נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה

מצב
הנושא נעול.

benshap2

New member
אתה לוקח רק את מה שנוח לך מדבריי

OIL3 אומרים לך תושבי העיר זה רע ואתה מרחוק
מנסה לתת הוראות למה זה טוב , בדיוק בגלל זה זה נכשל ביבנה

אנשים שלא רואים מציאות ,מנסים לשכתב מציאות.

אגב לא כל האוטובסים יוצאים בזמן ויש מתלמדים חדשים כולל נהגת דתיה .
אתה לוקח רק את מה שנוח לך מדבריי
יש לי ביקורת על אפיקים, הבעתי אותה במפורש.
מנגד, יש הרבה דברים חיוביים שנעשו במכרז הזה.
אני, לדוגמא, ממש לא מסכים איתך לגבי הצורך בהפחתת תדירות הקווים הפנימיים, הגם שהם נוסעים ריקים בשלב הראשון...
אני כן מסכים שיש לבצע פיין טיונינג לחלק מהמסלולים ולשעות היציאה.
אני לחלוטין מסכים שדילוגי קווים הם דבר שלא בא בחשבון - גם בשעה הראשונה להפעלתם.
&nbsp
אבל מה שהכי חשוב, זה שאני חושב שצריך לתת לאפיקים תקופה מסוימת ולראותא יך זה עובד בפועל, והזדמנות לשפר לפי המצב בשטח.
אני לא חושב שאני, אתה או כל אחד אחר גאונים גדולים, ואפיקים ומשרד התחבורה טיפשים.
יש חשיבה מאחורי חלק ממה שעשו, ושווה לראות את זה בפועל לפני שצועקים חמאס.
 

yossiwed

New member
אז אני אסביר את עצמי טוב יותר כי כבר כתבתי את זה

אתה לוקח רק את מה שנוח לך מדבריי
יש לי ביקורת על אפיקים, הבעתי אותה במפורש.
מנגד, יש הרבה דברים חיוביים שנעשו במכרז הזה.
אני, לדוגמא, ממש לא מסכים איתך לגבי הצורך בהפחתת תדירות הקווים הפנימיים, הגם שהם נוסעים ריקים בשלב הראשון...
אני כן מסכים שיש לבצע פיין טיונינג לחלק מהמסלולים ולשעות היציאה.
אני לחלוטין מסכים שדילוגי קווים הם דבר שלא בא בחשבון - גם בשעה הראשונה להפעלתם.
&nbsp
אבל מה שהכי חשוב, זה שאני חושב שצריך לתת לאפיקים תקופה מסוימת ולראותא יך זה עובד בפועל, והזדמנות לשפר לפי המצב בשטח.
אני לא חושב שאני, אתה או כל אחד אחר גאונים גדולים, ואפיקים ומשרד התחבורה טיפשים.
יש חשיבה מאחורי חלק ממה שעשו, ושווה לראות את זה בפועל לפני שצועקים חמאס.
אז אני אסביר את עצמי טוב יותר כי כבר כתבתי את זה

לא דברתי על הפחתה בכל הקווים ,אלא בקווים ריקים ובתמורה לזה הארכת

שעות הפעילות של קווים 1-3-6 ,הבנת אותי.
 

yuviran

New member
אפרופו מה שכתבת במשפט הראשון

בוא נתייחס ליבנה כאל כפר וניתן לה תדירות בהתאם וזהו.
משרד התחבורה קבע שתדירות בקווים עירוניים (בערים) תהיה כל 20 דקות לפחות בשעות היום. יבנה היא עיר? אז היא מקבלת תדירות כזאת.
&nbsp
שיסעו 4-5 נוסעים, שיסעו 10 נוסעים, מה עדיף? אוטובוס פעם ב30-45 דקות שמתייבשים כדי לחכות לו וצריכים לתזמן אותו כל היום שלא תתייבש בתחנה חצי שעה ויותר?
&nbsp
כמה התעמרות באזרח הקטן היא סבבה בשבילך? אז שהאוטובוסים יסעו ריקים, ממתי תחבורה ציבורית יעילה זו תחבורה עם 30 אנשים באוטובוס לפחות? תחבורה ציבורית יעילה היא תחבורה ציבורית תדירה!!!
&nbsp
ואת חופר, טוחן עד דק וכותב שוב ושוב את אותם הדברים בגנות הא ודא. זה נראה שבכל דבר בחיים אתה תבחר לראות רק צד מסויים.
&nbsp
ואני לא מבין למה אתה כותב עם רווחים כאלו בשורות, אף פעם לא הבנתי. קשנה להבין איפה נגמר משפט ואיפה מתחיל משפט חדש ככה.
אפרופו מה שכתבת במשפט הראשון
איך זה שבקווים עירוניים רבים בגוש דן התדירות עדיין נמוכה מאוד? 13, 14, 11(שערורייה בפני עצמה)
&nbsp
אני מסכים עם מה שכתבת פה, פשוט לא מבין איך זה שהקביעה הזו לא מיושמת במקומות אחרים?
 

olli3

New member
מנהל
ומה מספר הקווים האלו ביחס לכל הרשת? והאם היה מכרז?

אפרופו מה שכתבת במשפט הראשון
איך זה שבקווים עירוניים רבים בגוש דן התדירות עדיין נמוכה מאוד? 13, 14, 11(שערורייה בפני עצמה)
&nbsp
אני מסכים עם מה שכתבת פה, פשוט לא מבין איך זה שהקביעה הזו לא מיושמת במקומות אחרים?
ומה מספר הקווים האלו ביחס לכל הרשת? והאם היה מכרז?
לגבי השאלה הראשונה, מדובר במספר קווים קטן לעומת כל הקווים העירוניים בגוש דן. לגבי השאלה השנייה, לא היה מכרז. מה שהיה זה רפורמה שתוכננה כעשור לפני שיצאה אל הפועל, כשעוד התפיסה הייתה שיש קווים שיכולים להיות גם בתדירות של כל חצי שעה. גם בבאר שבע יש קווים עירוניים בתדירות של פעם בשעה, אחרי המכרז לא יהיה מצב כזה.
&nbsp
תדירות היא שם המשחק, אם השירות לא תדיר - הנוסעים לא יעזבו את הרכב ויעברו לתח"צ. מעטים ינטשו את הזמינות של להניע ולנסוע אל מול המתנה של רבע שעה אפילו. תדירות של פעם ב20 דקות לטעמי לא מספיקה כדי להעביר נוסע מרכב פרטי לאוטובוס, היא צריכה להיות לפחות כל 10 דקות.
&nbsp
יחד עם זאת, גם מעבר מתדירות של כל חצי שעה לתדירות של כל 20 דקות מביאה נוסעים חדשים שעבורם זה מספיק, שהם לא לחוצים בזמן כל כך וכו'.
 

darkshadow1

New member
הפיתרון ההגיוני הוא שימוש במיניבוסים במקום באוטובוסים.

נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה
מספר התדירות של הקווים הפנימיים קפץ מ 260 יציאות ב 2 הכיווינים

ב 4 קווי לכל השכונות ל 380 יציאות סה"כ,העיר סה"כ 35 אלף תושבים.

192 מכיוון רכבת מערב לרכבת מזרח
, 188 מכיוון מזרח למערב .


4 קווים עיקרים ,
1-2 , 2 דרך אזור תעשיה ,
3 ,
4-5 ,5 דרך האלון(תיכון),
6-7 , 7 דרך האלון (תיכון).

כל הכבוד למשרד התחבורה שסדר עוד 30 מקומות עבודה לנהגים ,זה המטרה

העיקרית ,כי נוסעים אין , בחלק מהקווים בכלל אין נוסעים .

הא ובכלל היו צריכים להיות קווים 8 ו 9 שהם פנימיים ממשיכים למושבים

ליד ,לא מצאו נהגים או לא היו אוטבוסים ? .

נסעתי עם נהג שעבד בדן , הוא צוחק ובכלל לא מבין על מה כל ה OVER

תחבורה ציבורית וזה עוד לפני השדרוג ,מה אכפת לך אמרתי

לו אתה נוסע עם 4-5 נוסעים בקו " הכי עמוס" רוב הנוסעים

הם חיילים צעירים עד גיל 20 ומבוגרים מעל 60 .
הפיתרון ההגיוני הוא שימוש במיניבוסים במקום באוטובוסים.
 

yossiwed

New member
זה מה שהיה עד היום והנהגים גם יכלו לתמרן ברחובות צרים

הפיתרון ההגיוני הוא שימוש במיניבוסים במקום באוטובוסים.
זה מה שהיה עד היום והנהגים גם יכלו לתמרן ברחובות צרים
לצערי הרב ,מהנדס העיר לא חושב על תחבורה ציבורית ,הכבשים ממש צרים,

שכונה חדשה מהניילון אין מקום לתחנת אוטבוס בכל שכונה של

3,000 דירות ,מצאו מקום בכביש צר

עם נתיב אחד ותחנה ליד חניה של בניין , ככה שהאטובוס עוצר מפריע

לבאים אחריו .

שכונה חדשה דווקא לא של העירייה (תדהר)

,השארו מפרץ גדול לתחנת אוטובוס .

עד היום היו ביבנה מידיבוסים של 24 מקומות ישיבה .

כיום יש אוטבוסים ארוכים ,שאינם יכולים להסתובב בחלק מהמקמות

לדוגמא ברחוב הנשיאים פניה לגלבוע ,הנהג לפעמים מתעכב ברמזור

הוא לא יכול לפנות ימינה .

חברה ומשרד תחבורה חכם מקשיב לתושבים וגם לי .
 

yossiwed

New member
כמו אלה שהיו פה עד לפני חודש

זה מה שהיה עד היום והנהגים גם יכלו לתמרן ברחובות צרים
לצערי הרב ,מהנדס העיר לא חושב על תחבורה ציבורית ,הכבשים ממש צרים,

שכונה חדשה מהניילון אין מקום לתחנת אוטבוס בכל שכונה של

3,000 דירות ,מצאו מקום בכביש צר

עם נתיב אחד ותחנה ליד חניה של בניין , ככה שהאטובוס עוצר מפריע

לבאים אחריו .

שכונה חדשה דווקא לא של העירייה (תדהר)

,השארו מפרץ גדול לתחנת אוטובוס .

עד היום היו ביבנה מידיבוסים של 24 מקומות ישיבה .

כיום יש אוטבוסים ארוכים ,שאינם יכולים להסתובב בחלק מהמקמות

לדוגמא ברחוב הנשיאים פניה לגלבוע ,הנהג לפעמים מתעכב ברמזור

הוא לא יכול לפנות ימינה .

חברה ומשרד תחבורה חכם מקשיב לתושבים וגם לי .
כמו אלה שהיו פה עד לפני חודש
מתוך גוגל

 

benshap2

New member
נתוני זמן האמת של אפיקים מזייפים בענק

נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה
מספר התדירות של הקווים הפנימיים קפץ מ 260 יציאות ב 2 הכיווינים

ב 4 קווי לכל השכונות ל 380 יציאות סה"כ,העיר סה"כ 35 אלף תושבים.

192 מכיוון רכבת מערב לרכבת מזרח
, 188 מכיוון מזרח למערב .


4 קווים עיקרים ,
1-2 , 2 דרך אזור תעשיה ,
3 ,
4-5 ,5 דרך האלון(תיכון),
6-7 , 7 דרך האלון (תיכון).

כל הכבוד למשרד התחבורה שסדר עוד 30 מקומות עבודה לנהגים ,זה המטרה

העיקרית ,כי נוסעים אין , בחלק מהקווים בכלל אין נוסעים .

הא ובכלל היו צריכים להיות קווים 8 ו 9 שהם פנימיים ממשיכים למושבים

ליד ,לא מצאו נהגים או לא היו אוטבוסים ? .

נסעתי עם נהג שעבד בדן , הוא צוחק ובכלל לא מבין על מה כל ה OVER

תחבורה ציבורית וזה עוד לפני השדרוג ,מה אכפת לך אמרתי

לו אתה נוסע עם 4-5 נוסעים בקו " הכי עמוס" רוב הנוסעים

הם חיילים צעירים עד גיל 20 ומבוגרים מעל 60 .
נתוני זמן האמת של אפיקים מזייפים בענק
לדעתי כרגע חצי מהאוטובוסים לא משדרים נתוני זמן אמת.
 

benshap2

New member
דיווחים רבים על קווים בינעירוניים שפשוט לא מגיעים

נתוני זמן האמת של אפיקים מזייפים בענק
לדעתי כרגע חצי מהאוטובוסים לא משדרים נתוני זמן אמת.
דיווחים רבים על קווים בינעירוניים שפשוט לא מגיעים
בשני הכיוונים. יום חשוך מאוד לאפיקים.
 

yossiwed

New member
צדקתי או לא , אפיקים חברה שבאה לקדם את עצמה

משפחה \ חברים, ואנשים שפגשתי ברכבת והגיעו אליה בשל הברזה
של קו של אפיקים.
צדקתי או לא , אפיקים חברה שבאה לקדם את עצמה
כל כך חיכנו למושיע מ 2012 ושום דבר לא בא,

הכי מצחיק הם התיקנו שילוט אלקטרוני במקום שאין בכלל קווים ,

תחנה בלי נוסעים בכלל תסמכו עליי ,ביטלו שם קווים

ואיפה שיש נוסעים לא התקינו .

חלק מהתחנות לא רשום בכלל הקו .

אני מקווה שהם אפיקים יפסידו כסף

ו ילכו מפה לאחר שיבינו שזה גדול עלהם
.
 

yossiwed

New member
אל תגידו שאני ממריד ,אבל אני לא אסע באפיקים

צדקתי או לא , אפיקים חברה שבאה לקדם את עצמה
כל כך חיכנו למושיע מ 2012 ושום דבר לא בא,

הכי מצחיק הם התיקנו שילוט אלקטרוני במקום שאין בכלל קווים ,

תחנה בלי נוסעים בכלל תסמכו עליי ,ביטלו שם קווים

ואיפה שיש נוסעים לא התקינו .

חלק מהתחנות לא רשום בכלל הקו .

אני מקווה שהם אפיקים יפסידו כסף

ו ילכו מפה לאחר שיבינו שזה גדול עלהם
.
אל תגידו שאני ממריד ,אבל אני לא אסע באפיקים
גם המשפחה והסביבה כבר צוחקים ממני , רציתי לעשות טוב

לשדרג ,לעשות ואין מי לדבר , פשוט אין , אם הקווים יהיו ריקים

וככה עושה רשום זה יהיה ,לא מן הנמנע שכבר עוד כמה חודשים יורידו תדריות ,

הקהל מצביע ברגליים , לצערי זה לא מעניין אותם ויש איזה

10 דברים שהם שיא הטמטום ובזבוז משאבים נתנו פה דוגמאות .

מה אפשר לעשות במשרד התחבורה זה לא מעניין אותם ,זה לא עיר

גדולה או אני יתפוס איזה שהוא רגע של רצינות מצד גורם כלשהו .

יש לי רכב חדש ואני בעקבות הסביבה שלי יעשה מה שכולם עושים וזה

לנסוע ברכב הפרטי בבוקר .
 

Ofekalef1

New member
נסיעה טובה

אל תגידו שאני ממריד ,אבל אני לא אסע באפיקים
גם המשפחה והסביבה כבר צוחקים ממני , רציתי לעשות טוב

לשדרג ,לעשות ואין מי לדבר , פשוט אין , אם הקווים יהיו ריקים

וככה עושה רשום זה יהיה ,לא מן הנמנע שכבר עוד כמה חודשים יורידו תדריות ,

הקהל מצביע ברגליים , לצערי זה לא מעניין אותם ויש איזה

10 דברים שהם שיא הטמטום ובזבוז משאבים נתנו פה דוגמאות .

מה אפשר לעשות במשרד התחבורה זה לא מעניין אותם ,זה לא עיר

גדולה או אני יתפוס איזה שהוא רגע של רצינות מצד גורם כלשהו .

יש לי רכב חדש ואני בעקבות הסביבה שלי יעשה מה שכולם עושים וזה

לנסוע ברכב הפרטי בבוקר .
נסיעה טובה
 

olli3

New member
מנהל
טבעי שזה יקרה, הרבה נוסעים מבולבלים, הרבה שאלות

משפחה \ חברים, ואנשים שפגשתי ברכבת והגיעו אליה בשל הברזה
של קו של אפיקים.
טבעי שזה יקרה, הרבה נוסעים מבולבלים, הרבה שאלות
הרבה עיכובים. ככה זה בכל הפעלת שירות חדש ושינויי שירות. גם בבאר שבע היה בלבול גדול עם כל מספרי הקווים השונים למצפה רמון שאנשים התעקשו לנסוע רק עם 60 המוכר וכך נוצר עומד של כמאה איש על הרציף למצלפה רמון וכשהגיע 60, כולם התעצבנו. אז גם לא הייתה הסברה והפלאיירים פשוט חולקו בתוך האוטובוסים.
&nbsp
גם ברפורמה בגוש דן כך היה וגם עם כניסת נתיב אקספרס לנתניה, נסעתי איתם ביום השני להפעלה והיה הרבה בלבולים עם הנוסעים. עם הכרטיסיות החדשות וכו'.
&nbsp
גם כיום, כל נוסע שיעלה על אוטובוס של אפיקים ויבקש כרטיסיה, הנהג יגיד לו שאין כרטיסיה ויש ערך צבור ולך תסביר לנוסע מזה ערך צבור ולמה אין יותר כרטיסיות ואתה נתקע בתחנה עוד זמן ואז עוד נוסע עם אותה השאלה וכו'... ובל נשכח את השאלות של, מגיע לכאן? מגיע לשם? עובר דרך...?
&nbsp
לא משנה כמה הסברה תיתן, אנשים משום מה סומכים רק על המילה של הנהג. גם אם בדגל התחנה יהיה כתוב קו X לעיר Y, הם ישאלו את הנהג אם הוא מגיע לעיר הזאת.
&nbsp
אז זה הכי צפוי שבעולם וזה קורה בכל מקום בארץ בו נכנסים שינויים בתחבורה הציבורית.
&nbsp
אז זה לא יום חשוך לאפיקים כמו שזה לא היה יום חשוך לאגד ודן ביום תחילת הרפורמה, כמו שזה לא היה יום חשוך למטרופולין בדרום עם חידוש המכרז הנוכחי ועם הפעלת המכרז הישן לפני יותר מעשור וכו' וכו'.
 

yossiwed

New member
אתה טועה בגדול .

טבעי שזה יקרה, הרבה נוסעים מבולבלים, הרבה שאלות
הרבה עיכובים. ככה זה בכל הפעלת שירות חדש ושינויי שירות. גם בבאר שבע היה בלבול גדול עם כל מספרי הקווים השונים למצפה רמון שאנשים התעקשו לנסוע רק עם 60 המוכר וכך נוצר עומד של כמאה איש על הרציף למצלפה רמון וכשהגיע 60, כולם התעצבנו. אז גם לא הייתה הסברה והפלאיירים פשוט חולקו בתוך האוטובוסים.
&nbsp
גם ברפורמה בגוש דן כך היה וגם עם כניסת נתיב אקספרס לנתניה, נסעתי איתם ביום השני להפעלה והיה הרבה בלבולים עם הנוסעים. עם הכרטיסיות החדשות וכו'.
&nbsp
גם כיום, כל נוסע שיעלה על אוטובוס של אפיקים ויבקש כרטיסיה, הנהג יגיד לו שאין כרטיסיה ויש ערך צבור ולך תסביר לנוסע מזה ערך צבור ולמה אין יותר כרטיסיות ואתה נתקע בתחנה עוד זמן ואז עוד נוסע עם אותה השאלה וכו'... ובל נשכח את השאלות של, מגיע לכאן? מגיע לשם? עובר דרך...?
&nbsp
לא משנה כמה הסברה תיתן, אנשים משום מה סומכים רק על המילה של הנהג. גם אם בדגל התחנה יהיה כתוב קו X לעיר Y, הם ישאלו את הנהג אם הוא מגיע לעיר הזאת.
&nbsp
אז זה הכי צפוי שבעולם וזה קורה בכל מקום בארץ בו נכנסים שינויים בתחבורה הציבורית.
&nbsp
אז זה לא יום חשוך לאפיקים כמו שזה לא היה יום חשוך לאגד ודן ביום תחילת הרפורמה, כמו שזה לא היה יום חשוך למטרופולין בדרום עם חידוש המכרז הנוכחי ועם הפעלת המכרז הישן לפני יותר מעשור וכו' וכו'.
אתה טועה בגדול .
עשו פה שינויים יותר גדולים במסלולים וביטול קויים,

לא יצאו אוטובוסים ושוב רוב האוטבוסים ריקים ,

מטרופלין שזכו שוב לא היה שינויים מרחקי לכת ,

אני גם מאמין שמטרופלין לא מפספסים אוטובוס שלא יוצא .

ולכן אני אומר לך, אתה יכול להתחייב שתדירות גבוהה ,נהגים , הכל

טוב ויפה במכרז , מה קורה אם בפועל זה צולע וזה היה צולע עוד לפני המכרז,

מה עושים ?

אני התבדתי ,אני הייתי בטוח שאפיקים זה חברה זמנית .
 

olli3

New member
מנהל
אז תאמין, רוצה לבוא איתי לתביעה עתידית שלי כנגד מטרופולין?

אתה טועה בגדול .
עשו פה שינויים יותר גדולים במסלולים וביטול קויים,

לא יצאו אוטובוסים ושוב רוב האוטבוסים ריקים ,

מטרופלין שזכו שוב לא היה שינויים מרחקי לכת ,

אני גם מאמין שמטרופלין לא מפספסים אוטובוס שלא יוצא .

ולכן אני אומר לך, אתה יכול להתחייב שתדירות גבוהה ,נהגים , הכל

טוב ויפה במכרז , מה קורה אם בפועל זה צולע וזה היה צולע עוד לפני המכרז,

מה עושים ?

אני התבדתי ,אני הייתי בטוח שאפיקים זה חברה זמנית .
אז תאמין, רוצה לבוא איתי לתביעה עתידית שלי כנגד מטרופולין?
הם פשוט כל הזמן ממשיכים לספק לי עוד ועוד תקלות, עוד איחורים, עוד אי יציאות וכו'... ולא מדובר על דקות בודדות, מדובר על 10 דקות ומעלה של איחור או נסיעה שכלל לא יוצאת ופשוט ממתינים לבאה בתור, כי היי, אם המתנת 20 דקות, מה יקרה אם תמתין עוד 20? הזמן שלך לא מעניין בתכל'ס.
&nbsp
היו שינויים מרחיקי לכת בזה שהתדירות של 353 ירדה, 351 בוטל ועברו נסיעות ל383. אנשים לא התרגלו לזה כל כך מהר, לא הבינו את המסלול של 383 שלא ממשיך על טוביהו אלא נוסע דרך סורוקה וכו'. היו שינויים בקווים שמשרתים את איזור ראשון ורחובות, גם כאן אנשים התבלבלו. בכל הקווים ען הנסיעות הקצרות יחסית עם המעבר מכרטיסיות לערך צבור היה בלאגן, כולל כל הקווים שמקשרים בין קרית גת לבאר שבע, מאותן הסיבות שמניתי מקודם.
&nbsp
מטרופולין עד היום לא מצליחה לווסת את השירות בקו 29 כך שלא יווצר מצב ש3-4 אוטובוסים נוסעים בבאת אחת צמודים אחד לשני. בימי אגד זה לא היה קורה, במקסימום היו נצמדים שני אוטובוסים האחד לשני וגם זה לא היה מחזה כל כך נפוץ.
 

yossiwed

New member
התדירות של 353 סבירה ואל תשכח דבר חשוב

אז תאמין, רוצה לבוא איתי לתביעה עתידית שלי כנגד מטרופולין?
הם פשוט כל הזמן ממשיכים לספק לי עוד ועוד תקלות, עוד איחורים, עוד אי יציאות וכו'... ולא מדובר על דקות בודדות, מדובר על 10 דקות ומעלה של איחור או נסיעה שכלל לא יוצאת ופשוט ממתינים לבאה בתור, כי היי, אם המתנת 20 דקות, מה יקרה אם תמתין עוד 20? הזמן שלך לא מעניין בתכל'ס.
&nbsp
היו שינויים מרחיקי לכת בזה שהתדירות של 353 ירדה, 351 בוטל ועברו נסיעות ל383. אנשים לא התרגלו לזה כל כך מהר, לא הבינו את המסלול של 383 שלא ממשיך על טוביהו אלא נוסע דרך סורוקה וכו'. היו שינויים בקווים שמשרתים את איזור ראשון ורחובות, גם כאן אנשים התבלבלו. בכל הקווים ען הנסיעות הקצרות יחסית עם המעבר מכרטיסיות לערך צבור היה בלאגן, כולל כל הקווים שמקשרים בין קרית גת לבאר שבע, מאותן הסיבות שמניתי מקודם.
&nbsp
מטרופולין עד היום לא מצליחה לווסת את השירות בקו 29 כך שלא יווצר מצב ש3-4 אוטובוסים נוסעים בבאת אחת צמודים אחד לשני. בימי אגד זה לא היה קורה, במקסימום היו נצמדים שני אוטובוסים האחד לשני וגם זה לא היה מחזה כל כך נפוץ.
התדירות של 353 סבירה ואל תשכח דבר חשוב

יש רכבת של שעה נסיעה מתל אביב לשדרות-נתיבות ,

יש ירידה בכמות הנוסעים , בגדול יש תדירות של 353 עד 21:45

מ 2 הכיוונים , לגבי תנועה מבאר שבע לשדרות-נתיבות

-יש את אגד פלוס ו 383 , ותדירות יפה מאד !!!

זה מספיק ויש גם רכבת בקרוב ,אז אין לך מה להתלונן .

וגם צריך לציין שלמרות הכל יש 50 נוסעים בקו 353 לאורך כל

הנסיעה עד תל אביב ולפעמים גם יותר .
 

olli3

New member
מנהל
וואי, אתה מבין עברית בכלל? על מה דיברתי ועל מה אתה מדבר.

התדירות של 353 סבירה ואל תשכח דבר חשוב

יש רכבת של שעה נסיעה מתל אביב לשדרות-נתיבות ,

יש ירידה בכמות הנוסעים , בגדול יש תדירות של 353 עד 21:45

מ 2 הכיוונים , לגבי תנועה מבאר שבע לשדרות-נתיבות

-יש את אגד פלוס ו 383 , ותדירות יפה מאד !!!

זה מספיק ויש גם רכבת בקרוב ,אז אין לך מה להתלונן .

וגם צריך לציין שלמרות הכל יש 50 נוסעים בקו 353 לאורך כל

הנסיעה עד תל אביב ולפעמים גם יותר .
וואי, אתה מבין עברית בכלל? על מה דיברתי ועל מה אתה מדבר.
דיברתי על הימים הראשונים להפעלת המכרז החדש. הבלבול בין הנוסעים היה גדול. ואין אגד פלוס, יש אגד תעבורה, אז אם כבר... והתדירות עוד תגדל עם השינויים שיכנסו בפברואר. אבל זה לא קשור, בכלל לא קשור למה שדיברתי עליו.
&nbsp
נוסע שרגיל שכל הקווים לבאר שבע עוצרים על שדרות טוביהו , לא מבין למה הוא מתייבש בתחנה בטוביהו יורת מידי זמן לאוטובוס לנתיבות. ונוסע שצריך להגיע מנתיבות לאיזור של מרחב המשטרה בבאר שבע ועולה על 383, לא מבין מה קרה ולמה האוטובוס לא מגיע למרחב המשטרה.
&nbsp
משדרות ונתיבות נוסעים יותר אנשים לבאר שבע מאשר לתל אביב, לכן לא התייחסתי בכלל ל353 במקטע הנסיעה הצפוני שלו.
&nbsp
יש בשעות מסויימות אוטובוס מלא יחסית ב353 במקטע הצפונ שלו, ברוב שעות היום יש בו נוסעים בודדים ואני מכיר נהגים שעובדים עליו קבוע, אז בלי המצאות.
&nbsp
לסיכום, בימים הראשונים להפעלה היו הרבה נוסעים מבולבלים, הרבה בעיות עם: אבל אני רוצה לטעון כרטיסיה, למה אי אפשר לטעון כרטיסיה? מזה ערך צבור|? ולך תסביר את זה גם לאנשים שלא דוברים עברית כמו שצריך שבאים לשלם על כרטיסיה והנהג מנסה להסביר להם שאין יותר כרטיסיות וכל האוטובוס מתעכב.
&nbsp
אז זה קורה עכשיו גם במכרז שאפיקים זכתה בו, הבלאגןם הזה קורה בכל מקום בארץ עם כניסת שינויים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה