קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג

מצב
הנושא נעול.
קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג

קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
 

orchilit

New member
מעניין, יהיה אפשר לנסוע איתו מת"א לנתב"ג ?

קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
מעניין, יהיה אפשר לנסוע איתו מת"א לנתב"ג ?
כי רכבות יהיה (בלוז החדש) בסביבות XX:45, ואז זה נותן עוד אופציה למי שאיחר לעלות בXX:00 לאוטובוס!
 

benshap2

New member
חבל שזה לא ב XX:15

מעניין, יהיה אפשר לנסוע איתו מת"א לנתב"ג ?
כי רכבות יהיה (בלוז החדש) בסביבות XX:45, ואז זה נותן עוד אופציה למי שאיחר לעלות בXX:00 לאוטובוס!
חבל שזה לא ב XX:15
מה שהיה מאפשר קישוריות כל חצי שעה.
האמת שלהוציא קו כזה מרידינג גם יסייע לתיירים רבים וגם למבלים באזור.

בכל מקרה הם ממשיכים את דרכה של הרכבת עם שיטת ה 20-40 הידועה, רק שפה זה 15-45...
 

olli3

New member
מנהל
לא נראה לי. בעצם, ממש לא נראה לי.

מעניין, יהיה אפשר לנסוע איתו מת"א לנתב"ג ?
כי רכבות יהיה (בלוז החדש) בסביבות XX:45, ואז זה נותן עוד אופציה למי שאיחר לעלות בXX:00 לאוטובוס!
לא נראה לי. בעצם, ממש לא נראה לי.
 

Ofekalef1

New member


קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.

אבל לפי גוגל זמן הנסיעה עומד על כשעה ושלושת רבעי. לא ממש כיף...
 

olli3

New member
מנהל
זמן הנסיעה יהיה להערכתי כשעה ו35 דקות.


אבל לפי גוגל זמן הנסיעה עומד על כשעה ושלושת רבעי. לא ממש כיף...
זמן הנסיעה יהיה להערכתי כשעה ו35 דקות.
הכניסה לנתב"ג תאריך את הנסיעה בכ-10 דקות והכניסה לקרית גת גם בכ-10 דקות ואף פחות (מדובר בשעת לילה).

לרכבת זה לקח בפועל זמן נסיעה דיי דומה.

מה שכן זו בשורה גם לתושבי קרית גת וגם לתושבי באר שבע שהאוטובוס יהיה הרבה יותר נגיש אליהם מאשר הרכבת + יותר זול.

תהיה גם האופציה להגיע מקרית גת ולא מתחנת הרכבת הלא נגישה אל באר שבע במשך כל הלילה וגם לחזור, זה שירות נפלא לכל מי שרוצה להגיע לבאר שבע בלילות ולשוב לקרית גת.
 

Ofekalef1

New member
זה כבר זמן סביר.

זמן הנסיעה יהיה להערכתי כשעה ו35 דקות.
הכניסה לנתב"ג תאריך את הנסיעה בכ-10 דקות והכניסה לקרית גת גם בכ-10 דקות ואף פחות (מדובר בשעת לילה).

לרכבת זה לקח בפועל זמן נסיעה דיי דומה.

מה שכן זו בשורה גם לתושבי קרית גת וגם לתושבי באר שבע שהאוטובוס יהיה הרבה יותר נגיש אליהם מאשר הרכבת + יותר זול.

תהיה גם האופציה להגיע מקרית גת ולא מתחנת הרכבת הלא נגישה אל באר שבע במשך כל הלילה וגם לחזור, זה שירות נפלא לכל מי שרוצה להגיע לבאר שבע בלילות ולשוב לקרית גת.
זה כבר זמן סביר.
אולי אם יעשו פרסום סביר לקו הזה יהיה בו שימוש גדול יותר מאשר ברכבת.
ועדיין אין פתרון לקישוריות מוגבלת לרוב האזורים בב"ש לשירות לילה.

אגב, פעם ראשונה שאני רואה שהתחנה שנמצאת מול מרכז אורן (וגן יונתן) נקראת "גן יונתן", אבל זו שסמוכה אליהם נקראת "מרכז אורן".
 

Ofekalef1

New member
אגב, איך הגעת לזה?

קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
אגב, איך הגעת לזה?
 

olli3

New member
מנהל
יש קישור בדף הראשי של מטרופולין הדרום מצד

אגב, איך הגעת לזה?
יש קישור בדף הראשי של מטרופולין הדרום מצד
ימין.

תחילת פעילות ב21.6. מה שאומר שסך הקילומטרים שמצומצם על קווי תלמידים ולקווים סדירים שיצומצמו עקב החופש הגדול עוברים אל קו הלילה הזה.

זה כנראה פתרון ביניים, עד שהקו יוסדר על ידי הוספת תשומות. מה שנקרא כיבוי שרפות... מה שכן, אין כל סיבה שהקו יבוטל לאחר תום החופש הגדול, אין לטעמי ממה לחשוש.
 

Ofekalef1

New member
יש לי נטייה מעצבנת לפספס את הפרסומים הגדולים

יש קישור בדף הראשי של מטרופולין הדרום מצד
ימין.

תחילת פעילות ב21.6. מה שאומר שסך הקילומטרים שמצומצם על קווי תלמידים ולקווים סדירים שיצומצמו עקב החופש הגדול עוברים אל קו הלילה הזה.

זה כנראה פתרון ביניים, עד שהקו יוסדר על ידי הוספת תשומות. מה שנקרא כיבוי שרפות... מה שכן, אין כל סיבה שהקו יבוטל לאחר תום החופש הגדול, אין לטעמי ממה לחשוש.
יש לי נטייה מעצבנת לפספס את הפרסומים הגדולים
בעמודים כאלו או אחרים, לחפש רק במקומות בגודל סטנדרטי או בצבע לא בולט, ואז לפספס את הדבר הכי חשוב.

יצא לי לא פעם לחפש הרבה זמן כפתור "התנתק" שמופיע בבולט בכל מיני אתרים.
 

משה343

New member
אנחנו במפה ואנחנו נשארים במפה גם בתח"צ

קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
אנחנו במפה ואנחנו נשארים במפה גם בתח"צ
חדשות מעולות !
 

משה343

New member
האם כל תחנות הביניים הן הורדה+איסוף ?

קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
האם כל תחנות הביניים הן הורדה+איסוף ?
 
הקו הזה לא עובר בלוד, מה שמעורר את החשד

קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
הקו הזה לא עובר בלוד, מה שמעורר את החשד
שהדילוג של השאטל של הרכבת על תחנת לוד מבוצע בחסות משרד התחבורה שבעצם רואה בשאטל כיום מעין "גשר" עד לתחילת הפעלת קו 469.
בכל מקרה טוב שמשרד התחבורה התעשת ועשה את מה שצריך לעשות - קו לילה אוטובוסי סדיר במקום שאטל חצי פיראטי וחינמי.
קו הלילה האוטובוסי הראשון מחוץ למטרופולין חיפה שאינו מיועד ספציפית לבליינים, בתקווה שיהיה סנונית ראשונה לעוד קווים רבים כאלה.
 

Ofekalef1

New member
אגב לוד, למה לא פשוט להאריך את רכבות הלילה

הקו הזה לא עובר בלוד, מה שמעורר את החשד
שהדילוג של השאטל של הרכבת על תחנת לוד מבוצע בחסות משרד התחבורה שבעצם רואה בשאטל כיום מעין "גשר" עד לתחילת הפעלת קו 469.
בכל מקרה טוב שמשרד התחבורה התעשת ועשה את מה שצריך לעשות - קו לילה אוטובוסי סדיר במקום שאטל חצי פיראטי וחינמי.
קו הלילה האוטובוסי הראשון מחוץ למטרופולין חיפה שאינו מיועד ספציפית לבליינים, בתקווה שיהיה סנונית ראשונה לעוד קווים רבים כאלה.
אגב לוד, למה לא פשוט להאריך את רכבות הלילה
עד לוד? כמה זה כבר עולה, ובתחנה הזו כן היו נוסעים.
 

אורי404

New member
אפשר גם לשאול מדוע לא להאריך למודיעין

אגב לוד, למה לא פשוט להאריך את רכבות הלילה
עד לוד? כמה זה כבר עולה, ובתחנה הזו כן היו נוסעים.
אפשר גם לשאול מדוע לא להאריך למודיעין
אני נוטה לחשוב, שהמצב הסביר היה הפעלת 'רכבת אורך' מחיפה או מנהריה לבאר שבע, כפי שזה תוכנן מלכתחילה.
 

Ofekalef1

New member
התשובה:

אפשר גם לשאול מדוע לא להאריך למודיעין
אני נוטה לחשוב, שהמצב הסביר היה הפעלת 'רכבת אורך' מחיפה או מנהריה לבאר שבע, כפי שזה תוכנן מלכתחילה.
התשובה:
אפשר לשאול את זה, אבל זה לא רלוונטי לנושא. קודם היה שירות רכבתי בלילה ללוד, ועכשיו הוסיפו קו חדש שלא עוצר בלוד, אז למה לא להאריך את הרכבת עד לוד? הרי היו נוסעים בקטע הזה, זה לא שאין ביקוש.
 

yairdl

New member
צריך להגיד
למטרופלין

קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.

נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
צריך להגיד
למטרופלין

האוטובוסים שלה תמיד נקיים וחדשים הכי נעימים לנסיעה ,התדירות בסדר גמור בכל קו ולפי דרישה ,היחס בשירות לקוחות בסדר גמור ,

והם תמיד מחדשים ומשנים ,לא קופאין על השמרים.

אגב למטרודן יש אוטבוס חדש בצבע לבן ירוק .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה