קרון ניהוג אסלינגן מס 7

מצב
הנושא נעול.
קרון ניהוג אסלינגן מס 7


קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
 
תמונה ראשונה.

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תמונה ראשונה.
 
תמונה שניה.

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תמונה שניה.
 
תמונה שלישית.

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תמונה שלישית.
 
תמונה רביעית.

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תמונה רביעית.
 
תמונה חמישית.

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תמונה חמישית.
 
תמונה שישית.

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תמונה שישית.
 
תמונה שביעית ואחרונה.

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תמונה שביעית ואחרונה.
ושוב תודה לחבר'ה מכפר קדם על הנכונות לאפשר לכמה חובבי ברזלים ישנים לצלם אצלם את הקרון.

אנקדוטה קטנה ומשעשעת: מאיפה ידעתי שהוא מספר 7? לא ממש זכרתי את מה שחן אמר לי אצלו במשרד, אלא מנחם פשוט שלף את מסמכי הרכישה שלו מר"י בו היה המידע הזה
 

kobiz99

New member
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.

תמונה שביעית ואחרונה.
ושוב תודה לחבר'ה מכפר קדם על הנכונות לאפשר לכמה חובבי ברזלים ישנים לצלם אצלם את הקרון.

אנקדוטה קטנה ומשעשעת: מאיפה ידעתי שהוא מספר 7? לא ממש זכרתי את מה שחן אמר לי אצלו במשרד, אלא מנחם פשוט שלף את מסמכי הרכישה שלו מר"י בו היה המידע הזה
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
 

kobiz99

New member
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2

זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2
 
קרון מנוע 7

זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה. 2
קרון מנוע 7
תודה רבה למתן ולקובי על המאמץ וההשקעה.

דרך אגב, למרות מה שכתוב במסמך, זה בפירוש לא קרון ניהוג,, אלא קרון מנוע - ניתן לזהות לפי הדלתות שבצד הקרון.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
מסמך מענין מאוד.

זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
זה המסמך צולם בתנאי תאורה לא טובים, סליחה.
מסמך מענין מאוד.
ב- 1991 תכננו להחזיר את הקרון לשירות פעיל ודרשו מהרוכש להחזירו. מענין איך זה נסגר בסוף.
 

davidfainshtein

New member
מנהל
למה משמש הקרון? משרד, מגורים?

קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
למה משמש הקרון? משרד, מגורים?
 

kobiz99

New member
הקרון משמש כמשרד וכמזנון ומכירת מזכרות

למה משמש הקרון? משרד, מגורים?
הקרון משמש כמשרד וכמזנון ומכירת מזכרות
של כפר קדם.
הם מנסים להציג לתירים איך חיו בתקופת המקרא.

הקרון מחופה אבן טבעית מהצד הפנימי של האתר, ומהצד החיצוני נראה כקרון רכבת.
 
תודה רבה-רבה ! תיעוד חשוב מאוד !


קרון ניהוג אסלינגן מס 7

חן מלינג שים לב: בהמשך לפגישתנו לפני זמן מה, להלן תמונות מהיום של קרון ניהוג אסלינגן מס 7'


ברצוני להודות למר מנחם גולדברג מ'כפר קדם' על הכנסת האורחים החביבה ועל הסכמתו שאצלם את הקרון לטובת חובבי הרכבות באשר הם



ולהלן התמונות:
תודה רבה-רבה ! תיעוד חשוב מאוד !

 

kobiz99

New member
הטעות??? היא במסמך המקור של רכבת ישראל.

תודה רבה-רבה ! תיעוד חשוב מאוד !

הטעות??? היא במסמך המקור של רכבת ישראל.
אם לא יהיו טעויות איך נראה 7777777777777777777777777?

שאלה.בשביל מה כל כך הרבה חלונות בחרטום אם לא בשביל נהיגה?

אפילו את הוישרים רואים על החלונות.

מה האיג'ינר הכובד לא יודע מה כתב?

קוביז
 
אכן האינג'ינר המכובד טעה ובענק !

הטעות??? היא במסמך המקור של רכבת ישראל.
אם לא יהיו טעויות איך נראה 7777777777777777777777777?

שאלה.בשביל מה כל כך הרבה חלונות בחרטום אם לא בשביל נהיגה?

אפילו את הוישרים רואים על החלונות.

מה האיג'ינר הכובד לא יודע מה כתב?

קוביז
אכן האינג'ינר המכובד טעה ובענק !
הוא רק בן אדם וכנראה לא הכיר טוב את מבנה הקרונות. מדובר בקרון מנוע שגם ממנו נוהגים ואין שום קשר למספר החלונות. קטלוג צבעוני עב כרס של קרונועי אסלינגן ומה הם מכילים ניתן למצוא בארכיון הרכבת או אצלי באלבום מפואר של רפרודוקציות שנעשו מהאלבום המקורי בימיו של פול. בתמונות ניתן לראות כי בחזית קרון הניהוג קיים מספר זהה של חלונות כפי שיש בקרון המנוע. ההבדלים הם בצידי הקרונות ולא בחזיתם. ואכן חן צודק ואני מצטרף אליו.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה