קו 5 בכרמיאל יוצא לדרך ב-20.6.14 אחרי

  • פותח הנושא ה2
  • פורסם בתאריך
מצב
הנושא נעול.

Subi777

New member
תקן אותי אם אני טועה

לא זו הסיבה לאי תגבור 848
נתיב לא רוצים את הקו הזה והוא לא כלול בזיכיון שלהם.
משרד התחבורה הוא האשם ושוב לא נתן אישור, למרות שלאגד אין שום בעיה להפעיל לו"ז מתוגבר כבר מחר בבוקר.
אם כי להרגשתי, ואני מכיר את הקו הזה ואת כל סוגיית התגבור כבר 20 שנה, הפעם זה קרוב מתמיד.
תקן אותי אם אני טועה
אבל זיכיון מכתיב תנאי סף. כלומר אם אגד רוצים הם יכולים מחר בבוקר לתגבר את הקו ב 700000 נסיעות ללא שום צורך באישור מסוים.

אז אני לא חושב שאגד רוצים לתגבר באותה מידה שאתה חושב שהם רוצים.
 
ומהיכן יבוא התקציב ל-700000 הנסיעות הללו

תקן אותי אם אני טועה
אבל זיכיון מכתיב תנאי סף. כלומר אם אגד רוצים הם יכולים מחר בבוקר לתגבר את הקו ב 700000 נסיעות ללא שום צורך באישור מסוים.

אז אני לא חושב שאגד רוצים לתגבר באותה מידה שאתה חושב שהם רוצים.
ומהיכן יבוא התקציב ל-700000 הנסיעות הללו
במחיר מסובסד?
 

mister K

New member
אתה טועה

תקן אותי אם אני טועה
אבל זיכיון מכתיב תנאי סף. כלומר אם אגד רוצים הם יכולים מחר בבוקר לתגבר את הקו ב 700000 נסיעות ללא שום צורך באישור מסוים.

אז אני לא חושב שאגד רוצים לתגבר באותה מידה שאתה חושב שהם רוצים.
אתה טועה
כיום כל תגבור קבוע של קו באגד מחייב את אישור משרד התחבורה.
אגד לא יכולים לחרוג מהיקף נתח השוק שהוקצה להם על פי ההסכם עם המדינה ופה מדובר למעשה בשינוי המשתווה לפתיחת קו חדש. זו הסיבה שמשרד התחבורה מונע כרגע את תגבור הקו.
כרגע באגד מאוד רוצים להפוך את 848 לקו סדיר ובתוך האגודה הדבר אף אושר. זאת על מנת לחזק את האחיזה במה שנשאר להם מהצפון ועל מנת למצוא עוד קצת עבודה לכל הנהגים של סניף נהריה שייסגר השבוע.
אני מאמין שבקרוב מאוד יינתן האישור ממשרד התחבורה והקו יתוגבר. בכל מקרה, זה אבסורד שמגבילים את אגד מלשפר את השירות אפילו באזורי הזיכיון שלהם.
 

Subi777

New member
אבל הם לא מתחרים באף אחד בקו כרמיאל תל אביב

אתה טועה
כיום כל תגבור קבוע של קו באגד מחייב את אישור משרד התחבורה.
אגד לא יכולים לחרוג מהיקף נתח השוק שהוקצה להם על פי ההסכם עם המדינה ופה מדובר למעשה בשינוי המשתווה לפתיחת קו חדש. זו הסיבה שמשרד התחבורה מונע כרגע את תגבור הקו.
כרגע באגד מאוד רוצים להפוך את 848 לקו סדיר ובתוך האגודה הדבר אף אושר. זאת על מנת לחזק את האחיזה במה שנשאר להם מהצפון ועל מנת למצוא עוד קצת עבודה לכל הנהגים של סניף נהריה שייסגר השבוע.
אני מאמין שבקרוב מאוד יינתן האישור ממשרד התחבורה והקו יתוגבר. בכל מקרה, זה אבסורד שמגבילים את אגד מלשפר את השירות אפילו באזורי הזיכיון שלהם.
אבל הם לא מתחרים באף אחד בקו כרמיאל תל אביב
 

mister K

New member
זה לא מעניין את משרד התחבורה

אבל הם לא מתחרים באף אחד בקו כרמיאל תל אביב
זה לא מעניין את משרד התחבורה
מבחינתם העיקר שאגד לא יעברו את נתח השוק שמוקצה להם, גם במחיר של אי שיפור השירות.
עיקרון מטומטם להחריד.
 
לא לפי מה שפורסם בכלבו

מדלג לאוניברסיטה
דרך נווה שאנן על מסלול קו 36
לא לפי מה שפורסם בכלבו
הקו לא מגיע לאויברסיטה ולא לנוה שאנן.
אלא נוסע ממרכז הכרמל דרך מוריה וחורב למרכז חורב, לדרך פיק"א, דרך נחל הגיבורים ולעיר התחתית (לקרית הממשלה ולתחנת רכבת מרכז).
הכתבה בעמוד 24 של גליון כל-בו האחרון.
 

ה2

New member
אז בוא ונבהיר את הדברים ונלך מהקל אל הכבד:

אז בוא ונבהיר את הדברים ונלך מהקל אל הכבד:
ראשית קווי 3+4 ללא שינוי. קו 1 שנוסע לדרומית ולמכוש דרך צהל יחזור גם דרך צהל לבקשת דיירי רחוב צהל המבוגרים מזה זמן רב מאד. מי שיזדקק לקישור בין מורד הגיא ורחוב הגליל יוכל להסתייע ב-263.

קו 2-קו 2 מתקצר עם הפעלתו של 5. הקו יסע במסלול הרגיל של היום עד לככר ארזים או בשמה הרשמי ככר בני ברית (צומת הרחובות ארזים, הפסגה ורמים9, יבצע פרסה בככר ויחזור לביג במסלול הרגיל של היום.

קו 5 יפעל בין 5.30 ל-20.00 כל 30 דקות. עד 8.30 יתחיל במסוף ומשעה 9.00 מהביג דרך רחוב הנפח, היזם, החרושת, היוצרים (אלביט, שיווק, השוק), החרושת, המסוף, הברושים, הדקל, ככר החמור, העיריה, בירנית, נשיאי ישראל עד רחוב היקב, אשכולות, גת, ככר החמור וחזרה לביג בדיוק באותו מסלול. הנסיעות הראשונות משעה 5.30 עד 8.30 יגיעו גם לאזור התעשיה ע"י שטראוס והנסיעות שיוצאות מביג משעה 15.00 עד 18.00 יגיעו מהביג ל"שטראוס" ואז יחזרו לרחוב הנפח וימשיכו במסלול שציינתי קודם. הקו פועל גם בששי בשעות 5.30 - 13.00. תחילת פעילות - יום ששי הבא 20.6.14. בהצלחה לכולנו.
 

mister K

New member
זה שינוי היסטורי!

אז בוא ונבהיר את הדברים ונלך מהקל אל הכבד:
ראשית קווי 3+4 ללא שינוי. קו 1 שנוסע לדרומית ולמכוש דרך צהל יחזור גם דרך צהל לבקשת דיירי רחוב צהל המבוגרים מזה זמן רב מאד. מי שיזדקק לקישור בין מורד הגיא ורחוב הגליל יוכל להסתייע ב-263.

קו 2-קו 2 מתקצר עם הפעלתו של 5. הקו יסע במסלול הרגיל של היום עד לככר ארזים או בשמה הרשמי ככר בני ברית (צומת הרחובות ארזים, הפסגה ורמים9, יבצע פרסה בככר ויחזור לביג במסלול הרגיל של היום.

קו 5 יפעל בין 5.30 ל-20.00 כל 30 דקות. עד 8.30 יתחיל במסוף ומשעה 9.00 מהביג דרך רחוב הנפח, היזם, החרושת, היוצרים (אלביט, שיווק, השוק), החרושת, המסוף, הברושים, הדקל, ככר החמור, העיריה, בירנית, נשיאי ישראל עד רחוב היקב, אשכולות, גת, ככר החמור וחזרה לביג בדיוק באותו מסלול. הנסיעות הראשונות משעה 5.30 עד 8.30 יגיעו גם לאזור התעשיה ע"י שטראוס והנסיעות שיוצאות מביג משעה 15.00 עד 18.00 יגיעו מהביג ל"שטראוס" ואז יחזרו לרחוב הנפח וימשיכו במסלול שציינתי קודם. הקו פועל גם בששי בשעות 5.30 - 13.00. תחילת פעילות - יום ששי הבא 20.6.14. בהצלחה לכולנו.
זה שינוי היסטורי!
אם אינני טועה, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של העיר שיעבור קו אוטובוס ברחוב המלאכה וברחוב היוצרים. זו גם הפעם הראשונה בה יעבור קו כלשהו ברחוב צה"ל גם לכיוון הקניון ולא רק בכיוון הפוך.
קו 5 החדש מהווה שיפור אדיר בשירות לשכונה המערבית, כאשר מעתה הנוסעים מהשכונה למסוף ולביג לא יצטרכו לעשות את כל הסיבוב של קו 2.
לקו יש פוטנציאל אדיר ואני בטוח שהתדירות גם תתוגבר.
 

Yaron Livne

New member
כן, ועכשיו יש הרבה דברים ברחוב היוצרים.

זה שינוי היסטורי!
אם אינני טועה, זו הפעם הראשונה בהיסטוריה של העיר שיעבור קו אוטובוס ברחוב המלאכה וברחוב היוצרים. זו גם הפעם הראשונה בה יעבור קו כלשהו ברחוב צה"ל גם לכיוון הקניון ולא רק בכיוון הפוך.
קו 5 החדש מהווה שיפור אדיר בשירות לשכונה המערבית, כאשר מעתה הנוסעים מהשכונה למסוף ולביג לא יצטרכו לעשות את כל הסיבוב של קו 2.
לקו יש פוטנציאל אדיר ואני בטוח שהתדירות גם תתוגבר.
כן, ועכשיו יש הרבה דברים ברחוב היוצרים.
 

Yaron Livne

New member
יפה, קו 5 נכנס ישר מהמסוף לטנה, כל הכבוד!

אז בוא ונבהיר את הדברים ונלך מהקל אל הכבד:
ראשית קווי 3+4 ללא שינוי. קו 1 שנוסע לדרומית ולמכוש דרך צהל יחזור גם דרך צהל לבקשת דיירי רחוב צהל המבוגרים מזה זמן רב מאד. מי שיזדקק לקישור בין מורד הגיא ורחוב הגליל יוכל להסתייע ב-263.

קו 2-קו 2 מתקצר עם הפעלתו של 5. הקו יסע במסלול הרגיל של היום עד לככר ארזים או בשמה הרשמי ככר בני ברית (צומת הרחובות ארזים, הפסגה ורמים9, יבצע פרסה בככר ויחזור לביג במסלול הרגיל של היום.

קו 5 יפעל בין 5.30 ל-20.00 כל 30 דקות. עד 8.30 יתחיל במסוף ומשעה 9.00 מהביג דרך רחוב הנפח, היזם, החרושת, היוצרים (אלביט, שיווק, השוק), החרושת, המסוף, הברושים, הדקל, ככר החמור, העיריה, בירנית, נשיאי ישראל עד רחוב היקב, אשכולות, גת, ככר החמור וחזרה לביג בדיוק באותו מסלול. הנסיעות הראשונות משעה 5.30 עד 8.30 יגיעו גם לאזור התעשיה ע"י שטראוס והנסיעות שיוצאות מביג משעה 15.00 עד 18.00 יגיעו מהביג ל"שטראוס" ואז יחזרו לרחוב הנפח וימשיכו במסלול שציינתי קודם. הקו פועל גם בששי בשעות 5.30 - 13.00. תחילת פעילות - יום ששי הבא 20.6.14. בהצלחה לכולנו.
יפה, קו 5 נכנס ישר מהמסוף לטנה, כל הכבוד!
זה מה שהיה מתבקש. אבל זה לא עדיין ארוך מדי למי שנמצא במערבית עצמה ולכן צריך את קו 2? גם בלי החלק של טנה (הברושים וכולי) זה נראה כמו סיבוב קצת ארוך, לא? ואני מבין שקו 4 עדיין ישאר ארוך למי שגר בסוף הסיבוב של רבין, אבל טוב יש את קו 1... למרות שצריך יותר תדירות לכל הקווים.
 

Yaron Livne

New member
אם היתה תדירות יותר גבוה היה אפשר לעלות על 2

יפה, קו 5 נכנס ישר מהמסוף לטנה, כל הכבוד!
זה מה שהיה מתבקש. אבל זה לא עדיין ארוך מדי למי שנמצא במערבית עצמה ולכן צריך את קו 2? גם בלי החלק של טנה (הברושים וכולי) זה נראה כמו סיבוב קצת ארוך, לא? ואני מבין שקו 4 עדיין ישאר ארוך למי שגר בסוף הסיבוב של רבין, אבל טוב יש את קו 1... למרות שצריך יותר תדירות לכל הקווים.
אם היתה תדירות יותר גבוה היה אפשר לעלות על 2
ולהחליף ל 5.
 

Yaron Livne

New member
למעשה מה שקורה פה זה שקו 2 לוקח את מגדים

אם היתה תדירות יותר גבוה היה אפשר לעלות על 2
ולהחליף ל 5.
למעשה מה שקורה פה זה שקו 2 לוקח את מגדים
(ואת שדרות בית הכרם בשכונת הגליל) וקו 5 לוקח את טנה ושגיא (ואת בירנית ואת אשכולות בהגליל וכולי) וכך טנה ושגיא מקבלות כניסה ויציאה מהירה למסוף ולאיזור תעשיה ומגדים לא.
 

Yaron Livne

New member
סורי על ההצפה, אבל בעצם זה היה יותר חשוב הפוך

למעשה מה שקורה פה זה שקו 2 לוקח את מגדים
(ואת שדרות בית הכרם בשכונת הגליל) וקו 5 לוקח את טנה ושגיא (ואת בירנית ואת אשכולות בהגליל וכולי) וכך טנה ושגיא מקבלות כניסה ויציאה מהירה למסוף ולאיזור תעשיה ומגדים לא.
סורי על ההצפה, אבל בעצם זה היה יותר חשוב הפוך
אולי. הרי לאנשים ברחוב הברושים וכולי כבר יחסית קרוב לרדת לנשיאי ישראל נראה לי. אולי. תלוי. לעומת זאת לאנשים במגדים זה כבר רחוק ודווקא הם אלה שצריכים את היציאה המהירה למסוף.
 

Yaron Livne

New member
עוד משהו. לא היה עדיף כבר להאריך בעוד כמה מטר

אז בוא ונבהיר את הדברים ונלך מהקל אל הכבד:
ראשית קווי 3+4 ללא שינוי. קו 1 שנוסע לדרומית ולמכוש דרך צהל יחזור גם דרך צהל לבקשת דיירי רחוב צהל המבוגרים מזה זמן רב מאד. מי שיזדקק לקישור בין מורד הגיא ורחוב הגליל יוכל להסתייע ב-263.

קו 2-קו 2 מתקצר עם הפעלתו של 5. הקו יסע במסלול הרגיל של היום עד לככר ארזים או בשמה הרשמי ככר בני ברית (צומת הרחובות ארזים, הפסגה ורמים9, יבצע פרסה בככר ויחזור לביג במסלול הרגיל של היום.

קו 5 יפעל בין 5.30 ל-20.00 כל 30 דקות. עד 8.30 יתחיל במסוף ומשעה 9.00 מהביג דרך רחוב הנפח, היזם, החרושת, היוצרים (אלביט, שיווק, השוק), החרושת, המסוף, הברושים, הדקל, ככר החמור, העיריה, בירנית, נשיאי ישראל עד רחוב היקב, אשכולות, גת, ככר החמור וחזרה לביג בדיוק באותו מסלול. הנסיעות הראשונות משעה 5.30 עד 8.30 יגיעו גם לאזור התעשיה ע"י שטראוס והנסיעות שיוצאות מביג משעה 15.00 עד 18.00 יגיעו מהביג ל"שטראוס" ואז יחזרו לרחוב הנפח וימשיכו במסלול שציינתי קודם. הקו פועל גם בששי בשעות 5.30 - 13.00. תחילת פעילות - יום ששי הבא 20.6.14. בהצלחה לכולנו.
עוד משהו. לא היה עדיף כבר להאריך בעוד כמה מטר
את המסלול של קו 5 כך שלא ייכנס ביקב אלא ימשיך עד כיכר השלום (האבן) שזה מקום חשוב ומרכזי ועוד הרבה אנשים יוכלו לקחת את קו 5 משם כדי לסוע לשכונת טנה או ליוצרים או לשטראוס?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה