מכרז צפון הנגב פורסם באתר

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
רשימת כל הקווים, ישנים וחדשים>>>

רשימת כל הקווים, ישנים וחדשים>>>
חלק מהקווים רק משנים את מספרם ועדיין מופיעים כקווים חדשים בטבלה.

















 

olli3

New member
מנהל
טוב, אז התגלה באג נוסף בתפוז.

רשימת כל הקווים, ישנים וחדשים>>>
חלק מהקווים רק משנים את מספרם ועדיין מופיעים כקווים חדשים בטבלה.
טוב, אז התגלה באג נוסף בתפוז.
כשלוחצים על התמונה על מנת להגדילה, לא ניתן לגלול לתחתית התמונה. כל גלילה, גוללת את דף הפורום עצמו אך התמונה נשארת במקומה.
&nbsp
*במקרה זה, התמונה היא רשימת הקווים.
 

olli3

New member
מנהל
תצוגת PDF של רשימת כל הקווים (תקינה)

טוב, אז התגלה באג נוסף בתפוז.
כשלוחצים על התמונה על מנת להגדילה, לא ניתן לגלול לתחתית התמונה. כל גלילה, גוללת את דף הפורום עצמו אך התמונה נשארת במקומה.
&nbsp
*במקרה זה, התמונה היא רשימת הקווים.
תצוגת PDF של רשימת כל הקווים (תקינה)
 
כמה "להיטים" שזיהיתי

רשימת כל הקווים, ישנים וחדשים>>>
חלק מהקווים רק משנים את מספרם ועדיין מופיעים כקווים חדשים בטבלה.
כמה "להיטים" שזיהיתי
קו 11 המיתולוגי מקריית-גת לשקף יפוצל לטובת קווים חדשים שישרתו את היישובים החדשים בחבל לכיש המזרחי.
קו 164 מבאר-שבע לבי-דקלים דרך צומת שוקת ושומריה.
קווים 24/25 מאשקלון לקריית-גת ושדרות יפוצלו. יופעלו קווים מהירים (240/250) ובנוסף להם קווים מאספים במסלולים שונים.
קו 332 - מאופקים לב"ש דרךם האוניברסיטה, כנראה במסלול דומה למסלול קו 383. ייפתח באיחור של 20+ שנים.
קו 47 מב"ש ללהבים יהפוך לקו הלו-חזור פשוט מב"ש ללהבים. החלופה ללהב ושומריה תהפוך לקו 57.

קווים 30/35/130 ישונו מן היסוד: 30 מרכבת אופקים לצאלים, 35/130 ייכנסו רק לרכבת ולא יטיילו באופקים.
קו 363 יפוצל לשני קווים, כאשר החלופה דרך צומת סעד תיקרא 361.
קו 441 משדרות לירושלים
קו 465 מאופקים לאשדוד דרך נתיבות ושדרות
קו 37 מאופקים לרכבת להבים, שיחבר את להבים לאשל-הנשיא, את אופקים לעידן-הנגב ואת גבעות-בר לרכבת.

כמות נכבדה של קווים אזוריים שבסיסיהם בקריית-מלאכי, קריית-גת, אופקים או נתיבות. רובם מזינים את תחנות הרכבת.
 

olli3

New member
מנהל
ואף קו לא יזין את תחנת הרכבת כפר מנחם

כמה "להיטים" שזיהיתי
קו 11 המיתולוגי מקריית-גת לשקף יפוצל לטובת קווים חדשים שישרתו את היישובים החדשים בחבל לכיש המזרחי.
קו 164 מבאר-שבע לבי-דקלים דרך צומת שוקת ושומריה.
קווים 24/25 מאשקלון לקריית-גת ושדרות יפוצלו. יופעלו קווים מהירים (240/250) ובנוסף להם קווים מאספים במסלולים שונים.
קו 332 - מאופקים לב"ש דרךם האוניברסיטה, כנראה במסלול דומה למסלול קו 383. ייפתח באיחור של 20+ שנים.
קו 47 מב"ש ללהבים יהפוך לקו הלו-חזור פשוט מב"ש ללהבים. החלופה ללהב ושומריה תהפוך לקו 57.

קווים 30/35/130 ישונו מן היסוד: 30 מרכבת אופקים לצאלים, 35/130 ייכנסו רק לרכבת ולא יטיילו באופקים.
קו 363 יפוצל לשני קווים, כאשר החלופה דרך צומת סעד תיקרא 361.
קו 441 משדרות לירושלים
קו 465 מאופקים לאשדוד דרך נתיבות ושדרות
קו 37 מאופקים לרכבת להבים, שיחבר את להבים לאשל-הנשיא, את אופקים לעידן-הנגב ואת גבעות-בר לרכבת.

כמות נכבדה של קווים אזוריים שבסיסיהם בקריית-מלאכי, קריית-גת, אופקים או נתיבות. רובם מזינים את תחנות הרכבת.
ואף קו לא יזין את תחנת הרכבת כפר מנחם
איפה הבחורצ'יק שהתעקש על קו שיזין את קרית מלאכי ומכללת אחווה לרכבת כפר מנחם?
 

Ofekalef1

New member
נצל"ש צפון הנגב

נצל"ש צפון הנגב
מתי אמור להתפרסם המכרז של ב"ש?
לפי מה שהבנתי התוצאות אמורות להתפרסם ב-2017? או המכרז עצמו?
 

olli3

New member
מנהל
סקירת קווים מעניינים>>>

סקירת קווים מעניינים>>>
ראשית, נראה כי קיימת מגמת מספור חדשה לקווים עירוניים, פרבריים ובין עירוניים.
&nbsp
העירוניים כשמם כן, יסעו בתוך העיר. הפרבריים הופכים להיות קווים אזוריים המקשרים בעיקר עיר קטנה אל המושבים/קיבוצים שסביבה. הבין עירוניים יהיו הקווים שמקשרים בין שתי ערים, גם בין אופקים לבאר שבע למשל (קווים 330 ו332, להערכתי 332 דרך סורוקה והאוניברסיטה).
&nbsp
יופעלו גם קווים בין עירוניים מנתיבות לבאר שבע, מעניין לכשעצמו.
&nbsp
בנתיבות ובאופקים הקווים העירוניים יקושרו אל תחנות הרכבת. בשדרות יקושר קו חדש בין הרכבת לאיזור התעשיה.
&nbsp
יהיו קישורים מעניינים נוספים כמו קו מאופקים ללהבים, אני חושב על קבוצה אחת שזה ישמש אותה ומדובר בלומדים באשל הנשיא.
&nbsp
יהיה קו בין שדרות לקרית גת, יהיה קו מהיר מהמעוצה האיזורית אשכול לת"א (479)
&nbsp
קו מאופקים לאשדוד (465)
&nbsp
קווים נוספים מאשקלון לבאר שבע: 361 ו464. אני מעריך ש464 יהיה ישיר לחלוטין, 361 - אין לי מושג.
&nbsp
על פניו המכרז נראה טוב, השאלה היא מה התדירות ומה המסלול המלא של כל קו, כל זה רק במדיה דיגיטלית.
 

olli3

New member
מנהל
מסופי התח"צ בתחנות הרכבת החדשות.

מסופי התח"צ בתחנות הרכבת החדשות.
במכרז נכתב לגבי התכנון של מסופי האוטובוסים בתחנות הרכבת החדשות.
&nbsp
באופקים: 2 עמדות לקווים עירוניים, 2 עמדות לקווים אזוריים ו2 עמדות לקווי חיילים.
&nbsp
בנתיבות: 2 עמדות לקווים עירוניים, 2 עמדות לקווים אזוריים ועמדה אחת לקווי חיילים.
&nbsp
בשדרת כידוע לכולנו: שתי עמדות לקווים עירוניים, עמדה לקו איזורי, עמדה לקו למכללה עמדה לקו לחיילים.
 

olli3

New member
מנהל
פירוט כל השינויים בקווים השונים

פירוט כל השינויים בקווים השונים
כל השינויים בקווים העירוניים בערים: אשקלון, אופקים, נתיבות, שדרות, קרית גת וקרית מלאכי.

כל השינויים בקווים האיזוריים ובקווים הבין עירוניים.

הכל במסמך המצורף.
 

88edik

New member
שינוי בקוים

פירוט כל השינויים בקווים השונים
כל השינויים בקווים העירוניים בערים: אשקלון, אופקים, נתיבות, שדרות, קרית גת וקרית מלאכי.

כל השינויים בקווים האיזוריים ובקווים הבין עירוניים.

הכל במסמך המצורף.
שינוי בקוים
מתי השינויים בקווים אלו יערכו?
 

olli3

New member
מנהל
עליה מהדלת האחורית - סעיף מעניין.

עליה מהדלת האחורית - סעיף מעניין.
הדגשים: אין הדבר כלול בתנאי המכרז אך קיימת אופציה להחלת השירות בכל קווי האשכול בהוראה ממשרד התחבורה. כל זאת, על חשבון משרד התחבורה ולא על חשבון המפעיל.

הנה הדברים:

36.17 כניסה בדלת אחורית
מפעיל השירות, בכפוף להוראה של המשרד, יתקין ולידטורים של כרטיס חכם בדלת האחורית של האוטובוס, ויאפשר כניסה מכל דלתות האוטובוס. על מפעיל השירות לקחת בחשבון כי במידה ותתאפשר עלייה מכל הדלתות, יהיה עליו להתקין ולידטורים בדלת האחורית ולאפשר את העלייה בדלת האחורית בכל קווי האשכול, בכל האוטובוסים המשרתים באשכול זה, ובאוטובוסים של קבלני המשנה המשרתים אותו. האחריות על בטיחות הנוסעים העולים בדלת האחורית ועל גביית הפדיון, חלה על המפעיל.

מודגש כי לא תתאפשר עליה בדלת האחורית באוטובוסים ללא ולידטור.

ככל שהמשרד יורה למפעיל להתקין ולידטורים בדלת אחורית, עלות התקנות הולידטורים בדלת אחורית תמומן על ידי המשרד.
 

אוהדא11

New member
בכתבה הפותחת את השרשור נאמר בין היתר:

בכתבה הפותחת את השרשור נאמר בין היתר:
"במכרז ניתן דגש מיוחד ליישובים שלא שורתו עד כה על ידי תחבורה ציבורית וכעת יונהגו בתוכם שירותי תחבורה ציבורית. בין היישובים פעמי תש"ז, שדה צבי, קלחים, אשבול, שרשרת, מעגלים, מלילות, תאשור, נגבה, קדמה": לישובים הנ"ל היה בעבר תח"צ מבאר שבע או מקרית גת שבוטל מחמת חוסר ביקוש או מסיבות אחרות. לגבה אפילו היה קישור מהקיבוץ לת"א וחזרה
 

olli3

New member
מנהל
לחלקם אכן היה, אבל למה להרוס למשרד התחבורה?

בכתבה הפותחת את השרשור נאמר בין היתר:
"במכרז ניתן דגש מיוחד ליישובים שלא שורתו עד כה על ידי תחבורה ציבורית וכעת יונהגו בתוכם שירותי תחבורה ציבורית. בין היישובים פעמי תש"ז, שדה צבי, קלחים, אשבול, שרשרת, מעגלים, מלילות, תאשור, נגבה, קדמה": לישובים הנ"ל היה בעבר תח"צ מבאר שבע או מקרית גת שבוטל מחמת חוסר ביקוש או מסיבות אחרות. לגבה אפילו היה קישור מהקיבוץ לת"א וחזרה
לחלקם אכן היה, אבל למה להרוס למשרד התחבורה?
בכלל נראה לך שמישהו זוכר שם מה היה ומתי כשבתקופה ההיא למשרד התחבורה לא היה הכי השפעה על שירותי התחבורה הציבורית...
 

אוהדא11

New member
ברור שלדובר יש אינטרס להאדיר את הצוות הנוכחי

לחלקם אכן היה, אבל למה להרוס למשרד התחבורה?
בכלל נראה לך שמישהו זוכר שם מה היה ומתי כשבתקופה ההיא למשרד התחבורה לא היה הכי השפעה על שירותי התחבורה הציבורית...
ברור שלדובר יש אינטרס להאדיר את הצוות הנוכחי
ולא לחשוב למה נוצר המצב הנוכחי כשביטלו קווים
 

olli3

New member
מנהל
כרטיסי המשך לגוש דן וחופשי שבועי.

כרטיסי המשך לגוש דן וחופשי שבועי.
במסגרת המכרז יהיה כרטיס המשך לנסיעה בודדת בגוש דן. אני מניח כי הדבר ייושם בקווים 379/479 מהמועצה האיזורית אשכול לת"א.
&nbsp
כמו כן, יחל שימוש בחופשי שבועי אם כי לא נכתב באילו אזורים.
&nbsp
בנוסף, קיימת אופציה לכרטוס משותף עם מפעילים אחרים. זה בהחלט נדרש ואני בהחלט מאמין שכך יהיה שיהיה כרטוס משותף בין מטרופולין לחברה הזוכה עקב חפיפת שירות בין הקווים השונים.
&nbsp
הפרטים מופיעים בעמודים 139-140 של קובץ הPDF המלא. מדובר בעמודים של הקובץ עצמו ולא כפי הנכתב בדפי המכרז.
 
ומה הסיכוי שיהיה WIFI ושקעי USB?

ומה הסיכוי שיהיה WIFI ושקעי USB?
סעיף 28.5.6.2 שיפורים נוספים– בוטל ...
&nbsp
&nbsp
 
ובכן-זו כנראה חובה...

ומה הסיכוי שיהיה WIFI ושקעי USB?
סעיף 28.5.6.2 שיפורים נוספים– בוטל ...
&nbsp
&nbsp
ובכן-זו כנראה חובה...
40.3.14 תשומת לב המציעים, כי על כל אוטובוס הפועל באשכול, הן אוטובוס עירוני, הן
אוטובוס בינעירוני והן מיניבוס בינעירוני לכלול את המפרט כמפורט להלן:
• התקנת רשת תקשורת אלחוטית המאפשרת לנוסעים גלישה חינם באינטרנט
האלחוטי (WIFI).
• מערכת אוטומטית למניעת תאונות, כחלק ממחשב הרכב, המתריעה הן בפני
נהג האוטובוס והן בפני מוקד הבקרה של המפעיל על מצבים מסוכנים כגון
התראה טרם התנגשות, סטייה מנתיב הנסיעה וכו'.
• מערכת אוטומטית לכיבוי אש במנוע.
• שני מסכי מידע אלקטרוניים בפנים האוטובוס, העומדים בחובות הנגשה
לאנשים עם מוגבלות חושית הקבועות בדין, המציגים לנוסעים, בזמן אמת,
לכל הפחות את המידע התחבורתי המפורט להלן:
? פרטי הקו וכיוון הנסיעה.
? מידע על התחנה הבאה.
? מסלול הקו והתקדמות האוטובוס ביחס לתחנות לאורך מסלול הנסיעה.
? מידע על קווים מתממשקים לאורך מסלול הנסיעה.
? עדכונים והודעות כלליות הקשורים למסלול הקו או לנסיעה ברחבי
האשכול
מערכת כריזה ושילוט בהתאם לתקנות הנגישות (בשני סוגי האוטובוסים)
באוטובוס בינעירוני: בקדמת האוטובוס יותקן מסך "19 בטכנולוגיית
LED, ובאמצע האוטובוס, בקרבת הדלת האחורית יותקן מסך בגודל "15
בטכנולוגיית LCD.
? באוטובוס עירוני: בקדמת האוטובוס יותקן מסך "19 בטכנולוגיית LED,
ובאמצע האוטובוס, בקרבת הדלת האחורית יותקן מסך בגודל "38
בטכנולוגיית LCD.
במיניבוס בינעירוני: בקדמת המיניבוס יותקן מסך "19 בטכנולוגיית LED,
שקע USB לטעינת מכשירים ניידים לסוגיהם, בכל גב מושב באוטובוס
בינעירוני ובאוטובוס עירוני בדפנות האוטובוס ליד כל מושב.
? מגש נפתח בכל גב מושב באוטובוס בינעירוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה