מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.

מצב
הנושא נעול.

olli3

New member
מנהל
מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
 

ציוניסט

New member
אם אני זוכר טוב, גם במכרז מודיעין אמרו את זה...

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
אם אני זוכר טוב, גם במכרז מודיעין אמרו את זה...
 

olli3

New member
מנהל
לא הופיע עדיין באף מכרז הצהרה כזאת.

אם אני זוכר טוב, גם במכרז מודיעין אמרו את זה...
לא הופיע עדיין באף מכרז הצהרה כזאת.
אני לא זוכר מה היה במכרז חשמונאים הכולל את מודיעין ואין לי רצו ןלהתחיל לנבור בו אבל אני מניח שמה שנכתב הוא שהמפעיל צריך לקחת בחשבון שבעתיד משרד התחבורה יכול להורות על עליה מכל הדלתות וכו'.
 

ציוניסט

New member
מצאתי את הפסקה במכרז חשמונאים

לא הופיע עדיין באף מכרז הצהרה כזאת.
אני לא זוכר מה היה במכרז חשמונאים הכולל את מודיעין ואין לי רצו ןלהתחיל לנבור בו אבל אני מניח שמה שנכתב הוא שהמפעיל צריך לקחת בחשבון שבעתיד משרד התחבורה יכול להורות על עליה מכל הדלתות וכו'.
מצאתי את הפסקה במכרז חשמונאים
באמת מדובר רק במקרה והמפעיל ירצה.
&nbsp
"מפעיל השירות יורשה על ידי המשרד להתקין ולידטורים של כרטיס
חכם בדלת האחורית של האוטובוס ולאפשר כניסה מכל דלתות
האוטובוס. על מפעיל השירות לקחת בחשבון כי במידה ויחליט לעשות
זאת, עליו לאפשר את העלייה בדלת האחורית בכל קווי האשכול
ולהתקין ולידטורים בדלת האחורית בכל האוטובוסים המשרתים
באשכול זה ובאוטובוסים של קבלני המשנה המשרתים אותו. האחריות
על בטיחות הנוסעים העולים בדלת האחורית ועל גביית הפדיון חלה על
המפעיל."
 

olli3

New member
מנהל
אין למפעילים אינטרס של ממש להתקין את זה על חשבונם

מצאתי את הפסקה במכרז חשמונאים
באמת מדובר רק במקרה והמפעיל ירצה.
&nbsp
"מפעיל השירות יורשה על ידי המשרד להתקין ולידטורים של כרטיס
חכם בדלת האחורית של האוטובוס ולאפשר כניסה מכל דלתות
האוטובוס. על מפעיל השירות לקחת בחשבון כי במידה ויחליט לעשות
זאת, עליו לאפשר את העלייה בדלת האחורית בכל קווי האשכול
ולהתקין ולידטורים בדלת האחורית בכל האוטובוסים המשרתים
באשכול זה ובאוטובוסים של קבלני המשנה המשרתים אותו. האחריות
על בטיחות הנוסעים העולים בדלת האחורית ועל גביית הפדיון חלה על
המפעיל."
אין למפעילים אינטרס של ממש להתקין את זה על חשבונם
אלא אם כן מחייבים אותם והם לוקחים את זה בחשבון בתחשיב הכללי. כמו שאין למפעילים אינטרס להציב עמדות לטעינת רב קו אבל הם מחוייבים בכך במכרזים.
&nbsp
המקרה היחיד שלמפעיל זה משתלם הוא כשמדובר בקו עמוס לעייפה שעליה מכל הדלתות תתרום לנסיעה מהירה יותר באופן משמעותי של הקו. זה משליך על כמה פרמטרים, פחות נהגים ופחות אוטובוסים צריכים להפעיל את הקו ופחות דלק מתבזבז.
 
ובינתים באשקלון במכרז לקווים העירונים זכתה "דן" בהפעלת הקוים

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
ובינתים באשקלון במכרז לקווים העירונים זכתה "דן" בהפעלת הקוים
http://www.ashkelonim.co.il/
 

olli3

New member
מנהל
זכתה נהור שהיא חברת בת של דן שמתעסקת בנדל"ן.

ובינתים באשקלון במכרז לקווים העירונים זכתה "דן" בהפעלת הקוים
http://www.ashkelonim.co.il/
זכתה נהור שהיא חברת בת של דן שמתעסקת בנדל"ן.
וזה לא מכרז לקווים העירוניים באשקלון אלא מכרז לכל אשכול הנגב המערבי שמופעל כיום על ידי אגד תעבורה וכולל שירות עירוני בערים אופקים, נתיבות, שדרות, קרית גת ואשקלון וכן שירות בין עירוני ופרברי באיזורים אלו ובאיזרים נוספים.
 
אבל זה כולל כמבן גם את הקוים הפנימים של אשקלון ברוך שפטרנו

זכתה נהור שהיא חברת בת של דן שמתעסקת בנדל"ן.
וזה לא מכרז לקווים העירוניים באשקלון אלא מכרז לכל אשכול הנגב המערבי שמופעל כיום על ידי אגד תעבורה וכולל שירות עירוני בערים אופקים, נתיבות, שדרות, קרית גת ואשקלון וכן שירות בין עירוני ופרברי באיזורים אלו ובאיזרים נוספים.
אבל זה כולל כמבן גם את הקוים הפנימים של אשקלון ברוך שפטרנו
מעונשה של אגד תעבורה, קשה לי עדין לברך כמבן על החברה החדשה, את זה נראה בביצועים שלה כעבור מספר חודשים ואז נשפוט גם אותה אבל השמחה באה יותר בגלל שנאת אגד תעבורה. מאוד מקווה שמתי שהוא יעיפו גם את אגד מאשקלון ואולי נצליח לקבל מתי שהוא גם מחירים סבירים(ולא מעל 30 שקל נסיעה מאשקלון לראשון, )
 

olli3

New member
מנהל
השלב של עירוני אשקלון הוא האחרון, קודם שאר האשכול יעבור

אבל זה כולל כמבן גם את הקוים הפנימים של אשקלון ברוך שפטרנו
מעונשה של אגד תעבורה, קשה לי עדין לברך כמבן על החברה החדשה, את זה נראה בביצועים שלה כעבור מספר חודשים ואז נשפוט גם אותה אבל השמחה באה יותר בגלל שנאת אגד תעבורה. מאוד מקווה שמתי שהוא יעיפו גם את אגד מאשקלון ואולי נצליח לקבל מתי שהוא גם מחירים סבירים(ולא מעל 30 שקל נסיעה מאשקלון לראשון, )
השלב של עירוני אשקלון הוא האחרון, קודם שאר האשכול יעבור
לנהור.
&nbsp
לגבי תעריפים, משרד התחבורה כבר לא מבצע מכרזים על מחירי הנסיעה ולכן הוזלת תעריפים זה לא משהו שיש לצפות לו גם אם קווי אגד יצאו למכרז.
 

sweetums

New member
הנהגים לא ימכרו כרטיסים- ימות המשיח הגיעו?!

מכרז באר שבע עירוני - עליה מכל הדלתות בכל האוטובוסים.
זו ההודעה לעיתונות כפי שיצאה היום:

בשורה טובה לתושבי באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית העירוניים, בעיר באר שבע, יגדלו בשיעור של יותר מ-30%, ורמת השירות תעבור מהפך, ותציע לנוסעים שורה של שיפורים, מהמתקדמים ביותר בארץ. כך הודיע היום שר התחבורה, הבטיחות בדרכים והמודיעין, ישראל כץ.

ועדת המכרזים המיוחדת של משרד התחבורה, בראשות מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, מאיר חן, פרסמה היום את המכרז, להפעלת קווי השירות בעיר באר שבע. שירותי התחבורה הציבורית בעיר, מופעלים מאז שנת 2003 על ידי חברת מטרודן.

במכרז רשאיות להתמודד שמונה חברות תחבורה, שזכו במיון המוקדם ((PQׁׂׂׂ, שפרסם משרד התחבורה. מדובר בחברות מטרופולין, קווים, סופרבוס, אפיקים, נתיב אקספרס, אגד תעבורה, חברת נהור וקבוצת תנופה.

המכרז כולל הוספת קווים חדשים, והגדלה משמעותית של תדירויות הנסיעה הקיימות, וכן, שיפור הקשר למוקדי פעילות מרכזיים, כמו אזורי תעשיה, מוסדות לימוד, מרכזי קניות, תחנות רכבת ובית החולים.

המכרז החדש מעניק מענה גם לשכונות חדשות, שהוקמו בשנה האחרונה בבאר שבע, וכן לאזורים חדשים שיוקמו במסגרת מעבר בסיסי צה"ל לנגב, כמו קרית המחשוב, עמק הסייבר ועוד.

שר התחבורה ציין כי במסגרת המכרז החדש, יוכלו הנוסעים ליהנות לראשונה, ממעבר חופשי בין קווי השירות, במשך 90 דקות, בדומה לנהוג בשאר המטרופולינים הגדולים, ירושלים, תל אביב וחיפה.

בנוסף לכך, יוכלו בעלי כרטיס רב קו, לדלג על הנהג ולעלות לאוטובוסים מכל הדלתות, בכל הקווים בעיר, בדומה לנהוג ברבות ממדינות אירופה. מדובר במכרז הראשון שבו תונהג לראשונה, עלייה לאוטובוס מכל הדלתות, בכל קווי השירות בעיר.

השר כץ מסר כי מתן אפשרות לבעלי רב קו, לעלות מכל הדלתות, יקצר את זמני הנסיעה של האוטובוסים, ויגביר את רמת השירות, באופן משמעותי. כמו כן, יצמצם באופן ניכר את התעסקות הנהג בתשלום דמי נסיעה, ויאפשר לו להתמקד בנהיגה.

מכירת כרטיסי הנסיעה תתבצע באמצעות עשרות עמדות טעינה למכירת כרטיסים, שיפרשו ברחבי העיר, במוקדי בילוי ומסחר, מוסדות חינוך ועוד. כמו כן, תתאפשר מכירת כרטיסים, באמצעות האינטרנט. מכרז באר שבע, יהיה גם הראשון שבו הנהגים, לא ימכרו כרטיסים באוטובוס.

מנהל הרשות הארצית לתחבורה ציבורית, ציין כי במסגרת אשכול הקווים החדש, יופעלו כ-160 אוטובוסים חדישים עירוניים, רובם מדגם יורו 6, בעלי רמת זיהום אוויר נמוכה ביותר. ציבור הנוסעים, ייהנה מאוטובוסים חדישים וידידותיים לסביבה, הכוללים בין השאר, מסכים אלקטרוניים בתוך האוטובוס ומחוצה לו, שיספקו מידע שוטף לציבור הנוסעים.

יצוין כי תכנון קווי השירות בבאר שבע, בוצע בשיתוף פעולה מלא עם עיריית באר שבע, וכן עם ועדי השכונות והתושבים, סטודנטים וארגונים שונים, במטרה לענות על צרכיהם של כל תושבי באר שבע.

http://he.mot.gov.il/index.php?opti...&catid=56:dover-c-1&Itemid=65&lang_ovrrde=ENG
הנהגים לא ימכרו כרטיסים- ימות המשיח הגיעו?!
 

sweetums

New member
כיום אפשר לקנות כרטיסי נייר לנסיעה בודדת

מדובר גם על כרטיסי נייר?
כלומר לא תתאפשר נסיעת נוסעים מזדמנים בתח״צ ללא רב קו?
כיום אפשר לקנות כרטיסי נייר לנסיעה בודדת
במכונות להטענת רב קו, אני מאמין שזה יהיה גם המצב בעתיד.
 
בכל תחנה יהיה מכשיר?

כיום אפשר לקנות כרטיסי נייר לנסיעה בודדת
במכונות להטענת רב קו, אני מאמין שזה יהיה גם המצב בעתיד.
בכל תחנה יהיה מכשיר?
גם בעלי הרב קו - יצטרכו לעקוב בכל פעם אחרי הסכום שנותר בכרטיס ולזכור לטעון אותו שוב לפני העלייה הבאה לאוטובוס. מה אם לא ייזכרו או שהם עולים בתחנה ללא מכשיר?
 

olli3

New member
מנהל
לא בכל תחנה, יכול להיות שהפתרון שימצא לכך הוא הצבת מכונות

בכל תחנה יהיה מכשיר?
גם בעלי הרב קו - יצטרכו לעקוב בכל פעם אחרי הסכום שנותר בכרטיס ולזכור לטעון אותו שוב לפני העלייה הבאה לאוטובוס. מה אם לא ייזכרו או שהם עולים בתחנה ללא מכשיר?
לא בכל תחנה, יכול להיות שהפתרון שימצא לכך הוא הצבת מכונות
בתוך האוטובוסים כמו בקו 1 בגוש דן.
&nbsp
כמו כן, תתאפשר טעינה באינטרנט, כך שגם אם נתקעת בלי, תוכל לטעון מהסמארטפון ולתקף.
&nbsp
אז נכון שיהיו את אלו שאין להם סמארטפון או כרטיס אשראי ואת המבוגרים שפחות יסתדרו עם זה... בעולם יש פתרון שבו אתה יכול לטעון את הכרטיס בכל קיוסק. בארץ דברים יותר מסורבלים כרגיל, אבל באופן כללי, אנשים יצטרכו פשוט לדאוג לטעון את הרב קו שלהם לפני שיתרוקן.
 

olli3

New member
מנהל
תתאפשר על ידי רכישת כרטיסים בודדים במכונות.

מדובר גם על כרטיסי נייר?
כלומר לא תתאפשר נסיעת נוסעים מזדמנים בתח״צ ללא רב קו?
תתאפשר על ידי רכישת כרטיסים בודדים במכונות.
ובכלל נוסע שמזדמן לעיר ויש ברשותו רב קו כי הוא נוסע בגוש דן או באיזור אחר בארץ, יוכל לשלם באותו ערך צבור כמובן גם בבאר שבע.
&nbsp
מי שממש מזדמן ולא משתמש בתח"צ כמעט אף פעם, ירכוש כרטיס בודד במכונה, אם כי להבנתי אלו לא תתפרסנה בכל תחנה ותחנה. יחד עם זאת, מי שמזדמן בדרך כלל מגיע למקומות מרכזיים ובהם תהיינה מכונות.
 

Ofekalef1

New member
מממ... לא תהיה אפשרות לקנות כרטיסים בודדים בתוך האוטובוס?

תתאפשר על ידי רכישת כרטיסים בודדים במכונות.
ובכלל נוסע שמזדמן לעיר ויש ברשותו רב קו כי הוא נוסע בגוש דן או באיזור אחר בארץ, יוכל לשלם באותו ערך צבור כמובן גם בבאר שבע.
&nbsp
מי שממש מזדמן ולא משתמש בתח"צ כמעט אף פעם, ירכוש כרטיס בודד במכונה, אם כי להבנתי אלו לא תתפרסנה בכל תחנה ותחנה. יחד עם זאת, מי שמזדמן בדרך כלל מגיע למקומות מרכזיים ובהם תהיינה מכונות.
מממ... לא תהיה אפשרות לקנות כרטיסים בודדים בתוך האוטובוס?
נשמע לי מופרך למדי.
 
יש את המכונות האלו בגוש דן בקו שאני לא זוכר את מספרו

תתאפשר על ידי רכישת כרטיסים בודדים במכונות.
ובכלל נוסע שמזדמן לעיר ויש ברשותו רב קו כי הוא נוסע בגוש דן או באיזור אחר בארץ, יוכל לשלם באותו ערך צבור כמובן גם בבאר שבע.
&nbsp
מי שממש מזדמן ולא משתמש בתח"צ כמעט אף פעם, ירכוש כרטיס בודד במכונה, אם כי להבנתי אלו לא תתפרסנה בכל תחנה ותחנה. יחד עם זאת, מי שמזדמן בדרך כלל מגיע למקומות מרכזיים ובהם תהיינה מכונות.
יש את המכונות האלו בגוש דן בקו שאני לא זוכר את מספרו
מצד אחד זה נראה יעיל מאד ,לרגע חשבתי שאני חולם שפתרון כזה יעיל הגיע סוף סוף לביצוע ואז התעוררתי מהחלום שהתברר שהמכונה לא מחזירה עודף למי שמשלם במזומן לנסיעה בודדת(מסכנים תיירים ונוסעים מזדמנים) ללא רב קו וגם קלטתי 4 צעירים שפשוט לא שילמו במופגן.
 
מכונת הכרטיסים הייתה כמובן בתוך האוטובוס

יש את המכונות האלו בגוש דן בקו שאני לא זוכר את מספרו
מצד אחד זה נראה יעיל מאד ,לרגע חשבתי שאני חולם שפתרון כזה יעיל הגיע סוף סוף לביצוע ואז התעוררתי מהחלום שהתברר שהמכונה לא מחזירה עודף למי שמשלם במזומן לנסיעה בודדת(מסכנים תיירים ונוסעים מזדמנים) ללא רב קו וגם קלטתי 4 צעירים שפשוט לא שילמו במופגן.
מכונת הכרטיסים הייתה כמובן בתוך האוטובוס
ולא בתחנה עצמה.(מה שהגיוני יותר)
 

olli3

New member
מנהל
קו 1, בבאר שבע הכוונה היא למכונות ברחוב ולא בתוך האוטובוס.

יש את המכונות האלו בגוש דן בקו שאני לא זוכר את מספרו
מצד אחד זה נראה יעיל מאד ,לרגע חשבתי שאני חולם שפתרון כזה יעיל הגיע סוף סוף לביצוע ואז התעוררתי מהחלום שהתברר שהמכונה לא מחזירה עודף למי שמשלם במזומן לנסיעה בודדת(מסכנים תיירים ונוסעים מזדמנים) ללא רב קו וגם קלטתי 4 צעירים שפשוט לא שילמו במופגן.
קו 1, בבאר שבע הכוונה היא למכונות ברחוב ולא בתוך האוטובוס.
כך לפי הפרסום, עד אז יכול להיות שמשהו ישתנה ותוצבנה מכונות גם בתוך האוטובוסים.
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה