קו 302 מאשקלון למסוף רידינג!

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
קו 302 מאשקלון למסוף רידינג!

קו 302 מאשקלון למסוף רידינג!
העתק ההודעה מאתר אגד:
קו 302 מאשקלון למסוף רידינג יחל לפעול ביום ראשון 29.9.13. בתקופת ההרצה הקו יפעל בימים ראשון עד חמישי בשעות 5:50, 6:20, 6:50, 7:20, 7:50, 8:20.

מסלול הקו: אשקלון תחנה מרכזית, דרך כביש 4 מחלף חולות, כביש 20 בנתיב התחבורה המהיר בכניסה לתל אביב, צומת הולץ, רחוב המסגר, דרך מנחם בגין - עזריאלי, הקריה, רחוב ארלוזורוב, רחוב אבן גבירול, מסוף רידינג.

***סוף הודעה***

לא ברורה ההחלטה לסיים את הקו באופן חריג במסוף רידינג ולא ברכבת מרכז ולא ברור כיצד יפנה שמאלה מבגין לארלוזרוב (אולי ייסע דרך וייצמן איכילוב?). לא אתפלא אם המסלול הייחודי נועד להתחרות בקו הרכבת החדש לאשקלון, שכן הרכבת לא מגיעה ישירות למרכז תל אביב.
לדעתי מתכונת של קו כזה צריכה לכלול גם נסיעות חזרה אחר"צ על מנת שלא כל הנוסעים לאשקלון ייאלצו להטריח את עצמם לתמח"ת ונסיעות כאלה טוב שייצאו מרכבת מרכז.
 
למה רק בבוקר :(

קו 302 מאשקלון למסוף רידינג!
העתק ההודעה מאתר אגד:
קו 302 מאשקלון למסוף רידינג יחל לפעול ביום ראשון 29.9.13. בתקופת ההרצה הקו יפעל בימים ראשון עד חמישי בשעות 5:50, 6:20, 6:50, 7:20, 7:50, 8:20.

מסלול הקו: אשקלון תחנה מרכזית, דרך כביש 4 מחלף חולות, כביש 20 בנתיב התחבורה המהיר בכניסה לתל אביב, צומת הולץ, רחוב המסגר, דרך מנחם בגין - עזריאלי, הקריה, רחוב ארלוזורוב, רחוב אבן גבירול, מסוף רידינג.

***סוף הודעה***

לא ברורה ההחלטה לסיים את הקו באופן חריג במסוף רידינג ולא ברכבת מרכז ולא ברור כיצד יפנה שמאלה מבגין לארלוזרוב (אולי ייסע דרך וייצמן איכילוב?). לא אתפלא אם המסלול הייחודי נועד להתחרות בקו הרכבת החדש לאשקלון, שכן הרכבת לא מגיעה ישירות למרכז תל אביב.
לדעתי מתכונת של קו כזה צריכה לכלול גם נסיעות חזרה אחר"צ על מנת שלא כל הנוסעים לאשקלון ייאלצו להטריח את עצמם לתמח"ת ונסיעות כאלה טוב שייצאו מרכבת מרכז.
למה רק בבוקר :(
 
מענין מה יהיה מחיר הקו החדש?

לצערי הרב עדין אגד שולט באשקלון
הם וחברת הבת שלהם שהיא בכלל קטסטרופה שלא מהעולם הזה , חוץ מהקו לאשדוד
מענין מה יהיה מחיר הקו החדש?
כי בסך הכול נראה כשיפור , במיוחד לאלה שרוצים להגיע לעזריאלי והאזור ועד עשכיו אם לא לקחו רכבת היו צריכים לקחת אוטבוס פנימי. צריך גם לציין דבר חיובי בכל זאת. נקווה רק שהמחיר יהיה שפוי(למרות שבכללי המחרים של התחבורה הציבורית פה היא שחיטה לא כשרה)
 

mister K

New member
לדעתי הכינוי שלך מאוד הולם אותך

לצערי הרב עדין אגד שולט באשקלון
הם וחברת הבת שלהם שהיא בכלל קטסטרופה שלא מהעולם הזה , חוץ מהקו לאשדוד
לדעתי הכינוי שלך מאוד הולם אותך
מצב הרוח שלך כנראה רע מאוד, אם כל מה שיש לך לכתוב כאן זה קיטורים ולכלוכים גם על אגד וגם על הרכבת ועוד אחרי ששניהם משפרים באופן משמעותי את השירות לאשקלון.

ואיזה קו מאשקלון לאשדוד אגד מפעילה? אין דבר כזה, הקו הוא של ויאוליה.
 
תקרא טוב מה כתבתי חוץ מהקו של אשדודש

לדעתי הכינוי שלך מאוד הולם אותך
מצב הרוח שלך כנראה רע מאוד, אם כל מה שיש לך לכתוב כאן זה קיטורים ולכלוכים גם על אגד וגם על הרכבת ועוד אחרי ששניהם משפרים באופן משמעותי את השירות לאשקלון.

ואיזה קו מאשקלון לאשדוד אגד מפעילה? אין דבר כזה, הקו הוא של ויאוליה.
תקרא טוב מה כתבתי חוץ מהקו של אשדודש
ששמה זו חברה אחרת. כמו שכתבתי יש שיפור בכמות, לא באיכות, ואישית תמיד העדפתי איכות על כמות
 

nitsansh

New member
הוא התכוון שהקו לאשדוד של ואוליה הוא היחיד

לדעתי הכינוי שלך מאוד הולם אותך
מצב הרוח שלך כנראה רע מאוד, אם כל מה שיש לך לכתוב כאן זה קיטורים ולכלוכים גם על אגד וגם על הרכבת ועוד אחרי ששניהם משפרים באופן משמעותי את השירות לאשקלון.

ואיזה קו מאשקלון לאשדוד אגד מפעילה? אין דבר כזה, הקו הוא של ויאוליה.
הוא התכוון שהקו לאשדוד של ואוליה הוא היחיד
שנוסע באשקלון ואין לו צבע ירוק או ירוק-צהבהב... לכן כל מי שעומד בתחנה יודע לזהות אותו בלי לקרוא את המספר...
באשקלון יש קוים לתל אביב ולירושלים של אגד, קוים לבאר שבע, שדרות ויישובי צפון-מערב הנגב של אגד תעבורה, והקוים העירוניים הם גם של אגד תעבורה... רק לאשדוד יש אוטובוס לבן-אדום של ואוליה וכל היתר ירוקים...
 

nitsansh

New member
וגם קו 25 לקרית גת הוא של אגד תעבורה אם אינני

הוא התכוון שהקו לאשדוד של ואוליה הוא היחיד
שנוסע באשקלון ואין לו צבע ירוק או ירוק-צהבהב... לכן כל מי שעומד בתחנה יודע לזהות אותו בלי לקרוא את המספר...
באשקלון יש קוים לתל אביב ולירושלים של אגד, קוים לבאר שבע, שדרות ויישובי צפון-מערב הנגב של אגד תעבורה, והקוים העירוניים הם גם של אגד תעבורה... רק לאשדוד יש אוטובוס לבן-אדום של ואוליה וכל היתר ירוקים...
וגם קו 25 לקרית גת הוא של אגד תעבורה אם אינני
טועה... ואפשר להוסיף שהקו מתל אביב לנגב המערבי שחולף בכביש 4 בצמתים של אשקלון גם שייך לאגד-תעבורה... הצבע הירוק שולט באשקלון ורק קו אחד (או שניים אם סופרים את קו 16 שיש לו 3 נסיעות ביום מאשדוד לאשקלון דרך ניצן והשכונות בצפון מזרח אשקלון) של ואוליה מגוונים קצת את הצבע...
 
כשירד השנה 250 מ"מ גשם באשקלון

לצערי הרב עדין אגד שולט באשקלון
הם וחברת הבת שלהם שהיא בכלל קטסטרופה שלא מהעולם הזה , חוץ מהקו לאשדוד
כשירד השנה 250 מ"מ גשם באשקלון
ובשאר מישור החוף 750 וצפונה גם כן תאשים את אגד? כמו שכתבו לך, אגד לא קובעים את המחיר, לא את תדירות הקוים ולא את מיקום התחנות. ובתור מי שנוסע הרבה מאד בתחבורה ציבורית, בחברות רבות- רק בחברה אחת, מטרופולין, נתקלתי בשירות טוב מזה של אגד.
 

nitsansh

New member
לשירות של אגד אין לי טענות אבל יש בעיה עם

כשירד השנה 250 מ"מ גשם באשקלון
ובשאר מישור החוף 750 וצפונה גם כן תאשים את אגד? כמו שכתבו לך, אגד לא קובעים את המחיר, לא את תדירות הקוים ולא את מיקום התחנות. ובתור מי שנוסע הרבה מאד בתחבורה ציבורית, בחברות רבות- רק בחברה אחת, מטרופולין, נתקלתי בשירות טוב מזה של אגד.
לשירות של אגד אין לי טענות אבל יש בעיה עם
מכשירי כרטוס דפוקים שמנפיקים כרטיסים שגויים ונהגים סובלים מזה כמו הנוסעים...
דוגמה לאיך עובד מכשיר כרטוס של אגד... אתה עולה לקו 274 בתחנה בתל אביב או ראשל"צ ומה שביניהן לכוון צפון... יש לך בכרטיס רב קו כרטיסיה של גוש דן או ערך צבור וגם למשל כרטיסיה קוד 7 של אגד... המכשיר יחייב אותך אוטומטית בקוד 7 למרות שאין מצב של קוד 7 בכוון הזה אלא רק בכוון הפוך... יש לך בכרטיס גם כרטיסיה עירונית של אגד וגם ערך צבור? המכשיר לא ישאל איזה חוזה לחייב ובכל מקרה שיש כרטיסיה של אגד שרלבנטית לאזור הוא יחייב אותה ולא חוזה אחר...
 

mister K

New member
אגד לא "יקרנים" ולא בטיח

השאלה העצובה יותר למה אגד
יקרנים, ושירות זבל
אגד לא "יקרנים" ולא בטיח
לפני שאתה בא בטענות, כדאי שקודם כל תדע מי קובע את מחירי הנסיעה בתח"צ (ידע בסיסי מאוד למי שרוצה לכתוב בפורום הזה).
לאגד ולשאר המפעילים אין כל נגיעה במחירי הנסיעה אשר נקבעים על ידי משרד התחבורה בלבד.

חוץ מזה, 18 שקלים מאשקלון לתל אביב זה מחיר סביר ביותר.
גם השירות ממש לא "זבל". אני נוסע לפעמים בקו 300 ולדעתי השירות לא רע בכלל.
 

nitsansh

New member
איך אפשר להגדיר מה זה מחיר סביר?

אגד לא "יקרנים" ולא בטיח
לפני שאתה בא בטענות, כדאי שקודם כל תדע מי קובע את מחירי הנסיעה בתח"צ (ידע בסיסי מאוד למי שרוצה לכתוב בפורום הזה).
לאגד ולשאר המפעילים אין כל נגיעה במחירי הנסיעה אשר נקבעים על ידי משרד התחבורה בלבד.

חוץ מזה, 18 שקלים מאשקלון לתל אביב זה מחיר סביר ביותר.
גם השירות ממש לא "זבל". אני נוסע לפעמים בקו 300 ולדעתי השירות לא רע בכלל.
איך אפשר להגדיר מה זה מחיר סביר?
אותו מחיר עולה גם נסיעה בקו 300 מתל אביב לצומת גן יבנה. באותו קטע בדיוק נסיעה בקו 340 של ואוליה עולה 8.70 (ההבדל היחיד בקטע הזה הוא של340 יש תחנה ביבנה שאין ב300).
באותו קטע נוסע גם קו 353 של מטרופולין והמחיר הוא 14.70...
איזה משלושתם הוא מחיר סביר?
 

nitsansh

New member
אגד יקרים לעומת חברות אחרות באזור הדרום

אגד לא "יקרנים" ולא בטיח
לפני שאתה בא בטענות, כדאי שקודם כל תדע מי קובע את מחירי הנסיעה בתח"צ (ידע בסיסי מאוד למי שרוצה לכתוב בפורום הזה).
לאגד ולשאר המפעילים אין כל נגיעה במחירי הנסיעה אשר נקבעים על ידי משרד התחבורה בלבד.

חוץ מזה, 18 שקלים מאשקלון לתל אביב זה מחיר סביר ביותר.
גם השירות ממש לא "זבל". אני נוסע לפעמים בקו 300 ולדעתי השירות לא רע בכלל.
אגד יקרים לעומת חברות אחרות באזור הדרום
זאת עובדה שאין עליה ויכוח... בכל קטע שיש בו קוים של אגד, מטרופולין ו/או ואוליה תמיד המחיר של אגד הכי יקר ושל ואוליה הכי זול ומטרופולין זולה מאגד ויקרה מואוליה...
גם בנסיעות בין תל אביב ונתניה אגד יותר יקר מנתיב אקספרס... למשל מתל אביב למכון וינגייט באגד עלתה לי נסיעה 16 ש"ח ובנתיב אקספרס 10 ש"ח, ובמונית שרות שנוסעת הכי מהר התעריף הוא 13 ש"ח...
אלה מקרים שאני מכיר אישית ובטח יש עוד מהסוג הזה במקומות אחרים בארץ....
 

darkshadow1

New member
משרד התחבורה קובע את המחירים- לא החברות.

אגד יקרים לעומת חברות אחרות באזור הדרום
זאת עובדה שאין עליה ויכוח... בכל קטע שיש בו קוים של אגד, מטרופולין ו/או ואוליה תמיד המחיר של אגד הכי יקר ושל ואוליה הכי זול ומטרופולין זולה מאגד ויקרה מואוליה...
גם בנסיעות בין תל אביב ונתניה אגד יותר יקר מנתיב אקספרס... למשל מתל אביב למכון וינגייט באגד עלתה לי נסיעה 16 ש"ח ובנתיב אקספרס 10 ש"ח, ובמונית שרות שנוסעת הכי מהר התעריף הוא 13 ש"ח...
אלה מקרים שאני מכיר אישית ובטח יש עוד מהסוג הזה במקומות אחרים בארץ....
משרד התחבורה קובע את המחירים- לא החברות.
המחירים הם חלק מתנאי המכרזים שאליהם ניגשות החברות. ההבדלים בין המחירים בחברה X לחברה Y הם תוצאה של מכרזים שונים שמשרד התחבורה סגר עם החברות בזמנים שונים, ובחלק מהמקרים תוצאה של הסכמים היסטוריים בין החברה הרלוונטית לבין משרד התחבורה שעדיין לא שונו.
בקיצור- כל מי שמאשים חברה כלשהי בכך שהיא יקרה או משבח אחרת בגלל שהיא זולה כנראה פשוט לא מכיר את הדרך שבה ענף התחבורה הציבורית בארץ מתנהל.

לגבי מוניות שירות- לא מדובר בתחבורה ציבורית אמיתית ולכן המחירים שלהן לא רלוונטיים.
 

nitsansh

New member
תשים לב שכתבתי יקרים, לא יקרנים

משרד התחבורה קובע את המחירים- לא החברות.
המחירים הם חלק מתנאי המכרזים שאליהם ניגשות החברות. ההבדלים בין המחירים בחברה X לחברה Y הם תוצאה של מכרזים שונים שמשרד התחבורה סגר עם החברות בזמנים שונים, ובחלק מהמקרים תוצאה של הסכמים היסטוריים בין החברה הרלוונטית לבין משרד התחבורה שעדיין לא שונו.
בקיצור- כל מי שמאשים חברה כלשהי בכך שהיא יקרה או משבח אחרת בגלל שהיא זולה כנראה פשוט לא מכיר את הדרך שבה ענף התחבורה הציבורית בארץ מתנהל.

לגבי מוניות שירות- לא מדובר בתחבורה ציבורית אמיתית ולכן המחירים שלהן לא רלוונטיים.
תשים לב שכתבתי יקרים, לא יקרנים
כל מה שכתבת ידוע לי היטב, וכל המחירים בתחבורה הציבורית נקבעים על ידי משרד התחבורה. אם אינני טועה על מחירי מוניות השרות אין כל פיקוח אבל משרד התחבורה נותן רשיונות להפעלת קוים ולכך יש השפעה על המחירים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שקיימת תחרות בין המוניות והאוטובוסים כאשר נהגי המוניות פיתחו לדרגת אמנות את השיטות שבהן הם ממקסמים את הרווח... לא מזמן נסעתי במונית וממש התפעלתי מכושר האלתור של הנהגים כפי שנשמע בתקשורת ביניהם.... (כמובן תוך כדי נסיעה, מה שאסור בתכלית האיסור על נהגי אוטובוס...)

מבחינתי כנוסע המחיר הסביר הוא הזול ביותר שניתן לשלם במקרה שהמחיר הוא הפרמטר הקובע... אז כשיש לי אפשרות לבחור בין נסיעה עם מפעילים שונים לאותו יעד אני אעדיף את זה שמחירו זול יותר
 

nitsansh

New member
המצב האבסורדי שבאותו קטע יש 3 מחירים לפי

תשים לב שכתבתי יקרים, לא יקרנים
כל מה שכתבת ידוע לי היטב, וכל המחירים בתחבורה הציבורית נקבעים על ידי משרד התחבורה. אם אינני טועה על מחירי מוניות השרות אין כל פיקוח אבל משרד התחבורה נותן רשיונות להפעלת קוים ולכך יש השפעה על המחירים. אי אפשר להתעלם מהעובדה שקיימת תחרות בין המוניות והאוטובוסים כאשר נהגי המוניות פיתחו לדרגת אמנות את השיטות שבהן הם ממקסמים את הרווח... לא מזמן נסעתי במונית וממש התפעלתי מכושר האלתור של הנהגים כפי שנשמע בתקשורת ביניהם.... (כמובן תוך כדי נסיעה, מה שאסור בתכלית האיסור על נהגי אוטובוס...)

מבחינתי כנוסע המחיר הסביר הוא הזול ביותר שניתן לשלם במקרה שהמחיר הוא הפרמטר הקובע... אז כשיש לי אפשרות לבחור בין נסיעה עם מפעילים שונים לאותו יעד אני אעדיף את זה שמחירו זול יותר
המצב האבסורדי שבאותו קטע יש 3 מחירים לפי
החברה המפעילה הוא תוצאה של מדיניות משרד התחבורה במכרזים שרובם כבר בני 10 שנים ויותר... בעיקר בתחילת ההפרטה של קוי התחבורה היתה ירידת מחירים כאשר אשכולות הועברו מאגד לחברות החדשות. נדמה לי שבמכרזים של השנים האחרונות זה כבר לא קיים.
 

אורי404

New member
גם לא המשיכו ברפורמת המחירים

המצב האבסורדי שבאותו קטע יש 3 מחירים לפי
החברה המפעילה הוא תוצאה של מדיניות משרד התחבורה במכרזים שרובם כבר בני 10 שנים ויותר... בעיקר בתחילת ההפרטה של קוי התחבורה היתה ירידת מחירים כאשר אשכולות הועברו מאגד לחברות החדשות. נדמה לי שבמכרזים של השנים האחרונות זה כבר לא קיים.
גם לא המשיכו ברפורמת המחירים
ברפורמה בגוש דן לפני שנתיים, הייתה אחידות מחירים בארבעה מפעילים וכן כרטוס משותף.
ראשית לא תקנו את זה עם יתר המפעילים. כפי, שכתבת ב"נתיב אקספרס" המחירים נמוכים יותר והם לא כלולים בכרטוס המשותף עם ארבעת המפעילים.
שנית זה לא נעשה גם מחוץ לגוש דן והשרון הדרומי, על-אף שמוטב שזה יהיה בכל אזורי הארץ.
 

nitsansh

New member
התכנון היה טוב הביצוע כושל

גם לא המשיכו ברפורמת המחירים
ברפורמה בגוש דן לפני שנתיים, הייתה אחידות מחירים בארבעה מפעילים וכן כרטוס משותף.
ראשית לא תקנו את זה עם יתר המפעילים. כפי, שכתבת ב"נתיב אקספרס" המחירים נמוכים יותר והם לא כלולים בכרטוס המשותף עם ארבעת המפעילים.
שנית זה לא נעשה גם מחוץ לגוש דן והשרון הדרומי, על-אף שמוטב שזה יהיה בכל אזורי הארץ.
התכנון היה טוב הביצוע כושל
זו היתה דוגמה קלאסית לתוכנית טובה שבוצעה באופן שלומיאלי...

אני עבדתי בשבוע של תחילת הרפורמה בהסברה בתחנות... חברות כח אדם גייסו כל מי שהוא היה מוכן לעבוד, עשו 3 שעות של הכשרה ושלחו אותם לתחנות לחלק לנוסעים את החוברות הנחמדות... היתה הוראה ברורה לדיילים לא להגדיל ראש וכשלא בטוחים מה לענות לשלוח את האנשים למודיעין הטלפוני שקרס תחת העומס.... גם אם היה מישהו שהצליח להבין אחרי יומיים-שלושה מה בדיוק קורה בתחנה שלו אז העבירו אנשים לתחנה אחרת כדי שיתחילו ללמוד מהתחלה.... אני הייתי בימים הראשונים בתחנה ליד האיצטדיון בחולון ברחוב הלוחמים ליד כיכר הדמעות ואחר כך הועברתי לבית חולים וולפסון שם התברר לי שזו תחנה שנמצאת בנקודת מפגש של 4 אזורים שלכל אחד יש חוברת נפרדת והיה יום אחד שנסעתי לבת ים כדי להביא משם חוברות שלא היו בוולפסון...
אני רק עבדתי במשמרות של 6 שעות אבל רוב הדיילים עשו 2 משמרות ביום ועבדו איתי אנשים שהגיעו מכפרים בגליל ויצאו מהבית ב4 בבוקר וחזרו ב10 בלילה... כמובן שדק הכסף ענין אותם ולא היה להם מושג קלוש על התחבורה הציבורית בגוש דן...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה