מיגל והיפוכו

מיגל והיפוכו


יו”ר הנהגת ההורים העירונית מיגל הרף הצטרף לפני שבועיים לספין של העירייה ותקף את המשרד להגנת הסביבה על שלקח לו חודשיים למסור את דוח הקרינה החריגה בחט”ץ רמון לידי העירייה.

אולם כאשר התחוור כי בידי העירייה היה כבר בקיץ 2012 דוח עם נתוני קרינה חריגה דומים בחט”ץ רמון אך היא לא עשתה דבר, הפך מיגל הרף את עורו וטען מבלי למצמץ כי “העירייה לא התעלמה מהתוצאות, לטעון שהיא ידעה ולא טיפלה זה לא הסיפור”.

האם ליו”ר הנהגת ההורים העירונית נאמנות עיוורת לעירייה?! נקווה שליו”ר הנהגת ההורים הבא תהיה יכולת לחלוק ולבקר את העירייה.

קראו כאן.
 
ביהמ”ש העליון קובע:התנהלות העירייה תמוהה

מודיעין-ווטש חושף: כתוצאה ממחדלי העירייה בראשות ביבס, תושבי מודיעין יאלצו לשלם ירידת ערך לבעלי בתים ברעות, בעוד למרבה האבסורד ערך בתיהם עלה פי כמה וכמה מאז הוקמה מודיעין.

ביהמ”ש העליון קבע בפסק דין בו דחה ערעור של עיריית מודיעין בעניין זה כי “התנהלותה מעוררת תמיהה”, וכי בחרה במדיניות של “שב ואל תעשה”.

תודה לך ביבס השלומיאל!

קראו כאן.
 
יקי-אתה מעייף

ותניח למיגל בשקט, בניגוד אליך הוא עושה (והרבה) ולא רק כותב בפורום ומלין על מה שלטענתו טעון שיפור.
 
מהווה כזרוע המקשרת בין ההורים

לעירייה ותורם להנעת תהליכים.
אני מכירה לא מעט הורים בעיר שנעזרו בו.
 

עזי 22

New member
כמו הרבה מהעסקנים בעירינו, הוא דואג יומם וליל

ששמו לא יעלם מאמצעי התקשורת המקומיים.
 
אם את עייפה - לכי לישון


ראשית, אין צורך לאישור על עשייה ציבורית בכדי למתוח ביקורת על התנהלותם של אישי ציבור. עיתונאים, פובליציסטים ובלוגרים מותחים ביקורת ללא כל רקורד של עשיה ציבורית משל עצמם. אגב, במקרה שלי יש לי גם קרדיט של עשיה ציבורית.

מה שחשוב לגבי הביקורת היא האם היא רלבנטית. במקרה הנ"ל מדובר ביו"ר הנהגת הורים העירונית, שמתנהג כאילו הוא חבר בקואליציה של ביבס, ומוכן להגיד דבר והיפוכו כדי לסנגר על העירייה.

הרושם המתקבל במקרה הנ"ל של הקרינה בחט"ץ רמון היא שיו"ר הנהגת הורים נאמן נאמנות עיוורת לעירייה, משרת את האינטרסים של העירייה, ומוכן להגיד דבר והיפוכו לשם כך. זו לא תחושה טובה עבור ההורים והתלמידים אותם הוא אמור לייצג.

זו ביקורת רלבנטית, ואת מוזמנת להתייחס אליה באופן ענייני.
 
למעלה