שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431

מצב
הנושא נעול.

GLSRA

Active member
שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431
שלום לכולם, עדכון מהסיור השבועי באתר העבדות.
למצטרפים לעדכון זה והמעוניינים לעקוב ברצף, ניתן לעקוב אחר שרשורים קודמים כאן בקישור הבא:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178778122
 

GLSRA

Active member
צילומים ראשונים מצפון, ממערב למזרח (3 תמונות)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431
שלום לכולם, עדכון מהסיור השבועי באתר העבדות.
למצטרפים לעדכון זה והמעוניינים לעקוב ברצף, ניתן לעקוב אחר שרשורים קודמים כאן בקישור הבא:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178778122
צילומים ראשונים מצפון, ממערב למזרח (3 תמונות)
התמונות צולמו היום, כל האתר הולך ומתנקה, גם מערומי העפר לקראת מילוי, כך שכך האתר נראה פחות עמוס בתוצרי היציקה.
כמובן, שאריות ברזל ועץ, בכל מקום. לא יודע אם יאסף לפני המילוי של החפיר





 

GLSRA

Active member
צילומים לא שגרתיים מצד דרום (3 תמונות)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431
שלום לכולם, עדכון מהסיור השבועי באתר העבדות.
למצטרפים לעדכון זה והמעוניינים לעקוב ברצף, ניתן לעקוב אחר שרשורים קודמים כאן בקישור הבא:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178778122
צילומים לא שגרתיים מצד דרום (3 תמונות)
טופי מצא לו פינות צל, לחות ונעימות. מבחינתו אפשר להשתקע במקום.
ראו כמה זה משמעותי כשמצלמים מקרוב ויש פרופורציה לגובה היציקה.
ראו מעבר ליציקה בתמונה השלישית את המערום של חומר המחצבה לקראת מילוי, חלק ממנו כבר פוזר והחלו (בקטנה) להדק





 

GLSRA

Active member
המקטע החמישי והאחרון - הכנה לקראת יציקה (שלוש תמונות)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431
שלום לכולם, עדכון מהסיור השבועי באתר העבדות.
למצטרפים לעדכון זה והמעוניינים לעקוב ברצף, ניתן לעקוב אחר שרשורים קודמים כאן בקישור הבא:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178778122
המקטע החמישי והאחרון - הכנה לקראת יציקה (שלוש תמונות)
התמונות מדברות בעד עצמן, כל הפרוצדורה חוזרת על עצמה בכל מקטע של התקרה היצוקה.
אין מה להוסיף מעבר למה שכתבתי בעדכונים הקודמים





 

GLSRA

Active member
מבט מכיוון צפון מזרח (2 תמונות)

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431
שלום לכולם, עדכון מהסיור השבועי באתר העבדות.
למצטרפים לעדכון זה והמעוניינים לעקוב ברצף, ניתן לעקוב אחר שרשורים קודמים כאן בקישור הבא:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178778122
מבט מכיוון צפון מזרח (2 תמונות)
ולקראת סיום, אני אשתף בשתי תמונות "פנורמיות"....



 

GLSRA

Active member
מבט כללי על האתר (2 תמונות) - נפגש אי"ה בשבוע הבא

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431
שלום לכולם, עדכון מהסיור השבועי באתר העבדות.
למצטרפים לעדכון זה והמעוניינים לעקוב ברצף, ניתן לעקוב אחר שרשורים קודמים כאן בקישור הבא:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178778122
מבט כללי על האתר (2 תמונות) - נפגש אי"ה בשבוע הבא
מאוד מקווה שתיהיה לי ההזדמנות לצלם את כל התקרה יצוקה ונקיה מכל חפץ.
לפי החישובים שלי
עוד עשרה ימים התקרה מוכנה לכיסוי בשכבת עפר.

צילמתי עוד משהו, אשתדל לפרסם יותר מאוחר הערב או מחר
להתראות



 
תודה רבה על התמונות. דרך אגב

מבט כללי על האתר (2 תמונות) - נפגש אי"ה בשבוע הבא
מאוד מקווה שתיהיה לי ההזדמנות לצלם את כל התקרה יצוקה ונקיה מכל חפץ.
לפי החישובים שלי
עוד עשרה ימים התקרה מוכנה לכיסוי בשכבת עפר.

צילמתי עוד משהו, אשתדל לפרסם יותר מאוחר הערב או מחר
להתראות
תודה רבה על התמונות. דרך אגב
מה גובה היציקה? האם גם רכבות DD תוכלנו לעבור שם?
 

GLSRA

Active member
אני אמדוד בשבוע הבא אבל ברור שמה שקובע זה לא גובה היציקה ...

תודה רבה על התמונות. דרך אגב
מה גובה היציקה? האם גם רכבות DD תוכלנו לעבור שם?
אני אמדוד בשבוע הבא אבל ברור שמה שקובע זה לא גובה היציקה ...
הנצפה מבחוץ אלא העומק של הקירות.
החלקים שאני מצלפ הם למעשה התקרה, וה"קוצים" שיש לאורך המסלול הממונהר הם הקירות. עומק העמודים הללו הוא שיכתיב את עומק המנהרה.
אני מניח שחפרו את העמודים/קירות לעומק "תקני" שיאפשר להעביר דרכו את כל סוגי הציוד הנע המתוכנן להיות בשרות ר"י.
אם כבר השקיעו היום למשהו שיהיה בשימוש אולי רק בעוד 8-10 שנים, אני נותן למתכננים קרדיט שחפרו את הקירות לעומק הנכון
 
תודה רבה. תבקש גם מטופי ללמוד. שנהייה בטוחים


אני אמדוד בשבוע הבא אבל ברור שמה שקובע זה לא גובה היציקה ...
הנצפה מבחוץ אלא העומק של הקירות.
החלקים שאני מצלפ הם למעשה התקרה, וה"קוצים" שיש לאורך המסלול הממונהר הם הקירות. עומק העמודים הללו הוא שיכתיב את עומק המנהרה.
אני מניח שחפרו את העמודים/קירות לעומק "תקני" שיאפשר להעביר דרכו את כל סוגי הציוד הנע המתוכנן להיות בשרות ר"י.
אם כבר השקיעו היום למשהו שיהיה בשימוש אולי רק בעוד 8-10 שנים, אני נותן למתכננים קרדיט שחפרו את הקירות לעומק הנכון
תודה רבה. תבקש גם מטופי ללמוד. שנהייה בטוחים
 

GLSRA

Active member
קשת מודיעין - תפיסת קרקע ע"י רכבת ישראל

מבט כללי על האתר (2 תמונות) - נפגש אי"ה בשבוע הבא
מאוד מקווה שתיהיה לי ההזדמנות לצלם את כל התקרה יצוקה ונקיה מכל חפץ.
לפי החישובים שלי
עוד עשרה ימים התקרה מוכנה לכיסוי בשכבת עפר.

צילמתי עוד משהו, אשתדל לפרסם יותר מאוחר הערב או מחר
להתראות
קשת מודיעין - תפיסת קרקע ע"י רכבת ישראל
חברים,
נתקלתי אתמול בסימונים של מודדים ברצועת הקרקע שמחברת את מסילת מודיעין עם "מנהרת העטלפים" על מקטע א' של A1.
אני מצרף צילומים שלהערכת, אאל"ט, הם צעד ראשון לקראת תפסית הקרקע ע"י רכבת ישראל.
אני לא חושב שהפרויקט מתוקצב ואושר לביצוע אבל בהחלט ייתכן שר"י קיבלה אישור לתפוס את הקרקע לקראת שימוש עתידי והקמת קשת מודיעין

 

GLSRA

Active member
עם הגב למסילת A1, מבט לכיוון צפון (2 תמונות)

קשת מודיעין - תפיסת קרקע ע"י רכבת ישראל
חברים,
נתקלתי אתמול בסימונים של מודדים ברצועת הקרקע שמחברת את מסילת מודיעין עם "מנהרת העטלפים" על מקטע א' של A1.
אני מצרף צילומים שלהערכת, אאל"ט, הם צעד ראשון לקראת תפסית הקרקע ע"י רכבת ישראל.
אני לא חושב שהפרויקט מתוקצב ואושר לביצוע אבל בהחלט ייתכן שר"י קיבלה אישור לתפוס את הקרקע לקראת שימוש עתידי והקמת קשת מודיעין
עם הגב למסילת A1, מבט לכיוון צפון (2 תמונות)
הוספתי לנוחות המתבונן קו רציף המחבר את כל היתדות הנראות בתמונה



 

GLSRA

Active member
עם הגב למסילת A1, מבט צפונה - הצד המערבי (2 תמונות)

קשת מודיעין - תפיסת קרקע ע"י רכבת ישראל
חברים,
נתקלתי אתמול בסימונים של מודדים ברצועת הקרקע שמחברת את מסילת מודיעין עם "מנהרת העטלפים" על מקטע א' של A1.
אני מצרף צילומים שלהערכת, אאל"ט, הם צעד ראשון לקראת תפסית הקרקע ע"י רכבת ישראל.
אני לא חושב שהפרויקט מתוקצב ואושר לביצוע אבל בהחלט ייתכן שר"י קיבלה אישור לתפוס את הקרקע לקראת שימוש עתידי והקמת קשת מודיעין
עם הגב למסילת A1, מבט צפונה - הצד המערבי (2 תמונות)
הצד המערבי של רצועת הקרקע שתתפס ע"י רכבת ישראל



 

alantan

New member
אני רואה שטופי נזהר לא לחטוא בהשגת גבול!

עם הגב למסילת A1, מבט צפונה - הצד המערבי (2 תמונות)
הצד המערבי של רצועת הקרקע שתתפס ע"י רכבת ישראל
אני רואה שטופי נזהר לא לחטוא בהשגת גבול!
 

GLSRA

Active member
עם הפנים לכייון מסילת A1 (2 תמונות)

קשת מודיעין - תפיסת קרקע ע"י רכבת ישראל
חברים,
נתקלתי אתמול בסימונים של מודדים ברצועת הקרקע שמחברת את מסילת מודיעין עם "מנהרת העטלפים" על מקטע א' של A1.
אני מצרף צילומים שלהערכת, אאל"ט, הם צעד ראשון לקראת תפסית הקרקע ע"י רכבת ישראל.
אני לא חושב שהפרויקט מתוקצב ואושר לביצוע אבל בהחלט ייתכן שר"י קיבלה אישור לתפוס את הקרקע לקראת שימוש עתידי והקמת קשת מודיעין
עם הפנים לכייון מסילת A1 (2 תמונות)
ממש מעבר לצד ה"אטום" של מנהרת העטלפים.
מערום עפר שאני לא יודע להסביר את הסיבה שערמו אותו דווקא שם
מקווה שלא טעיתי אך כל הסימנים בשטח נוטים בי תקווה שאני מפענח נכון את הקורה בשטח

אעדכן בהמשך במידה ואכן יתחילו בהצבת גדרות בשטח





 

GLSRA

Active member
האם משהו יכול לאשר או לשלול את ההנחה שלי ?

קשת מודיעין - תפיסת קרקע ע"י רכבת ישראל
חברים,
נתקלתי אתמול בסימונים של מודדים ברצועת הקרקע שמחברת את מסילת מודיעין עם "מנהרת העטלפים" על מקטע א' של A1.
אני מצרף צילומים שלהערכת, אאל"ט, הם צעד ראשון לקראת תפסית הקרקע ע"י רכבת ישראל.
אני לא חושב שהפרויקט מתוקצב ואושר לביצוע אבל בהחלט ייתכן שר"י קיבלה אישור לתפוס את הקרקע לקראת שימוש עתידי והקמת קשת מודיעין
האם משהו יכול לאשר או לשלול את ההנחה שלי ?
למשהו יש מקור מידע אחר ? ניסיתי לסמו על התצלום אוויר את האיזור שבו זיהיתי את הסימונים (יתדות) כדי לעזור בזהוי.

 

amit1270

New member
תודה רבה ו
על ההתמדה!

מבט כללי על האתר (2 תמונות) - נפגש אי"ה בשבוע הבא
מאוד מקווה שתיהיה לי ההזדמנות לצלם את כל התקרה יצוקה ונקיה מכל חפץ.
לפי החישובים שלי
עוד עשרה ימים התקרה מוכנה לכיסוי בשכבת עפר.

צילמתי עוד משהו, אשתדל לפרסם יותר מאוחר הערב או מחר
להתראות
תודה רבה ו
על ההתמדה!
 

alantan

New member
תודה רבה לך! והתנצלות על טעות שלי פעם שעברה כשכיניתי

שבתשתית בקטנה - עדכון מס' 5 - חיבור עתידי A1 למסילת 431
שלום לכולם, עדכון מהסיור השבועי באתר העבדות.
למצטרפים לעדכון זה והמעוניינים לעקוב ברצף, ניתן לעקוב אחר שרשורים קודמים כאן בקישור הבא:

http://www.tapuz.co.il/forums2008/ViewMsg.aspx?ForumId=394&MessageId=178778122
תודה רבה לך! והתנצלות על טעות שלי פעם שעברה כשכיניתי
את טופי בלשון נקבה. היתה לנו פעם חתולה עם השם טופי, כנראה שהדבר בלבל אותי...
 

GLSRA

Active member
דיברתי איתו, הסברתי לו, לבסוף התרצה וקיבל את התנצלותך


תודה רבה לך! והתנצלות על טעות שלי פעם שעברה כשכיניתי
את טופי בלשון נקבה. היתה לנו פעם חתולה עם השם טופי, כנראה שהדבר בלבל אותי...
דיברתי איתו, הסברתי לו, לבסוף התרצה וקיבל את התנצלותך
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה