נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה

נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה
מספר התדירות של הקווים הפנימיים קפץ מ 260 יציאות ב 2 הכיווינים

ב 4 קווי לכל השכונות ל 380 יציאות סה"כ,העיר סה"כ 35 אלף תושבים.

192 מכיוון רכבת מערב לרכבת מזרח
, 188 מכיוון מזרח למערב .


4 קווים עיקרים ,
1-2 , 2 דרך אזור תעשיה ,
3 ,
4-5 ,5 דרך האלון(תיכון),
6-7 , 7 דרך האלון (תיכון).

כל הכבוד למשרד התחבורה שסדר עוד 30 מקומות עבודה לנהגים ,זה המטרה

העיקרית ,כי נוסעים אין , בחלק מהקווים בכלל אין נוסעים .

הא ובכלל היו צריכים להיות קווים 8 ו 9 שהם פנימיים ממשיכים למושבים

ליד ,לא מצאו נהגים או לא היו אוטבוסים ? .

נסעתי עם נהג שעבד בדן , הוא צוחק ובכלל לא מבין על מה כל ה OVER

תחבורה ציבורית וזה עוד לפני השדרוג ,מה אכפת לך אמרתי

לו אתה נוסע עם 4-5 נוסעים בקו " הכי עמוס" רוב הנוסעים

הם חיילים צעירים עד גיל 20 ומבוגרים מעל 60 .
 

yossiwed

New member
נס ציונה מבחינת פיזור אוכלוסיה ושטח גדולה

נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה
מספר התדירות של הקווים הפנימיים קפץ מ 260 יציאות ב 2 הכיווינים

ב 4 קווי לכל השכונות ל 380 יציאות סה"כ,העיר סה"כ 35 אלף תושבים.

192 מכיוון רכבת מערב לרכבת מזרח
, 188 מכיוון מזרח למערב .


4 קווים עיקרים ,
1-2 , 2 דרך אזור תעשיה ,
3 ,
4-5 ,5 דרך האלון(תיכון),
6-7 , 7 דרך האלון (תיכון).

כל הכבוד למשרד התחבורה שסדר עוד 30 מקומות עבודה לנהגים ,זה המטרה

העיקרית ,כי נוסעים אין , בחלק מהקווים בכלל אין נוסעים .

הא ובכלל היו צריכים להיות קווים 8 ו 9 שהם פנימיים ממשיכים למושבים

ליד ,לא מצאו נהגים או לא היו אוטבוסים ? .

נסעתי עם נהג שעבד בדן , הוא צוחק ובכלל לא מבין על מה כל ה OVER

תחבורה ציבורית וזה עוד לפני השדרוג ,מה אכפת לך אמרתי

לו אתה נוסע עם 4-5 נוסעים בקו " הכי עמוס" רוב הנוסעים

הם חיילים צעירים עד גיל 20 ומבוגרים מעל 60 .
נס ציונה מבחינת פיזור אוכלוסיה ושטח גדולה
יותר מיבנה , יש לה שכונות במרחק של 6 ק"מ אחת מהשנייה עם 30 אלף תושבים .

יבנה זה ריבוע של 2.5 ק"מ מרובע עם 35 תושבים .

לנס ציונה יש 2 קווים פנימיים עם 110 יציאות ל 2 הכיוונים .

ליבנה יש ויהיו 7 קווים פנמיים כולל 8-9 באוקטובר ,

עם בערך 420 יציאות ל 2 הכיוונים .

יש פה 20 MAN חדשים עירוניים מהניילון .
 
המסקנה היחידה ממה שאתה כותב

נס ציונה מבחינת פיזור אוכלוסיה ושטח גדולה
יותר מיבנה , יש לה שכונות במרחק של 6 ק"מ אחת מהשנייה עם 30 אלף תושבים .

יבנה זה ריבוע של 2.5 ק"מ מרובע עם 35 תושבים .

לנס ציונה יש 2 קווים פנימיים עם 110 יציאות ל 2 הכיוונים .

ליבנה יש ויהיו 7 קווים פנמיים כולל 8-9 באוקטובר ,

עם בערך 420 יציאות ל 2 הכיוונים .

יש פה 20 MAN חדשים עירוניים מהניילון .
המסקנה היחידה ממה שאתה כותב
שגם לנס ציונה מגיעה רשת עירונית משופרת...
וזה כלל לא פוסל את מה שקורה ביבנה היום
אגב יבנה בניגוד לנס ציונה כוללת 2 תחנות רכבת
 

olli3

New member
מנהל
בוא נתייחס ליבנה כאל כפר וניתן לה תדירות בהתאם וזהו.

נתונים סטטיסטים לגבי אשכול יבנה
מספר התדירות של הקווים הפנימיים קפץ מ 260 יציאות ב 2 הכיווינים

ב 4 קווי לכל השכונות ל 380 יציאות סה"כ,העיר סה"כ 35 אלף תושבים.

192 מכיוון רכבת מערב לרכבת מזרח
, 188 מכיוון מזרח למערב .


4 קווים עיקרים ,
1-2 , 2 דרך אזור תעשיה ,
3 ,
4-5 ,5 דרך האלון(תיכון),
6-7 , 7 דרך האלון (תיכון).

כל הכבוד למשרד התחבורה שסדר עוד 30 מקומות עבודה לנהגים ,זה המטרה

העיקרית ,כי נוסעים אין , בחלק מהקווים בכלל אין נוסעים .

הא ובכלל היו צריכים להיות קווים 8 ו 9 שהם פנימיים ממשיכים למושבים

ליד ,לא מצאו נהגים או לא היו אוטבוסים ? .

נסעתי עם נהג שעבד בדן , הוא צוחק ובכלל לא מבין על מה כל ה OVER

תחבורה ציבורית וזה עוד לפני השדרוג ,מה אכפת לך אמרתי

לו אתה נוסע עם 4-5 נוסעים בקו " הכי עמוס" רוב הנוסעים

הם חיילים צעירים עד גיל 20 ומבוגרים מעל 60 .
בוא נתייחס ליבנה כאל כפר וניתן לה תדירות בהתאם וזהו.
משרד התחבורה קבע שתדירות בקווים עירוניים (בערים) תהיה כל 20 דקות לפחות בשעות היום. יבנה היא עיר? אז היא מקבלת תדירות כזאת.
&nbsp
שיסעו 4-5 נוסעים, שיסעו 10 נוסעים, מה עדיף? אוטובוס פעם ב30-45 דקות שמתייבשים כדי לחכות לו וצריכים לתזמן אותו כל היום שלא תתייבש בתחנה חצי שעה ויותר?
&nbsp
כמה התעמרות באזרח הקטן היא סבבה בשבילך? אז שהאוטובוסים יסעו ריקים, ממתי תחבורה ציבורית יעילה זו תחבורה עם 30 אנשים באוטובוס לפחות? תחבורה ציבורית יעילה היא תחבורה ציבורית תדירה!!!
&nbsp
ואת חופר, טוחן עד דק וכותב שוב ושוב את אותם הדברים בגנות הא ודא. זה נראה שבכל דבר בחיים אתה תבחר לראות רק צד מסויים.
&nbsp
ואני לא מבין למה אתה כותב עם רווחים כאלו בשורות, אף פעם לא הבנתי. קשנה להבין איפה נגמר משפט ואיפה מתחיל משפט חדש ככה.
 

yossiwed

New member
אוטובוס לא בשעת השיא אפשר חצי שעה לא צריך

בוא נתייחס ליבנה כאל כפר וניתן לה תדירות בהתאם וזהו.
משרד התחבורה קבע שתדירות בקווים עירוניים (בערים) תהיה כל 20 דקות לפחות בשעות היום. יבנה היא עיר? אז היא מקבלת תדירות כזאת.
&nbsp
שיסעו 4-5 נוסעים, שיסעו 10 נוסעים, מה עדיף? אוטובוס פעם ב30-45 דקות שמתייבשים כדי לחכות לו וצריכים לתזמן אותו כל היום שלא תתייבש בתחנה חצי שעה ויותר?
&nbsp
כמה התעמרות באזרח הקטן היא סבבה בשבילך? אז שהאוטובוסים יסעו ריקים, ממתי תחבורה ציבורית יעילה זו תחבורה עם 30 אנשים באוטובוס לפחות? תחבורה ציבורית יעילה היא תחבורה ציבורית תדירה!!!
&nbsp
ואת חופר, טוחן עד דק וכותב שוב ושוב את אותם הדברים בגנות הא ודא. זה נראה שבכל דבר בחיים אתה תבחר לראות רק צד מסויים.
&nbsp
ואני לא מבין למה אתה כותב עם רווחים כאלו בשורות, אף פעם לא הבנתי. קשנה להבין איפה נגמר משפט ואיפה מתחיל משפט חדש ככה.
אוטובוס לא בשעת השיא אפשר חצי שעה לא צריך
כל 20 דק' בכל קו .

ואם כבר 3 אוטובוסים בשעה , אז בשביל מה גדולים של 40 מקומות ???

ולמה החליטו להזיז את שעות שעה אחורה בלילה ו 10 קדימה בבוקר

למשל קו 1 יהיה עד 22:50 ו 6 עד 23:40 נסעו גם נסעו

עכשיו 6 שינה מסלול ו 1 ירד אולי זה טעות עד 21:35 .

כל מה שאני טוען שאפשר היה לעשות דבר פונקציונלי יותר ומושך

נוסעים.
 
נראה שאתה לא נוסע באוטובוסים שם.

אוטובוס לא בשעת השיא אפשר חצי שעה לא צריך
כל 20 דק' בכל קו .

ואם כבר 3 אוטובוסים בשעה , אז בשביל מה גדולים של 40 מקומות ???

ולמה החליטו להזיז את שעות שעה אחורה בלילה ו 10 קדימה בבוקר

למשל קו 1 יהיה עד 22:50 ו 6 עד 23:40 נסעו גם נסעו

עכשיו 6 שינה מסלול ו 1 ירד אולי זה טעות עד 21:35 .

כל מה שאני טוען שאפשר היה לעשות דבר פונקציונלי יותר ומושך

נוסעים.
נראה שאתה לא נוסע באוטובוסים שם.
אחרת לא היית נהנה לחכות חצי שעה בצהוריים לאוטובוס עירוני.
 

yossiwed

New member
אתה צודק וגם ככה כל השכנים והמשפחה

נראה שאתה לא נוסע באוטובוסים שם.
אחרת לא היית נהנה לחכות חצי שעה בצהוריים לאוטובוס עירוני.
אתה צודק וגם ככה כל השכנים והמשפחה
אפיקים לא קיימת בכלל, ולכן אני נסיתי לעשות משהו אטראקטיב יותר .

בגדול הקווים הפנימיים ברוב האזורים זה פחות מ 20 ,אפילו 10 דק'

יש קויוים בין עירוני שגם הם עירונים ועושים מסלול

48 פעמיים בשעה- 49 -51 פעם בשעה , ככה ש 20 דק' מחכים רק בנווה

אילן שהיא שכונה וילות שלכולם יש 2-3 רכבים . השימוש שם הוא

לתל אביב שאת קו 179 הפסיקו או חיילים וצעירים לבית ספר .

אז איפה השיפור ,איפה ? .
 

olli3

New member
מנהל
אז ממש רואים שאתה לא נוסע, אין יותר שירות עירוני ב48 ושאר

אתה צודק וגם ככה כל השכנים והמשפחה
אפיקים לא קיימת בכלל, ולכן אני נסיתי לעשות משהו אטראקטיב יותר .

בגדול הקווים הפנימיים ברוב האזורים זה פחות מ 20 ,אפילו 10 דק'

יש קויוים בין עירוני שגם הם עירונים ועושים מסלול

48 פעמיים בשעה- 49 -51 פעם בשעה , ככה ש 20 דק' מחכים רק בנווה

אילן שהיא שכונה וילות שלכולם יש 2-3 רכבים . השימוש שם הוא

לתל אביב שאת קו 179 הפסיקו או חיילים וצעירים לבית ספר .

אז איפה השיפור ,איפה ? .
אז ממש רואים שאתה לא נוסע, אין יותר שירות עירוני ב48 ושאר
הקווים הפרבריים/בין עירוניים. במכרזים החדשים מתבצעת הפרדה בין שירות עירוני לשירות בין עירוני. כך היה גם במכרז חשמונאים כשהשירות הבין עירוני במודיעין הפסיק לבצע שירות עירוני בעיר.
&nbsp
לא צריך להעמיס על אוטובוס שנוסע מחחוץ לעיר נוסעים עירוניים. זה סתם מעכב את האוטובוס בתוך העיר ומוריד את כל האטרקטיביות של נסיעה לעיר אחרת ביעילות רבה יותר.
&nbsp
אז משהו אחר שאני לא מבין, אם מטרופולין הייתה מקבלת את ההפעלה, אז היה שיפור בתחבורה הציבורית ביבנה? אז היית אומר דברי שבח?
&nbsp
אתה ניסיתי להמציא את הגלגל, לדלל תדירות במהלך היום ולהעביר אותה ללילה, בשעה שיש הכי פחות נוסעים. כי לשיטתך הלילה אטרקטיבי יותר מבחינת מספר נוסעים פוטנציאלים.
&nbsp
ספר את זה למי שרוצה ללכת לתור לרופא ועליו לבחור אם יגיע 20 דקות לפני הזמן או שיאחר ב10 דקות וכשיצא מהרופא וירצה לשוב לביתו יכול להיות שיצטרך להמתין 25 דקות לאוטובוס. שרף לעצמו שעה שלמה על משהו שיכול להתקצר ב20 דקות בכיף עם תדירות כפי שניתנה כעת.
&nbsp
כשאני כמשתמש מתקדם חושב איך להגיע ליעד שלי, אין לי בעיה לדעת מתי אוטובוס X יגיע אליי למרות שהתדירות שלו היא פעם בשעה או פעם בחצי שעה או 4 פעמים ביום. לעומת זאת, לנוסע הממוצע וגרוע מכך, לנוסע המזדמן (זה שלא נוסע בשעות קבועות), אין דרך לדעת את זה והוא לא יתחיל לחשב כמה זמן ייקח לאוטובוס להגיע מתחנת המוצא אליו ולהכיר את כל המסלול שלו וכו'. אז למה שהוא יבחר לבשתמש בתחבורה הזאת? במידה והייתי נוסע ממוצע, הייתי מוותר על התענוג ומשתמש במונית ספיישל.
 

yossiwed

New member
אתה פשוט מדמיין ולא גר במקום אדוני הנכבד .

אז ממש רואים שאתה לא נוסע, אין יותר שירות עירוני ב48 ושאר
הקווים הפרבריים/בין עירוניים. במכרזים החדשים מתבצעת הפרדה בין שירות עירוני לשירות בין עירוני. כך היה גם במכרז חשמונאים כשהשירות הבין עירוני במודיעין הפסיק לבצע שירות עירוני בעיר.
&nbsp
לא צריך להעמיס על אוטובוס שנוסע מחחוץ לעיר נוסעים עירוניים. זה סתם מעכב את האוטובוס בתוך העיר ומוריד את כל האטרקטיביות של נסיעה לעיר אחרת ביעילות רבה יותר.
&nbsp
אז משהו אחר שאני לא מבין, אם מטרופולין הייתה מקבלת את ההפעלה, אז היה שיפור בתחבורה הציבורית ביבנה? אז היית אומר דברי שבח?
&nbsp
אתה ניסיתי להמציא את הגלגל, לדלל תדירות במהלך היום ולהעביר אותה ללילה, בשעה שיש הכי פחות נוסעים. כי לשיטתך הלילה אטרקטיבי יותר מבחינת מספר נוסעים פוטנציאלים.
&nbsp
ספר את זה למי שרוצה ללכת לתור לרופא ועליו לבחור אם יגיע 20 דקות לפני הזמן או שיאחר ב10 דקות וכשיצא מהרופא וירצה לשוב לביתו יכול להיות שיצטרך להמתין 25 דקות לאוטובוס. שרף לעצמו שעה שלמה על משהו שיכול להתקצר ב20 דקות בכיף עם תדירות כפי שניתנה כעת.
&nbsp
כשאני כמשתמש מתקדם חושב איך להגיע ליעד שלי, אין לי בעיה לדעת מתי אוטובוס X יגיע אליי למרות שהתדירות שלו היא פעם בשעה או פעם בחצי שעה או 4 פעמים ביום. לעומת זאת, לנוסע הממוצע וגרוע מכך, לנוסע המזדמן (זה שלא נוסע בשעות קבועות), אין דרך לדעת את זה והוא לא יתחיל לחשב כמה זמן ייקח לאוטובוס להגיע מתחנת המוצא אליו ולהכיר את כל המסלול שלו וכו'. אז למה שהוא יבחר לבשתמש בתחבורה הזאת? במידה והייתי נוסע ממוצע, הייתי מוותר על התענוג ומשתמש במונית ספיישל.
אתה פשוט מדמיין ולא גר במקום אדוני הנכבד .
48-49-51 משמשים כקווים עירוניים , מה יעשה מישהו בתחנה במתנ"ח

יגיד פוס או בתחנה מול הצומת בכניסה ,יגיד OIIL3 אמר לא לנוסע,

אל תהיה מצחיק ומה יעשה נוסע ברחוב הדרור לא יעלה על קו 48-49-51

בתדירות של 5 אוטובסים בשעה .

הבעייה הגדולה אתך שאתה לא גר פה וגם BENSHAP אומר לך לא טוב

ואתה מתעקש לכפות עלינו דעה שאתה לא מצוי בה,

תתעורררררררררררר 7 קווים ריקים ברוב שעות היום תעוררר

מי הולך ביבנה לרופא באוטובוס , זה מקום קטן עם 5 קופות חולים

ולרוב התושבים רכב פרטי, תתעורררררררררר.

כאילו אתה מטעם משרד התחבורה או אחר ....

מטרופלין על פי החוויה שלי לאורך שנים , לא אכזבה ,גם פירטתי למה .

יכול להיות שגם חברה אחרת הייתה עושה טוב .
 

olli3

New member
מנהל
חבוב, תסתכל על הרישוי ועל הגדרות השירות של הקווים.

אתה פשוט מדמיין ולא גר במקום אדוני הנכבד .
48-49-51 משמשים כקווים עירוניים , מה יעשה מישהו בתחנה במתנ"ח

יגיד פוס או בתחנה מול הצומת בכניסה ,יגיד OIIL3 אמר לא לנוסע,

אל תהיה מצחיק ומה יעשה נוסע ברחוב הדרור לא יעלה על קו 48-49-51

בתדירות של 5 אוטובסים בשעה .

הבעייה הגדולה אתך שאתה לא גר פה וגם BENSHAP אומר לך לא טוב

ואתה מתעקש לכפות עלינו דעה שאתה לא מצוי בה,

תתעורררררררררררר 7 קווים ריקים ברוב שעות היום תעוררר

מי הולך ביבנה לרופא באוטובוס , זה מקום קטן עם 5 קופות חולים

ולרוב התושבים רכב פרטי, תתעורררררררררר.

כאילו אתה מטעם משרד התחבורה או אחר ....

מטרופלין על פי החוויה שלי לאורך שנים , לא אכזבה ,גם פירטתי למה .

יכול להיות שגם חברה אחרת הייתה עושה טוב .
חבוב, תסתכל על הרישוי ועל הגדרות השירות של הקווים.
48 מוגדר לאיסוף בלבד ביבנה. מה שאתה כנראה לא יודע זה שמכונות הכרטוס החדשות שמחוייביות במכרז לא ניתן לחייב קוד נסיעה שלא תואם את רשימת הקודים שנקבעו לקו הספציפי בו נוסע האוטובוס + לנקודה בה הוא נמצא פיזית.
&nbsp
כך שלא ניתן לחייב יותר נסיעה עירונית בתוך יבנה בקווים 48 וכו'.
&nbsp
מי שהולך ביבנה לרופא באוטובוס הוא אחד שלא יכול ללכת גם 500 מטרים ואם הוא לא יכול ללכת 500 מטרים, אתה בטח מצפה ממנו גם לנהוג ברכב, בסדר...
&nbsp
לגבי מספר כלי הרכב, אתה מוזמן לספק לי נתון רשמי.
&nbsp
וגם אם לכולם יש רכב, זה עדיין לא אומר שלא צריכה להיות תחבורה ציבורית יעילה. אפילו בסביון יש תחבורה ציבורית יעילה בדמות קו 56 וזה הולך להיות מתוגבר כהוגן במכרז החדש. אז מה?
&nbsp
מכיר חלקים מיבנה, פחות את השכונות. עבדתי ביבנה לפני שנתיים. ובחנתי כל אוטובוס שראיתי, זה שהיו אוטובוסים עם נוסעים בודדים לא אומר לי שצריך שהתדירות תישאר נמוכה. אף אחד לא בא לתחבורה ציבורית אל יעילה, תבא תחבורה ציבורית יעילה - אנשים יבואו.
&nbsp
לא רבים היו מגיעים לרכבת שנוסעת 5 פעמים ביום, אבל כן יגיעו רבים לרכבת שנוסעת פעם בשעה וכן יגיעו עוד יותר לרכבת שנוסעת פעם בחצי שעה. תדירות היא שם המשחק. יותר תדיר = יותר נוסעים
&nbsp
אתן לך דוגמא באר שבעית, הייתה תפסיה שקווים 16 ו25 בעיר לא צריכים להיות תדירים כל כך. בשעות העומס הם נסעו מלאים אומנם אבל בשעות אמצע היום הם נסעו ריקים יותר, סביב ה-10 נוסעים לכל אוטובוס ובעבור עיר בסדר גודל של באר שבע מדובר במעט נוסעים לאוטובוס. התדירות גדלה ומספר הנוסעים גדל בהתאם. מי הפסיד? מוניות הספיישל. להמתין חצי שעה לאוטובוס פחות הסתדר להרבה אנשים, להמתין 20 דקות לעומת זאת, הביא יותר נוסעים. כשהקווים האלו במכרז החדש יהיהו עוד יותר תדירים, מספר הנוסעים יעלה בהתאמה.
&nbsp
ולצורך העניין, גם באופקים, גם בנתיבות, גם בשדרות יש הרבה תושבים עם כלי רכב פרטיים. זה לא מונע גם מבעלי הרכב להשתמש בתח"צ העירונית. למה? כי היא פשוט נותנת שירות תדיר יותר מבעבר. ובמכרז שיכנס לתוקפו בפברואר, התדירות תוכפל ואפילו יותר מתוכפל בקווים שונים לרבות קווים חדשים. והנוסעים לא יגיעו? יגיעו.
 

yossiwed

New member
ומה יעשה מישהו במתנ"ח שירד מקו בינעורני ויש 48-51 מה הוא יעש

חבוב, תסתכל על הרישוי ועל הגדרות השירות של הקווים.
48 מוגדר לאיסוף בלבד ביבנה. מה שאתה כנראה לא יודע זה שמכונות הכרטוס החדשות שמחוייביות במכרז לא ניתן לחייב קוד נסיעה שלא תואם את רשימת הקודים שנקבעו לקו הספציפי בו נוסע האוטובוס + לנקודה בה הוא נמצא פיזית.
&nbsp
כך שלא ניתן לחייב יותר נסיעה עירונית בתוך יבנה בקווים 48 וכו'.
&nbsp
מי שהולך ביבנה לרופא באוטובוס הוא אחד שלא יכול ללכת גם 500 מטרים ואם הוא לא יכול ללכת 500 מטרים, אתה בטח מצפה ממנו גם לנהוג ברכב, בסדר...
&nbsp
לגבי מספר כלי הרכב, אתה מוזמן לספק לי נתון רשמי.
&nbsp
וגם אם לכולם יש רכב, זה עדיין לא אומר שלא צריכה להיות תחבורה ציבורית יעילה. אפילו בסביון יש תחבורה ציבורית יעילה בדמות קו 56 וזה הולך להיות מתוגבר כהוגן במכרז החדש. אז מה?
&nbsp
מכיר חלקים מיבנה, פחות את השכונות. עבדתי ביבנה לפני שנתיים. ובחנתי כל אוטובוס שראיתי, זה שהיו אוטובוסים עם נוסעים בודדים לא אומר לי שצריך שהתדירות תישאר נמוכה. אף אחד לא בא לתחבורה ציבורית אל יעילה, תבא תחבורה ציבורית יעילה - אנשים יבואו.
&nbsp
לא רבים היו מגיעים לרכבת שנוסעת 5 פעמים ביום, אבל כן יגיעו רבים לרכבת שנוסעת פעם בשעה וכן יגיעו עוד יותר לרכבת שנוסעת פעם בחצי שעה. תדירות היא שם המשחק. יותר תדיר = יותר נוסעים
&nbsp
אתן לך דוגמא באר שבעית, הייתה תפסיה שקווים 16 ו25 בעיר לא צריכים להיות תדירים כל כך. בשעות העומס הם נסעו מלאים אומנם אבל בשעות אמצע היום הם נסעו ריקים יותר, סביב ה-10 נוסעים לכל אוטובוס ובעבור עיר בסדר גודל של באר שבע מדובר במעט נוסעים לאוטובוס. התדירות גדלה ומספר הנוסעים גדל בהתאם. מי הפסיד? מוניות הספיישל. להמתין חצי שעה לאוטובוס פחות הסתדר להרבה אנשים, להמתין 20 דקות לעומת זאת, הביא יותר נוסעים. כשהקווים האלו במכרז החדש יהיהו עוד יותר תדירים, מספר הנוסעים יעלה בהתאמה.
&nbsp
ולצורך העניין, גם באופקים, גם בנתיבות, גם בשדרות יש הרבה תושבים עם כלי רכב פרטיים. זה לא מונע גם מבעלי הרכב להשתמש בתח"צ העירונית. למה? כי היא פשוט נותנת שירות תדיר יותר מבעבר. ובמכרז שיכנס לתוקפו בפברואר, התדירות תוכפל ואפילו יותר מתוכפל בקווים שונים לרבות קווים חדשים. והנוסעים לא יגיעו? יגיעו.
ומה יעשה מישהו במתנ"ח שירד מקו בינעורני ויש 48-51 מה הוא יעש
יעשה ? יגיד לו הנהג לא מעלה אותך לך לתחנת רכבת לקווים פנימיים

תשמע אז עוד יותר אני צודק , זה מכרז דפוק עם חברה דפוקה

ושאלוהים יעזור לנו .

אתה יודע יש לי רכב וזה נורא מרגיז אותי , כי נורא רצית להשתמש

בה בתחבורה ציבורית ,אבל כאילו עושים הכל בשביל לשנוא אותה.
 

yossiwed

New member
ועוד שאלה אליך OIIL3

ומה יעשה מישהו במתנ"ח שירד מקו בינעורני ויש 48-51 מה הוא יעש
יעשה ? יגיד לו הנהג לא מעלה אותך לך לתחנת רכבת לקווים פנימיים

תשמע אז עוד יותר אני צודק , זה מכרז דפוק עם חברה דפוקה

ושאלוהים יעזור לנו .

אתה יודע יש לי רכב וזה נורא מרגיז אותי , כי נורא רצית להשתמש

בה בתחבורה ציבורית ,אבל כאילו עושים הכל בשביל לשנוא אותה.
ועוד שאלה אליך OIIL3
מה קורה עם עוד חודשיים רואים ירידה דרסטית בנוסעים,

מה משנים הכל ,איפה התחייבות כלפי המכרז , הרי חברות אחרות

יכלו לתת גם מה שאפיקים נותנת אחרי השינויים .
 

olli3

New member
מנהל
ההתחייבות למכרז היא על פי מספר הקילומטרים.

ועוד שאלה אליך OIIL3
מה קורה עם עוד חודשיים רואים ירידה דרסטית בנוסעים,

מה משנים הכל ,איפה התחייבות כלפי המכרז , הרי חברות אחרות

יכלו לתת גם מה שאפיקים נותנת אחרי השינויים .
ההתחייבות למכרז היא על פי מספר הקילומטרים.
מבחינת המפעילות, מצידים שהקווים יחרשו את העיר ויעברו בכל רחוב או שיסתובבו כל היום סביב מספר בניינים ללא הפסקה. אם רואים ששירות מסויים מצליח יותר על גבי שירות אחר - מעבירים את התשומות לשיפור השירות.
&nbsp
זה קרה גם במטרופולין הדרום. תלו תקוות רבות ב381 ו377 המהירים בין באר שבע לראשון לציון, הנוסעים לא הגיעו בהמוניהם, גם 377 וגם 381 ואפילו 374 דוללו והנסיעות שלהם עברו ל367 ו371 המאספים.
&nbsp
ידוע שהשטח הוא מה שקובע בסופו של דבר אבל עם תוספת כל כך גדולה במספר הנסיעות, עם תדירות שגדלה, המחשבה שלך שמספר הנוסעים ירד דרסטית פשוט לא ריאלי.
 
אתה צודק אבל רק תוספת קטנה...

ההתחייבות למכרז היא על פי מספר הקילומטרים.
מבחינת המפעילות, מצידים שהקווים יחרשו את העיר ויעברו בכל רחוב או שיסתובבו כל היום סביב מספר בניינים ללא הפסקה. אם רואים ששירות מסויים מצליח יותר על גבי שירות אחר - מעבירים את התשומות לשיפור השירות.
&nbsp
זה קרה גם במטרופולין הדרום. תלו תקוות רבות ב381 ו377 המהירים בין באר שבע לראשון לציון, הנוסעים לא הגיעו בהמוניהם, גם 377 וגם 381 ואפילו 374 דוללו והנסיעות שלהם עברו ל367 ו371 המאספים.
&nbsp
ידוע שהשטח הוא מה שקובע בסופו של דבר אבל עם תוספת כל כך גדולה במספר הנסיעות, עם תדירות שגדלה, המחשבה שלך שמספר הנוסעים ירד דרסטית פשוט לא ריאלי.
אתה צודק אבל רק תוספת קטנה...
למפעילים כן איכפת שיהיו נוסעים...יותר נכון משרד התחבורה היה איכפת לו ולכן תמרץ את המפעילות בדמות שני תמריצים שונים...

מעבר לכך אתה צודק...וכדאי שמר יוסי יקשיב לך...וקצת ילמד מה מנגנוני התפעול/רישוי/תשלום...אם ילמד יותר...יכעס פחות
 

olli3

New member
מנהל
אני מודע לכך, המפעילות עושות את זה כשהן לא רוצות להפסיד

אתה צודק אבל רק תוספת קטנה...
למפעילים כן איכפת שיהיו נוסעים...יותר נכון משרד התחבורה היה איכפת לו ולכן תמרץ את המפעילות בדמות שני תמריצים שונים...

מעבר לכך אתה צודק...וכדאי שמר יוסי יקשיב לך...וקצת ילמד מה מנגנוני התפעול/רישוי/תשלום...אם ילמד יותר...יכעס פחות
אני מודע לכך, המפעילות עושות את זה כשהן לא רוצות להפסיד
נסיעות וכך בעצם להפסיד כסף (בעיקר). הרי ברור שאם קו יסע ריק לגמרי במשך חצי שנה הוא יבוטל, אלא אם כן הוא הוגדר כשירות חיוני (יישובים כפריים בעיקר). המפעיל לא רוצה לאבד קילומטרים, הוא מבצע פעולות קידום ופרסום ומקבל על זה תגמול מהמדינה. בפועל גם הפרסום עולה לו כסף, כך שהתמריץ שהוא מקבל מהמדינה בעצם מכסה את עלויות הפרסום.
 

olli3

New member
מנהל
ומה עושה נוסע שמגיע למרכזית ת"א ולא יכול לעלות על 347 מטרופו

ומה יעשה מישהו במתנ"ח שירד מקו בינעורני ויש 48-51 מה הוא יעש
יעשה ? יגיד לו הנהג לא מעלה אותך לך לתחנת רכבת לקווים פנימיים

תשמע אז עוד יותר אני צודק , זה מכרז דפוק עם חברה דפוקה

ושאלוהים יעזור לנו .

אתה יודע יש לי רכב וזה נורא מרגיז אותי , כי נורא רצית להשתמש

בה בתחבורה ציבורית ,אבל כאילו עושים הכל בשביל לשנוא אותה.
ומה עושה נוסע שמגיע למרכזית ת"א ולא יכול לעלות על 347 מטרופו
מטרופולין לנסיעה למרכז ת"א? או נוסע שרוצה לעלות על 149 מהכרמלית למרכז ת"א או נוסע שרוצה לעלות על 47 של מטרופולין מהכרמלית לאבן גבירול? או נוסע שרוצה לעלות על 249 ולרדת במכללת לוינסקי?
&nbsp
כולם שייכים למטרופולין, אין זה מכרז דפוק בשרון עם חברה דפוקה.
&nbsp
הרי מזה 347? ת"א - רעננה. מזה 149? ת"א כפר סבא. מזה 47? ת"א רעננה דרך רמת השרון והרצליה. מזה 249? ת"א - הוד השרון.
&nbsp
מה המשותף לכל אלו? הם לא שונים כל כך מ48-51 של יבנה מבחינת הקישור שלהם לערים סמוכות. ומטרתם לספק שירות מהיר ויעיל עבור מי שצריך להגיע לערי השרון ולא למי שרוצה לבצע נסיעה עירונית בתוך ת"א. וזו המטרה של קווי יבנה-רחובות, לשרת אנשים המעוניינים לנסוע בין יבנה לרחובות וליישובים שבדרך. לא כדי לספק שירות עירוני בתוך יבנה ולא כדי לספק שירות עירוני בתוך רחובות. בשביל זה קיימים קווים עירוניים.
 

amit1270

New member
מה הקשר לחברה? המסלול והתדירות נקבעים ע"י משרד התחבורה

ומה יעשה מישהו במתנ"ח שירד מקו בינעורני ויש 48-51 מה הוא יעש
יעשה ? יגיד לו הנהג לא מעלה אותך לך לתחנת רכבת לקווים פנימיים

תשמע אז עוד יותר אני צודק , זה מכרז דפוק עם חברה דפוקה

ושאלוהים יעזור לנו .

אתה יודע יש לי רכב וזה נורא מרגיז אותי , כי נורא רצית להשתמש

בה בתחבורה ציבורית ,אבל כאילו עושים הכל בשביל לשנוא אותה.
מה הקשר לחברה? המסלול והתדירות נקבעים ע"י משרד התחבורה
 

benshap2

New member
העניין עם 48-51 שגוי לטעמי. במיוחד 48.

חבוב, תסתכל על הרישוי ועל הגדרות השירות של הקווים.
48 מוגדר לאיסוף בלבד ביבנה. מה שאתה כנראה לא יודע זה שמכונות הכרטוס החדשות שמחוייביות במכרז לא ניתן לחייב קוד נסיעה שלא תואם את רשימת הקודים שנקבעו לקו הספציפי בו נוסע האוטובוס + לנקודה בה הוא נמצא פיזית.
&nbsp
כך שלא ניתן לחייב יותר נסיעה עירונית בתוך יבנה בקווים 48 וכו'.
&nbsp
מי שהולך ביבנה לרופא באוטובוס הוא אחד שלא יכול ללכת גם 500 מטרים ואם הוא לא יכול ללכת 500 מטרים, אתה בטח מצפה ממנו גם לנהוג ברכב, בסדר...
&nbsp
לגבי מספר כלי הרכב, אתה מוזמן לספק לי נתון רשמי.
&nbsp
וגם אם לכולם יש רכב, זה עדיין לא אומר שלא צריכה להיות תחבורה ציבורית יעילה. אפילו בסביון יש תחבורה ציבורית יעילה בדמות קו 56 וזה הולך להיות מתוגבר כהוגן במכרז החדש. אז מה?
&nbsp
מכיר חלקים מיבנה, פחות את השכונות. עבדתי ביבנה לפני שנתיים. ובחנתי כל אוטובוס שראיתי, זה שהיו אוטובוסים עם נוסעים בודדים לא אומר לי שצריך שהתדירות תישאר נמוכה. אף אחד לא בא לתחבורה ציבורית אל יעילה, תבא תחבורה ציבורית יעילה - אנשים יבואו.
&nbsp
לא רבים היו מגיעים לרכבת שנוסעת 5 פעמים ביום, אבל כן יגיעו רבים לרכבת שנוסעת פעם בשעה וכן יגיעו עוד יותר לרכבת שנוסעת פעם בחצי שעה. תדירות היא שם המשחק. יותר תדיר = יותר נוסעים
&nbsp
אתן לך דוגמא באר שבעית, הייתה תפסיה שקווים 16 ו25 בעיר לא צריכים להיות תדירים כל כך. בשעות העומס הם נסעו מלאים אומנם אבל בשעות אמצע היום הם נסעו ריקים יותר, סביב ה-10 נוסעים לכל אוטובוס ובעבור עיר בסדר גודל של באר שבע מדובר במעט נוסעים לאוטובוס. התדירות גדלה ומספר הנוסעים גדל בהתאם. מי הפסיד? מוניות הספיישל. להמתין חצי שעה לאוטובוס פחות הסתדר להרבה אנשים, להמתין 20 דקות לעומת זאת, הביא יותר נוסעים. כשהקווים האלו במכרז החדש יהיהו עוד יותר תדירים, מספר הנוסעים יעלה בהתאמה.
&nbsp
ולצורך העניין, גם באופקים, גם בנתיבות, גם בשדרות יש הרבה תושבים עם כלי רכב פרטיים. זה לא מונע גם מבעלי הרכב להשתמש בתח"צ העירונית. למה? כי היא פשוט נותנת שירות תדיר יותר מבעבר. ובמכרז שיכנס לתוקפו בפברואר, התדירות תוכפל ואפילו יותר מתוכפל בקווים שונים לרבות קווים חדשים. והנוסעים לא יגיעו? יגיעו.
העניין עם 48-51 שגוי לטעמי. במיוחד 48.
זה לא קו כמו 351 שנוסע שלוש שעות...רבים מסתמכים גם עליו כדי להגיע למתנ"ח. מה גם שיש שעות בהן הוא פעיל והקווים הפנימיים כבר לא.
 

benshap2

New member
ועניין הביצה והתרנגולת, התדירות והנוסעים, הוא מדויק לחלוטין

חבוב, תסתכל על הרישוי ועל הגדרות השירות של הקווים.
48 מוגדר לאיסוף בלבד ביבנה. מה שאתה כנראה לא יודע זה שמכונות הכרטוס החדשות שמחוייביות במכרז לא ניתן לחייב קוד נסיעה שלא תואם את רשימת הקודים שנקבעו לקו הספציפי בו נוסע האוטובוס + לנקודה בה הוא נמצא פיזית.
&nbsp
כך שלא ניתן לחייב יותר נסיעה עירונית בתוך יבנה בקווים 48 וכו'.
&nbsp
מי שהולך ביבנה לרופא באוטובוס הוא אחד שלא יכול ללכת גם 500 מטרים ואם הוא לא יכול ללכת 500 מטרים, אתה בטח מצפה ממנו גם לנהוג ברכב, בסדר...
&nbsp
לגבי מספר כלי הרכב, אתה מוזמן לספק לי נתון רשמי.
&nbsp
וגם אם לכולם יש רכב, זה עדיין לא אומר שלא צריכה להיות תחבורה ציבורית יעילה. אפילו בסביון יש תחבורה ציבורית יעילה בדמות קו 56 וזה הולך להיות מתוגבר כהוגן במכרז החדש. אז מה?
&nbsp
מכיר חלקים מיבנה, פחות את השכונות. עבדתי ביבנה לפני שנתיים. ובחנתי כל אוטובוס שראיתי, זה שהיו אוטובוסים עם נוסעים בודדים לא אומר לי שצריך שהתדירות תישאר נמוכה. אף אחד לא בא לתחבורה ציבורית אל יעילה, תבא תחבורה ציבורית יעילה - אנשים יבואו.
&nbsp
לא רבים היו מגיעים לרכבת שנוסעת 5 פעמים ביום, אבל כן יגיעו רבים לרכבת שנוסעת פעם בשעה וכן יגיעו עוד יותר לרכבת שנוסעת פעם בחצי שעה. תדירות היא שם המשחק. יותר תדיר = יותר נוסעים
&nbsp
אתן לך דוגמא באר שבעית, הייתה תפסיה שקווים 16 ו25 בעיר לא צריכים להיות תדירים כל כך. בשעות העומס הם נסעו מלאים אומנם אבל בשעות אמצע היום הם נסעו ריקים יותר, סביב ה-10 נוסעים לכל אוטובוס ובעבור עיר בסדר גודל של באר שבע מדובר במעט נוסעים לאוטובוס. התדירות גדלה ומספר הנוסעים גדל בהתאם. מי הפסיד? מוניות הספיישל. להמתין חצי שעה לאוטובוס פחות הסתדר להרבה אנשים, להמתין 20 דקות לעומת זאת, הביא יותר נוסעים. כשהקווים האלו במכרז החדש יהיהו עוד יותר תדירים, מספר הנוסעים יעלה בהתאמה.
&nbsp
ולצורך העניין, גם באופקים, גם בנתיבות, גם בשדרות יש הרבה תושבים עם כלי רכב פרטיים. זה לא מונע גם מבעלי הרכב להשתמש בתח"צ העירונית. למה? כי היא פשוט נותנת שירות תדיר יותר מבעבר. ובמכרז שיכנס לתוקפו בפברואר, התדירות תוכפל ואפילו יותר מתוכפל בקווים שונים לרבות קווים חדשים. והנוסעים לא יגיעו? יגיעו.
ועניין הביצה והתרנגולת, התדירות והנוסעים, הוא מדויק לחלוטין
קודם בונים תח"צ נוח ואמין, אחרי זה מגיעים הנוסעים. לא להיפך. כאשר יצא החופשי חודשי המשולב המוזל - לא אתפלא אם רבים יתנו צ'אנס לשילוב של רכבת ואוטובוסים, בטח ובטח בפקקים שיווצרו בספטמבר ואילך. ואז צריכה להיות תחבורה ציבורית טובה כדי שהם ישארו.
 

yossiwed

New member
OIL3 אומרים לך תושבי העיר זה רע ואתה מרחוק

ועניין הביצה והתרנגולת, התדירות והנוסעים, הוא מדויק לחלוטין
קודם בונים תח"צ נוח ואמין, אחרי זה מגיעים הנוסעים. לא להיפך. כאשר יצא החופשי חודשי המשולב המוזל - לא אתפלא אם רבים יתנו צ'אנס לשילוב של רכבת ואוטובוסים, בטח ובטח בפקקים שיווצרו בספטמבר ואילך. ואז צריכה להיות תחבורה ציבורית טובה כדי שהם ישארו.
OIL3 אומרים לך תושבי העיר זה רע ואתה מרחוק
מנסה לתת הוראות למה זה טוב , בדיוק בגלל זה זה נכשל ביבנה

אנשים שלא רואים מציאות ,מנסים לשכתב מציאות.

אגב לא כל האוטובסים יוצאים בזמן ויש מתלמדים חדשים כולל נהגת דתיה .
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה