עמוד השדרה
New member
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
רשימת כל הקווים, ישנים וחדשים>>>מכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
טוב, אז התגלה באג נוסף בתפוז.רשימת כל הקווים, ישנים וחדשים>>>
חלק מהקווים רק משנים את מספרם ועדיין מופיעים כקווים חדשים בטבלה.
תצוגת PDF של רשימת כל הקווים (תקינה)טוב, אז התגלה באג נוסף בתפוז.
כשלוחצים על התמונה על מנת להגדילה, לא ניתן לגלול לתחתית התמונה. כל גלילה, גוללת את דף הפורום עצמו אך התמונה נשארת במקומה.
 
*במקרה זה, התמונה היא רשימת הקווים.
כמה "להיטים" שזיהיתירשימת כל הקווים, ישנים וחדשים>>>
חלק מהקווים רק משנים את מספרם ועדיין מופיעים כקווים חדשים בטבלה.
ואף קו לא יזין את תחנת הרכבת כפר מנחםכמה "להיטים" שזיהיתי
קו 11 המיתולוגי מקריית-גת לשקף יפוצל לטובת קווים חדשים שישרתו את היישובים החדשים בחבל לכיש המזרחי.
קו 164 מבאר-שבע לבי-דקלים דרך צומת שוקת ושומריה.
קווים 24/25 מאשקלון לקריית-גת ושדרות יפוצלו. יופעלו קווים מהירים (240/250) ובנוסף להם קווים מאספים במסלולים שונים.
קו 332 - מאופקים לב"ש דרךם האוניברסיטה, כנראה במסלול דומה למסלול קו 383. ייפתח באיחור של 20+ שנים.
קו 47 מב"ש ללהבים יהפוך לקו הלו-חזור פשוט מב"ש ללהבים. החלופה ללהב ושומריה תהפוך לקו 57.
קווים 30/35/130 ישונו מן היסוד: 30 מרכבת אופקים לצאלים, 35/130 ייכנסו רק לרכבת ולא יטיילו באופקים.
קו 363 יפוצל לשני קווים, כאשר החלופה דרך צומת סעד תיקרא 361.
קו 441 משדרות לירושלים
קו 465 מאופקים לאשדוד דרך נתיבות ושדרות
קו 37 מאופקים לרכבת להבים, שיחבר את להבים לאשל-הנשיא, את אופקים לעידן-הנגב ואת גבעות-בר לרכבת.
כמות נכבדה של קווים אזוריים שבסיסיהם בקריית-מלאכי, קריית-גת, אופקים או נתיבות. רובם מזינים את תחנות הרכבת.
נצל"ש צפון הנגבמכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
סקירת קווים מעניינים>>>מכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
מסופי התח"צ בתחנות הרכבת החדשות.מכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
פירוט כל השינויים בקווים השוניםמכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
שינוי בקויםפירוט כל השינויים בקווים השונים
כל השינויים בקווים העירוניים בערים: אשקלון, אופקים, נתיבות, שדרות, קרית גת וקרית מלאכי.
כל השינויים בקווים האיזוריים ובקווים הבין עירוניים.
הכל במסמך המצורף.
הניסיון מלמד אותנו שתוך שנה וחצי ברוב המקרים.שינוי בקוים
מתי השינויים בקווים אלו יערכו?
עליה מהדלת האחורית - סעיף מעניין.מכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
בכתבה הפותחת את השרשור נאמר בין היתר:מכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
לחלקם אכן היה, אבל למה להרוס למשרד התחבורה?בכתבה הפותחת את השרשור נאמר בין היתר:
"במכרז ניתן דגש מיוחד ליישובים שלא שורתו עד כה על ידי תחבורה ציבורית וכעת יונהגו בתוכם שירותי תחבורה ציבורית. בין היישובים פעמי תש"ז, שדה צבי, קלחים, אשבול, שרשרת, מעגלים, מלילות, תאשור, נגבה, קדמה": לישובים הנ"ל היה בעבר תח"צ מבאר שבע או מקרית גת שבוטל מחמת חוסר ביקוש או מסיבות אחרות. לגבה אפילו היה קישור מהקיבוץ לת"א וחזרה
ברור שלדובר יש אינטרס להאדיר את הצוות הנוכחילחלקם אכן היה, אבל למה להרוס למשרד התחבורה?
בכלל נראה לך שמישהו זוכר שם מה היה ומתי כשבתקופה ההיא למשרד התחבורה לא היה הכי השפעה על שירותי התחבורה הציבורית...
שיפור משמעותימכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
מכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
ומה הסיכוי שיהיה WIFI ושקעי USB?מכרז צפון הנגב פורסם באתר
משרד התחבורה.
[URL]http://he.mot.gov.il/index.php?lang_ovrrde=ENG&option=com_content&view=article&id=2991:mihraz07-2014&iotype=w&catid=50:flash-tachbura-ziburit-c&Itemid=267[/URL]
הקובץ גדול מדי.
ובכן-זו כנראה חובה...ומה הסיכוי שיהיה WIFI ושקעי USB?
סעיף 28.5.6.2 שיפורים נוספים– בוטל ...
 
 
Copyright©1996-2021,Tapuz Media Ltd. Forum software by XenForo® © 2010-2020 XenForo Ltd.