קו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
קו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.

קו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).

גם 304 יסע בנת"צ איילון.
 
קו מעולה ובמקום

קו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).

גם 304 יסע בנת"צ איילון.
קו מעולה ובמקום
אבל שתי נסיעות בלבד...

אני מהמר שתוך פחות מחודש, הקו הזה הופך לקו סרדין ומשאיר אנשים בתחנות.
 

אורי404

New member
למה רק לכיוון תל אביב

קו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).

גם 304 יסע בנת"צ איילון.
למה רק לכיוון תל אביב
מדוע נסיעות של 302 ו-304 הן רק לכיוון תל אביב ולא גם חזרה לכיוון אשקלון?
 
הקווים הללו נפתחו בגלל הנת"צ והנת"צ קיים רק

למה רק לכיוון תל אביב
מדוע נסיעות של 302 ו-304 הן רק לכיוון תל אביב ולא גם חזרה לכיוון אשקלון?
הקווים הללו נפתחו בגלל הנת"צ והנת"צ קיים רק
בכוון צפון.
לכוון דרום למשרד התחבורה אין צורך להמציא קווים בשביל להצדיק נת"צ.
סיבה אחרת (רצינית יותר) היא שבבוקר בכוון לעבודה ריכוז הנוסעים בפרק זמן קצר גבוה יותר מאשר שעות אחר הצהריים בחזרה הביתה, אז הפיזור של עזיבת העבודה מתפרס על פני פרק זמן ארוך יותר.
גם קו 650 של נתיב אקספרס מנתניה לתל אביב, למשל, קיים רק בכיוון אחד.

זה דומה לכך שיש קווים שמיועדים בעיקר לחיילים בימי ראשון בבוקר שאין להם מקבילה בכוון ההפוך בימי חמישי אחר הצהריים או בימי שישי. כך גם לגבי ההסעות של הרכבת בימי ראשון שאין להם מקבילה בימי חמישי ושישי.
 

אורי404

New member
האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?

הקווים הללו נפתחו בגלל הנת"צ והנת"צ קיים רק
בכוון צפון.
לכוון דרום למשרד התחבורה אין צורך להמציא קווים בשביל להצדיק נת"צ.
סיבה אחרת (רצינית יותר) היא שבבוקר בכוון לעבודה ריכוז הנוסעים בפרק זמן קצר גבוה יותר מאשר שעות אחר הצהריים בחזרה הביתה, אז הפיזור של עזיבת העבודה מתפרס על פני פרק זמן ארוך יותר.
גם קו 650 של נתיב אקספרס מנתניה לתל אביב, למשל, קיים רק בכיוון אחד.

זה דומה לכך שיש קווים שמיועדים בעיקר לחיילים בימי ראשון בבוקר שאין להם מקבילה בכוון ההפוך בימי חמישי אחר הצהריים או בימי שישי. כך גם לגבי ההסעות של הרכבת בימי ראשון שאין להם מקבילה בימי חמישי ושישי.
האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?
גם אם ריכוז הנוסעים בכיוון 1 גבוה יותר, אני מניח שעדיין יש מקום להפעיל לכיוון ההפוך. שיפעלו כ"קווי יוממים".
זה כולל לדעתי גם את קו 650, שהוספת.
 
תזכור שבכיוון ההפוך חוזרים פחות בתחץ

האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?
גם אם ריכוז הנוסעים בכיוון 1 גבוה יותר, אני מניח שעדיין יש מקום להפעיל לכיוון ההפוך. שיפעלו כ"קווי יוממים".
זה כולל לדעתי גם את קו 650, שהוספת.
תזכור שבכיוון ההפוך חוזרים פחות בתחץ
רואים ברכבת שבתחנות פרבריות יש יותר עולים מיורדים.
חלק חוזרים בהקפצה.
 

אורי404

New member
האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?

הקווים הללו נפתחו בגלל הנת"צ והנת"צ קיים רק
בכוון צפון.
לכוון דרום למשרד התחבורה אין צורך להמציא קווים בשביל להצדיק נת"צ.
סיבה אחרת (רצינית יותר) היא שבבוקר בכוון לעבודה ריכוז הנוסעים בפרק זמן קצר גבוה יותר מאשר שעות אחר הצהריים בחזרה הביתה, אז הפיזור של עזיבת העבודה מתפרס על פני פרק זמן ארוך יותר.
גם קו 650 של נתיב אקספרס מנתניה לתל אביב, למשל, קיים רק בכיוון אחד.

זה דומה לכך שיש קווים שמיועדים בעיקר לחיילים בימי ראשון בבוקר שאין להם מקבילה בכוון ההפוך בימי חמישי אחר הצהריים או בימי שישי. כך גם לגבי ההסעות של הרכבת בימי ראשון שאין להם מקבילה בימי חמישי ושישי.
האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?
גם אם ריכוז הנוסעים בכיוון 1 גבוה יותר, אני מניח שעדיין יש מקום להפעיל לכיוון ההפוך. שיפעלו כ"קווי יוממים".
זה כולל לדעתי גם את קו 650, שהוספת.
 
כדי שהכיון ההפוך יצדיק עצמו לא בטוח ששתי

האם בכל זאת לא יהיה ביקוש בכיוון ההפוך?
גם אם ריכוז הנוסעים בכיוון 1 גבוה יותר, אני מניח שעדיין יש מקום להפעיל לכיוון ההפוך. שיפעלו כ"קווי יוממים".
זה כולל לדעתי גם את קו 650, שהוספת.
כדי שהכיון ההפוך יצדיק עצמו לא בטוח ששתי
נסיעות יספיקו. אם כמות הנסיעות מזערית, באילו שעות הן יהיו? 16:30 ו-17:30, 17:30 ו-18:30?
ובגלל שבכוון הזה גם אין נת"צ לא בטוח שיש לקווים הללו יתרון גדול על פני האלטרנטיבות שכוללות גם קו רכבת מהיר יחסית בשעות העומס.
עדיף לבחון את הביקוש ואת תגובות הנוסעים בכוון לתל אביב ורק לאחר פרק זמן לבדוק אם יש צורך גם בכוון השני.
יש צרכים דחופים יותר לטיפול בתחבורה הציבורית מקווי אוטובוס ישירים בין שכונות באשקלון לתל אביב.
מה שדחוף למשרד התחבורה זה להצדיק את הנת"צ באיילון.
והנת"צ קיים רק בכוון צפון. לכן הנת"צ הזה מוליד קווים חד-כווניים. לא רק 302 ו-304. אלא גם 277 מרחובות ו-319 מאשדוד ואולי עוד קווים.
אלמלא היה הנת"צ הזה סביר להניח שגם הקווים הללו לא היו נולדים, כולל לא 304.
האם קווים 302, 277, 319 שכבר פועלים מספר חודשים, מראים שיש צורך בהם גם בכיוון ההפוך? האם יש למישהו תשובה על כך?
 

olli3

New member
מנהל
גם 222 ו270 פעילים רק בכיוון אחד.

כדי שהכיון ההפוך יצדיק עצמו לא בטוח ששתי
נסיעות יספיקו. אם כמות הנסיעות מזערית, באילו שעות הן יהיו? 16:30 ו-17:30, 17:30 ו-18:30?
ובגלל שבכוון הזה גם אין נת"צ לא בטוח שיש לקווים הללו יתרון גדול על פני האלטרנטיבות שכוללות גם קו רכבת מהיר יחסית בשעות העומס.
עדיף לבחון את הביקוש ואת תגובות הנוסעים בכוון לתל אביב ורק לאחר פרק זמן לבדוק אם יש צורך גם בכוון השני.
יש צרכים דחופים יותר לטיפול בתחבורה הציבורית מקווי אוטובוס ישירים בין שכונות באשקלון לתל אביב.
מה שדחוף למשרד התחבורה זה להצדיק את הנת"צ באיילון.
והנת"צ קיים רק בכוון צפון. לכן הנת"צ הזה מוליד קווים חד-כווניים. לא רק 302 ו-304. אלא גם 277 מרחובות ו-319 מאשדוד ואולי עוד קווים.
אלמלא היה הנת"צ הזה סביר להניח שגם הקווים הללו לא היו נולדים, כולל לא 304.
האם קווים 302, 277, 319 שכבר פועלים מספר חודשים, מראים שיש צורך בהם גם בכיוון ההפוך? האם יש למישהו תשובה על כך?
גם 222 ו270 פעילים רק בכיוון אחד.
 

אורי404

New member
עדיין למרות כל זה קיימים קווים בשני הכיוונים

כדי שהכיון ההפוך יצדיק עצמו לא בטוח ששתי
נסיעות יספיקו. אם כמות הנסיעות מזערית, באילו שעות הן יהיו? 16:30 ו-17:30, 17:30 ו-18:30?
ובגלל שבכוון הזה גם אין נת"צ לא בטוח שיש לקווים הללו יתרון גדול על פני האלטרנטיבות שכוללות גם קו רכבת מהיר יחסית בשעות העומס.
עדיף לבחון את הביקוש ואת תגובות הנוסעים בכוון לתל אביב ורק לאחר פרק זמן לבדוק אם יש צורך גם בכוון השני.
יש צרכים דחופים יותר לטיפול בתחבורה הציבורית מקווי אוטובוס ישירים בין שכונות באשקלון לתל אביב.
מה שדחוף למשרד התחבורה זה להצדיק את הנת"צ באיילון.
והנת"צ קיים רק בכוון צפון. לכן הנת"צ הזה מוליד קווים חד-כווניים. לא רק 302 ו-304. אלא גם 277 מרחובות ו-319 מאשדוד ואולי עוד קווים.
אלמלא היה הנת"צ הזה סביר להניח שגם הקווים הללו לא היו נולדים, כולל לא 304.
האם קווים 302, 277, 319 שכבר פועלים מספר חודשים, מראים שיש צורך בהם גם בכיוון ההפוך? האם יש למישהו תשובה על כך?
עדיין למרות כל זה קיימים קווים בשני הכיוונים
למשל הקווים החדשים המהירים של קרית מלאכי-תל אביב (345) או אופקים-תל אביב (378), שפועלים בשני הכיוונים.

לצד זה, אני מסכים איתך, שיש דברים יותר קריטיים לטפל בהם. למשל קו הרכבת המהיר יחסית, שציינת. אם היה כרטוס משותף יעיל ובמחיר שווה לנפש של הרכבת עם כל חברות האוטובוסים, המצב היה טוב מאוד. גם להוריד מזמן הנסיעה מקו "מהיר יחסית" ל"קו מהיר", היה פותר המצב.
זה עוד לפני שהלכתי רחוק יותר על הוספת קווים מזינים מתחנות הרכבת השונות, על הוספת תחנה חדשה. למשל בצומת אשקלון, שזה בתוואי המסילה הקיים אשקלון-שדרות.
 
345 ו-378 אלה קווים שאין להם תחליפים טובים

עדיין למרות כל זה קיימים קווים בשני הכיוונים
למשל הקווים החדשים המהירים של קרית מלאכי-תל אביב (345) או אופקים-תל אביב (378), שפועלים בשני הכיוונים.

לצד זה, אני מסכים איתך, שיש דברים יותר קריטיים לטפל בהם. למשל קו הרכבת המהיר יחסית, שציינת. אם היה כרטוס משותף יעיל ובמחיר שווה לנפש של הרכבת עם כל חברות האוטובוסים, המצב היה טוב מאוד. גם להוריד מזמן הנסיעה מקו "מהיר יחסית" ל"קו מהיר", היה פותר המצב.
זה עוד לפני שהלכתי רחוק יותר על הוספת קווים מזינים מתחנות הרכבת השונות, על הוספת תחנה חדשה. למשל בצומת אשקלון, שזה בתוואי המסילה הקיים אשקלון-שדרות.
345 ו-378 אלה קווים שאין להם תחליפים טובים
לרחובות, אשדוד ואשקלון יש הרבה קווי אוטובוס מתל אביב וגם קווי רכבת.
לקרית מלאכי ולאופקים אין ממש תחליפים נוחים לקווים 345 ו-378.
לכן הגיוני שאלה קווים דו-כיוונים ושים לב שהם פועלים בשני הכיוונים גם בבוקר וגם אחר הצהריים.
אבל בא נחכה ונראה מה יקרה ל-378 לאחר שתושלם מסילת אשקלון-באר שבע.
 
לכיוון תל אביב יש מקום לקו מברנע

למה רק לכיוון תל אביב
מדוע נסיעות של 302 ו-304 הן רק לכיוון תל אביב ולא גם חזרה לכיוון אשקלון?
לכיוון תל אביב יש מקום לקו מברנע
והאמת גם מעוד שכונות באשקלון בשעות הבוקר.

בכיוון ההפוך יש מקום לקו ממסוף 2000 לתחנה מרכזית אשקלון, אין מקום לקו לשכונות.
לפחות לא עד שיעשו סקר שוק בין הנוסעים.
 

88edik

New member
נוספים גם אוטובוסים לרכבת

קו 304 משכונת ברנע באשקלון למסוף 2000.
כמו כן, קו 302 יקוצר למסוף 2000 (כולנו צפינו שזה יקרה מתיישהו).

גם 304 יסע בנת"צ איילון.
נוספים גם אוטובוסים לרכבת
12 ו14 מאיזור ברנע לרכבת בשעות הבוקר וחזרה בשעות הערב.
וקו 13 מאיזור עתיקות לרכבת בשעות הבוקר וחזרה בערב .חבל שהאוטובוס האחרון יוצא ב1845 בחזור
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה