תקן אותי אם אני טועה
אבל זיכיון מכתיב תנאי סף. כלומר אם אגד רוצים הם יכולים מחר בבוקר לתגבר את הקו ב 700000 נסיעות ללא שום צורך באישור מסוים.
אז אני לא חושב שאגד רוצים לתגבר באותה מידה שאתה חושב שהם רוצים.
תקן אותי אם אני טועהלא זו הסיבה לאי תגבור 848
נתיב לא רוצים את הקו הזה והוא לא כלול בזיכיון שלהם.
משרד התחבורה הוא האשם ושוב לא נתן אישור, למרות שלאגד אין שום בעיה להפעיל לו"ז מתוגבר כבר מחר בבוקר.
אם כי להרגשתי, ואני מכיר את הקו הזה ואת כל סוגיית התגבור כבר 20 שנה, הפעם זה קרוב מתמיד.
אבל זיכיון מכתיב תנאי סף. כלומר אם אגד רוצים הם יכולים מחר בבוקר לתגבר את הקו ב 700000 נסיעות ללא שום צורך באישור מסוים.
אז אני לא חושב שאגד רוצים לתגבר באותה מידה שאתה חושב שהם רוצים.