קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!

מצב
הנושא נעול.
"חלקם" זה כנראה 627/641/642

תודה על הקישור. יש שם דברים מעניינים
* קווי 6XX:
כתוב, שחלקם יקוצר לפתח תקווה עם התפתחות הרכבת הקלה. לא יודע האם גם הBRT בא בחשבון.
קו 640 ממה שאני רואה אין תגבור משמעותי של נסיעות, אם בכלל. כן יש חלופה מהירה, שמדלגת על כפר סבא.
יש גם קו מהיר מצורן לתל אביב.

* הרחבת השירות הפנימי בערים שונות, שקודם לכן לא היה.

* קו 39 החדש: נתניה-ערי המשולש.

* שיפור הקווים מיישובי השרון לנתניה דרך כביש 553. דבר שירחיב את השירות בכביש 553, שלוקה בחסר. סביר להניח, שתהיה תחנה בכביש 553, קרוב לתחנת הרכבת בית יהושע. כך שיהיה שירות אוטובוסים ראוי, מכיום.
"חלקם" זה כנראה 627/641/642
640 בכל מקרה יגיע עד תל השומר ו-625 החדש יגיע עד תל אביב וייתר את הצורך של 627 להגיע עד תל אביב.
אם ל-625 תהיה תחנה בצומת רעננה או אפילו ברעננה צפון, אז 627 יהיה מיותר בכלל.
 

אורי404

New member
כנראה זו הכוונה

"חלקם" זה כנראה 627/641/642
640 בכל מקרה יגיע עד תל השומר ו-625 החדש יגיע עד תל אביב וייתר את הצורך של 627 להגיע עד תל אביב.
אם ל-625 תהיה תחנה בצומת רעננה או אפילו ברעננה צפון, אז 627 יהיה מיותר בכלל.
כנראה זו הכוונה
 

4XTOS

New member
מדוע יופעל קו תלמידים מקדימה לכפר סבא?

תודה על הקישור. יש שם דברים מעניינים
* קווי 6XX:
כתוב, שחלקם יקוצר לפתח תקווה עם התפתחות הרכבת הקלה. לא יודע האם גם הBRT בא בחשבון.
קו 640 ממה שאני רואה אין תגבור משמעותי של נסיעות, אם בכלל. כן יש חלופה מהירה, שמדלגת על כפר סבא.
יש גם קו מהיר מצורן לתל אביב.

* הרחבת השירות הפנימי בערים שונות, שקודם לכן לא היה.

* קו 39 החדש: נתניה-ערי המשולש.

* שיפור הקווים מיישובי השרון לנתניה דרך כביש 553. דבר שירחיב את השירות בכביש 553, שלוקה בחסר. סביר להניח, שתהיה תחנה בכביש 553, קרוב לתחנת הרכבת בית יהושע. כך שיהיה שירות אוטובוסים ראוי, מכיום.
מדוע יופעל קו תלמידים מקדימה לכפר סבא?
וגם קיים כבר קו תלמידים 87 בכפר סבא
 

alantan

New member
תודה רבה על המסמך המעניין

מצאתי משהו ולפי זה 627/640/641/642 כן כלולים
במכרז.
תודה רבה על המסמך המעניין
נראה שמישהו בכל זאת עושה עבודה רצינית:

32.1 כללי
במהלך תכנון קווי המכרז נערכו שינויים, המתבטאים הן בשינויי מסלול ותדירות בקווים קיימים והן בתוספת שרות חדש שלא קיים כיום. ניתן דגש על צמצום חלופות בקווים השונים, על מנת להקטין בלבול בין מסלולים שונים של אותו קו. צמצום זה נעשה בכל הקווים באמצעות הארכת והאחדת מסלולים, הוספה של קווים חדשים ו/או פיצול קווים.
כן ניתן דגש על הפיכת קווים טבעתיים לקווים דו כווניים כדי לאפשר שרות בשני כווני הנסיעה ולהבטיח לוח זמנים ברור לכל אורך המסלול. בנוסף ניתן דגש על מתן שירות בתדירות סבירה לכל היישובים במרחב המכרז, קיצור מסלולים מפותלים ומרובי כניסות לישובים , הזנה ראויה לתחנות הרכבת ומיסוד שירות עירוני ביישובים גדולים.

עתה רק נותר שמישהו מדן יקרא את המסמך ויסיק מסקנות...
 

אורי404

New member
לא רק ב"דן"

תודה רבה על המסמך המעניין
נראה שמישהו בכל זאת עושה עבודה רצינית:

32.1 כללי
במהלך תכנון קווי המכרז נערכו שינויים, המתבטאים הן בשינויי מסלול ותדירות בקווים קיימים והן בתוספת שרות חדש שלא קיים כיום. ניתן דגש על צמצום חלופות בקווים השונים, על מנת להקטין בלבול בין מסלולים שונים של אותו קו. צמצום זה נעשה בכל הקווים באמצעות הארכת והאחדת מסלולים, הוספה של קווים חדשים ו/או פיצול קווים.
כן ניתן דגש על הפיכת קווים טבעתיים לקווים דו כווניים כדי לאפשר שרות בשני כווני הנסיעה ולהבטיח לוח זמנים ברור לכל אורך המסלול. בנוסף ניתן דגש על מתן שירות בתדירות סבירה לכל היישובים במרחב המכרז, קיצור מסלולים מפותלים ומרובי כניסות לישובים , הזנה ראויה לתחנות הרכבת ומיסוד שירות עירוני ביישובים גדולים.

עתה רק נותר שמישהו מדן יקרא את המסמך ויסיק מסקנות...
לא רק ב"דן"
למשל קווים 13 (כפר סבא-ערי המשולש-כפר סבא) או 90 (תל אביב-הרצליה-תל אביב) בהפעלת "מטרופולין" הם קווים סיבוביים ארוכים.
כך, שיש גם מפעילים אחרים, שעליהם לקרוא את המסמך.
גם נקווה, שמשרד התחבורה יפנים, שקווים סיבוביים, זה מתאים אך ורק לקווים, שמסלולם מעגלי ושהוא מסלול קצר יחסית. נניח, שכל מסלול נסיעה של לא יותר מ-20 דקות. גג 30 דקות.
 
אבל אם ממשיכים לקרוא, לפעמים נעשה דווקא ההפך:

תודה רבה על המסמך המעניין
נראה שמישהו בכל זאת עושה עבודה רצינית:

32.1 כללי
במהלך תכנון קווי המכרז נערכו שינויים, המתבטאים הן בשינויי מסלול ותדירות בקווים קיימים והן בתוספת שרות חדש שלא קיים כיום. ניתן דגש על צמצום חלופות בקווים השונים, על מנת להקטין בלבול בין מסלולים שונים של אותו קו. צמצום זה נעשה בכל הקווים באמצעות הארכת והאחדת מסלולים, הוספה של קווים חדשים ו/או פיצול קווים.
כן ניתן דגש על הפיכת קווים טבעתיים לקווים דו כווניים כדי לאפשר שרות בשני כווני הנסיעה ולהבטיח לוח זמנים ברור לכל אורך המסלול. בנוסף ניתן דגש על מתן שירות בתדירות סבירה לכל היישובים במרחב המכרז, קיצור מסלולים מפותלים ומרובי כניסות לישובים , הזנה ראויה לתחנות הרכבת ומיסוד שירות עירוני ביישובים גדולים.

עתה רק נותר שמישהו מדן יקרא את המסמך ויסיק מסקנות...
אבל אם ממשיכים לקרוא, לפעמים נעשה דווקא ההפך:
למשל, בהמשך המסמך מצוין שלקו 640 תתווסף חלופה שלא נכנסת לכפר סבא, ולאחד הקווים האזוריים (לא זוכר איזה) תהיה חלופה שמגיעה לרכבת חדרה.
 
מסתבר שהקו יופעל על ידי שתי המפעילות לסירוגין

קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!
הקו יפעל בימי חמישי ובמוצ"ש בלבד.
נראה שנתיב אקספרס התייאשו...
מסתבר שהקו יופעל על ידי שתי המפעילות לסירוגין
באתר www.bus.gov.il ניתן לראות שגם אגד וגם נתיב אקספרס מפעילות את הקו וכן יש הודעה באתר נתיב אקספרס על הפעלת הקו.
 

דניאל 130

New member
נראה שמדובר כאן בטעות

מסתבר שהקו יופעל על ידי שתי המפעילות לסירוגין
באתר www.bus.gov.il ניתן לראות שגם אגד וגם נתיב אקספרס מפעילות את הקו וכן יש הודעה באתר נתיב אקספרס על הפעלת הקו.
נראה שמדובר כאן בטעות
אין דבר כזה "הפעלה משולבת".
 

דניאל 130

New member
כן,אבל בקווי 370/380 לא יוצא באותה השעה בדיוק

כנראה מדובר בטעות אבל דווקא יש
(לפחות בינתיים) דבר כזה "הפעלה משולבת" - קווים 370/380 בין באר שבע לתל אביב.
כן,אבל בקווי 370/380 לא יוצא באותה השעה בדיוק
שני אוטובוסים,, של כל חברה בנפרד בשני כיווני הנסיעה בו זמנית.
במקרה הזה יש כאן,ככל הנראה,טעות.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה