קו 302 מאשקלון למסוף רידינג!

מצב
הנושא נעול.
אפקט הרכבת המהירה :)-

קו 302 מאשקלון למסוף רידינג!
העתק ההודעה מאתר אגד:
קו 302 מאשקלון למסוף רידינג יחל לפעול ביום ראשון 29.9.13. בתקופת ההרצה הקו יפעל בימים ראשון עד חמישי בשעות 5:50, 6:20, 6:50, 7:20, 7:50, 8:20.

מסלול הקו: אשקלון תחנה מרכזית, דרך כביש 4 מחלף חולות, כביש 20 בנתיב התחבורה המהיר בכניסה לתל אביב, צומת הולץ, רחוב המסגר, דרך מנחם בגין - עזריאלי, הקריה, רחוב ארלוזורוב, רחוב אבן גבירול, מסוף רידינג.

***סוף הודעה***

לא ברורה ההחלטה לסיים את הקו באופן חריג במסוף רידינג ולא ברכבת מרכז ולא ברור כיצד יפנה שמאלה מבגין לארלוזרוב (אולי ייסע דרך וייצמן איכילוב?). לא אתפלא אם המסלול הייחודי נועד להתחרות בקו הרכבת החדש לאשקלון, שכן הרכבת לא מגיעה ישירות למרכז תל אביב.
לדעתי מתכונת של קו כזה צריכה לכלול גם נסיעות חזרה אחר"צ על מנת שלא כל הנוסעים לאשקלון ייאלצו להטריח את עצמם לתמח"ת ונסיעות כאלה טוב שייצאו מרכבת מרכז.
אפקט הרכבת המהירה :)-
משום מה כאשר נפתח קו רכבת מהיר (יחסית) פתאום נפתחים קווי אוטובוס מהירים במסלול דומה.
 
זה בסדר בכל מקרה האוטובוס הרבה יותר מהיר

אפקט הרכבת המהירה :)-
משום מה כאשר נפתח קו רכבת מהיר (יחסית) פתאום נפתחים קווי אוטובוס מהירים במסלול דומה.
זה בסדר בכל מקרה האוטובוס הרבה יותר מהיר
מהרכבת"המהירה" גם כן מהירה, מתעקבות בתחנות יבנה מערב ואשדוד 5 דקות סתם בלי הסבר, מה שמענין הוא איך דאגה רכבת ישראל להאט את הקו הישן של הרכבת מאשקלון לת"א ולהוסיף תחנות רק כדי שהקו החדש יקלט,. אם מישהו פעם יצליח להסביר לי את ההגיון של התחבורה פהה זה יהיה נס
 
יותר מהירה מהרכבת שהייתה לך

זה בסדר בכל מקרה האוטובוס הרבה יותר מהיר
מהרכבת"המהירה" גם כן מהירה, מתעקבות בתחנות יבנה מערב ואשדוד 5 דקות סתם בלי הסבר, מה שמענין הוא איך דאגה רכבת ישראל להאט את הקו הישן של הרכבת מאשקלון לת"א ולהוסיף תחנות רק כדי שהקו החדש יקלט,. אם מישהו פעם יצליח להסביר לי את ההגיון של התחבורה פהה זה יהיה נס
יותר מהירה מהרכבת שהייתה לך
ומספיק מהירה בשביל שיפתחו קו אוטובוס מתחרה.
וגם הרכבת לראשון מערב הייתה יותר איטית בהתחלה.
סבלנות!
 
אין ספק שהקו האוטובוס החדש מבורך

יותר מהירה מהרכבת שהייתה לך
ומספיק מהירה בשביל שיפתחו קו אוטובוס מתחרה.
וגם הרכבת לראשון מערב הייתה יותר איטית בהתחלה.
סבלנות!
אין ספק שהקו האוטובוס החדש מבורך
לגבי מהירותה רכבת כמו שאמרתי זה לא שיפר את האיכות אלא רק כמות הרכבות גדלה, ואפילו פגעה בקו השני, השיפור היחיד באמת שקיים בקו החדש ברכבת מאשקלון הוא להגיע לראשון לציון תוך 40 דקות ולא שעה וחצי דרך 301, וגם זול יותר ב8 שקלים לערך מהאוטובס, אבל זה הדבר היחידי החיובי, אבל נמתין עוד מספר חדושים כדי לקטול לגמרי את הקו הזה, בכל מקרה יהיה מבורך אם גם חברה אחרת תזכה במכרז להחלפת שלטון הדיקטוטורה של אגד פה
 

benshap2

New member
הריווח ביבנה מערב באמת מטורף

זה בסדר בכל מקרה האוטובוס הרבה יותר מהיר
מהרכבת"המהירה" גם כן מהירה, מתעקבות בתחנות יבנה מערב ואשדוד 5 דקות סתם בלי הסבר, מה שמענין הוא איך דאגה רכבת ישראל להאט את הקו הישן של הרכבת מאשקלון לת"א ולהוסיף תחנות רק כדי שהקו החדש יקלט,. אם מישהו פעם יצליח להסביר לי את ההגיון של התחבורה פהה זה יהיה נס
הריווח ביבנה מערב באמת מטורף
הרכבת מגיעה 4-7 דקות לפני הזמן וממתינה בתחנה, כמו שחשבתי לפני הפעלת הקו, 16 דקות מאשדוד ליבנה זו הגזמה פראית ביותר.
 
וזה גם לכיון ההפוך הרכבות שמגיעות מיבינה מערב

הריווח ביבנה מערב באמת מטורף
הרכבת מגיעה 4-7 דקות לפני הזמן וממתינה בתחנה, כמו שחשבתי לפני הפעלת הקו, 16 דקות מאשדוד ליבנה זו הגזמה פראית ביותר.
וזה גם לכיון ההפוך הרכבות שמגיעות מיבינה מערב
לכיון אשקלון עוצרות בתחנת אשדוד סתם 5 דקות, אין שום רכבת ממול או כל דבר אחר, לא מובן בכלל למה, ולכם מיבנה מערב לאשקלון זה 25 דקות, אבל מיבנה מזרח לאשקלון זה 21 דקות. לא ב רור למה , אגב אתמול שמתי לב שלראשונה חוץ מרכבות קומתיות היתה רכבת אחת החד קומתיתה כחולה, הללו שנוסעות למודעין בדרך כלל, מישהו יודע האם סוף סוף נזכה גם לרכבות חד קומתיות פה?
 

benshap2

New member
זה לא נכון

וזה גם לכיון ההפוך הרכבות שמגיעות מיבינה מערב
לכיון אשקלון עוצרות בתחנת אשדוד סתם 5 דקות, אין שום רכבת ממול או כל דבר אחר, לא מובן בכלל למה, ולכם מיבנה מערב לאשקלון זה 25 דקות, אבל מיבנה מזרח לאשקלון זה 21 דקות. לא ב רור למה , אגב אתמול שמתי לב שלראשונה חוץ מרכבות קומתיות היתה רכבת אחת החד קומתיתה כחולה, הללו שנוסעות למודעין בדרך כלל, מישהו יודע האם סוף סוף נזכה גם לרכבות חד קומתיות פה?
זה לא נכון
בכיוון ההפוך הן עוצרות לדקה-שתיים כמו בכל תחנה.
אולי באשדוד הן מתעכבות כמה דקות?
 
זה מ ה שהיה חזרתי מיבנה מערב

זה לא נכון
בכיוון ההפוך הן עוצרות לדקה-שתיים כמו בכל תחנה.
אולי באשדוד הן מתעכבות כמה דקות?
זה מ ה שהיה חזרתי מיבנה מערב
לכן גם אם תסכל על משך זמן הנסיעה נגיד מיבנה מערב לאשקלון תראה 25 דקות, וזה בניגוד מבינה מזרח לאשקלון שזה 21- 22 דקות . שאגב גם זה נארך ב2 דקות מאז שהקו החש נפץתח וזה עקב הגבלת מהירות של הרכבת הזאת בקטעים שפעמיםה קודמות היתה נוסעת מהר יותר.בכל מקרה עדין לא ברורה לי העצירות הללו סתם ללא שום סיבה
 

טשאפק 2

New member
גם אפקט הנת"צ באיילון

אפקט הרכבת המהירה :)-
משום מה כאשר נפתח קו רכבת מהיר (יחסית) פתאום נפתחים קווי אוטובוס מהירים במסלול דומה.
גם אפקט הנת"צ באיילון
מישהו יכול לסכם כמה קווים פועלים שם כיום?

נהגים מוסרים שבקושי רואים אוטובוס בנתיב, ומתעצבנים על כך.
 

olli3

New member
מנהל
רשימת הקווים שפועלים בנת"צ איילון>>>

גם אפקט הנת"צ באיילון
מישהו יכול לסכם כמה קווים פועלים שם כיום?

נהגים מוסרים שבקושי רואים אוטובוס בנתיב, ומתעצבנים על כך.
רשימת הקווים שפועלים בנת"צ איילון>>>
קווים חדשים:

1. חלופת בוקר בקו 174 מבאר יעקב דרך כבישים 431 ואיילון - נסיעה אחת בשעה 7:10.
2. קו 277 מרחובות>נס ציונה>כביש 431>איילון - 4 נסיעות בוקר.
3. קו 319 מאשדוד מ6:10-8:50 בתדירות של כל 20 דקות.
4. קו 345 מקרית מלאכי וצמתים מרכזיים בכביש 40 לת"א - 6 נסיעות בוקר מ6:00-8:30 כל חצי שעה.

קווים ותיקים שנוסעים לאורך כל הנת"צ:

1. 389 אגד (ערד-ת"א)
2. 394 (אילת>ת"א)

קווים ותיקים שנוסעים על חלק מהנת"צ או משיקוליהם בנתיבים הרגילים:

1. קו 140 דן מבת ים (בין יוספטל לוולפסון) - 7 נסיעות בוקר בתדירות משתנה.
2. קו 141 דן מבת ים (בין דב הז לוולפסון) נוסע בנתב הרגיל, בעצם נוסע על היציאה לוולפסון. 3 נסיעות בוקר
3. 173 אגד ממחלף משה דיין בראשל"צ עד וולפסון - תדירות כל 12-15-20 דקות
4. 382/284 ויאולה מחולות עד מחלף ראשל"צ - משה דיין (אין פקק בקטע הזה גם ככה) כ-5 נסיעות בוקר רלוונטיות לנת"צ (פעיל כל היום).
5. 303 אגד ממחלף משה דיין עולה על הנת"צ עד לקצהו בחיל השיריון. נסיעת בוקר אחת רלוונטית לשעות פעילות הנת"צ. מדובר על נסיעת הבוקר היוצאת בשעה 7:15 מגדרה.

יכול להיות שיש עוד קווים ששכחתי.
 

stratomaximus

New member
קו 19 ו- 26 נוסעים בין דב הוז לוולפסון

רשימת הקווים שפועלים בנת"צ איילון>>>
קווים חדשים:

1. חלופת בוקר בקו 174 מבאר יעקב דרך כבישים 431 ואיילון - נסיעה אחת בשעה 7:10.
2. קו 277 מרחובות>נס ציונה>כביש 431>איילון - 4 נסיעות בוקר.
3. קו 319 מאשדוד מ6:10-8:50 בתדירות של כל 20 דקות.
4. קו 345 מקרית מלאכי וצמתים מרכזיים בכביש 40 לת"א - 6 נסיעות בוקר מ6:00-8:30 כל חצי שעה.

קווים ותיקים שנוסעים לאורך כל הנת"צ:

1. 389 אגד (ערד-ת"א)
2. 394 (אילת>ת"א)

קווים ותיקים שנוסעים על חלק מהנת"צ או משיקוליהם בנתיבים הרגילים:

1. קו 140 דן מבת ים (בין יוספטל לוולפסון) - 7 נסיעות בוקר בתדירות משתנה.
2. קו 141 דן מבת ים (בין דב הז לוולפסון) נוסע בנתב הרגיל, בעצם נוסע על היציאה לוולפסון. 3 נסיעות בוקר
3. 173 אגד ממחלף משה דיין בראשל"צ עד וולפסון - תדירות כל 12-15-20 דקות
4. 382/284 ויאולה מחולות עד מחלף ראשל"צ - משה דיין (אין פקק בקטע הזה גם ככה) כ-5 נסיעות בוקר רלוונטיות לנת"צ (פעיל כל היום).
5. 303 אגד ממחלף משה דיין עולה על הנת"צ עד לקצהו בחיל השיריון. נסיעת בוקר אחת רלוונטית לשעות פעילות הנת"צ. מדובר על נסיעת הבוקר היוצאת בשעה 7:15 מגדרה.

יכול להיות שיש עוד קווים ששכחתי.
קו 19 ו- 26 נוסעים בין דב הוז לוולפסון
גם הם נוסעים בצד ימין, כי אין להם אפשרות סבירה לעלות על הנת"צ.
 

nitsansh

New member
בכל הקוים החדשים הנסיעה היא רק בכוון תל אביב?

רשימת הקווים שפועלים בנת"צ איילון>>>
קווים חדשים:

1. חלופת בוקר בקו 174 מבאר יעקב דרך כבישים 431 ואיילון - נסיעה אחת בשעה 7:10.
2. קו 277 מרחובות>נס ציונה>כביש 431>איילון - 4 נסיעות בוקר.
3. קו 319 מאשדוד מ6:10-8:50 בתדירות של כל 20 דקות.
4. קו 345 מקרית מלאכי וצמתים מרכזיים בכביש 40 לת"א - 6 נסיעות בוקר מ6:00-8:30 כל חצי שעה.

קווים ותיקים שנוסעים לאורך כל הנת"צ:

1. 389 אגד (ערד-ת"א)
2. 394 (אילת>ת"א)

קווים ותיקים שנוסעים על חלק מהנת"צ או משיקוליהם בנתיבים הרגילים:

1. קו 140 דן מבת ים (בין יוספטל לוולפסון) - 7 נסיעות בוקר בתדירות משתנה.
2. קו 141 דן מבת ים (בין דב הז לוולפסון) נוסע בנתב הרגיל, בעצם נוסע על היציאה לוולפסון. 3 נסיעות בוקר
3. 173 אגד ממחלף משה דיין בראשל"צ עד וולפסון - תדירות כל 12-15-20 דקות
4. 382/284 ויאולה מחולות עד מחלף ראשל"צ - משה דיין (אין פקק בקטע הזה גם ככה) כ-5 נסיעות בוקר רלוונטיות לנת"צ (פעיל כל היום).
5. 303 אגד ממחלף משה דיין עולה על הנת"צ עד לקצהו בחיל השיריון. נסיעת בוקר אחת רלוונטית לשעות פעילות הנת"צ. מדובר על נסיעת הבוקר היוצאת בשעה 7:15 מגדרה.

יכול להיות שיש עוד קווים ששכחתי.
בכל הקוים החדשים הנסיעה היא רק בכוון תל אביב?
 

benshap2

New member
זה לא כ"כ הגיוני

345 נוסע בשני הכיוונים
אבל זה די הגיוני שרוב הקווים הללו יהיו בכוון אחד כי הנת"צ הוא רק לכוון צפון.
זה לא כ"כ הגיוני
נגיד שבנאדם עובד בעזריאלי.

הלוך הוא יסע עם הקו, חזור הוא יצטרך 2 קווים או את הרכבת...ואז זה 2 חופשי חודשי שונים...
אני בדעה שקו שירות צריך להיות לשני הכיוונים, בטח כזה של יוממים.
 

Dannycom

New member
שכחת את הקו הכי חשוב

רשימת הקווים שפועלים בנת"צ איילון>>>
קווים חדשים:

1. חלופת בוקר בקו 174 מבאר יעקב דרך כבישים 431 ואיילון - נסיעה אחת בשעה 7:10.
2. קו 277 מרחובות>נס ציונה>כביש 431>איילון - 4 נסיעות בוקר.
3. קו 319 מאשדוד מ6:10-8:50 בתדירות של כל 20 דקות.
4. קו 345 מקרית מלאכי וצמתים מרכזיים בכביש 40 לת"א - 6 נסיעות בוקר מ6:00-8:30 כל חצי שעה.

קווים ותיקים שנוסעים לאורך כל הנת"צ:

1. 389 אגד (ערד-ת"א)
2. 394 (אילת>ת"א)

קווים ותיקים שנוסעים על חלק מהנת"צ או משיקוליהם בנתיבים הרגילים:

1. קו 140 דן מבת ים (בין יוספטל לוולפסון) - 7 נסיעות בוקר בתדירות משתנה.
2. קו 141 דן מבת ים (בין דב הז לוולפסון) נוסע בנתב הרגיל, בעצם נוסע על היציאה לוולפסון. 3 נסיעות בוקר
3. 173 אגד ממחלף משה דיין בראשל"צ עד וולפסון - תדירות כל 12-15-20 דקות
4. 382/284 ויאולה מחולות עד מחלף ראשל"צ - משה דיין (אין פקק בקטע הזה גם ככה) כ-5 נסיעות בוקר רלוונטיות לנת"צ (פעיל כל היום).
5. 303 אגד ממחלף משה דיין עולה על הנת"צ עד לקצהו בחיל השיריון. נסיעת בוקר אחת רלוונטית לשעות פעילות הנת"צ. מדובר על נסיעת הבוקר היוצאת בשעה 7:15 מגדרה.

יכול להיות שיש עוד קווים ששכחתי.
שכחת את הקו הכי חשוב
קו 280/281 מאשדוד למסוף 2000. הוא הקו הסדיר היחיד שפעל תמיד במסלול הזה. תדירותו בשעות הרלוונטיות: 2-5 נסיעות בשעה. סה"כ לא פחות מ- 10 נסיעות (אני מחשיב את הנסיעות בין 5:55 ל- 8:30 אבל ייתכן שאפשר להחשיב גם את הנסיעה של 5:45 ושל 9:00).
 

olli3

New member
מנהל
הוא לא נוסע שם בכיוון הנסיעה לת"א.

שכחת את הקו הכי חשוב
קו 280/281 מאשדוד למסוף 2000. הוא הקו הסדיר היחיד שפעל תמיד במסלול הזה. תדירותו בשעות הרלוונטיות: 2-5 נסיעות בשעה. סה"כ לא פחות מ- 10 נסיעות (אני מחשיב את הנסיעות בין 5:55 ל- 8:30 אבל ייתכן שאפשר להחשיב גם את הנסיעה של 5:45 ושל 9:00).
הוא לא נוסע שם בכיוון הנסיעה לת"א.
280/281 נוסעים דרך כביש 4 וכביש 1 כאשר בשעות הבוקר הם עולים על הנתיב המהיר במחלף שפירים.

בכיוון הנסיעה לאשדוד הם נוסעים בנתיבי איילון.
 

Dannycom

New member
לא נכון

הוא לא נוסע שם בכיוון הנסיעה לת"א.
280/281 נוסעים דרך כביש 4 וכביש 1 כאשר בשעות הבוקר הם עולים על הנתיב המהיר במחלף שפירים.

בכיוון הנסיעה לאשדוד הם נוסעים בנתיבי איילון.
לא נכון
כשאני נוסע ב- 280/281 בשעות הצהריים לכיוון תל אביב הוא כמעט תמיד עולה על נתיבי איילון. המעבר דרך הנתיב המהיר בשפירים הוא אילוץ שמאריך את זמן הנסיעה. לכן טבעי הוא שעכשיו כשיש נת"צ, 280/281 ייסעו גם הם על נתיבי איילון.
 

olli3

New member
מנהל
מולי טוען אחרת, לפחות לגבי שעות הבוקר.

לא נכון
כשאני נוסע ב- 280/281 בשעות הצהריים לכיוון תל אביב הוא כמעט תמיד עולה על נתיבי איילון. המעבר דרך הנתיב המהיר בשפירים הוא אילוץ שמאריך את זמן הנסיעה. לכן טבעי הוא שעכשיו כשיש נת"צ, 280/281 ייסעו גם הם על נתיבי איילון.
מולי טוען אחרת, לפחות לגבי שעות הבוקר.
כשתצא השבת אולי הוא יוכל להגיד מה קורה בשעות הבוקר.

אני לא זוכר שראיתי אוטובוסים של ויאולה כשהייתי נוסע בנתיבי איילון בשעות הבוקר לפני כחצי שנה כמעט בכל בוקר מלבד 282 ו284.

גם לטעמי מן הראוי שהם יעברו לאיילון, אבל אין לי מושג מה קרה בשטח.
 

Dannycom

New member
אז בבוקר יכול להיות שהיה ככה

מולי טוען אחרת, לפחות לגבי שעות הבוקר.
כשתצא השבת אולי הוא יוכל להגיד מה קורה בשעות הבוקר.

אני לא זוכר שראיתי אוטובוסים של ויאולה כשהייתי נוסע בנתיבי איילון בשעות הבוקר לפני כחצי שנה כמעט בכל בוקר מלבד 282 ו284.

גם לטעמי מן הראוי שהם יעברו לאיילון, אבל אין לי מושג מה קרה בשטח.
אז בבוקר יכול להיות שהיה ככה
כי עדיין הסיבוב דרך מחלף שפירים יותר מהיר מלהיסחב בפקקים של איילון. היום אוי ואבוי אם 280/281 לא עבר לנתיב המהיר החדש, מה שמוסיף עוד נסיעות לנתיב.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה