קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!

מצב
הנושא נעול.

mister K

New member
קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!

קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!
הקו יפעל בימי חמישי ובמוצ"ש בלבד.
נראה שנתיב אקספרס התייאשו...
 

nitsansh

New member
נסיעה סולו בקו 336

קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!
הקו יפעל בימי חמישי ובמוצ"ש בלבד.
נראה שנתיב אקספרס התייאשו...
נסיעה סולו בקו 336
נסעתי הלילה בקו 336 של ואוליה מראשון לציון לגן יבנה. כל הדרך הייתי הנוסע היחיד באוטובוס. הקו התחיל לפעול לפני שבועיים וכנראה קיומו לא ידוע לנוסעים, או שפשוט אין בו צורך. מה ההגיון בקו שמקשר בין בני עיש, גן יבנה, יבנה וראשון לציון מערב?
 

mister K

New member
יש הרבה קווי לילה שאין בהם שום הגיון.

נסיעה סולו בקו 336
נסעתי הלילה בקו 336 של ואוליה מראשון לציון לגן יבנה. כל הדרך הייתי הנוסע היחיד באוטובוס. הקו התחיל לפעול לפני שבועיים וכנראה קיומו לא ידוע לנוסעים, או שפשוט אין בו צורך. מה ההגיון בקו שמקשר בין בני עיש, גן יבנה, יבנה וראשון לציון מערב?
יש הרבה קווי לילה שאין בהם שום הגיון.
 

olli3

New member
מנהל
החליטו שראשל"צ מערב הוא מקום בילויים

נסיעה סולו בקו 336
נסעתי הלילה בקו 336 של ואוליה מראשון לציון לגן יבנה. כל הדרך הייתי הנוסע היחיד באוטובוס. הקו התחיל לפעול לפני שבועיים וכנראה קיומו לא ידוע לנוסעים, או שפשוט אין בו צורך. מה ההגיון בקו שמקשר בין בני עיש, גן יבנה, יבנה וראשון לציון מערב?
החליטו שראשל"צ מערב הוא מקום בילויים
זאת עקב היס פלאנט. קווים רבים החלו להגיע לשם כמו הקו מאשקלון שעובר שם וגם הקו מאשדוד שעובר שם.

לעומת זאת היבנאים מתלוננים על כך שכעת אין להם שום קו לילה לת"א כי קו 333 מאשדוד כבר לא נכנס ליבנה יותר. היבנאים יכולים רק לנסוע עם 336 לראשל"צ ושם להחליף לקווי לילה אחרים על מנת להמשיך לת"א.
 

nitsansh

New member
הנהג "שלי" בכלל לא ידע איפה זה יס פלאנט ולא

החליטו שראשל"צ מערב הוא מקום בילויים
זאת עקב היס פלאנט. קווים רבים החלו להגיע לשם כמו הקו מאשקלון שעובר שם וגם הקו מאשדוד שעובר שם.

לעומת זאת היבנאים מתלוננים על כך שכעת אין להם שום קו לילה לת"א כי קו 333 מאשדוד כבר לא נכנס ליבנה יותר. היבנאים יכולים רק לנסוע עם 336 לראשל"צ ושם להחליף לקווי לילה אחרים על מנת להמשיך לת"א.
הנהג "שלי" בכלל לא ידע איפה זה יס פלאנט ולא
נכנס לשם...
המסלול של קו 336 הוא ממש הזוי. הוא מתחיל מיס פלאנט, עושה סיבוב דרך לישנסקי, סחרוב ואריה בר, נוסע לחוף הים וחזרה ורק אז יוצא מראשון לכיוון יבנה.
המסלול ההגיוני לדעתי היה להתחיל מהים, לעשות את סיבוב הקניונים ובסוף להכנס ולצאת ליס פלאנט.
 

olli3

New member
מנהל
אתה מתכוון שהוא כלל לא יצא מתחנת המוצא שלו?

הנהג "שלי" בכלל לא ידע איפה זה יס פלאנט ולא
נכנס לשם...
המסלול של קו 336 הוא ממש הזוי. הוא מתחיל מיס פלאנט, עושה סיבוב דרך לישנסקי, סחרוב ואריה בר, נוסע לחוף הים וחזרה ורק אז יוצא מראשון לכיוון יבנה.
המסלול ההגיוני לדעתי היה להתחיל מהים, לעשות את סיבוב הקניונים ובסוף להכנס ולצאת ליס פלאנט.
אתה מתכוון שהוא כלל לא יצא מתחנת המוצא שלו?
 

nitsansh

New member
לא. לכן הוא הגיע לתחנה שלי 5 דקות לפני הזמן

אתה מתכוון שהוא כלל לא יצא מתחנת המוצא שלו?
לא. לכן הוא הגיע לתחנה שלי 5 דקות לפני הזמן
זו כבר היתה הנסיעה השלישית שלו באותו לילה. הסידור שלו היה 2 נסיעות מבני עיש לראשון ואח"כ 2 נסיעות מראשון לבני עיש. אני נסעתי בנסיעה הראשונה מראשון בחצות ולפני 12.05 האוטובוס כבר הגיע לתחנה הראשונה ברחוב סחרוב כשלפי הלוז הוא היה אמור להגיע ב12.09.
אחרי הנסיעה הזו הוא חזר ריק לראשלצ ועשה את הנסיעה של 2 בלילה. לפני זה הוא נסע כאמור פעמיים מבני עיש לראשלצ ובאמצע חזר ריק. אני משער שנהג אחר עושה את 2 הנסיעות האחרות בכל כיוון.

עוד דבר הזוי... בתחנות בגן יבנה עדיין מצוין קו 114 שנסע בפעם האחרונה באוגוסט בשנה שעברה...
 

olli3

New member
מנהל
מעולה, יהיה בו כרטוס משותף של גוש דן.

קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!
הקו יפעל בימי חמישי ובמוצ"ש בלבד.
נראה שנתיב אקספרס התייאשו...
מעולה, יהיה בו כרטוס משותף של גוש דן.
טוב מאד למי שרוצה להגיע מהסירה/אכדיה/צומת כפר שמריהו או מסעף נוף ים לת"א.

כמו כן בשביל מי שרוצה להגיע גם לסינמה סיטי הקו טוב ובחזור גם מעולה מן הסתם. כמובן כשכל זה בכרטוס משותף של תושבי האיזור גם ככה.

מה שכן, המחיר עלה, כך שמלבד אם מישהו זקוק להחלפה (מקרים נדירים בלילה, טוב למי שרוצה להגיע מהסינמה סיטי לקווי הלילה 229 ודומיהם שעוצרים בצומת הסירה), זה לא הכי משנה כלכלית.
 

אורי404

New member
קו 610

קו הלילה 610 עובר החל מהיום לתפעול אגד!
הקו יפעל בימי חמישי ובמוצ"ש בלבד.
נראה שנתיב אקספרס התייאשו...
קו 610
קו 610 הוא חזרה חלקית של "אגד" לתוך נתניה.
זה אחרי, שקווי 60X השונים יצאו מ"אגד" ובקרוב גם 64X.

מסלול 610 נראה לי מסורבל. אולי היה עדיף להפעיל קו נפרד מחדרה לתל אביב, שלא ייכנס לתוך נתניה וקו נפרד נתניה-תל אביב.
 

olli3

New member
מנהל
היה מנתניה גם את 611 אם אני זוכר נכון.

קו 610
קו 610 הוא חזרה חלקית של "אגד" לתוך נתניה.
זה אחרי, שקווי 60X השונים יצאו מ"אגד" ובקרוב גם 64X.

מסלול 610 נראה לי מסורבל. אולי היה עדיף להפעיל קו נפרד מחדרה לתל אביב, שלא ייכנס לתוך נתניה וקו נפרד נתניה-תל אביב.
היה מנתניה גם את 611 אם אני זוכר נכון.
מקרית השרון לת"א.

610 מתאים יותר לתפעול אגד עקב נקודת המוצא שלו בחדרה.

מנתניה ישארו בעצם כל קווי אגד שעוצרים במחלף נתניה לת"א (קווים רבים בכיוון הנסיעה הזה) ובכיוון הנסיעה מת"א, מדובר ב852/872/910.
 
בתחנה המרכזית של נתניה יישארו גם קווים 947,

היה מנתניה גם את 611 אם אני זוכר נכון.
מקרית השרון לת"א.

610 מתאים יותר לתפעול אגד עקב נקודת המוצא שלו בחדרה.

מנתניה ישארו בעצם כל קווי אגד שעוצרים במחלף נתניה לת"א (קווים רבים בכיוון הנסיעה הזה) ובכיוון הנסיעה מת"א, מדובר ב852/872/910.
בתחנה המרכזית של נתניה יישארו גם קווים 947,
950, 930 וקווים לאילת של אגד.

ואגב, בגלל שנקודת המוצא של 610 בחדרה, המספר שלו לא כל כך מתאים לו והיה יותר מתאים מספר 85X.או 70X.
 

אורי404

New member
אכן בתחנה המרכזית

בתחנה המרכזית של נתניה יישארו גם קווים 947,
950, 930 וקווים לאילת של אגד.

ואגב, בגלל שנקודת המוצא של 610 בחדרה, המספר שלו לא כל כך מתאים לו והיה יותר מתאים מספר 85X.או 70X.
אכן בתחנה המרכזית
אבל בשדרות בנימין ובתחנות ברחוב הרצל עצמו, הנוכחות של "אגד" תהיה עם קו 610 בלבד.
מסכים איתך על מספור הגיוני של 70X מחדרה.
 

mister K

New member
לא רק. יש שם גם 640 בשעות היום.

אכן בתחנה המרכזית
אבל בשדרות בנימין ובתחנות ברחוב הרצל עצמו, הנוכחות של "אגד" תהיה עם קו 610 בלבד.
מסכים איתך על מספור הגיוני של 70X מחדרה.
לא רק. יש שם גם 640 בשעות היום.
 

אורי404

New member
נכון, כיום. לא בעוד מספר חודשים

לא רק. יש שם גם 640 בשעות היום.
נכון, כיום. לא בעוד מספר חודשים
הכוונה הייתה, שעוד מספר חודשים הנוכחות היחידה של "אגד" בתוך נתניה עצמה (שדרות בנימין וכו') תהיה בקו 610 בלבד.
640 (שגם ככה הוא קו עם מספר נסיעות לכל כיוון) - ממה, שאני מבין עתיד לעבור ל"קווים".
 

mister K

New member
מי אמר לך שהקו עתיד לעבור לקווים?

נכון, כיום. לא בעוד מספר חודשים
הכוונה הייתה, שעוד מספר חודשים הנוכחות היחידה של "אגד" בתוך נתניה עצמה (שדרות בנימין וכו') תהיה בקו 610 בלבד.
640 (שגם ככה הוא קו עם מספר נסיעות לכל כיוון) - ממה, שאני מבין עתיד לעבור ל"קווים".
מי אמר לך שהקו עתיד לעבור לקווים?
אני לא חושב שכללו את 640/641 באשכול חדרה.
 
האם המכרזים הללו של משרד התחבורה נגישים

מי אמר לך שהקו עתיד לעבור לקווים?
אני לא חושב שכללו את 640/641 באשכול חדרה.
האם המכרזים הללו של משרד התחבורה נגישים
לציבור או שכמו כל דבר שקשור למשרד התחבורה הם בגדר סוד כמוס שנחשף לציבור רק שניה לפני היישום בפועל?
אם אפשר לעיין במכרזים הללו לא יהיה צורך בספקולציות לגביהם.
אולי המכרז הראשון שמשרד התחבורה צריך לפרסם זה מכרז ליועץ שקיפות.
 

אורי404

New member
בגלל זה כתבתי "ממה שהבנתי"

מי אמר לך שהקו עתיד לעבור לקווים?
אני לא חושב שכללו את 640/641 באשכול חדרה.
בגלל זה כתבתי "ממה שהבנתי"
ולא כעובדה במאה אחוזים.
לפי הפרסומים בטרם המכרז נתניה-חדרה, המכרז הוא מכרז מורחב.
יצאו שמועות/הודעות/איך שלא קוראים לזה בפורום ובמציאות, שגם קווים 640 ו-641 כלולים במכרז.

קבל תמונה של אחד מהאוטובוסים, שעד שנה שעברה שימש בקו 640 אחרי הצהרים [צילום התמונה: דרור רגב].
זה אחרי נסיעות בקו 83 ,כפי שזה מופיע בתמונה.
אהבתי את הנסיעות באוטובוס הזה. אחרי זה החליפו לB10B "מארס".
מה יהיה הלאה נראה? או המשך באוטובוס של "אגד" או החלפת מפעיל.
 

אורי404

New member
תודה על הקישור. יש שם דברים מעניינים

מצאתי משהו ולפי זה 627/640/641/642 כן כלולים
במכרז.
תודה על הקישור. יש שם דברים מעניינים
* קווי 6XX:
כתוב, שחלקם יקוצר לפתח תקווה עם התפתחות הרכבת הקלה. לא יודע האם גם הBRT בא בחשבון.
קו 640 ממה שאני רואה אין תגבור משמעותי של נסיעות, אם בכלל. כן יש חלופה מהירה, שמדלגת על כפר סבא.
יש גם קו מהיר מצורן לתל אביב.

* הרחבת השירות הפנימי בערים שונות, שקודם לכן לא היה.

* קו 39 החדש: נתניה-ערי המשולש.

* שיפור הקווים מיישובי השרון לנתניה דרך כביש 553. דבר שירחיב את השירות בכביש 553, שלוקה בחסר. סביר להניח, שתהיה תחנה בכביש 553, קרוב לתחנת הרכבת בית יהושע. כך שיהיה שירות אוטובוסים ראוי, מכיום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה