קו 5 בכרמיאל יוצא לדרך ב-20.6.14 אחרי

  • פותח הנושא ה2
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

ה2

New member
קו 5 בכרמיאל יוצא לדרך ב-20.6.14 אחרי

קו 5 בכרמיאל יוצא לדרך ב-20.6.14 אחרי
חבלי לידה ארוכים. פרטים יבואו....
 
ב-20.6 מתבצעת הפעימה האחרונה של מכרז הגליל

קו 5 בכרמיאל יוצא לדרך ב-20.6.14 אחרי
חבלי לידה ארוכים. פרטים יבואו....
ב-20.6 מתבצעת הפעימה האחרונה של מכרז הגליל
הרבה תשומות של אגד באזור הגליל המערבי משתחררות באותו יום.
 

קצףגל

New member
מקווה מאוד שמי שיחליף את אגד יוסיף קו נהריה-מ

ב-20.6 מתבצעת הפעימה האחרונה של מכרז הגליל
הרבה תשומות של אגד באזור הגליל המערבי משתחררות באותו יום.
מקווה מאוד שמי שיחליף את אגד יוסיף קו נהריה-מ
מפרצית (לב המפרץ) בעזרת עוקף 22. אפשר אפילו לקרא לו 222... למשל: נהריה, עכו רכבת (לא אגד), מסריק, מחלפים 22, קרסו, מפרצית.
 

gen1

New member
מי החברה הזוכה האם נתיב אקספרס?

מקווה מאוד שמי שיחליף את אגד יוסיף קו נהריה-מ
מפרצית (לב המפרץ) בעזרת עוקף 22. אפשר אפילו לקרא לו 222... למשל: נהריה, עכו רכבת (לא אגד), מסריק, מחלפים 22, קרסו, מפרצית.
מי החברה הזוכה האם נתיב אקספרס?
 

gen1

New member
תמונה שצילמתי ביום שני האחרון בצפת

מי החברה הזוכה האם נתיב אקספרס?
תמונה שצילמתי ביום שני האחרון בצפת
שלום! תמונה שצילמתי ביום שני האחרון תחנה מרכזית צפת ,זכר מאוד קטן לאגד ,האם זה מה הולך לקרות בעכו ונהריה
 
בנהריה כן - ה"קו" היחיד שנשאר בידי אגד זה 909

תמונה שצילמתי ביום שני האחרון בצפת
שלום! תמונה שצילמתי ביום שני האחרון תחנה מרכזית צפת ,זכר מאוד קטן לאגד ,האם זה מה הולך לקרות בעכו ונהריה
בנהריה כן - ה"קו" היחיד שנשאר בידי אגד זה 909
עם נסיעה אחת במוצ"ש היוצאת מנהריה (אפילו פחות מאשר צפת שבה יש את קו 846 כל יום).
בעכו נשארים באגד קווי כרמיאל 26X, קו 500 והקו בין העיר העתיקה בעכו לבין נצרת 343.
גם קו נהריה - כרמיאל, 48, עובר ביום שישי לנתיב אקספרס.
אפשר כבר לראות זאת באתר כל-קו.
 

Subi777

New member
לא יקרה.

מקווה מאוד שמי שיחליף את אגד יוסיף קו נהריה-מ
מפרצית (לב המפרץ) בעזרת עוקף 22. אפשר אפילו לקרא לו 222... למשל: נהריה, עכו רכבת (לא אגד), מסריק, מחלפים 22, קרסו, מפרצית.
לא יקרה.
קווים עירוניים לא אוהבים כבישים מהירים.
 

olli3

New member
מנהל
מי שיחליף את אגד יעשה אך ורק מה שמשרד התחבורה

מקווה מאוד שמי שיחליף את אגד יוסיף קו נהריה-מ
מפרצית (לב המפרץ) בעזרת עוקף 22. אפשר אפילו לקרא לו 222... למשל: נהריה, עכו רכבת (לא אגד), מסריק, מחלפים 22, קרסו, מפרצית.
מי שיחליף את אגד יעשה אך ורק מה שמשרד התחבורה
קבע לו בזיכיון. במידה ובמכרז משרד התחבורה כבר קבע שיפעל קו שכזה, אז יהיה קו שכזה. תדירותו תקבע על פי משרד התחבורה ושעות היציאה שלו תקבענה על ידי משרד התחבורה.

המפעיל יכול לבקש ממשרד התחבורה לפתוח קו שכזה כי הוא זיהה פוטנציאל או כי נוסעים רבים ביקשו זאת, אבל משרד התחבורה הוא זה שיחליט מה יהיה (לאחר שהאוצר יאפשר לו גם).
 
אני חושב שהוא התכוון לשאול למה לא מחליפים

תתבצע ב-20.6, אך קווי כרמיאל נשארים באגד
אני חושב שהוא התכוון לשאול למה לא מחליפים
את המפעיל בקווים העירוניים של צפת ונהריה. אלה היו בידי נתיב אקספרס עוד לפני המכרז ונשארים בידיה גם אחרי המכרז החדש.
הקו העירוני שיעבור ב-20.6 זה קו 2 בעכו.
 

mister K

New member
הקווים האלה כלולים במכרז הגליל...

אני חושב שהוא התכוון לשאול למה לא מחליפים
את המפעיל בקווים העירוניים של צפת ונהריה. אלה היו בידי נתיב אקספרס עוד לפני המכרז ונשארים בידיה גם אחרי המכרז החדש.
הקו העירוני שיעבור ב-20.6 זה קו 2 בעכו.
הקווים האלה כלולים במכרז הגליל...
חברת נתיב אקספרס זכתה מחדש במכרז הזה ולכן לא מתבצעת החלפת מפעיל.
בדיוק כמו שמטרופולין זכו מחדש במכרז הנגב.
 
ואם אני מבין נכון, האיחוד הזה זה בדיוק מה

הקווים האלה כלולים במכרז הגליל...
חברת נתיב אקספרס זכתה מחדש במכרז הזה ולכן לא מתבצעת החלפת מפעיל.
בדיוק כמו שמטרופולין זכו מחדש במכרז הנגב.
ואם אני מבין נכון, האיחוד הזה זה בדיוק מה
שמפריע לו.
 

mister K

New member
לא זו הסיבה לאי תגבור 848

ואם אני מבין נכון, האיחוד הזה זה בדיוק מה
שמפריע לו.
לא זו הסיבה לאי תגבור 848
נתיב לא רוצים את הקו הזה והוא לא כלול בזיכיון שלהם.
משרד התחבורה הוא האשם ושוב לא נתן אישור, למרות שלאגד אין שום בעיה להפעיל לו"ז מתוגבר כבר מחר בבוקר.
אם כי להרגשתי, ואני מכיר את הקו הזה ואת כל סוגיית התגבור כבר 20 שנה, הפעם זה קרוב מתמיד.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה