קו 133 - רדינג <-> וינטר

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
קו 133 - רדינג <-> וינטר

קו 133 - רדינג <-> וינטר
עוד לא פעיל ולא פורסם בשום מקום לדעתי, אבל מופיע ב-MOOVIT, כשמשוטטים בתחנות שלו (במקרה נתקלתי בזה בתחנת קניון איילון) . הוא מופיע בשני כיווני הנסיעה. המסלול שלו הוא על בסיס 33 אבל לא עובר בצפון ת"א/אוניברסיטה/שיכון ל'. אני מניח שהמסלול שלו יהיה יוממי (כמו 131) :
הקו יוצא ממסוף וינטר, דרך כפר המכביה, הרא"ה, בן גוריון , ששת הימים/אבא הלל/קניון איילון, מבצע קדש, שד' רוקח עד רדינג.
 

DRORIKO8

New member
לפחות שיתנו קרדיט

קו 133 - רדינג <-> וינטר
עוד לא פעיל ולא פורסם בשום מקום לדעתי, אבל מופיע ב-MOOVIT, כשמשוטטים בתחנות שלו (במקרה נתקלתי בזה בתחנת קניון איילון) . הוא מופיע בשני כיווני הנסיעה. המסלול שלו הוא על בסיס 33 אבל לא עובר בצפון ת"א/אוניברסיטה/שיכון ל'. אני מניח שהמסלול שלו יהיה יוממי (כמו 131) :
הקו יוצא ממסוף וינטר, דרך כפר המכביה, הרא"ה, בן גוריון , ששת הימים/אבא הלל/קניון איילון, מבצע קדש, שד' רוקח עד רדינג.
לפחות שיתנו קרדיט
[URL]http://www.tapuz.co.il/forums2008/viewmsg.aspx?forumid=394&messageid=158652865[/URL]


את 33 כמובן הם לא יבטלו,פשוט כדי לא להודות בטעות שלהם. כמה אופייני.
 

ORENG200

New member
אני זוכר שלפני המלחמה, קו 33 היה מגיע ויוצא

כן עכשיו שמתי לב
לא מבין את הקטע הזה. אז בשביל מה בכלל לעשות את החלופה הזאת
אני זוכר שלפני המלחמה, קו 33 היה מגיע ויוצא
מרידינג עם הרבה נוסעים בימי שישי
אני מאמין שחלקם המשיכו גם לרג/בב
השאלה האם זה יפחית את תדירות קו 33 בצורה משמעותית כי אני מכיר תושבי רמת אביב עם רכבים פרטיים שביצעו באמצעותו מעבר לקווי דיזנגוף/ בן יהודה ברידינג
החלופה דרך קו 6 בעייתית ולא אטרקטיבית בגלל הסיבובים
 

droriko

New member
אף אחד לא נוסע איתו מרמת גן לרידינג

אני זוכר שלפני המלחמה, קו 33 היה מגיע ויוצא
מרידינג עם הרבה נוסעים בימי שישי
אני מאמין שחלקם המשיכו גם לרג/בב
השאלה האם זה יפחית את תדירות קו 33 בצורה משמעותית כי אני מכיר תושבי רמת אביב עם רכבים פרטיים שביצעו באמצעותו מעבר לקווי דיזנגוף/ בן יהודה ברידינג
החלופה דרך קו 6 בעייתית ולא אטרקטיבית בגלל הסיבובים
אף אחד לא נוסע איתו מרמת גן לרידינג
 

droriko

New member
קודם כל אל תמציא לי מספרים

ברידינג עולים בין 5-10 אנשים לכיוון ר"ג (לפעמים יותר)
קודם כל אל תמציא לי מספרים
דבר שני להשוות את מספר הנוסעים מרמת גן לאוניברסיטה למספר הנוסעים עם 33 לרידינג זה כל כך מגוחך שלא בא לי אפילו לדון על זה
 

guyweiss

New member
לא ממציא לך כלום. יש הרבה בני נוער במיוחד ביום חמישי ושישי

קודם כל אל תמציא לי מספרים
דבר שני להשוות את מספר הנוסעים מרמת גן לאוניברסיטה למספר הנוסעים עם 33 לרידינג זה כל כך מגוחך שלא בא לי אפילו לדון על זה
לא ממציא לך כלום. יש הרבה בני נוער במיוחד ביום חמישי ושישי
שחוזרים מבילוי בנמל. לגבי הכיוון השני נכון שאין כמעט אנשים שנוסעים מהאוניברסיטה לרדינג.
מצד שני אני אישית נסעתי כמה פעמים לרדינג עם הקו הזה ולמעט הסיבוב בקרן קיימת הוא די מהיר.
 

DRORIKO8

New member
טוב אז אני מתנצל על הטון המתלהם

לא ממציא לך כלום. יש הרבה בני נוער במיוחד ביום חמישי ושישי
שחוזרים מבילוי בנמל. לגבי הכיוון השני נכון שאין כמעט אנשים שנוסעים מהאוניברסיטה לרדינג.
מצד שני אני אישית נסעתי כמה פעמים לרדינג עם הקו הזה ולמעט הסיבוב בקרן קיימת הוא די מהיר.
טוב אז אני מתנצל על הטון המתלהם
בכל אופן אם תקרא למעלה תראה שאני ו-ORENG200 מסכימים שביום שישי יש הרבה ביקוש לרידינג
&nbsp
אם כך מדוע הקו הזה פועל במשך כל השבוע?
 

guyweiss

New member
בעקרון עד האוניברסיטה הוא די מלא, אבל זמן הנסיעה לרדינג קצר

טוב אז אני מתנצל על הטון המתלהם
בכל אופן אם תקרא למעלה תראה שאני ו-ORENG200 מסכימים שביום שישי יש הרבה ביקוש לרידינג
&nbsp
אם כך מדוע הקו הזה פועל במשך כל השבוע?
בעקרון עד האוניברסיטה הוא די מלא, אבל זמן הנסיעה לרדינג קצר
האמת שגם ראיתי לא מעט יורדים בפנחס רוזן (אלו שצריכים לאדם מילא ושיכון דן), אבל מעט עולים.
בקרן קיימת לכיוון רמת גן עולים בעיקר באפקה, אח"כ בקושי עולים עד קניון איילון.
מצד אחד יש סיבוב בצפון תל אביב, מצד שני כנראה שיש ביקוש אבל לא בטוח שזה מצדיק את הסיבוב
&nbsp
 
יותר הגיוני שיגיע לאוניברסיטה

כן עכשיו שמתי לב
לא מבין את הקטע הזה. אז בשביל מה בכלל לעשות את החלופה הזאת
יותר הגיוני שיגיע לאוניברסיטה
לדעתי היו צריכים לוותר על ה-133 הזה ופשוט לשנות את 33 כך שיפנה בשטרית שמאלה לרוקח, יעלה לאוניברסיטה ויסיים במכללת לוינסקי: קו ישיר ונוח מאזור רמת-גן לאוניברסיטה ולמכללה, מה שלא היה ברה-ארגון והביא להחזרתו של 45.
בעצם, אולי לבטל את 45 ולפצל את 33 לשני קווי מזלג עם גזע משותף בין קניון איילון ללוינסקי וזרועות באזור רמת-גן.
 

אורי404

New member
הרעיון טוב כל עוד התדירות גבוהה

יותר הגיוני שיגיע לאוניברסיטה
לדעתי היו צריכים לוותר על ה-133 הזה ופשוט לשנות את 33 כך שיפנה בשטרית שמאלה לרוקח, יעלה לאוניברסיטה ויסיים במכללת לוינסקי: קו ישיר ונוח מאזור רמת-גן לאוניברסיטה ולמכללה, מה שלא היה ברה-ארגון והביא להחזרתו של 45.
בעצם, אולי לבטל את 45 ולפצל את 33 לשני קווי מזלג עם גזע משותף בין קניון איילון ללוינסקי וזרועות באזור רמת-גן.
הרעיון טוב כל עוד התדירות גבוהה
במידה והתדירות המשולבת של שני הקווים, שאתה מציע, אופיר תהיה תדירות גבוהה של כל עשר דקות במהלך היום, אולי יהיה מקום לבטל את קו 45.
קו 56 הוא קו איטי. אולם התדירות של הקווים האחרים, כמו קו 33 היא תדירות בינונית ומטה. במקרים כאלה עדיפה, מניסיון שלי נסיעה אחת בקו 45 מבני ברק לרמת אביב, מאשר החלפה לאוטובוסים עם כל ההמתנה. קל וחומר מרמת גן לכיוון רמת אביב.
 
מסכים איתך, ועלה לי רעיון אחר

הרעיון טוב כל עוד התדירות גבוהה
במידה והתדירות המשולבת של שני הקווים, שאתה מציע, אופיר תהיה תדירות גבוהה של כל עשר דקות במהלך היום, אולי יהיה מקום לבטל את קו 45.
קו 56 הוא קו איטי. אולם התדירות של הקווים האחרים, כמו קו 33 היא תדירות בינונית ומטה. במקרים כאלה עדיפה, מניסיון שלי נסיעה אחת בקו 45 מבני ברק לרמת אביב, מאשר החלפה לאוטובוסים עם כל ההמתנה. קל וחומר מרמת גן לכיוון רמת אביב.
מסכים איתך, ועלה לי רעיון אחר
הרעיון הוא להפוך את 33 ו-57 לסוג של קווי מזלג.
קו 33: מקניון איילון ימשיך לשטרית, רוקח, עולה לאוניברסיטה, איינשטיין וממשיך לרידינג.
קו 57: הארכה מקניון איילון לשטרית, רוקח, עולה לאוניברסיטה ומכללת לוינסקי

מה קיבלנו? גזע שמוביל מאזור ר"ג-גבעתיים לאוניברסיטה, עם ענפים שמכסים את האזור די טוב (33 על ציר הרוא"ה ו-57 על ציר ביאליק-וייצמן-כורזין). באופן כזה רוב הקטע המרכזי של 45 (בין הרוא"ה לכצנלסון) די מיותר, כי יש ממנו גישה טובה יותר לאוניברסיטה.
אגב, כדי לא להזניח את הקטע המזרחי של 45, אפשר להוסיף עוד זרוע (133) מאזור מכון מור לתל-השומר במסלול קו 45.
 

אורי404

New member
קו 45 גם טוב עבור תושבי רמת גן וגבעתיים

מסכים איתך, ועלה לי רעיון אחר
הרעיון הוא להפוך את 33 ו-57 לסוג של קווי מזלג.
קו 33: מקניון איילון ימשיך לשטרית, רוקח, עולה לאוניברסיטה, איינשטיין וממשיך לרידינג.
קו 57: הארכה מקניון איילון לשטרית, רוקח, עולה לאוניברסיטה ומכללת לוינסקי

מה קיבלנו? גזע שמוביל מאזור ר"ג-גבעתיים לאוניברסיטה, עם ענפים שמכסים את האזור די טוב (33 על ציר הרוא"ה ו-57 על ציר ביאליק-וייצמן-כורזין). באופן כזה רוב הקטע המרכזי של 45 (בין הרוא"ה לכצנלסון) די מיותר, כי יש ממנו גישה טובה יותר לאוניברסיטה.
אגב, כדי לא להזניח את הקטע המזרחי של 45, אפשר להוסיף עוד זרוע (133) מאזור מכון מור לתל-השומר במסלול קו 45.
קו 45 גם טוב עבור תושבי רמת גן וגבעתיים
למשל לעובדים באזור התעשייה הדרומי בבני ברק, שבו נמצא בין היתר "קוקה-קולה". הקו משמש את תושבי רמת גן וגבעתיים.
לגבי הקו, שאתה מציע (133) - כיום למעשה קיים קו 134 במסלול די דומה. אני חושב, שהוא מחליף את קו 7, שפעם היה מגיע לתל השומר וכיום הוא מגיע עד בני ברק.
 
יש הבדל בין 133 "שלי" ל-134

קו 45 גם טוב עבור תושבי רמת גן וגבעתיים
למשל לעובדים באזור התעשייה הדרומי בבני ברק, שבו נמצא בין היתר "קוקה-קולה". הקו משמש את תושבי רמת גן וגבעתיים.
לגבי הקו, שאתה מציע (133) - כיום למעשה קיים קו 134 במסלול די דומה. אני חושב, שהוא מחליף את קו 7, שפעם היה מגיע לתל השומר וכיום הוא מגיע עד בני ברק.
יש הבדל בין 133 "שלי" ל-134
ה-133 שאני מציע נוסע במסלול קו 45 עד לאזור השלישות, ומשם ממשיך צפונה. זה קו שנועד לקשר את גב"ש ובני-ברק לקטע שבין קניון איילון לאוניברסיטה, בעוד ש-134 מקשר את בני-ברק ומזרח ר"ג (רח' הירדן) לתל-השומר.

לגבי חשיבותו של 45 כקו רוחב: אתה צודק. אולי הפתרון הוא לוותר על 133 "שלי" ולהשאיר את 45 כקו רוחב מזין. כחלק מחשיבה זו, הייתי מבטל את חלקו המערבי (מכצנלסון והלאה), ובמקומו מסית את הקו לוייצמן (אולי דרך גבעת רמב"ם), תיאטרון גבעתיים וסיום בכורזין (או אלוף שדה). קיצור הקו יוכל, להערכתי, לפנות אוטובוס אחד לטובת תגבורו כקו רוחב בתדירות גבוהה יותר (3 נסיעות בשעה). אפשרות אחרת: לאחד את 45 "מזרח" עם קו 54 לקו אחד מתל-השומר לתמח"ת דרך כצנלסון, כאשר איחוד התשומות יאפשר תדירות של 12-15 דק'.
 
אם הוא יהיה קבוע ולא קו יוממים, אפשר לשנות את 40

קו 133 - רדינג <-> וינטר
עוד לא פעיל ולא פורסם בשום מקום לדעתי, אבל מופיע ב-MOOVIT, כשמשוטטים בתחנות שלו (במקרה נתקלתי בזה בתחנת קניון איילון) . הוא מופיע בשני כיווני הנסיעה. המסלול שלו הוא על בסיס 33 אבל לא עובר בצפון ת"א/אוניברסיטה/שיכון ל'. אני מניח שהמסלול שלו יהיה יוממי (כמו 131) :
הקו יוצא ממסוף וינטר, דרך כפר המכביה, הרא"ה, בן גוריון , ששת הימים/אבא הלל/קניון איילון, מבצע קדש, שד' רוקח עד רדינג.
אם הוא יהיה קבוע ולא קו יוממים, אפשר לשנות את 40
כך שהחלופה של 40 הנוכחית תהיה המסלול הקבוע והיחיד שלו!
למרות שגם בלי קשר לזה, אני חושב שהמסלול של 40 דרך רוקח הא כישלון (ב-3 פעמים שנסעתי בו: פעם אחת הייתי לבד עד מבצע קדש, פעם שנייה בכיוון ההפוך היו איתי 3 אנשים ופעם שלישית גם מעט), והחלופה של 40 צריכה להיות המסלול הקבוע והיחיד שלו!
 
קו 40 ממילא מועמד לביטול מתישהו בעתיד (בעקבות הפעלת קו 1)

אם הוא יהיה קבוע ולא קו יוממים, אפשר לשנות את 40
כך שהחלופה של 40 הנוכחית תהיה המסלול הקבוע והיחיד שלו!
למרות שגם בלי קשר לזה, אני חושב שהמסלול של 40 דרך רוקח הא כישלון (ב-3 פעמים שנסעתי בו: פעם אחת הייתי לבד עד מבצע קדש, פעם שנייה בכיוון ההפוך היו איתי 3 אנשים ופעם שלישית גם מעט), והחלופה של 40 צריכה להיות המסלול הקבוע והיחיד שלו!
קו 40 ממילא מועמד לביטול מתישהו בעתיד (בעקבות הפעלת קו 1)
 

alantan

New member
איני רואה את הקו ב-Moovit

קו 133 - רדינג <-> וינטר
עוד לא פעיל ולא פורסם בשום מקום לדעתי, אבל מופיע ב-MOOVIT, כשמשוטטים בתחנות שלו (במקרה נתקלתי בזה בתחנת קניון איילון) . הוא מופיע בשני כיווני הנסיעה. המסלול שלו הוא על בסיס 33 אבל לא עובר בצפון ת"א/אוניברסיטה/שיכון ל'. אני מניח שהמסלול שלו יהיה יוממי (כמו 131) :
הקו יוצא ממסוף וינטר, דרך כפר המכביה, הרא"ה, בן גוריון , ששת הימים/אבא הלל/קניון איילון, מבצע קדש, שד' רוקח עד רדינג.
איני רואה את הקו ב-Moovit
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה