מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.

מצב
הנושא נעול.

scooby5

Member
איפה מסמכי המכרז עצמו ?

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
איפה מסמכי המכרז עצמו ?
 

olli3

New member
מנהל
התכנון הכללי למסלולי הקווים ותדירותם פורסמו כבר.


מחכה כבר לראות מה התכנון כרגע..
התכנון הכללי למסלולי הקווים ותדירותם פורסמו כבר.
מאז, נעשו מספר שינויים קטנים, תיקונים נדרשים מהתכנון הראשוני. אם תנבור בפורום תוכל למצוא את הפרסומים שלי על כך, או בגוגל. אחרת, אוכל להעלות לכאן מחר את הקובץ.
&nbsp
במכרזים האחרונים רוב התוכן המעניין מתפרסם במדיה דיגיטלית ולכן, פחות מעניין מה שכתוב במכרז.
 

scooby5

Member
את הקובץ הישן אני מכיר.

התכנון הכללי למסלולי הקווים ותדירותם פורסמו כבר.
מאז, נעשו מספר שינויים קטנים, תיקונים נדרשים מהתכנון הראשוני. אם תנבור בפורום תוכל למצוא את הפרסומים שלי על כך, או בגוגל. אחרת, אוכל להעלות לכאן מחר את הקובץ.
&nbsp
במכרזים האחרונים רוב התוכן המעניין מתפרסם במדיה דיגיטלית ולכן, פחות מעניין מה שכתוב במכרז.
את הקובץ הישן אני מכיר.
שמור לי איפהשהו.
תיארתי לעצמי שעוד יבוצעו שינויים, ולכן רציתי לראות את הקובץ המלא כפי שמפורסם עי משרד התחבורה.
 

משה343

New member
מקווה שנראה זאת בהקדם האפשרי

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
מקווה שנראה זאת בהקדם האפשרי
 
ואיזו חברה אתם,הבאר שבעים,מעדיפים?

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
ואיזו חברה אתם,הבאר שבעים,מעדיפים?
כמובן,מבין אלו שעברו את המיון המוקדם: מטרופולין או קווים או סופרבוס או אפיקים או נתיב אקספרס או אגד תעבורה או חברת נהור או קבוצת תנופה .
 

mister K

New member
יהיה מעניין

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
יהיה מעניין
כל החברות, כולל אגד תעבורה וכולל נהור (דן) רשאיות להתמודד במכרז הזה.
גם למטרופולין וגם לנהור שזכתה עכשיו במכרז מערב הנגב, ישתלם מאוד לזכות במכרז הזה מבחינה תפעולית.
מבחינת אגד תעבורה, זהו אחד המכרזים הבודדים בהם מותר לה להשתתף.
אם בשנות ה-50 אף אחד לא רצה להפעיל תח"צ בבאר שבע, יש לי הרגשה שעכשיו זה יהיה מכרז מבוקש ביותר.
 

fireman

New member
לפני כחודש התעמקתי רבות בתכנון החדש

יהיה מעניין
כל החברות, כולל אגד תעבורה וכולל נהור (דן) רשאיות להתמודד במכרז הזה.
גם למטרופולין וגם לנהור שזכתה עכשיו במכרז מערב הנגב, ישתלם מאוד לזכות במכרז הזה מבחינה תפעולית.
מבחינת אגד תעבורה, זהו אחד המכרזים הבודדים בהם מותר לה להשתתף.
אם בשנות ה-50 אף אחד לא רצה להפעיל תח"צ בבאר שבע, יש לי הרגשה שעכשיו זה יהיה מכרז מבוקש ביותר.
לפני כחודש התעמקתי רבות בתכנון החדש
של מערכת קווי התחבורה בעיר באר שבע
אכן מדובר בשינוי מרענן שלא רק ישפר את השירות ללקוחות אלא גם יעלה את מספר המשתמשים בתחבורה שכן יתווספו קווים ומסלולים חדשים באזורים שעד כה נותקו אחד מהשני בכל הקשור לתפרוסת קווי התחבורה הציבורית
בתכנון החדש השכילו המתכננים לעשות שימוש נרחב בשני עורקי התחבורה העיקריים בבאר שבע כאשר באחד מהם ניתן יתרון משמעותי לתחבורה הציבורית בשעות העומס בדמות נתיבי תחבורה ציבורית.
ברמה התפעולית, הוספת קווים, פריסה איכותית יותר של קווי התחבורה ופוטנציאל של משתמשים נוספים מעבר לקיימים, עדכון אמצעי תשלום וכדומה יהפכו את המערכת גם לאטרקטיבית מבחינה כלכלית למפעילים.
&nbsp
ימים יגידו....שיהיה בהצלחה.
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
יש גם שינויים (תיקונים) שבוצעו לאחרונה ברשת.

לפני כחודש התעמקתי רבות בתכנון החדש
של מערכת קווי התחבורה בעיר באר שבע
אכן מדובר בשינוי מרענן שלא רק ישפר את השירות ללקוחות אלא גם יעלה את מספר המשתמשים בתחבורה שכן יתווספו קווים ומסלולים חדשים באזורים שעד כה נותקו אחד מהשני בכל הקשור לתפרוסת קווי התחבורה הציבורית
בתכנון החדש השכילו המתכננים לעשות שימוש נרחב בשני עורקי התחבורה העיקריים בבאר שבע כאשר באחד מהם ניתן יתרון משמעותי לתחבורה הציבורית בשעות העומס בדמות נתיבי תחבורה ציבורית.
ברמה התפעולית, הוספת קווים, פריסה איכותית יותר של קווי התחבורה ופוטנציאל של משתמשים נוספים מעבר לקיימים, עדכון אמצעי תשלום וכדומה יהפכו את המערכת גם לאטרקטיבית מבחינה כלכלית למפעילים.
&nbsp
ימים יגידו....שיהיה בהצלחה.
&nbsp
יש גם שינויים (תיקונים) שבוצעו לאחרונה ברשת.
בעיקר עקב ביטול קישור שהתברר לאחר מכן כנחוץ (למרות שספירות הנוסעים הראו אחרת) ודברים דומים.
&nbsp
בסך הכל, המערכת עוברת שדרוג משמעותי במסלולי הקווים.
 
זה יכלול באותו תעריף/מעבר גם את סביבות באר שבע

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
זה יכלול באותו תעריף/מעבר גם את סביבות באר שבע
כמה היום עולה כרטיס נסיעה בודדת בבאר שבע והאם זה כולל באותו קוד מחיר גם נסיעות לעומר למשל..
והאם במכרז החדש במסגרת איזור השירות זה יכלול את סביבות באר שבע או רק את באר שבע עצמה באותו קוד נסיעה/90 דקות
 

olli3

New member
מנהל
יש חדש גם בתחום הזה.

זה יכלול באותו תעריף/מעבר גם את סביבות באר שבע
כמה היום עולה כרטיס נסיעה בודדת בבאר שבע והאם זה כולל באותו קוד מחיר גם נסיעות לעומר למשל..
והאם במכרז החדש במסגרת איזור השירות זה יכלול את סביבות באר שבע או רק את באר שבע עצמה באותו קוד נסיעה/90 דקות
יש חדש גם בתחום הזה.
לגבי כיום, נסיעה עירונית במטרודן עולה 4.40 ש"ח, כנ"ל נסיעה עירונית באגד תעבורה (קו 31 וקו 40 או 42 רק), נסיעה עירונית במטרופולין עולה 3.40 ש"ח ונסיעה עירונית באגד עולה 5.80 (בקווים 49 ו48א). דר"א, נסיעה עירונית במטרופולין ואגד לעמק שרה יקרה יותר.
&nbsp
נסיעה לעומר היא בקוד תעריף אחר מנסיעה עירונית בבאר שבע.
&nbsp
בלי קשר למכרז מדובר על הפעלת טבעות, כמו בגוש דן והשרון וראש העין וכמו בחיפה והקריות. הכוונה היא שנוסע שיעלה על אוטובוס באופקים לבאר שבע יקבל מעברים חופשיים בבאר שבע למשך 90 דקות, כנ"ל ממקומות נוספים באיזור הדרום. גם נוסע שיעלה על אוטובוס עירוני בבאר שבע, יוכל לשלם עבור נסיעה לנתיבות, לירוחם כבר באוטובוס העירוני.
&nbsp
אבל זה לא קשור למכרז בכלל, זה משהו נפרד והביצוע שלו לא ברור כעת מבחינת תאריך יעד.
 

Ofekalef1

New member
אך יתבצע מן הסתם רק לאחר כניסת החברה החדשה במכרז העירוני.

יש חדש גם בתחום הזה.
לגבי כיום, נסיעה עירונית במטרודן עולה 4.40 ש"ח, כנ"ל נסיעה עירונית באגד תעבורה (קו 31 וקו 40 או 42 רק), נסיעה עירונית במטרופולין עולה 3.40 ש"ח ונסיעה עירונית באגד עולה 5.80 (בקווים 49 ו48א). דר"א, נסיעה עירונית במטרופולין ואגד לעמק שרה יקרה יותר.
&nbsp
נסיעה לעומר היא בקוד תעריף אחר מנסיעה עירונית בבאר שבע.
&nbsp
בלי קשר למכרז מדובר על הפעלת טבעות, כמו בגוש דן והשרון וראש העין וכמו בחיפה והקריות. הכוונה היא שנוסע שיעלה על אוטובוס באופקים לבאר שבע יקבל מעברים חופשיים בבאר שבע למשך 90 דקות, כנ"ל ממקומות נוספים באיזור הדרום. גם נוסע שיעלה על אוטובוס עירוני בבאר שבע, יוכל לשלם עבור נסיעה לנתיבות, לירוחם כבר באוטובוס העירוני.
&nbsp
אבל זה לא קשור למכרז בכלל, זה משהו נפרד והביצוע שלו לא ברור כעת מבחינת תאריך יעד.
אך יתבצע מן הסתם רק לאחר כניסת החברה החדשה במכרז העירוני.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה