ר"י ורשות מקרקעי ישראל חתמו היום על הסכם שיאפשר את פיתוחן של כל תחנות הרכבת בארץ למרכזי מסחר ותעסוקה. טקס החתימה נערך הבוקר בתחנת מודיעין מרכז בהשתתפות, שרי האוצר השיכון והתחבורה, מנכ"ל ר"י ומנהל רשות המקרקעין. מצ"ב הודעה לעיתונות.
קישור להורדת סרטון ומצגת הדמיות.נחתם הסכם לפיתוח מסחרי של תחנות הרכבת
ר"י ורשות מקרקעי ישראל חתמו היום על הסכם שיאפשר את פיתוחן של כל תחנות הרכבת בארץ למרכזי מסחר ותעסוקה. טקס החתימה נערך הבוקר בתחנת מודיעין מרכז בהשתתפות, שרי האוצר השיכון והתחבורה, מנכ"ל ר"י ומנהל רשות המקרקעין. מצ"ב הודעה לעיתונות.
תודה ! חבל שבסרטון אין הדמיות של מלחה אלא רקקישור להורדת סרטון ומצגת הדמיות.
כאן
אנסה לבדוק אם אכן קיימות הדמיות גם של מלחה.תודה ! חבל שבסרטון אין הדמיות של מלחה אלא רק
של לוד. הדמיות יש רק במצגת. האם יש אפשרות להשיג גם סרטון חי של ההדמיות ממלחה?
במקרה של מלחה הרכבת תהיה רק קישוט..אנסה לבדוק אם אכן קיימות הדמיות גם של מלחה.
לא הייתי מסכים להגדרה שלך כי במקום מתוכנןבמקרה של מלחה הרכבת תהיה רק קישוט..
השאלה היא איך מסוף משאות אמור להשתלבלא הייתי מסכים להגדרה שלך כי במקום מתוכנן
מסוף משאות ענק ואם יהיה ביקוש הוא יוקם וייבנה ללא הפרעה לבנינים החדשים. קיימת תכנית "מלחה ב' " למסוף זה. תוכל לקבלה בארכיון הרכבת.
אין שום סתירה. משרדים ומסחר קיימיםהשאלה היא איך מסוף משאות אמור להשתלב
עם בנייני משרדים ומסחר.
אבל מה היתרון למשתמשים?אין שום סתירה. משרדים ומסחר קיימים
בהמון מקומות בשילוב מסוף משאות, ראה למשל נמל אשדוד ! בסמוך לנמל קיימים שטחי מסחר ומשרדים עצומים הגובלים עם הנמל שם יש גם את ה"אוברסיז" עתיר המשאות והסחורות.
מסחר ומשרדים מסתדרים היטב עם כל מסוף משאות יהא גדול אשר יהא.
משאות מביאים משרדים חדשים ! חוצמיזהאבל מה היתרון למשתמשים?
כל החוכמה בשילוב בין תחנות רכבת ומסחר ועסקים הוא הנגישות הגבוהה של תחנת הרכבת למשתמשים (עובדים ולקוחות). אזור תחנת מלחה הוא נגיש למדי בסך הכול, אבל לא בזכות הרכבת אלא בזכות הקרבה לקניון מלחה ולגט"י. לרכבת אין שם תפקיד ממשי.
אני מסכים איתך לגבי הצורך במסוף משאותמשאות מביאים משרדים חדשים ! חוצמיזה
תרחם על כביש 1 ועל כביש 443. בשנים הקרובות מספר המשאיות בכבישים אלה יגדל בעשרות אחוזים וכך כל היתרון שבנתיב השלישי החדש בכביש 1 יעלם. מלחה קרובה לתלפיות ולתלפיות מגיעות מדי יום מאות משאיות גדולות. בוא נפתח על מסוף המשאות במלחה דיון ענק ונמשיך אותו ברצף ימים רבים. אתה רק תדאג שהשרשור יקפוץ למעלה ויהיה בעמוד הראשון כל הזמן. לירושלים אין מסוף משא והמקום האפשרי היחיד הוא מלחה או השטח המיוער שמתחת ליפה-נוף. גם שם יש תכנון לחסל את היער.
הרגת אותי :- Dאני מסכים איתך לגבי הצורך במסוף משאות
לגבי משרדים - אין לתחנת מלחה יתרון מיוחד על מקומות נגישים אחרים. סביר שמעל 90% מהעובדים שם לא ישתמשו ברכבת.
מתישהו בעתיד תהיה שם בכל מקרה תחנה תפעוליתהשאלה היא איך מסוף משאות אמור להשתלב
עם בנייני משרדים ומסחר.
תודה רבה !אנסה לבדוק אם אכן קיימות הדמיות גם של מלחה.
האם חשבו על זה כשבחרו את המיקום שלנחתם הסכם לפיתוח מסחרי של תחנות הרכבת
ר"י ורשות מקרקעי ישראל חתמו היום על הסכם שיאפשר את פיתוחן של כל תחנות הרכבת בארץ למרכזי מסחר ותעסוקה. טקס החתימה נערך הבוקר בתחנת מודיעין מרכז בהשתתפות, שרי האוצר השיכון והתחבורה, מנכ"ל ר"י ומנהל רשות המקרקעין. מצ"ב הודעה לעיתונות.
סביר להניח שסדר הבחירה הוא הפוך במקרההאם חשבו על זה כשבחרו את המיקום של
תחנת אחיהוד באחיהוד ולא באיזור התעשיייה סאיקלון...?
אמממסביר להניח שסדר הבחירה הוא הפוך במקרה
של תחנת אחיהוד, ואגב, תחנת אחיהוד אינה לבד. ישנן לא מעט תחנות בארץ שכבר צמודות לקניונים ומרכזי מסחר כך שלהערכתי הודעת הרכבת שכוללת בתוכה את "כל תחנות הרכבת בארץ" אינה אפקטיבית ביחס לתחנות רבות.
גם אם התחנה הייתה בצמוד לאזור התעשייהאמממ
התכוונתי, מדוע מיקמו את התחנה באחיהוד ולא כמה מאות מטרים משם באיזור התעשיה סאיקלון...? מבחינת אלה המגיעים לתחנה בתחבורה ציבורית או רכב לא יהיה הבדל, מספר התושבים באחיהוד עצמה זניח... ואילו הייתרון במיקום התחנה באיזור התעשיה גדול הרבה יותר על פני מיקומה באחיהוד.
אתה מניח שהפארק ישאר בגודלו הנוכחיגם אם התחנה הייתה בצמוד לאזור התעשייה
היא לא הייתה בדיוק נגישה אליו, הפארק נמצא על גבעה והוא צר וארוך.כדי להנגיש את הפארק בכל מקרה צריך קו אוטובוס מתואם עם הרכבת ולכן דווקא המיקום שבחרו בצומת 70/85 הוא עדיף(כמה מאות מטרים זה לא מה שמשנה לקו אוטובוס).
קל וחומר כשהפארק יוגדלאתה מניח שהפארק ישאר בגודלו הנוכחי
וזו הנחה שגויה.
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.