370 כשהייתי חייל
בייום ראשון זה היה מזעזע......
 

1Shir

New member
זה מה שהפריע לך?


ואיי, אני זוכר את המריבות בתמח" על 370 כשהייתי חייל
בייום ראשון זה היה מזעזע......
זה מה שהפריע לך?

תראה, אני הייתי נוסעת לצבא בד"כ ב-380 מהרכבת, ולא זוכרת בעיות שם, הבעיות שאני כן זוכרת הן בקו שהביא מ/ל הבסיס... ללכת מכות כדי להצליח לעלות לאוטובוס. אני בחיים לא אשכח את הפאזה הזאת. נהייתי בדרגת מאסטר בלהידחף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה