נראה שזה הופך לטרנד, הקמת אגודות שיתופיות להפעלת שירות בשבתות.
https://www.facebook.com/pages/שבוס-פתח-תקווה/812979112089283?fref=ts
איפה שיש ואקום ממשלתי-ציבורי, בסוף מישהו יבוא ויסתום -שבוס בפתח תקווה
נראה שזה הופך לטרנד, הקמת אגודות שיתופיות להפעלת שירות בשבתות.
https://www.facebook.com/pages/שבוס-פתח-תקווה/812979112089283?fref=ts
יש ואקום בדואר ישראל. והוא לא ייסתם כי אף אחד לא יכולאיפה שיש ואקום ממשלתי-ציבורי, בסוף מישהו יבוא ויסתום -
או שזה יהיה מהמגזר העסקי או מהמגזר הפרטי-שיתופי. זה אמנם לא צריך להיות הפתרון בסופו של דבר, אבל בעיניי, כרגע, זה נפלא. שתי אצבעות עם ציפורניים בעיניים של צאר התחבורע.
הוואקום של הדואר גדול עשרת מונים מתח"צ בשבת (בטח בעיר מסוימתיש ואקום בדואר ישראל. והוא לא ייסתם כי אף אחד לא יכול
להכנס לנישה הזאת.
מצוין. לכשיופעלים קווים כאלה, אני מקווהשבוס בפתח תקווה
נראה שזה הופך לטרנד, הקמת אגודות שיתופיות להפעלת שירות בשבתות.
https://www.facebook.com/pages/שבוס-פתח-תקווה/812979112089283?fref=ts
אני מניח שהם לא הולכים להתחרות במוניות השירות.מצוין. לכשיופעלים קווים כאלה, אני מקווה
שאפשר יהיה לעלות ולרדת גם ברמת גן. כתבתי להם את זה.
אני מעריך שיופעל קו אחד בתוך פתח תקוה ויעשה בה סיבוב כךמצוין. לכשיופעלים קווים כאלה, אני מקווה
שאפשר יהיה לעלות ולרדת גם ברמת גן. כתבתי להם את זה.
הגיוני.אני מעריך שיופעל קו אחד בתוך פתח תקוה ויעשה בה סיבוב כך
שיקשר בין חלק משכונות העיר לבין בתי החולים (בילינסון והשרון), מוניות השירות לת"א ומרכזי הבילוי והמסחר (הקניון הגדול, מרכז יכין ואם הם יהיו מספיק נועזים גם מרכז ירקונים, כל עוד הוא פעיל).
כפי שנכתב, לא יחדרו לתחום של מוניות השירות אלא אם כבר יביאו אליהם עוד נוסעים.
אחד מהעקרונות של המיזמים הללו הוא לנסות לא להרגיז אף אחד.
כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.שבוס בפתח תקווה
נראה שזה הופך לטרנד, הקמת אגודות שיתופיות להפעלת שירות בשבתות.
https://www.facebook.com/pages/שבוס-פתח-תקווה/812979112089283?fref=ts
בכל הכתבות מופיע שם הבחור ההוא שאחראי על המיזם נוע תנוע.כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
63 עובר ברכבת לפחות בכיוון אחדכמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
לטעמי וכמו שעמוד השדרה הציע, 56 במסלול שלו יהיה רלוונטי יותרכמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
שמו של הבחור -כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
הטעות היא שהם לא משתמשים באותו השם.כמה שיותר חשיפה, יותר מודעות זה רק יעשה את האפקט.
ד"א אתה יודע אולי לגבי "נוע תנוע" מי אחראי לקביעת הקווים העתידיים שצפויים?
קו 61 הוא פשוט מאסט במערכת הנסיעה בשבת והוא משלים את 63 בשאר השכונות ברמת גן וגם את אזור הבורסה, הרכבת ארלוזורוב ודיזנגוף ש - 63 לא נותן.
לא סביר שתצמחנה יותר מדיי התאגדויות שונותהטעות היא שהם לא משתמשים באותו השם.
בכל עיר יעשו עכשיו מיתוג נפרד?
זה ממש דפוק.
כצפוי.לא סביר שתצמחנה יותר מדיי התאגדויות שונות
כבר רואים ש'שבוס' מתרחבת.
מה דעתך לתרום שוברי נסיעה?כצפוי.
כל המודל שלהם דפוק.
במקום לתת שוברי נסיעה חינם במקומות בילוי כדי שיכירו אותם, הם הולכים עם הראש בקיר.
אני מעדיף לתרום לנזקקים.מה דעתך לתרום שוברי נסיעה?
אתה יותר ממוזמן לתרום לשבוס.
כיצד אתה חושב הם צריכים לממן את נסיעות החינם שאתה מציע להםאני מעדיף לתרום לנזקקים.
שבוס לא יחזיקו מעמד עם הצורה שהם מתנהלים.
לא. אני מציע להם לעשות חד פעמית נסיעה חינםכיצד אתה חושב הם צריכים לממן את נסיעות החינם שאתה מציע להם
לחלק?
אנשים פרטיים לקחו יוזמה כדי לנסות לקיים איזשהו שירות שהמדינה מסרבת לספק. הם לא פינטרופים שמחלקים נדבות.
ואתה גם מתעלם מהסביבה החוקים הלא פשוטה שאיתה הם צריכים להתמודד. הם לא יכולים לחלק שוברי נסיעה לכל דכפין. הם יכולים לספק שירות רק למי שהחליט לחבור אליהם.
אם יציעו, כפי שאתה מצפה מהם, את השירות לציבור הרחב, משרד התחבורה יפעל נגדם. כלל לא משנה אם זה יהיה בחינם.
המיזמים הללו הלכו לכיוון של אגודה שיתופית כי זה מה שהסביבה החוקית מאפשרת.
אסור להם לספק שירות ציבורי. הגבולות האפורים של החוק כן מאפשרים להם לפעול במודל שיתופי.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.