וגם אין יותר אגד בקווי 370-8 נגמר !!!קו 669 מרעננה לבאר שבע!! החל מ1/12
אין אגד בקווים האלה כבר 8 שניםוגם אין יותר אגד בקווי 370-8 נגמר !!!
מטרופלין תפעיל לבד מ 1.12
וקו 660 מהיר ישיר למצפה רמון באר שבע.
קו 660 ממצפה דרך שדה בוקר וירוחם לת"א.וגם אין יותר אגד בקווי 370-8 נגמר !!!
מטרופלין תפעיל לבד מ 1.12
וקו 660 מהיר ישיר למצפה רמון באר שבע.
סליחה על הבורות, אבל...קו 660 ממצפה דרך שדה בוקר וירוחם לת"א.
במפתיע, שלא בדומה לשאר הקווים הישירים של מטרופולין מהדרום לת"א, קו זה יסיים/יתחיל במרכזית ת"א.
על פי מסלול הרקו הוא יסע דרך כביש 40 עד החיבור עם כביש 6. בקטע של כביש 40 הוא יסע גם בחלק של עוקף באר שבע, בהחלט מבורך.
הקו הזה יכול להקלסליחה על הבורות, אבל...
כמה אנשים כבר נוסעים ממצפה רמון לת"א ב6 בבוקר, במים א-ה?
אם באמת יש צורך בקו כזה?
זה תופס אולי ליום א', אבל מה לגבי שאר הימים?הקו הזה יכול להקל
על סטודנטים מהישובים האלו שלומדים בתל אביב, שלא יצטרכו לסוע דרך באר שבע מעכשיו - לא שאני חושב שיש הרבה כאלה.
וכנ"ל לחיילים שמשרתים במרכז.
הקו אגב לא ישיר ממצפה רמון לת"א, כי הדרךזה תופס אולי ליום א', אבל מה לגבי שאר הימים?
היום זה כבר "נורמלי" לנסוע לת"א מנקודות מוצא רחוקות (אשקלון ב"ש, קרית גת וכו') ולחזור באותו יום בערב. אבל לנסוע ממצפה רמון לת"א, זו נסיעה ארוכה מאוד, גם אם היא ישירה. אז אני מבין שיש סטודנטים שנוסעים ביום ראשון ונשארים במרכז עד סופ"ש, אבל למה להפעיל את הקו כל יום? לדעתי צריך להפעיל אותו רק בימי א', כמו קו 880 מטבריה לב"ש, בימי א' בלבד.
קצת היסטוריה וקצת על המצב כיום.זה תופס אולי ליום א', אבל מה לגבי שאר הימים?
היום זה כבר "נורמלי" לנסוע לת"א מנקודות מוצא רחוקות (אשקלון ב"ש, קרית גת וכו') ולחזור באותו יום בערב. אבל לנסוע ממצפה רמון לת"א, זו נסיעה ארוכה מאוד, גם אם היא ישירה. אז אני מבין שיש סטודנטים שנוסעים ביום ראשון ונשארים במרכז עד סופ"ש, אבל למה להפעיל את הקו כל יום? לדעתי צריך להפעיל אותו רק בימי א', כמו קו 880 מטבריה לב"ש, בימי א' בלבד.
למה ספרת המאות של הקו היא 6? כדי לבלבל?קו 660 ממצפה דרך שדה בוקר וירוחם לת"א.
במפתיע, שלא בדומה לשאר הקווים הישירים של מטרופולין מהדרום לת"א, קו זה יסיים/יתחיל במרכזית ת"א.
על פי מסלול הרקו הוא יסע דרך כביש 40 עד החיבור עם כביש 6. בקטע של כביש 40 הוא יסע גם בחלק של עוקף באר שבע, בהחלט מבורך.
אתה מדבר על הקו לרעננה או על מצפה-ת"א?למה ספרת המאות של הקו היא 6? כדי לבלבל?
למה לא 3 כמו רוב קווי הדרום?
לספרת מאות 6 יש קונוטציה מיידית לקווי ת"א-נתניה.
מילא שנותנים את הספרה 6 לקווים בין השרון לדרום, אבל לקווים בין ת"א לדרום רצוי להקפיד על שימוש בספרה 3.
לא ברור מהשרשור של הודעתי ומהתוכן שאני מתכווןאתה מדבר על הקו לרעננה או על מצפה-ת"א?
ראשית יש את 670, חד כיווני (הכיוון ההפוך בוטל) מנתניה לבאר שבע בימי ראשון בלבד.
669 דומה ל369 אם כי 580 כפי שאגד הציעו הוא מספר הרבה יותר ראוי, כי רוב הנוסעים שאליהם מותאם 669 הם בעצם נוסעים שמחליפים ל380 ברכבת מרכז על מנת להגיע לבאר שבע.
660 זה הרצון לשמור על הספרה "60" בתוך המספר של הקו. זה כמו קו 58 והמקבילים שלו 358 לבני ברק ו458 לירושלים. הבעיה היא ש360 כבר תפוס ו460 קיים גם בת"א (מטרופולין בוחרת מספרים בצורה נבונה שלא יווצרו מצבי חפיפה). אומנם יש את הישיר ממצפה לבאר שבע - קו 65 החדש, אבל גם כאן 365 יהיה מעט בעייתי (למרות שאין חפיפה איתו).
בכל מקרה, בעבור מצפה רמונים, הסיומת X60 מזוהה עבורם עם מצפה רמון, כמו שהסיומת X58 מזוהה עם ירוחם (למרות 258 ו958). וכמו שX70 מזוהה עם באר שבע, וכך גם 36X.
לא ברור מהשרשור של הודעתי ומהתוכן שאני מתכוון
לקו בין מצפה רמון לתל אביב?
הרי כתבתי שמילא משתמשים ב-6 לקווים בין השרון לדרום, אבל לקווים בין תל אביב לדרום רצוי להיצמד לספרה 3.
לנוסעים מתל אביב ספרת המאות 6 קשורה אוטומטית לקווים בין תל אביב לנתניה.
והשימוש בספרה 6 לקווים שבין תל אביב לדרום מבלבל.
כמו קו 688 של מטרופולין מערד לאחווה, לא ברורלמה ספרת המאות של הקו היא 6? כדי לבלבל?
למה לא 3 כמו רוב קווי הדרום?
לספרת מאות 6 יש קונוטציה מיידית לקווי ת"א-נתניה.
מילא שנותנים את הספרה 6 לקווים בין השרון לדרום, אבל לקווים בין ת"א לדרום רצוי להקפיד על שימוש בספרה 3.
על ההקבלה בין 388 ל688. סיומת X88 מזוהה עםכמו קו 688 של מטרופולין מערד לאחווה, לא ברור
למה שייך ל- 6 ולא ל- 3
תהיות לגבי התחנות של 660קו 660 ממצפה דרך שדה בוקר וירוחם לת"א.
במפתיע, שלא בדומה לשאר הקווים הישירים של מטרופולין מהדרום לת"א, קו זה יסיים/יתחיל במרכזית ת"א.
על פי מסלול הרקו הוא יסע דרך כביש 40 עד החיבור עם כביש 6. בקטע של כביש 40 הוא יסע גם בחלק של עוקף באר שבע, בהחלט מבורך.
רשימת תחנות וזמניםקו 669 מרעננה לבאר שבע!! החל מ1/12
לו"ז לא מושלם - שימוש בסידור של אוטובוס יחידרשימת תחנות וזמנים
סוף סוף קו שנע לאורך כביש 4 מרעננה עד גנותקו 669 מרעננה לבאר שבע!! החל מ1/12
נע נע, אבל האם אוסף ומוריד בכל התחנות?סוף סוף קו שנע לאורך כביש 4 מרעננה עד גנות
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.