הפרוייקט של אופיר כץ
New member
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
מעניין, יהיה אפשר לנסוע איתו מת"א לנתב"ג ?קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
חבל שזה לא ב XX:15מעניין, יהיה אפשר לנסוע איתו מת"א לנתב"ג ?
כי רכבות יהיה (בלוז החדש) בסביבות XX:45, ואז זה נותן עוד אופציה למי שאיחר לעלות בXX:00 לאוטובוס!
לא נראה לי. בעצם, ממש לא נראה לי.מעניין, יהיה אפשר לנסוע איתו מת"א לנתב"ג ?
כי רכבות יהיה (בלוז החדש) בסביבות XX:45, ואז זה נותן עוד אופציה למי שאיחר לעלות בXX:00 לאוטובוס!
באתר כל-קו בתאריך 20.6 אפשר לראות את הנסיעהלא נראה לי. בעצם, ממש לא נראה לי.
קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
זמן הנסיעה יהיה להערכתי כשעה ו35 דקות.
אבל לפי גוגל זמן הנסיעה עומד על כשעה ושלושת רבעי. לא ממש כיף...
זה כבר זמן סביר.זמן הנסיעה יהיה להערכתי כשעה ו35 דקות.
הכניסה לנתב"ג תאריך את הנסיעה בכ-10 דקות והכניסה לקרית גת גם בכ-10 דקות ואף פחות (מדובר בשעת לילה).
לרכבת זה לקח בפועל זמן נסיעה דיי דומה.
מה שכן זו בשורה גם לתושבי קרית גת וגם לתושבי באר שבע שהאוטובוס יהיה הרבה יותר נגיש אליהם מאשר הרכבת + יותר זול.
תהיה גם האופציה להגיע מקרית גת ולא מתחנת הרכבת הלא נגישה אל באר שבע במשך כל הלילה וגם לחזור, זה שירות נפלא לכל מי שרוצה להגיע לבאר שבע בלילות ולשוב לקרית גת.
אגב, איך הגעת לזה?קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
יש קישור בדף הראשי של מטרופולין הדרום מצדאגב, איך הגעת לזה?
יש לי נטייה מעצבנת לפספס את הפרסומים הגדוליםיש קישור בדף הראשי של מטרופולין הדרום מצד
ימין.
תחילת פעילות ב21.6. מה שאומר שסך הקילומטרים שמצומצם על קווי תלמידים ולקווים סדירים שיצומצמו עקב החופש הגדול עוברים אל קו הלילה הזה.
זה כנראה פתרון ביניים, עד שהקו יוסדר על ידי הוספת תשומות. מה שנקרא כיבוי שרפות... מה שכן, אין כל סיבה שהקו יבוטל לאחר תום החופש הגדול, אין לטעמי ממה לחשוש.
קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
האם כל תחנות הביניים הן הורדה+איסוף ?קו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
לפי אתר כל-קו - כןהאם כל תחנות הביניים הן הורדה+איסוף ?
הקו הזה לא עובר בלוד, מה שמעורר את החשדקו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
אגב לוד, למה לא פשוט להאריך את רכבות הלילההקו הזה לא עובר בלוד, מה שמעורר את החשד
שהדילוג של השאטל של הרכבת על תחנת לוד מבוצע בחסות משרד התחבורה שבעצם רואה בשאטל כיום מעין "גשר" עד לתחילת הפעלת קו 469.
בכל מקרה טוב שמשרד התחבורה התעשת ועשה את מה שצריך לעשות - קו לילה אוטובוסי סדיר במקום שאטל חצי פיראטי וחינמי.
קו הלילה האוטובוסי הראשון מחוץ למטרופולין חיפה שאינו מיועד ספציפית לבליינים, בתקווה שיהיה סנונית ראשונה לעוד קווים רבים כאלה.
אפשר גם לשאול מדוע לא להאריך למודיעיןאגב לוד, למה לא פשוט להאריך את רכבות הלילה
עד לוד? כמה זה כבר עולה, ובתחנה הזו כן היו נוסעים.
התשובה:אפשר גם לשאול מדוע לא להאריך למודיעין
אני נוטה לחשוב, שהמצב הסביר היה הפעלת 'רכבת אורך' מחיפה או מנהריה לבאר שבע, כפי שזה תוכנן מלכתחילה.
צריך להגידקו לילה מב"ש לת"א דרך נתב"ג
קו 469 יפעל בתדירות של נסיעה אחת בשעה. תחנות הקו: התחנות הראשיות בין ב"ש ליציאה הצפונית מקרית-גת, נתב"ג ומסוף 2000.
נראה מה יקרה לשאטל של הרכבת עכשיו, והאם באמת אין ביקוש.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.