מ-1/8 תחנות דרך בגין/רסיטל עוברות צפונה

מצב
הנושא נעול.

orchilit

New member
מ-1/8 תחנות דרך בגין/רסיטל עוברות צפונה

מ-1/8 תחנות דרך בגין/רסיטל עוברות צפונה
על פי הודעות באתרי קווים ודן. (משום מה הם קוראים לזה מזרחה, אבל זה יותר צפונה ממזרחה). ההודעה לגבי קו 59 לא ברורה - כתוב שהיא עוברת לרח' על פרשת דרכים, (האם זה אומר שהקו משנה מסלול בכיוון אור יהודה ויעבור כמו קו 7? זה קצת מוזר כי זה ממש גורם לסיבוב שלו דרך איכילוב להיראות ממש הזוי). לדעתי מדובר ברח' ערבי נחל כי רשום שם "מייד לאחר הצומת". קצת עשוי להציק לתנועה שבאה מעל פרשת דרכים (אבל גם בדרך בגין אחרי הצומת זה עשוי להפריע.. אז נו , מילא)
 

droriko

New member
יש שם גם קוים של אגד

מ-1/8 תחנות דרך בגין/רסיטל עוברות צפונה
על פי הודעות באתרי קווים ודן. (משום מה הם קוראים לזה מזרחה, אבל זה יותר צפונה ממזרחה). ההודעה לגבי קו 59 לא ברורה - כתוב שהיא עוברת לרח' על פרשת דרכים, (האם זה אומר שהקו משנה מסלול בכיוון אור יהודה ויעבור כמו קו 7? זה קצת מוזר כי זה ממש גורם לסיבוב שלו דרך איכילוב להיראות ממש הזוי). לדעתי מדובר ברח' ערבי נחל כי רשום שם "מייד לאחר הצומת". קצת עשוי להציק לתנועה שבאה מעל פרשת דרכים (אבל גם בדרך בגין אחרי הצומת זה עשוי להפריע.. אז נו , מילא)
יש שם גם קוים של אגד
 

droriko

New member
אגב היום עבדתי ב-61

עוד אין הודעה באתר שלהם, אבל בטח אותו דבר
נראה מה יהיה עם כל דיוני הרמזורים שלנו
אגב היום עבדתי ב-61
אז ראיתי שעושים עבודות בבגין פינת פרשת דרכים(לכיוון עזריאלי). חששתי שהעבודות ימשכו כל היום ויצרו פקקי ענק, אבל להפתעתי הם סיימו אותם מוקדם(כשהגעתי לשם בטור השני הם כבר לא היו) אני מניח שהעבודות ימשכו לא מעט.
 

orchilit

New member
הן תימשכנה הרבה זמן

אגב היום עבדתי ב-61
אז ראיתי שעושים עבודות בבגין פינת פרשת דרכים(לכיוון עזריאלי). חששתי שהעבודות ימשכו כל היום ויצרו פקקי ענק, אבל להפתעתי הם סיימו אותם מוקדם(כשהגעתי לשם בטור השני הם כבר לא היו) אני מניח שהעבודות ימשכו לא מעט.
הן תימשכנה הרבה זמן
אבל כל פעם יעבדו במקום אחר על נתיבים אחרים וכו'. למשל בחמישי האחרון דווקא עבדו ברח' על פרשת דרכים לכיוון מזרח ולא מערב. נקווה באמת שזה לא יגרום לפקקים , ושלא יעבדו בשעות הלחץ יותר מדיי.
 

olli3

New member
מנהל
קווי אפיקים עוברים למעבר לצומת, קרי קצה בגין

מ-1/8 תחנות דרך בגין/רסיטל עוברות צפונה
על פי הודעות באתרי קווים ודן. (משום מה הם קוראים לזה מזרחה, אבל זה יותר צפונה ממזרחה). ההודעה לגבי קו 59 לא ברורה - כתוב שהיא עוברת לרח' על פרשת דרכים, (האם זה אומר שהקו משנה מסלול בכיוון אור יהודה ויעבור כמו קו 7? זה קצת מוזר כי זה ממש גורם לסיבוב שלו דרך איכילוב להיראות ממש הזוי). לדעתי מדובר ברח' ערבי נחל כי רשום שם "מייד לאחר הצומת". קצת עשוי להציק לתנועה שבאה מעל פרשת דרכים (אבל גם בדרך בגין אחרי הצומת זה עשוי להפריע.. אז נו , מילא)
קווי אפיקים עוברים למעבר לצומת, קרי קצה בגין
בואכה ז'בוטינסקי (בגין הופך לז'בוטינסקי איפשהו מעל נתיבי איילון).
 

orchilit

New member
בדיוק אחרי הרמזור של העלייה מאיילון, ת"א->ר"ג

קווי אפיקים עוברים למעבר לצומת, קרי קצה בגין
בואכה ז'בוטינסקי (בגין הופך לז'בוטינסקי איפשהו מעל נתיבי איילון).
בדיוק אחרי הרמזור של העלייה מאיילון, ת"א->ר"ג
ובגין הופך למורו ורבו
 

orchilit

New member
נשמע לי מוזר

לפי המפה שקיבלתי היום, זה לפני הרמזור.
נשמע לי מוזר
למה לדפוק את מי שפונה ימינה לערבי נחל?
גם אמרו הרי בזמנו שכל התחנות תעבורנה צפונית לצומת. טוב נראה ביום חמישי.
 

cwen

New member
לא, אחרי הרמזור בעל פרשת דרכים

נשמע לי מוזר
למה לדפוק את מי שפונה ימינה לערבי נחל?
גם אמרו הרי בזמנו שכל התחנות תעבורנה צפונית לצומת. טוב נראה ביום חמישי.
לא, אחרי הרמזור בעל פרשת דרכים
אבל לפני הרמזור של היציאה מאיילון.
 

cwen

New member
אני מקווה שגם 531, 525 ו 524

מ-1/8 תחנות דרך בגין/רסיטל עוברות צפונה
על פי הודעות באתרי קווים ודן. (משום מה הם קוראים לזה מזרחה, אבל זה יותר צפונה ממזרחה). ההודעה לגבי קו 59 לא ברורה - כתוב שהיא עוברת לרח' על פרשת דרכים, (האם זה אומר שהקו משנה מסלול בכיוון אור יהודה ויעבור כמו קו 7? זה קצת מוזר כי זה ממש גורם לסיבוב שלו דרך איכילוב להיראות ממש הזוי). לדעתי מדובר ברח' ערבי נחל כי רשום שם "מייד לאחר הצומת". קצת עשוי להציק לתנועה שבאה מעל פרשת דרכים (אבל גם בדרך בגין אחרי הצומת זה עשוי להפריע.. אז נו , מילא)
אני מקווה שגם 531, 525 ו 524
יעברו לעל פרשת דרכים. זה יהיה שיפור לנוסעים לאיזור קניון איילון ופנחס רוזן.
 

orchilit

New member
זה באמת יהיה מצויין, אבל לא נראה לי

אני מקווה שגם 531, 525 ו 524
יעברו לעל פרשת דרכים. זה יהיה שיפור לנוסעים לאיזור קניון איילון ופנחס רוזן.
זה באמת יהיה מצויין, אבל לא נראה לי
גורלם יהיה כשל 51. יכלו בשקט להעביר הכל לעל פרשת דרכים, יש מקום לעוד תחנה אחת (בשביל כל קווי גבעתיים ) שתהיה אחרי תחנת 7,58 של היום.
 

droriko

New member
זה גם יוריד מהעומס שלו

זה באמת יהיה מצויין, אבל לא נראה לי
גורלם יהיה כשל 51. יכלו בשקט להעביר הכל לעל פרשת דרכים, יש מקום לעוד תחנה אחת (בשביל כל קווי גבעתיים ) שתהיה אחרי תחנת 7,58 של היום.
זה גם יוריד מהעומס שלו
יש הרבה אנשים שמשום מה מחכים בתחנה הזאת כאילו 51 הוא הקו היחיד שמגיע לזבוטינסקי
 

olli3

New member
מנהל
משום שהקו הזה לא שונה במשך שנים רבות.

זה גם יוריד מהעומס שלו
יש הרבה אנשים שמשום מה מחכים בתחנה הזאת כאילו 51 הוא הקו היחיד שמגיע לזבוטינסקי
משום שהקו הזה לא שונה במשך שנים רבות.
אנשים מקובעים על 51 ו68 בעיקר, פחות מכירים את הקווים האחרים והתדירים שנוסעים על ז'בוטינסקי.
 

cwen

New member
היום עברתי שם ונתנו לי פלאייר עם מפה

זה באמת יהיה מצויין, אבל לא נראה לי
גורלם יהיה כשל 51. יכלו בשקט להעביר הכל לעל פרשת דרכים, יש מקום לעוד תחנה אחת (בשביל כל קווי גבעתיים ) שתהיה אחרי תחנת 7,58 של היום.
היום עברתי שם ונתנו לי פלאייר עם מפה
התחנה של 59 תהיה אחרי הפניה ימינה. הוא נוסע כמו היום, פונה ימינה ושם באמצע הגשר ידחפו לו תחנה. כל שאר התחנות זזות לאחרי הרמזור.

אני תוהה אם עוד אפשר לפנות למישהו כדי לשנות? זה פשוט לא הגיוני.
גם את 51 היה צריך להעביר לתחנות בעל פרשת דרכים יחד עם 82 ו 70, והייתי מכניסה שם גם את 641.
 

orchilit

New member
כמו שאמרתי. טמטום. זה יאט את התנועה

היום עברתי שם ונתנו לי פלאייר עם מפה
התחנה של 59 תהיה אחרי הפניה ימינה. הוא נוסע כמו היום, פונה ימינה ושם באמצע הגשר ידחפו לו תחנה. כל שאר התחנות זזות לאחרי הרמזור.

אני תוהה אם עוד אפשר לפנות למישהו כדי לשנות? זה פשוט לא הגיוני.
גם את 51 היה צריך להעביר לתחנות בעל פרשת דרכים יחד עם 82 ו 70, והייתי מכניסה שם גם את 641.
כמו שאמרתי. טמטום. זה יאט את התנועה
שבאה מעל פרשת דרכים לכיוון גבעתיים, כל פעם שיגיע 59 שיעצור שם באמצע שום מקום. אני בכלל לא מבין למה בכלל 59 צריך תחנה נוספת ברכבת מרכז שזו תחנת המוצא שלו ?! מילא בכיוון רכבת מרכז, זה עוד הגיוני כי הנוסעים יורדים, אבל מי שרוצה לעלות על 59 ברכבת מרכז, יכול לגשת לתחנת המוצא (ומי שרוצה לרדת, אם בכלל יש כזה ספציפי, שייקחו קו 7)
 

cwen

New member
הוא בכל זאת עושה סיבוב

כמו שאמרתי. טמטום. זה יאט את התנועה
שבאה מעל פרשת דרכים לכיוון גבעתיים, כל פעם שיגיע 59 שיעצור שם באמצע שום מקום. אני בכלל לא מבין למה בכלל 59 צריך תחנה נוספת ברכבת מרכז שזו תחנת המוצא שלו ?! מילא בכיוון רכבת מרכז, זה עוד הגיוני כי הנוסעים יורדים, אבל מי שרוצה לעלות על 59 ברכבת מרכז, יכול לגשת לתחנת המוצא (ומי שרוצה לרדת, אם בכלל יש כזה ספציפי, שייקחו קו 7)
הוא בכל זאת עושה סיבוב
ומי שרוצה לעלות עליו הגיוני שלא יצטרך לעשות את כל הסיבוב דרך איכילוב.
אבל למה לא להדביק אותו לקו 7?
 

orchilit

New member
אז שיבטלו את הסיבוב בכיוון אור יהודה

הוא בכל זאת עושה סיבוב
ומי שרוצה לעלות עליו הגיוני שלא יצטרך לעשות את כל הסיבוב דרך איכילוב.
אבל למה לא להדביק אותו לקו 7?
אז שיבטלו את הסיבוב בכיוון אור יהודה
למה צריך אותו מלכתחילה ? לגבי ההדבקה, ברור שזה עדיף (כמה מוזר שזה לא יהיה מבחינה מסלולית)
 

olli3

New member
מנהל
בעל פרשת דרכים גם ככה צפוף...

היום עברתי שם ונתנו לי פלאייר עם מפה
התחנה של 59 תהיה אחרי הפניה ימינה. הוא נוסע כמו היום, פונה ימינה ושם באמצע הגשר ידחפו לו תחנה. כל שאר התחנות זזות לאחרי הרמזור.

אני תוהה אם עוד אפשר לפנות למישהו כדי לשנות? זה פשוט לא הגיוני.
גם את 51 היה צריך להעביר לתחנות בעל פרשת דרכים יחד עם 82 ו 70, והייתי מכניסה שם גם את 641.
בעל פרשת דרכים גם ככה צפוף...
אם יכניסו לשם את כל הקווים ובמיוחד את אלו התדירים קרי 51 ו68 למשל, יהיה שם בלאגן יותר ממה שיש כיום.

אני לא אוהב את הפתרונות שיקרו בפועל, אבל קשה לי לראות את כל האוטובוסים האלו בעל פרשת דרכים בלי שזה ייצור בלאגן אדיר במקום.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה