שבוס בפתח תקווה

  • פותח הנושא olli3
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
איפה שיש ואקום ממשלתי-ציבורי, בסוף מישהו יבוא ויסתום -

שבוס בפתח תקווה

נראה שזה הופך לטרנד, הקמת אגודות שיתופיות להפעלת שירות בשבתות.

https://www.facebook.com/pages/שבוס-פתח-תקווה/812979112089283?fref=ts
איפה שיש ואקום ממשלתי-ציבורי, בסוף מישהו יבוא ויסתום -
או שזה יהיה מהמגזר העסקי או מהמגזר הפרטי-שיתופי. זה אמנם לא צריך להיות הפתרון בסופו של דבר, אבל בעיניי, כרגע, זה נפלא. שתי אצבעות עם ציפורניים בעיניים של צאר התחבורע.
 

איטלקי8

New member
יש ואקום בדואר ישראל. והוא לא ייסתם כי אף אחד לא יכול

איפה שיש ואקום ממשלתי-ציבורי, בסוף מישהו יבוא ויסתום -
או שזה יהיה מהמגזר העסקי או מהמגזר הפרטי-שיתופי. זה אמנם לא צריך להיות הפתרון בסופו של דבר, אבל בעיניי, כרגע, זה נפלא. שתי אצבעות עם ציפורניים בעיניים של צאר התחבורע.
יש ואקום בדואר ישראל. והוא לא ייסתם כי אף אחד לא יכול
להכנס לנישה הזאת.
 

orchilit

New member
הוואקום של הדואר גדול עשרת מונים מתח"צ בשבת (בטח בעיר מסוימת

יש ואקום בדואר ישראל. והוא לא ייסתם כי אף אחד לא יכול
להכנס לנישה הזאת.
הוואקום של הדואר גדול עשרת מונים מתח"צ בשבת (בטח בעיר מסוימת
 
מצוין. לכשיופעלים קווים כאלה, אני מקווה

שבוס בפתח תקווה

נראה שזה הופך לטרנד, הקמת אגודות שיתופיות להפעלת שירות בשבתות.

https://www.facebook.com/pages/שבוס-פתח-תקווה/812979112089283?fref=ts
מצוין. לכשיופעלים קווים כאלה, אני מקווה
שאפשר יהיה לעלות ולרדת גם ברמת גן. כתבתי להם את זה.
 

olli3

New member
מנהל
אני מניח שהם לא הולכים להתחרות במוניות השירות.

מצוין. לכשיופעלים קווים כאלה, אני מקווה
שאפשר יהיה לעלות ולרדת גם ברמת גן. כתבתי להם את זה.
אני מניח שהם לא הולכים להתחרות במוניות השירות.
 
אני מעריך שיופעל קו אחד בתוך פתח תקוה ויעשה בה סיבוב כך

מצוין. לכשיופעלים קווים כאלה, אני מקווה
שאפשר יהיה לעלות ולרדת גם ברמת גן. כתבתי להם את זה.
אני מעריך שיופעל קו אחד בתוך פתח תקוה ויעשה בה סיבוב כך
שיקשר בין חלק משכונות העיר לבין בתי החולים (בילינסון והשרון), מוניות השירות לת"א ומרכזי הבילוי והמסחר (הקניון הגדול, מרכז יכין ואם הם יהיו מספיק נועזים גם מרכז ירקונים, כל עוד הוא פעיל).
כפי שנכתב, לא יחדרו לתחום של מוניות השירות אלא אם כבר יביאו אליהם עוד נוסעים.
אחד מהעקרונות של המיזמים הללו הוא לנסות לא להרגיז אף אחד.
 
הגיוני.

אני מעריך שיופעל קו אחד בתוך פתח תקוה ויעשה בה סיבוב כך
שיקשר בין חלק משכונות העיר לבין בתי החולים (בילינסון והשרון), מוניות השירות לת"א ומרכזי הבילוי והמסחר (הקניון הגדול, מרכז יכין ואם הם יהיו מספיק נועזים גם מרכז ירקונים, כל עוד הוא פעיל).
כפי שנכתב, לא יחדרו לתחום של מוניות השירות אלא אם כבר יביאו אליהם עוד נוסעים.
אחד מהעקרונות של המיזמים הללו הוא לנסות לא להרגיז אף אחד.
הגיוני.
 

guyweiss

New member
כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.

שבוס בפתח תקווה

נראה שזה הופך לטרנד, הקמת אגודות שיתופיות להפעלת שירות בשבתות.

https://www.facebook.com/pages/שבוס-פתח-תקווה/812979112089283?fref=ts
כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
 

olli3

New member
מנהל
בכל הכתבות מופיע שם הבחור ההוא שאחראי על המיזם נוע תנוע.

כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
בכל הכתבות מופיע שם הבחור ההוא שאחראי על המיזם נוע תנוע.
אולי הוא?
 

cwen

New member
63 עובר ברכבת לפחות בכיוון אחד

כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
63 עובר ברכבת לפחות בכיוון אחד
את דיזנגוף מכסות מוניות 66 ו 5.
&nbsp
נראה לי שבאמת עדיף להתחיל עם 63 ואם יראו ביקוש להתרחב ל 61.
 

olli3

New member
מנהל
לטעמי וכמו שעמוד השדרה הציע, 56 במסלול שלו יהיה רלוונטי יותר

כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
לטעמי וכמו שעמוד השדרה הציע, 56 במסלול שלו יהיה רלוונטי יותר
לפחות עד ת"א, משם לאן ימשיך איני יודע. זה מעולה גם ליהוד, גם לקרית אונו, גם לחלקים מרמת גן וגבעתיים שלא משורתים כיום גם לא על ידי מוניות שירות.
&nbsp
ל61 יש מסלול טוב בתוך רמת גן אבל הוא אכן קרוב בחלקו גם למסלול של מוניות השירות וגם למסלול של 63.
 

orchilit

New member
שמו של הבחור -

כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
שמו של הבחור -
הוא רועי שוורץ-תיכון. יצא לי לדבר איתו פעם אחת. אחלה איש.
הוא נמצא בפייסבוק, ואפשר גם לשלוח להם במייל של האגודה שמתפרסם באתר שלהם.
 

איטלקי8

New member
הטעות היא שהם לא משתמשים באותו השם.

כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
הטעות היא שהם לא משתמשים באותו השם.
בכל עיר יעשו עכשיו מיתוג נפרד?
זה ממש דפוק.
 

orchilit

New member
לא סביר שתצמחנה יותר מדיי התאגדויות שונות

הטעות היא שהם לא משתמשים באותו השם.
בכל עיר יעשו עכשיו מיתוג נפרד?
זה ממש דפוק.
לא סביר שתצמחנה יותר מדיי התאגדויות שונות
כבר רואים ש'שבוס' מתרחבת.
 

איטלקי8

New member
כצפוי.

לא סביר שתצמחנה יותר מדיי התאגדויות שונות
כבר רואים ש'שבוס' מתרחבת.
כצפוי.
כל המודל שלהם דפוק.
במקום לתת שוברי נסיעה חינם במקומות בילוי כדי שיכירו אותם, הם הולכים עם הראש בקיר.
 
כיצד אתה חושב הם צריכים לממן את נסיעות החינם שאתה מציע להם

אני מעדיף לתרום לנזקקים.
שבוס לא יחזיקו מעמד עם הצורה שהם מתנהלים.
כיצד אתה חושב הם צריכים לממן את נסיעות החינם שאתה מציע להם
לחלק?
אנשים פרטיים לקחו יוזמה כדי לנסות לקיים איזשהו שירות שהמדינה מסרבת לספק. הם לא פינטרופים שמחלקים נדבות.
ואתה גם מתעלם מהסביבה החוקים הלא פשוטה שאיתה הם צריכים להתמודד. הם לא יכולים לחלק שוברי נסיעה לכל דכפין. הם יכולים לספק שירות רק למי שהחליט לחבור אליהם.
אם יציעו, כפי שאתה מצפה מהם, את השירות לציבור הרחב, משרד התחבורה יפעל נגדם. כלל לא משנה אם זה יהיה בחינם.
המיזמים הללו הלכו לכיוון של אגודה שיתופית כי זה מה שהסביבה החוקית מאפשרת.
אסור להם לספק שירות ציבורי. הגבולות האפורים של החוק כן מאפשרים להם לפעול במודל שיתופי.
 

איטלקי8

New member
לא. אני מציע להם לעשות חד פעמית נסיעה חינם

כיצד אתה חושב הם צריכים לממן את נסיעות החינם שאתה מציע להם
לחלק?
אנשים פרטיים לקחו יוזמה כדי לנסות לקיים איזשהו שירות שהמדינה מסרבת לספק. הם לא פינטרופים שמחלקים נדבות.
ואתה גם מתעלם מהסביבה החוקים הלא פשוטה שאיתה הם צריכים להתמודד. הם לא יכולים לחלק שוברי נסיעה לכל דכפין. הם יכולים לספק שירות רק למי שהחליט לחבור אליהם.
אם יציעו, כפי שאתה מצפה מהם, את השירות לציבור הרחב, משרד התחבורה יפעל נגדם. כלל לא משנה אם זה יהיה בחינם.
המיזמים הללו הלכו לכיוון של אגודה שיתופית כי זה מה שהסביבה החוקית מאפשרת.
אסור להם לספק שירות ציבורי. הגבולות האפורים של החוק כן מאפשרים להם לפעול במודל שיתופי.
לא. אני מציע להם לעשות חד פעמית נסיעה חינם
לצורך פרסום השירות שלהם.
&nbsp
זה בערך כמו שגט טקסי הציעה הנחה של 30 שקל בנסיעה ראשונה. זה למטרת פרסום. במקום ללכת ולשלם לקמפיין פרסומי כלשהו אז מגיעים ל"לקוחות" באופן ישיר.
&nbsp
הם יכולים ועוד איך לחלק שוברי נסיעה. לכל בעיה יש פתרון. החוק מחייב להיות חבר אגודה כדי להנות מהשירות? אז תחתימו את מקבלי השובר חינם על חברות זמנית ללא תשלום. בשום מקום לא כתוב שהחברות חייבת לעלות כסף.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה