קו מעולה ובמקוםקו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).
גם 304 יסע בנת"צ איילון.
אז יתגברו אותוקו מעולה ובמקום
אבל שתי נסיעות בלבד...
אני מהמר שתוך פחות מחודש, הקו הזה הופך לקו סרדין ומשאיר אנשים בתחנות.
למה רק לכיוון תל אביבקו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).
גם 304 יסע בנת"צ איילון.
הקווים הללו נפתחו בגלל הנת"צ והנת"צ קיים רקלמה רק לכיוון תל אביב
מדוע נסיעות של 302 ו-304 הן רק לכיוון תל אביב ולא גם חזרה לכיוון אשקלון?
האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?הקווים הללו נפתחו בגלל הנת"צ והנת"צ קיים רק
בכוון צפון.
לכוון דרום למשרד התחבורה אין צורך להמציא קווים בשביל להצדיק נת"צ.
סיבה אחרת (רצינית יותר) היא שבבוקר בכוון לעבודה ריכוז הנוסעים בפרק זמן קצר גבוה יותר מאשר שעות אחר הצהריים בחזרה הביתה, אז הפיזור של עזיבת העבודה מתפרס על פני פרק זמן ארוך יותר.
גם קו 650 של נתיב אקספרס מנתניה לתל אביב, למשל, קיים רק בכיוון אחד.
זה דומה לכך שיש קווים שמיועדים בעיקר לחיילים בימי ראשון בבוקר שאין להם מקבילה בכוון ההפוך בימי חמישי אחר הצהריים או בימי שישי. כך גם לגבי ההסעות של הרכבת בימי ראשון שאין להם מקבילה בימי חמישי ושישי.
תזכור שבכיוון ההפוך חוזרים פחות בתחץהאם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?
גם אם ריכוז הנוסעים בכיוון 1 גבוה יותר, אני מניח שעדיין יש מקום להפעיל לכיוון ההפוך. שיפעלו כ"קווי יוממים".
זה כולל לדעתי גם את קו 650, שהוספת.
האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?הקווים הללו נפתחו בגלל הנת"צ והנת"צ קיים רק
בכוון צפון.
לכוון דרום למשרד התחבורה אין צורך להמציא קווים בשביל להצדיק נת"צ.
סיבה אחרת (רצינית יותר) היא שבבוקר בכוון לעבודה ריכוז הנוסעים בפרק זמן קצר גבוה יותר מאשר שעות אחר הצהריים בחזרה הביתה, אז הפיזור של עזיבת העבודה מתפרס על פני פרק זמן ארוך יותר.
גם קו 650 של נתיב אקספרס מנתניה לתל אביב, למשל, קיים רק בכיוון אחד.
זה דומה לכך שיש קווים שמיועדים בעיקר לחיילים בימי ראשון בבוקר שאין להם מקבילה בכוון ההפוך בימי חמישי אחר הצהריים או בימי שישי. כך גם לגבי ההסעות של הרכבת בימי ראשון שאין להם מקבילה בימי חמישי ושישי.
כדי שהכיון ההפוך יצדיק עצמו לא בטוח ששתיהאם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?
גם אם ריכוז הנוסעים בכיוון 1 גבוה יותר, אני מניח שעדיין יש מקום להפעיל לכיוון ההפוך. שיפעלו כ"קווי יוממים".
זה כולל לדעתי גם את קו 650, שהוספת.
גם 222 ו270 פעילים רק בכיוון אחד.כדי שהכיון ההפוך יצדיק עצמו לא בטוח ששתי
נסיעות יספיקו. אם כמות הנסיעות מזערית, באילו שעות הן יהיו? 16:30 ו-17:30, 17:30 ו-18:30?
ובגלל שבכוון הזה גם אין נת"צ לא בטוח שיש לקווים הללו יתרון גדול על פני האלטרנטיבות שכוללות גם קו רכבת מהיר יחסית בשעות העומס.
עדיף לבחון את הביקוש ואת תגובות הנוסעים בכוון לתל אביב ורק לאחר פרק זמן לבדוק אם יש צורך גם בכוון השני.
יש צרכים דחופים יותר לטיפול בתחבורה הציבורית מקווי אוטובוס ישירים בין שכונות באשקלון לתל אביב.
מה שדחוף למשרד התחבורה זה להצדיק את הנת"צ באיילון.
והנת"צ קיים רק בכוון צפון. לכן הנת"צ הזה מוליד קווים חד-כווניים. לא רק 302 ו-304. אלא גם 277 מרחובות ו-319 מאשדוד ואולי עוד קווים.
אלמלא היה הנת"צ הזה סביר להניח שגם הקווים הללו לא היו נולדים, כולל לא 304.
האם קווים 302, 277, 319 שכבר פועלים מספר חודשים, מראים שיש צורך בהם גם בכיוון ההפוך? האם יש למישהו תשובה על כך?
עדיין למרות כל זה קיימים קווים בשני הכיווניםכדי שהכיון ההפוך יצדיק עצמו לא בטוח ששתי
נסיעות יספיקו. אם כמות הנסיעות מזערית, באילו שעות הן יהיו? 16:30 ו-17:30, 17:30 ו-18:30?
ובגלל שבכוון הזה גם אין נת"צ לא בטוח שיש לקווים הללו יתרון גדול על פני האלטרנטיבות שכוללות גם קו רכבת מהיר יחסית בשעות העומס.
עדיף לבחון את הביקוש ואת תגובות הנוסעים בכוון לתל אביב ורק לאחר פרק זמן לבדוק אם יש צורך גם בכוון השני.
יש צרכים דחופים יותר לטיפול בתחבורה הציבורית מקווי אוטובוס ישירים בין שכונות באשקלון לתל אביב.
מה שדחוף למשרד התחבורה זה להצדיק את הנת"צ באיילון.
והנת"צ קיים רק בכוון צפון. לכן הנת"צ הזה מוליד קווים חד-כווניים. לא רק 302 ו-304. אלא גם 277 מרחובות ו-319 מאשדוד ואולי עוד קווים.
אלמלא היה הנת"צ הזה סביר להניח שגם הקווים הללו לא היו נולדים, כולל לא 304.
האם קווים 302, 277, 319 שכבר פועלים מספר חודשים, מראים שיש צורך בהם גם בכיוון ההפוך? האם יש למישהו תשובה על כך?
345 ו-378 אלה קווים שאין להם תחליפים טוביםעדיין למרות כל זה קיימים קווים בשני הכיוונים
למשל הקווים החדשים המהירים של קרית מלאכי-תל אביב (345) או אופקים-תל אביב (378), שפועלים בשני הכיוונים.
לצד זה, אני מסכים איתך, שיש דברים יותר קריטיים לטפל בהם. למשל קו הרכבת המהיר יחסית, שציינת. אם היה כרטוס משותף יעיל ובמחיר שווה לנפש של הרכבת עם כל חברות האוטובוסים, המצב היה טוב מאוד. גם להוריד מזמן הנסיעה מקו "מהיר יחסית" ל"קו מהיר", היה פותר המצב.
זה עוד לפני שהלכתי רחוק יותר על הוספת קווים מזינים מתחנות הרכבת השונות, על הוספת תחנה חדשה. למשל בצומת אשקלון, שזה בתוואי המסילה הקיים אשקלון-שדרות.
לכיוון תל אביב יש מקום לקו מברנעלמה רק לכיוון תל אביב
מדוע נסיעות של 302 ו-304 הן רק לכיוון תל אביב ולא גם חזרה לכיוון אשקלון?
לא היה כבר קו עם מספר דומה באיזור?קו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).
גם 304 יסע בנת"צ איילון.
אם כוונתך ל- 304, היה קו לאחד המחנות באזורלא היה כבר קו עם מספר דומה באיזור?
חלופה של 301 מת"א שסיימה בג'וליסאם כוונתך ל- 304, היה קו לאחד המחנות באזור
הדרום
הנסיעה היתה למחנה עמנואלחלופה של 301 מת"א שסיימה בג'וליס
מחנה עמנואל זה ג'וליס בפי העםהנסיעה היתה למחנה עמנואל
נכון, אבל השילט על התחנות היה "מחנה עמנואל",מחנה עמנואל זה ג'וליס בפי העם
נוספים גם אוטובוסים לרכבתקו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).
גם 304 יסע בנת"צ איילון.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.