פרסומים של אגד תעבורה על קווי שפירים - ירושלים:

מצב
הנושא נעול.
פרסומים של אגד תעבורה על קווי שפירים - ירושלים:

פרסומים של אגד תעבורה על קווי שפירים - ירושלים:
קו 100 - חניון שפירים - חניון מצפה מודיעין - ירושלים קרית הממשלה דרך כביש 443
קו 101 - חניון שפירים - ירושלים גבעת שאול, כנפי נשרים, הר נוף דרך כביש 1
קו 102 - חניון שפירים - חניון מצפה מודיעין - ירושלים הר חוצבים, גבעת התחמושת ומשרד המשפטים דרך כביש 443
 

orenhz

Member
עדיין לא הצלחתי להבין את מי ישמשו הקווים האלה

פרסומים של אגד תעבורה על קווי שפירים - ירושלים:
קו 100 - חניון שפירים - חניון מצפה מודיעין - ירושלים קרית הממשלה דרך כביש 443
קו 101 - חניון שפירים - ירושלים גבעת שאול, כנפי נשרים, הר נוף דרך כביש 1
קו 102 - חניון שפירים - חניון מצפה מודיעין - ירושלים הר חוצבים, גבעת התחמושת ומשרד המשפטים דרך כביש 443
עדיין לא הצלחתי להבין את מי ישמשו הקווים האלה
כמה אנשים שיש להם רכב, יחנו במצפה מודיעין וימתינו שם לקו 100/102 לי-ם?
ובכלל, כמה אנשים כבר השתמשו בקווים 100/101 עד היום?
 

cwen

New member
כנראה יש מספיק נוסעים בקו 100 כדי לפתוח קווים נוספים

עדיין לא הצלחתי להבין את מי ישמשו הקווים האלה
כמה אנשים שיש להם רכב, יחנו במצפה מודיעין וימתינו שם לקו 100/102 לי-ם?
ובכלל, כמה אנשים כבר השתמשו בקווים 100/101 עד היום?
כנראה יש מספיק נוסעים בקו 100 כדי לפתוח קווים נוספים
 
הקווים הללו והחניון במצפה מודיעין הוקמו בעיקר בגלל העבודות

עדיין לא הצלחתי להבין את מי ישמשו הקווים האלה
כמה אנשים שיש להם רכב, יחנו במצפה מודיעין וימתינו שם לקו 100/102 לי-ם?
ובכלל, כמה אנשים כבר השתמשו בקווים 100/101 עד היום?
הקווים הללו והחניון במצפה מודיעין הוקמו בעיקר בגלל העבודות
בכביש 1.
לקו 100 יש ביקוש הן בקרב עובדים בקרית הממשלה והן בקרב ירושלמים שעובדים בתל אביב וממשיכים משפירים בשאטלים החינמיים.
לחניון שפירים יש הצלחה גדולה ועובדים בירושלים או ירושלמים שרוצים לחסוך לעצמם את כביש 1 בתקופת העבודות או את העומס בכביש 443 (תינתן העדפה לתחבורה ציבורית), ישתמשו בקווים הללו.
כשיתחיל לפעול קו הרכבת המהיר לירושלים וכשיסתיימו העבודות על כביש 1 יהיה הרבה פחות צורך בקווים הללו.
 

orenhz

Member
ועדיין לא ברור לי כמה נוסעים באמת יהיו לכיוון י-ם

הקווים הללו והחניון במצפה מודיעין הוקמו בעיקר בגלל העבודות
בכביש 1.
לקו 100 יש ביקוש הן בקרב עובדים בקרית הממשלה והן בקרב ירושלמים שעובדים בתל אביב וממשיכים משפירים בשאטלים החינמיים.
לחניון שפירים יש הצלחה גדולה ועובדים בירושלים או ירושלמים שרוצים לחסוך לעצמם את כביש 1 בתקופת העבודות או את העומס בכביש 443 (תינתן העדפה לתחבורה ציבורית), ישתמשו בקווים הללו.
כשיתחיל לפעול קו הרכבת המהיר לירושלים וכשיסתיימו העבודות על כביש 1 יהיה הרבה פחות צורך בקווים הללו.
ועדיין לא ברור לי כמה נוסעים באמת יהיו לכיוון י-ם
  • לכיוון ת"א - זה הרוב הגדול של המכוניות בחניון שפירים. אני מניח שבאים לחנות שם מהערים אור יהודה, יהוד, ראשל"צ מזרח, בית דגן, שוהם, ואולי גם רמלה/לוד.
  • מי-ם לת"א - ייתכן שיש מי שיעיל יותר בשבילו לנסוע עם קו 100 לשפירים ומשם שאטל לת"א (גם יותר זול, וגם מגיע ליותר אזורי תעסוקה בת"א/ר"ג). כנ"ל בכיוון ההפוך.
לכיוון ת"א באמת יש העדפה לתח"צ/שאטלים בגלל הנתיב המהיר. אבל לכיוון י-ם, כמה אנשים באמת יחנו בשפירים ויעלו על אוטובוס לי-ם?
ויותר מעניין אותי לדעת איפה גרים אותם נוסעים שיניעו את האוטו בבוקר, יחנו במצפה מודיעין ויעלו על אוטובוס לי-ם?
 
אתה מתעלם מהסיבה העיקרית שציינתי - העבודות בכביש 1

ועדיין לא ברור לי כמה נוסעים באמת יהיו לכיוון י-ם
  • לכיוון ת"א - זה הרוב הגדול של המכוניות בחניון שפירים. אני מניח שבאים לחנות שם מהערים אור יהודה, יהוד, ראשל"צ מזרח, בית דגן, שוהם, ואולי גם רמלה/לוד.
  • מי-ם לת"א - ייתכן שיש מי שיעיל יותר בשבילו לנסוע עם קו 100 לשפירים ומשם שאטל לת"א (גם יותר זול, וגם מגיע ליותר אזורי תעסוקה בת"א/ר"ג). כנ"ל בכיוון ההפוך.
לכיוון ת"א באמת יש העדפה לתח"צ/שאטלים בגלל הנתיב המהיר. אבל לכיוון י-ם, כמה אנשים באמת יחנו בשפירים ויעלו על אוטובוס לי-ם?
ויותר מעניין אותי לדעת איפה גרים אותם נוסעים שיניעו את האוטו בבוקר, יחנו במצפה מודיעין ויעלו על אוטובוס לי-ם?
אתה מתעלם מהסיבה העיקרית שציינתי - העבודות בכביש 1
מכיוון שהנסיעה ברכב פרטי לירושלים מאוד לא נוחה בתקופה הזו, הרבה יעדיפו ליסוע באוטובוס.
יש לא מעט ערים וישובים בגוש דן ובשרון שעדיף להגיע מהם לחניון מצפה מודיעין מאשר לחניון שפירים כאשר היעד הוא ירושלים - לוד, שוהם, פתח תקוה, ראש העין, הוד השרון, כפר סבא, הישובים לאורך כביש 40 בין לוד לכפר סבא, ישובי מזרח השרון.
מהאזורים הללו מאוד קל להגיע לחניון מצפה מודיעין דרך כביש 6 וכביש 443.
 

orenhz

Member
זה נכון, מה שאתה אומר. אבל לרובם כבר יש אלטרנטיבה אחרת

אתה מתעלם מהסיבה העיקרית שציינתי - העבודות בכביש 1
מכיוון שהנסיעה ברכב פרטי לירושלים מאוד לא נוחה בתקופה הזו, הרבה יעדיפו ליסוע באוטובוס.
יש לא מעט ערים וישובים בגוש דן ובשרון שעדיף להגיע מהם לחניון מצפה מודיעין מאשר לחניון שפירים כאשר היעד הוא ירושלים - לוד, שוהם, פתח תקוה, ראש העין, הוד השרון, כפר סבא, הישובים לאורך כביש 40 בין לוד לכפר סבא, ישובי מזרח השרון.
מהאזורים הללו מאוד קל להגיע לחניון מצפה מודיעין דרך כביש 6 וכביש 443.
זה נכון, מה שאתה אומר. אבל לרובם כבר יש אלטרנטיבה אחרת
מרוב חלקי הארץ יש היום קווים לי-ם, לפחות בשעות השיא.
למי שרוצה לנסוע מפ"ת, יש את 423/426/947.
מהוד השרון יש את 930/947.
מי שיוצא מראה"ע יעדיף לחנות באלעד ולנסוע עם 277 במחיר מוזל.
כנ"ל לגבי תושבי שוהם. (בנוסף לקו החדש לי-ם)
לתושבי לוד יש בשעות השיא את קו 408.

מי שכבר מוכן לעזוב את הרכב לטובת נסיעה באוטובוס יעדיף לבטח את אחד הקווים הנ"ל.

הרי כמה אנשים כבר יש שעונים על כל הדרישות הבאות:
בעלי רכב
מעדיפים לנסוע בבוקר עם הרכב לחניון ומשם לנסוע באוטובוס בתשלום
עובדים באזורים שאליהם מגיעים קווי 100/101/102 (קריית הממשלה, הר חוצבים)
אין להם קו אחר שיותר נוח לנסוע איתו לי-ם

נכון להיום, עדיין אין נת"צ בכביש 443 (
) וגם כאשר יהיה, אנחנו יודעים כמה באמת יאכפו את הנסיעה שם לתח"צ בלבד.

שלא לדבר על קו 101 שיסע דרך כביש 1. אז במה הוא מועיל בעצם?

בנסיעה לת"א המצב שונה לגמרי, מכמה סיבות:
הנסיעה בשאטל היא חינם, בניגוד לנסיעה לי-ם, שלרוב היא רק זולה במעט מהקווים הרגילים (למעט קו 277).
יש יותר אנשים שגרים באזורים הנ"ל שעובדים בת"א/בורסה, מאשר כמות האנשים שגרים באיזורים הנ"ל ועובדים בי-ם.
הנתיב המהיר באמת מהיר (בהשוואה לרוב הנת"צים בארץ) מכיוון שא"א להסתנן אליו.

אם כולם היו מזדחלים בכבישים 1/443 ורק האוטובוסים היו עוקפים את כולם בסיבוב, אז הייתי מצדיק את הפעלת קווי 100. אבל אם זה לא יהיה כך, אז נראה לי שרובם המוחלט של האוטובוסים יצאו ריקים או כמעט ריקים.
 
הקווים משפירים יותר נוחים מרוב הקווים שרשמת

זה נכון, מה שאתה אומר. אבל לרובם כבר יש אלטרנטיבה אחרת
מרוב חלקי הארץ יש היום קווים לי-ם, לפחות בשעות השיא.
למי שרוצה לנסוע מפ"ת, יש את 423/426/947.
מהוד השרון יש את 930/947.
מי שיוצא מראה"ע יעדיף לחנות באלעד ולנסוע עם 277 במחיר מוזל.
כנ"ל לגבי תושבי שוהם. (בנוסף לקו החדש לי-ם)
לתושבי לוד יש בשעות השיא את קו 408.

מי שכבר מוכן לעזוב את הרכב לטובת נסיעה באוטובוס יעדיף לבטח את אחד הקווים הנ"ל.

הרי כמה אנשים כבר יש שעונים על כל הדרישות הבאות:
בעלי רכב
מעדיפים לנסוע בבוקר עם הרכב לחניון ומשם לנסוע באוטובוס בתשלום
עובדים באזורים שאליהם מגיעים קווי 100/101/102 (קריית הממשלה, הר חוצבים)
אין להם קו אחר שיותר נוח לנסוע איתו לי-ם

נכון להיום, עדיין אין נת"צ בכביש 443 (
) וגם כאשר יהיה, אנחנו יודעים כמה באמת יאכפו את הנסיעה שם לתח"צ בלבד.

שלא לדבר על קו 101 שיסע דרך כביש 1. אז במה הוא מועיל בעצם?

בנסיעה לת"א המצב שונה לגמרי, מכמה סיבות:
הנסיעה בשאטל היא חינם, בניגוד לנסיעה לי-ם, שלרוב היא רק זולה במעט מהקווים הרגילים (למעט קו 277).
יש יותר אנשים שגרים באזורים הנ"ל שעובדים בת"א/בורסה, מאשר כמות האנשים שגרים באיזורים הנ"ל ועובדים בי-ם.
הנתיב המהיר באמת מהיר (בהשוואה לרוב הנת"צים בארץ) מכיוון שא"א להסתנן אליו.

אם כולם היו מזדחלים בכבישים 1/443 ורק האוטובוסים היו עוקפים את כולם בסיבוב, אז הייתי מצדיק את הפעלת קווי 100. אבל אם זה לא יהיה כך, אז נראה לי שרובם המוחלט של האוטובוסים יצאו ריקים או כמעט ריקים.
הקווים משפירים יותר נוחים מרוב הקווים שרשמת
423 - נסיעה אחת ביום שבשביל להגיע אליה גם כן בדרך כלל צריך אוטובוס או רכב.
426, 930, 408 - מעט נסיעות ביום.
947 - מגיע מחיפה ובשעות השיא הוא מגיע לאזור המרכז עמוס.
בנוסף היתרון הגדול של קווים 100, 101 ו 102 שמגיעים לאזורי תעסוקה בירושלים, בניגוד לשאר הקווים. קו 102 יכול להיות גם מצויין לסטודנטים הלומדים בהר הצופים.
ולפחות בשלב הזה, 423, 426, 930 ו 947 נוסעים דרך כביש 1.

לגבי 101 - הקו הזה מגיע למערב ירושלים (גבעת שאול וכנפי נשרים) ומיועד לשרת גם את תושבי מבשרת ופרוזדור ירושלים בנסיעות לגוש דן ולכן נוסע דרך כביש 1.
 

matany

New member
ולגבי הנת"צ בכביש 443

זה נכון, מה שאתה אומר. אבל לרובם כבר יש אלטרנטיבה אחרת
מרוב חלקי הארץ יש היום קווים לי-ם, לפחות בשעות השיא.
למי שרוצה לנסוע מפ"ת, יש את 423/426/947.
מהוד השרון יש את 930/947.
מי שיוצא מראה"ע יעדיף לחנות באלעד ולנסוע עם 277 במחיר מוזל.
כנ"ל לגבי תושבי שוהם. (בנוסף לקו החדש לי-ם)
לתושבי לוד יש בשעות השיא את קו 408.

מי שכבר מוכן לעזוב את הרכב לטובת נסיעה באוטובוס יעדיף לבטח את אחד הקווים הנ"ל.

הרי כמה אנשים כבר יש שעונים על כל הדרישות הבאות:
בעלי רכב
מעדיפים לנסוע בבוקר עם הרכב לחניון ומשם לנסוע באוטובוס בתשלום
עובדים באזורים שאליהם מגיעים קווי 100/101/102 (קריית הממשלה, הר חוצבים)
אין להם קו אחר שיותר נוח לנסוע איתו לי-ם

נכון להיום, עדיין אין נת"צ בכביש 443 (
) וגם כאשר יהיה, אנחנו יודעים כמה באמת יאכפו את הנסיעה שם לתח"צ בלבד.

שלא לדבר על קו 101 שיסע דרך כביש 1. אז במה הוא מועיל בעצם?

בנסיעה לת"א המצב שונה לגמרי, מכמה סיבות:
הנסיעה בשאטל היא חינם, בניגוד לנסיעה לי-ם, שלרוב היא רק זולה במעט מהקווים הרגילים (למעט קו 277).
יש יותר אנשים שגרים באזורים הנ"ל שעובדים בת"א/בורסה, מאשר כמות האנשים שגרים באיזורים הנ"ל ועובדים בי-ם.
הנתיב המהיר באמת מהיר (בהשוואה לרוב הנת"צים בארץ) מכיוון שא"א להסתנן אליו.

אם כולם היו מזדחלים בכבישים 1/443 ורק האוטובוסים היו עוקפים את כולם בסיבוב, אז הייתי מצדיק את הפעלת קווי 100. אבל אם זה לא יהיה כך, אז נראה לי שרובם המוחלט של האוטובוסים יצאו ריקים או כמעט ריקים.
ולגבי הנת"צ בכביש 443
בנסיעתי האחרונה שם (לפני חצי שנה בערך) כבר הוסיפו בלא מעט צמתים מרומזרים נת"צ ימני.
 

benshap2

New member
זה נורא נוח שהקו לא עובר במרכזית, חוסך המון זמן

זה נכון, מה שאתה אומר. אבל לרובם כבר יש אלטרנטיבה אחרת
מרוב חלקי הארץ יש היום קווים לי-ם, לפחות בשעות השיא.
למי שרוצה לנסוע מפ"ת, יש את 423/426/947.
מהוד השרון יש את 930/947.
מי שיוצא מראה"ע יעדיף לחנות באלעד ולנסוע עם 277 במחיר מוזל.
כנ"ל לגבי תושבי שוהם. (בנוסף לקו החדש לי-ם)
לתושבי לוד יש בשעות השיא את קו 408.

מי שכבר מוכן לעזוב את הרכב לטובת נסיעה באוטובוס יעדיף לבטח את אחד הקווים הנ"ל.

הרי כמה אנשים כבר יש שעונים על כל הדרישות הבאות:
בעלי רכב
מעדיפים לנסוע בבוקר עם הרכב לחניון ומשם לנסוע באוטובוס בתשלום
עובדים באזורים שאליהם מגיעים קווי 100/101/102 (קריית הממשלה, הר חוצבים)
אין להם קו אחר שיותר נוח לנסוע איתו לי-ם

נכון להיום, עדיין אין נת"צ בכביש 443 (
) וגם כאשר יהיה, אנחנו יודעים כמה באמת יאכפו את הנסיעה שם לתח"צ בלבד.

שלא לדבר על קו 101 שיסע דרך כביש 1. אז במה הוא מועיל בעצם?

בנסיעה לת"א המצב שונה לגמרי, מכמה סיבות:
הנסיעה בשאטל היא חינם, בניגוד לנסיעה לי-ם, שלרוב היא רק זולה במעט מהקווים הרגילים (למעט קו 277).
יש יותר אנשים שגרים באזורים הנ"ל שעובדים בת"א/בורסה, מאשר כמות האנשים שגרים באיזורים הנ"ל ועובדים בי-ם.
הנתיב המהיר באמת מהיר (בהשוואה לרוב הנת"צים בארץ) מכיוון שא"א להסתנן אליו.

אם כולם היו מזדחלים בכבישים 1/443 ורק האוטובוסים היו עוקפים את כולם בסיבוב, אז הייתי מצדיק את הפעלת קווי 100. אבל אם זה לא יהיה כך, אז נראה לי שרובם המוחלט של האוטובוסים יצאו ריקים או כמעט ריקים.
זה נורא נוח שהקו לא עובר במרכזית, חוסך המון זמן
גם לא צריך להחליף לאוטובוס אחר...
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה