עמוד השדרה
New member
החל ממחר
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/15001796_back.pdf[/URL]
צעד לקראת BRT השרוןפרסום של מטרופולין על עלייה בדלת האחורית בקוים 29 ו 39
החל ממחר
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/15001796_back.pdf[/URL]
קשור ולא קשורצעד לקראת BRT השרון
באיחור קל של 4-5-6 שנים ה"פיילוט" מגיע לירושלים...קשור ולא קשור
נכון שאחד המאפיינים של BRT הוא עלייה וירידה מכל הדלתות, אך ללא תשתיות (מת"צ ייעודי ואיכותי) זה לא מתקרב ל - BRT.
מדובר בסנונית נוספת (קו 1 בגוש דן היתה הראשונה) ויהייו עוד הרבה סנוניות כאלה במהלך הקיץ לקראת מהלך בו כל הקווים החזקים והתדירים יהיו עם עליה מכל הדלתות.
מטבע הדברים מרבית הקווים החזקים הם הקווים שנוסעים היום על תוואי שמיועד להיות BRT או רק"ל.
פרסום של מטרופולין על עלייה בדלת האחורית בקוים 29 ו 39
החל ממחר
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/15001796_back.pdf[/URL]
זה תגבור שלא קשור לימי א' והקטסטרופה של 25 ש"ח לבהדים ממשיכהתגבור קו 170 בין באר שבע לעיר הבה"דים:
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/170%D7%A4%D7%9C%D7%90%D7%99%D7%99%D7%A8.pdf[/URL]
זה סימפטום של ההסדר ההזוי בין צה"ל לחברות האוטובוסים.זה תגבור שלא קשור לימי א' והקטסטרופה של 25 ש"ח לבהדים ממשיכה
25 ש"ח לראש, כך צובעים נהגי הספיישל וגם נהגי מוניות השירות על החיילים בעוד אלו רק יוצאים מתחנת הרכבת. המוניות חוסמות את נתיבי המסוף העירוני ומפריעות לתנועה. אנדרלמוסיה שלמה מזה מספר שבועות בכל יום א' בשעות הבוקר שוררת בתחנה המרכזית בבאר שבע.
 
קו 170 נותן את הפתרון לשאר ימות השבוע אך לא ליום א' (וטוב שכך), על הצבא לדאוג טוב יותר לחייליו והוא פשוט לא דואג. מערך ההסעות של צבא פשוט קורס כל יום א'.
חשוב לדעת שזה לא יהיה בכל האוטובוסים, הבנתי שרק בכ-40פרסום של מטרופולין על עלייה בדלת האחורית בקוים 29 ו 39
החל ממחר
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/15001796_back.pdf[/URL]
כתוב בפרסום "באוטובוסים המסומנים בלבד"חשוב לדעת שזה לא יהיה בכל האוטובוסים, הבנתי שרק בכ-40
אוטובוסים יהיה תיקוף גם מאחורנית. אוטובוסים אלו יסומנו.
 
למרות זאת, בהחלט צעד חשוב.
10 שעות לאחר תחילת ההרצה: דו"ח מצב מסיור הבוקרפרסום של מטרופולין על עלייה בדלת האחורית בקוים 29 ו 39
החל ממחר
[URL]http://www.metropoline.com/files/files/15001796_back.pdf[/URL]
להיפך: קודם יורדים ורק אחר כך עולים10 שעות לאחר תחילת ההרצה: דו"ח מצב מסיור הבוקר
דו"ח נסיעה בשעות הבוקר:
- 7:07: קו 1 מבי"כ
בית לוינשטיין, רעננה. היה מלא למחצה, פחות או יותר. מכונה 63-826-70. במכונה לא היו ודילטורים (עובדת בעיקר על קווים פנימיים ברעננה)- 7:15: בית לוינשטיין: חמישה קמפיינרים עם חולצות, כובעים ותיקי צד עם סמל החברה, הסלוגן (עולים מאחור וחוסכים את התור) ופלאיירים נותנים האחד לשני הנחיות אחרונות.
- 7:20 קו 29, בית לוינשטיין
בית משפט השלום. עליתי לקו עם אחד הקמפיינרים, מאחור. תיקפתי באחת משתי מכונות הכרטוס שהיו שם. הקמפיינר הסביר לאנשים כיצד לתקף את כרטיס הרב קו. במכונה היה צג מידע, אך הוא לא פעל (הציג לוגו של מטרופולין, והיה תקוע על 23:03). מכונת הכרטוס עבדה כמו שצריך, על 7:22 (בשעון). מתברר שיש בודילטור אפשרות לתקף גם קוד 44 (10.90), על פי דברי איש הפרסום הנ"ל.- האוטובוס מגיע לתחנת יד לבנים. לאחר עצירה לא מתוכננת (רנו מאגאן נותנת עצירה לפני האוטובוס בפניה ימינה כי מישהו פורץ לכביש) מנסים הרבה לרדת ולעלות דרך הדלת האחורית.
- תחנת בית משפט אנשים כל כך ממהרים לעלות מהדלת האחורית, עד שכמעט אף אחד לא עמד לצד האחורית. בנושף, הדוחק הקשה על הירידה מן האוטובוס. אולי כמו ברכבת הקלה צריך לסמן את העליה והירידה, במתכונת "קודם עולים ורק אחר כך יורדים".
- 7:42 מסוף רעננה. רצתי והספקתי לBBR על מרכב הpioneer החדש שהושק לא מזמן. מבקר במדי מטרופולין כחולים שהיה בתחנה המרכזית הסביר לי כיצד לתקף את הרב קו מאחור (למרות שלא הייתי צריך, הוא ניגש אלי. לא היו ככ הרבה נוסעים שניגשו ל29, רגע לפני כן יצא שם 501 (אגב, יצא שבאו בשרשרת 501,29 ועוד 29 (סולאריס) שעמד אחרינו. לגבי ציוד הרכב-טוב. בפנים היה אחלה של מיזוג
ושקעים (USB) להטענה. היה גם מצלמה פנימית לרכב (אגב, לא ברור למה הפלט מוצג על צג ליד הדלת האחורית, חוץ מליד הנהג). דבר נוסף וחשוב:הנהג אמר לי שכמו במטרונית בהתחלתה, מחוייבים הנהגים לעצור בכל תחנה ותחנה, להגיע לעצירה מוחלטת ולפתוח דלתות, גם אם ניגשים נוסעים/מצלצלים וגם אם לא. האם אתם יודעים על משהו כזה? מה אפשר לעשות? לא הגיוני שעכשיו ה29 של 22:00 יעצור בכל תחנה ויגיע ליעד מחר בבוקר.
הערות: מה מומלץ לשנות:
- <font>פריסה: אמנם היו מספר נציגי מטרופולין מסתובבים, על אוטובוסים בעיקר, וגם בתחנות (למשל אחוזה/מרכז השרון). אבל, לא ברור לי למה בתחנות מרכזיות כמו בית משפט (מעבר להימצאות נציג בצומת) ויד לבנים ברעננה (אלה התחנות המרכזיות שעברתי בהן היום) לא היו עוד נציגי חברה.</font>
- <font>הנוהל של עצירה בכל תחנה כפי שתיארתי קודם, מחוייבים הנהגים לבלום בכל תחנה ותחנה ולפתוח דלתות. גם קו 1 וגם המטרונית לא מחוייבים לזה, אז למה ב29/39 כן?</font>
- <font>יותר מדי שימוש בדלת האחורית: כמה שזה נשמע מופרך-קשה להוציא ולהכניס כל כך הרבה אנשים דרך דלת אחת. אנשים צריכים ממש להידחק בדרך החוצה ופנימה. חלק מהאנשים שכחו שיש גם דלת קדמית. יש לחלק את העומס על שתי הדלתות, בדגש על הקדמית, על מנת לתת לאנשים מאחור לצאת. אם הקמפיין ימשיך בשבוע הקרוב/במקומות וקווים נוספים יש לשקול לשים על זה יותר דגש. כי המסר של "יש לך רב קו-גש לדלת אחורית" לא מותיר לך את האופציה של הקדמית, שקצת נשכחת (התמונה שהכי זכורה לי מהיום היא 5 נשים מנסות לעלות מהדלת האחורית בבית משפט, ואחת בלבד עולה דרך הקדמית, בעוד אני מנסה לפלס את דרכי החוצה מן הרכב).</font>
<font></font> מה אתם אומרים?
הערה באופן כללי לגבי הודילטורים: הודילטורים לא מדפיסים קבלות. מה יהיה אם יבוא מבקר, הכרטיס לא יעבוד, ולא יהיה עלי מספיק כסף? אני אזרק מהאוטובוס באמצע הדרך. דבר דומה יקרה לגבי כרטוס מעבר, לשם ההוכחה שנסעת באוטובוס הקודם-תידרש לקבלה (לי הרב קו, אחת לחודש חודשיים, לא עובד במעבר, ואני לא נוסע ככ הרבה...)
טעיתי בהקלדה...כמובן שקודם יוצאים.+הערה נוספתלהיפך: קודם יורדים ורק אחר כך עולים
זה גם כתוב בעמוד האחרון של הפרסום של מטרופולין:
"קודם יוצאים ורק אחר כך נכנסים!"
לא ודעתי בעניין כדעתךטעיתי בהקלדה...כמובן שקודם יוצאים.+הערה נוספת
לצערנו יש פחות יוצאים ואז זה מתאזן...
מה לגבי שאר ההערות? עניין העצירה בכל תחנה? אתה יודע משהו על זה?
איך מתקפים קוד 44?10 שעות לאחר תחילת ההרצה: דו"ח מצב מסיור הבוקר
דו"ח נסיעה בשעות הבוקר:
- 7:07: קו 1 מבי"כ
בית לוינשטיין, רעננה. היה מלא למחצה, פחות או יותר. מכונה 63-826-70. במכונה לא היו ודילטורים (עובדת בעיקר על קווים פנימיים ברעננה)- 7:15: בית לוינשטיין: חמישה קמפיינרים עם חולצות, כובעים ותיקי צד עם סמל החברה, הסלוגן (עולים מאחור וחוסכים את התור) ופלאיירים נותנים האחד לשני הנחיות אחרונות.
- 7:20 קו 29, בית לוינשטיין
בית משפט השלום. עליתי לקו עם אחד הקמפיינרים, מאחור. תיקפתי באחת משתי מכונות הכרטוס שהיו שם. הקמפיינר הסביר לאנשים כיצד לתקף את כרטיס הרב קו. במכונה היה צג מידע, אך הוא לא פעל (הציג לוגו של מטרופולין, והיה תקוע על 23:03). מכונת הכרטוס עבדה כמו שצריך, על 7:22 (בשעון). מתברר שיש בודילטור אפשרות לתקף גם קוד 44 (10.90), על פי דברי איש הפרסום הנ"ל.- האוטובוס מגיע לתחנת יד לבנים. לאחר עצירה לא מתוכננת (רנו מאגאן נותנת עצירה לפני האוטובוס בפניה ימינה כי מישהו פורץ לכביש) מנסים הרבה לרדת ולעלות דרך הדלת האחורית.
- תחנת בית משפט אנשים כל כך ממהרים לעלות מהדלת האחורית, עד שכמעט אף אחד לא עמד לצד האחורית. בנושף, הדוחק הקשה על הירידה מן האוטובוס. אולי כמו ברכבת הקלה צריך לסמן את העליה והירידה, במתכונת "קודם עולים ורק אחר כך יורדים".
- 7:42 מסוף רעננה. רצתי והספקתי לBBR על מרכב הpioneer החדש שהושק לא מזמן. מבקר במדי מטרופולין כחולים שהיה בתחנה המרכזית הסביר לי כיצד לתקף את הרב קו מאחור (למרות שלא הייתי צריך, הוא ניגש אלי. לא היו ככ הרבה נוסעים שניגשו ל29, רגע לפני כן יצא שם 501 (אגב, יצא שבאו בשרשרת 501,29 ועוד 29 (סולאריס) שעמד אחרינו. לגבי ציוד הרכב-טוב. בפנים היה אחלה של מיזוג
ושקעים (USB) להטענה. היה גם מצלמה פנימית לרכב (אגב, לא ברור למה הפלט מוצג על צג ליד הדלת האחורית, חוץ מליד הנהג). דבר נוסף וחשוב:הנהג אמר לי שכמו במטרונית בהתחלתה, מחוייבים הנהגים לעצור בכל תחנה ותחנה, להגיע לעצירה מוחלטת ולפתוח דלתות, גם אם ניגשים נוסעים/מצלצלים וגם אם לא. האם אתם יודעים על משהו כזה? מה אפשר לעשות? לא הגיוני שעכשיו ה29 של 22:00 יעצור בכל תחנה ויגיע ליעד מחר בבוקר.
הערות: מה מומלץ לשנות:
- <font>פריסה: אמנם היו מספר נציגי מטרופולין מסתובבים, על אוטובוסים בעיקר, וגם בתחנות (למשל אחוזה/מרכז השרון). אבל, לא ברור לי למה בתחנות מרכזיות כמו בית משפט (מעבר להימצאות נציג בצומת) ויד לבנים ברעננה (אלה התחנות המרכזיות שעברתי בהן היום) לא היו עוד נציגי חברה.</font>
- <font>הנוהל של עצירה בכל תחנה כפי שתיארתי קודם, מחוייבים הנהגים לבלום בכל תחנה ותחנה ולפתוח דלתות. גם קו 1 וגם המטרונית לא מחוייבים לזה, אז למה ב29/39 כן?</font>
- <font>יותר מדי שימוש בדלת האחורית: כמה שזה נשמע מופרך-קשה להוציא ולהכניס כל כך הרבה אנשים דרך דלת אחת. אנשים צריכים ממש להידחק בדרך החוצה ופנימה. חלק מהאנשים שכחו שיש גם דלת קדמית. יש לחלק את העומס על שתי הדלתות, בדגש על הקדמית, על מנת לתת לאנשים מאחור לצאת. אם הקמפיין ימשיך בשבוע הקרוב/במקומות וקווים נוספים יש לשקול לשים על זה יותר דגש. כי המסר של "יש לך רב קו-גש לדלת אחורית" לא מותיר לך את האופציה של הקדמית, שקצת נשכחת (התמונה שהכי זכורה לי מהיום היא 5 נשים מנסות לעלות מהדלת האחורית בבית משפט, ואחת בלבד עולה דרך הקדמית, בעוד אני מנסה לפלס את דרכי החוצה מן הרכב).</font>
<font></font> מה אתם אומרים?
הערה באופן כללי לגבי הודילטורים: הודילטורים לא מדפיסים קבלות. מה יהיה אם יבוא מבקר, הכרטיס לא יעבוד, ולא יהיה עלי מספיק כסף? אני אזרק מהאוטובוס באמצע הדרך. דבר דומה יקרה לגבי כרטוס מעבר, לשם ההוכחה שנסעת באוטובוס הקודם-תידרש לקבלה (לי הרב קו, אחת לחודש חודשיים, לא עובד במעבר, ואני לא נוסע ככ הרבה...)
בקו 1/51 דן, ישנו 'כפתור' במסך המגע שכתוב בו "חיוב קוד 44"איך מתקפים קוד 44?
המסך הוא לא מסך מגע ואיך שמציבים את הרב קו ישר מחויבים ב6.90
הנוסע המצוי יודע מה זה "קוד 44"? לא נשמע שיווקי במיוחד...בקו 1/51 דן, ישנו 'כפתור' במסך המגע שכתוב בו "חיוב קוד 44"
יכול להיות שגם על המתקפים הללו של מטרופולין יש אותו דבר.
לא אמרתי שהנוסע יודעהנוסע המצוי יודע מה זה "קוד 44"? לא נשמע שיווקי במיוחד...
כן, הטענות שלי אינן כלפיך כמובן... השיטה הזו פשוט לא הגיוניתלא אמרתי שהנוסע יודע
ואם הוא יודע זה בטח כי פעם אחת הוא לא ידע, ואכל אותה, ואז הסבירו לו.
את מספרי האזור הנוסעים כן מכירים?כן, הטענות שלי אינן כלפיך כמובן... השיטה הזו פשוט לא הגיונית
הם צריכים לציין מספר איזור כפי שפורסמו במפות בזמנו, או פשוט "בינעירוני" או משהו קצת יותר ברור מקוד 44...
האמת היא שזה תלוי במידת הפרסוםאת מספרי האזור הנוסעים כן מכירים?
אני דווקא מניח שהקודים מוכרים לנוסעים יותר מאשר מספרי האזור.
הכי מתאים לציין שמות לאזורים: "גוש דן", "השרון הדרומי", "אזור ראש העין", "בין אזורים".
"בינעירוני" זה מבלבל. האם נסיעה בין רמת החייל לרמת השרון או בין רמת אביב להרצליה פיתוח זו נסיעה בינעירונית?
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.