שאלה לבועז נשיא הפורם

מצב
הנושא נעול.

yairdla

New member
שאלה לבועז נשיא הפורם

שאלה לבועז נשיא הפורם

מה קורה עם הכפלת קו רחובות -פשלת ,הקימו כבר 4 מחלפים על התוואי

ליד תחנת רחובות (הרצל)- צומת רחוב ששת הימים-דרך הים (יבנה) לקראת סיום - כפר גבירול- גאליה .

אני משאר שמחלף בן זכאי מיד לאחד תחנת רכבת יבנה מזרח בא יחד עם הקמת הכפלת המסילה ,

כי יש דרישה להנמיך את המסילה בדומה ל 531 שהרי כביש עוקף יעבור במקביל, כלומר כביש עוקף יחד עם מסילת

הרכבת עד אחרי העיר ממזרח וחזרה התחברות לכביש 42 .

אני חושב שמרחובות עד יבנה אפשר להתחיל לעבוד .
 

בועז ל

New member
תודה רבה על המינוי הפוליטי.


שאלה לבועז נשיא הפורם

מה קורה עם הכפלת קו רחובות -פשלת ,הקימו כבר 4 מחלפים על התוואי

ליד תחנת רחובות (הרצל)- צומת רחוב ששת הימים-דרך הים (יבנה) לקראת סיום - כפר גבירול- גאליה .

אני משאר שמחלף בן זכאי מיד לאחד תחנת רכבת יבנה מזרח בא יחד עם הקמת הכפלת המסילה ,

כי יש דרישה להנמיך את המסילה בדומה ל 531 שהרי כביש עוקף יעבור במקביל, כלומר כביש עוקף יחד עם מסילת

הרכבת עד אחרי העיר ממזרח וחזרה התחברות לכביש 42 .

אני חושב שמרחובות עד יבנה אפשר להתחיל לעבוד .
תודה רבה על המינוי הפוליטי.

בפעם האחרונה שבדקתי נאמר לי שהכפלת המסילה עדיין אינה מתוקצבת ע"י האוצר. למיטב ידיעתי, לא חל שינוי סטטוס בפרויקט.
 

luckydude

Active member
פתיחת הקו דרך יבנה מערב כנראה הורידה מהלחץ להכפיל את רחובות-

שאלה לבועז נשיא הפורם

מה קורה עם הכפלת קו רחובות -פשלת ,הקימו כבר 4 מחלפים על התוואי

ליד תחנת רחובות (הרצל)- צומת רחוב ששת הימים-דרך הים (יבנה) לקראת סיום - כפר גבירול- גאליה .

אני משאר שמחלף בן זכאי מיד לאחד תחנת רכבת יבנה מזרח בא יחד עם הקמת הכפלת המסילה ,

כי יש דרישה להנמיך את המסילה בדומה ל 531 שהרי כביש עוקף יעבור במקביל, כלומר כביש עוקף יחד עם מסילת

הרכבת עד אחרי העיר ממזרח וחזרה התחברות לכביש 42 .

אני חושב שמרחובות עד יבנה אפשר להתחיל לעבוד .
פתיחת הקו דרך יבנה מערב כנראה הורידה מהלחץ להכפיל את רחובות-
פלשת
 

luckydude

Active member
היו לפחות יותר דיבורים בעניין. מאז שנפתח הקו החדש

לא ראיתי שהיה לחץ כזה לפני כן
היו לפחות יותר דיבורים בעניין. מאז שנפתח הקו החדש
נראה שכמעט ולא שומעים יותר על ההכפלה של הקו הותיק.
 

אורי404

New member
הסיבה להכפלת רחובות-פלשת, שהוסברה

פתיחת הקו דרך יבנה מערב כנראה הורידה מהלחץ להכפיל את רחובות-
פלשת
הסיבה להכפלת רחובות-פלשת, שהוסברה
בגלל הצורך של נסיעות ריקות מלוד לכיוון אשקלון, יש צורך בהכפלת רחובות-פלשת.
כך נאמר בביקור הפורום במרכז שליטה ובקרה של "רכבת ישראל", לפני קרוב לחמש שנים.
 

פאגוט

New member
...שבינתיים מספרן פחת

הסיבה להכפלת רחובות-פלשת, שהוסברה
בגלל הצורך של נסיעות ריקות מלוד לכיוון אשקלון, יש צורך בהכפלת רחובות-פלשת.
כך נאמר בביקור הפורום במרכז שליטה ובקרה של "רכבת ישראל", לפני קרוב לחמש שנים.
...שבינתיים מספרן פחת
אני מכיר את החבר׳ה מהמשואה. הם לפעמים נוטים להגזים עם חשיבות של הבעיות התפעוליות שלהם.
לדעתי, מה שגרם לתכניות ההחפלה להיות במוקד אז זה איחורים שהיו תופרות רכבות הנוסעים באופן כמאט קבוע כאשר בלוח זמנים היו מפגשים ביבנה וקושי להעביר את המשא בין לוד לנמל אשדוד.
בינתיים הדברים השתנו. נמצא פטרון ללוח הזמנים (כמה הוא טוב - לא משנה), זמן קטע בין רחובות לפלשת התקצר וכן מספר מערכים הריקים בקו פחת עם פתיחת נקודת תדלוק באשקלון. כמו כן רכבת נמצאת במצוקה של קווי הדיור במוסכים (כמות מערכי הדאבל דק למשל משנת 2012 יתר מהוכפלה) ונאלצת לדייר רכבות בתחנות. עם פתיחה הצפויה של מתחם באר שבע כובד הפעילות יעבור מלוד עוד יותר. לגבי קושי בהעברת רכבות ריקות,אינני חושב שזהו היה שיקול אי פעם,וזאת למרות הטענות של אתתים ופקדים במשואה. לחץ של נסיעות ריקות היה גם אז לרוב אחרי שעות השיא של הערב כאשר התנועה באיזור היתה דלילה יחסית.
 

פאגוט

New member
החפלה = הכפלה

...שבינתיים מספרן פחת
אני מכיר את החבר׳ה מהמשואה. הם לפעמים נוטים להגזים עם חשיבות של הבעיות התפעוליות שלהם.
לדעתי, מה שגרם לתכניות ההחפלה להיות במוקד אז זה איחורים שהיו תופרות רכבות הנוסעים באופן כמאט קבוע כאשר בלוח זמנים היו מפגשים ביבנה וקושי להעביר את המשא בין לוד לנמל אשדוד.
בינתיים הדברים השתנו. נמצא פטרון ללוח הזמנים (כמה הוא טוב - לא משנה), זמן קטע בין רחובות לפלשת התקצר וכן מספר מערכים הריקים בקו פחת עם פתיחת נקודת תדלוק באשקלון. כמו כן רכבת נמצאת במצוקה של קווי הדיור במוסכים (כמות מערכי הדאבל דק למשל משנת 2012 יתר מהוכפלה) ונאלצת לדייר רכבות בתחנות. עם פתיחה הצפויה של מתחם באר שבע כובד הפעילות יעבור מלוד עוד יותר. לגבי קושי בהעברת רכבות ריקות,אינני חושב שזהו היה שיקול אי פעם,וזאת למרות הטענות של אתתים ופקדים במשואה. לחץ של נסיעות ריקות היה גם אז לרוב אחרי שעות השיא של הערב כאשר התנועה באיזור היתה דלילה יחסית.
החפלה = הכפלה
 

luckydude

Active member
כדאי לציין שעם פתיחת מתחם התחזוקה בבאר שבע וקו אשקלון-ב״ש

...שבינתיים מספרן פחת
אני מכיר את החבר׳ה מהמשואה. הם לפעמים נוטים להגזים עם חשיבות של הבעיות התפעוליות שלהם.
לדעתי, מה שגרם לתכניות ההחפלה להיות במוקד אז זה איחורים שהיו תופרות רכבות הנוסעים באופן כמאט קבוע כאשר בלוח זמנים היו מפגשים ביבנה וקושי להעביר את המשא בין לוד לנמל אשדוד.
בינתיים הדברים השתנו. נמצא פטרון ללוח הזמנים (כמה הוא טוב - לא משנה), זמן קטע בין רחובות לפלשת התקצר וכן מספר מערכים הריקים בקו פחת עם פתיחת נקודת תדלוק באשקלון. כמו כן רכבת נמצאת במצוקה של קווי הדיור במוסכים (כמות מערכי הדאבל דק למשל משנת 2012 יתר מהוכפלה) ונאלצת לדייר רכבות בתחנות. עם פתיחה הצפויה של מתחם באר שבע כובד הפעילות יעבור מלוד עוד יותר. לגבי קושי בהעברת רכבות ריקות,אינני חושב שזהו היה שיקול אי פעם,וזאת למרות הטענות של אתתים ופקדים במשואה. לחץ של נסיעות ריקות היה גם אז לרוב אחרי שעות השיא של הערב כאשר התנועה באיזור היתה דלילה יחסית.
כדאי לציין שעם פתיחת מתחם התחזוקה בבאר שבע וקו אשקלון-ב״ש
תהיה גם אפשרות למצב של דיור רכבות ריקות בבאר שבע והעברתן לאשקלון דרך הקו החדש.
 

פאגוט

New member
תהיה אפשרות כזאת

כדאי לציין שעם פתיחת מתחם התחזוקה בבאר שבע וקו אשקלון-ב״ש
תהיה גם אפשרות למצב של דיור רכבות ריקות בבאר שבע והעברתן לאשקלון דרך הקו החדש.
תהיה אפשרות כזאת
אבל לא חושב שהיא תמומש. זה יקר ומסורבל. יש נקודת תדלוק עם צוות באשקלון כולל מתקני ביוב. באר שבע גם כך תהיה עמוסה. ארבעה מערכים המדויירים כל לילה בנתיבות יועברו כמובן לב״ש בתוספת עוד מערך או שתיים לקו הזה בגלל הגדלת זמן נסיעה להוצאת רכבות בוקר.
&nbsp
 

yairdla

New member
אני לא כותב סתם, הרי יש תכנית ועומדת לקום שכונה חדשה

תהיה אפשרות כזאת
אבל לא חושב שהיא תמומש. זה יקר ומסורבל. יש נקודת תדלוק עם צוות באשקלון כולל מתקני ביוב. באר שבע גם כך תהיה עמוסה. ארבעה מערכים המדויירים כל לילה בנתיבות יועברו כמובן לב״ש בתוספת עוד מערך או שתיים לקו הזה בגלל הגדלת זמן נסיעה להוצאת רכבות בוקר.
&nbsp
אני לא כותב סתם, הרי יש תכנית ועומדת לקום שכונה חדשה
ברחבות וגאליה הוקמו 4 מחלפים,אתם כבר לא מצלמים אותם ,כולל בימי אלה מחלף ששת הימים ברחובות .

אם עשו גשרים יש מקום לעבוד , שכונה חדשה ביבנה וכביש עוקף יחד עם המסילה אמורים להביא את הבשורה.
 

פאגוט

New member
לא כ״כ ברור מה קשורות

אני לא כותב סתם, הרי יש תכנית ועומדת לקום שכונה חדשה
ברחבות וגאליה הוקמו 4 מחלפים,אתם כבר לא מצלמים אותם ,כולל בימי אלה מחלף ששת הימים ברחובות .

אם עשו גשרים יש מקום לעבוד , שכונה חדשה ביבנה וכביש עוקף יחד עם המסילה אמורים להביא את הבשורה.
לא כ״כ ברור מה קשורות
השכונות החדשות להכפלה מיידית של מס״ב.
מחלפים וגשרים נבנים לפי תכנית לאפשרות של 2 מסילות וזה נכון לעשות. גשר בכניסה הצפונית לנתניה, גשר בכניסה הדרומית לאשקלון למשל עמדו שנים מעל מסילה בודדת לפני שהכפילו. כמו גם מספר גשרים בצפון . אז נכון שם ״באה הבשורה״ ,מנגד ישנם שלושה גשרים בקו חלץ (אשקלון - קרית גת) ששם אני בספק אם הבשורה תבוא אי פעם, איך הם נבנו עם אפשרות לשתי מסילות. וגם זה,אני חוזר,לדעתי נכון היה לעשות.
מה שניסיתי להסביר שהצורך הטיפעולי באור התפתחויות בר״י בשנים האחרונות פחות ופחות על כף המאזניים לטובת המהלך. לכן ,עוד פעם, לעניות דעתי ,העינין לא בסדר עדיפויות מבחינת תקציב.
 

פאגוט

New member
טיפעולי = תפעולי. סליחה T9

לא כ״כ ברור מה קשורות
השכונות החדשות להכפלה מיידית של מס״ב.
מחלפים וגשרים נבנים לפי תכנית לאפשרות של 2 מסילות וזה נכון לעשות. גשר בכניסה הצפונית לנתניה, גשר בכניסה הדרומית לאשקלון למשל עמדו שנים מעל מסילה בודדת לפני שהכפילו. כמו גם מספר גשרים בצפון . אז נכון שם ״באה הבשורה״ ,מנגד ישנם שלושה גשרים בקו חלץ (אשקלון - קרית גת) ששם אני בספק אם הבשורה תבוא אי פעם, איך הם נבנו עם אפשרות לשתי מסילות. וגם זה,אני חוזר,לדעתי נכון היה לעשות.
מה שניסיתי להסביר שהצורך הטיפעולי באור התפתחויות בר״י בשנים האחרונות פחות ופחות על כף המאזניים לטובת המהלך. לכן ,עוד פעם, לעניות דעתי ,העינין לא בסדר עדיפויות מבחינת תקציב.
טיפעולי = תפעולי. סליחה T9
 

yairdla

New member
יש תכנית עם מפה שהעלית פה של משרד השיכון

טיפעולי = תפעולי. סליחה T9
יש תכנית עם מפה שהעלית פה של משרד השיכון

שרואים את הכביש העוקף של יבנה יחד מסלית ברזל כפולה ,המסילה אמורה להיות שקועה ,אני כותב

בגלל שזה אמור לקרות פרוייקט הכפלת המסילה יחד עם הכביש העוקף ועם המחלפים .

לדעתי תחנת יבנה תורחב , לדעתי זה יקרה בשנת 2016 .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה