תמונה ראשונה.קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
מבט מצידו המזרחי של הקרוןתמונה ראשונה.
תמונה שניה.קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
תמונה שלישית.קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
תמונה רביעית.קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
תמונה חמישית.קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
תמונה שישית.קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
תמונה שביעית ואחרונה.קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.תמונה שביעית ואחרונה.
ושוב תודה לחבר'ה מכפר קדם על הנכונות לאפשר לכמה חובבי ברזלים ישנים לצלם אצלם את הקרון.
אנקדוטה קטנה ומשעשעת: מאיפה ידעתי שהוא מספר 7? לא ממש זכרתי את מה שחן אמר לי אצלו במשרד, אלא מנחם פשוט שלף את מסמכי הרכישה שלו מר"י בו היה המידע הזה
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
קרון מנוע 7זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2
קרון מנוע 7
תודה רבה למתן ולקובי על המאמץ וההשקעה.
דרך אגב, למרות מה שכתוב במסמך, זה בפירוש לא קרון ניהוג,, אלא קרון מנוע - ניתן לזהות לפי הדלתות שבצד הקרון.
מסמך מענין מאוד.זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
למה משמש הקרון? משרד, מגורים?קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
הקרון משמש כמשרד וכמזנון ומכירת מזכרותלמה משמש הקרון? משרד, מגורים?
תודה רבה-רבה ! תיעוד חשוב מאוד !קרון ניהוג אסלינגן מס 7
חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'
ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם
ולהלן התמונות:
הטעות??? היא במסמך המקור של רכבת ישראל.תודה רבה-רבה ! תיעוד חשוב מאוד !
אכן האינג'ינר המכובד טעה ובענק !הטעות??? היא במסמך המקור של רכבת ישראל.
אם לא יהיו טעויות איך נראה 7777777777777777777777777?
שאלה.בשביל מה כל כך הרבה חלונות בחרטום אם לא בשביל נהיגה?
אפילו את הוישרים רואים על החלונות.
מה האיג'ינר הכובד לא יודע מה כתב?
קוביז
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.