למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר

מצב
הנושא נעול.

yossiwed

New member
למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
 

yossiwed

New member
עוול צריך לתקן ואם זה על ידי עוד שרשור הפעם באופן כללי

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
עוול צריך לתקן ואם זה על ידי עוד שרשור הפעם באופן כללי
אז כן צריך, כי השרשור הזה הוא כללי על אפיקים ועל הדיון מה היא

עשתה או בעצם לא עשתה בכדי לקבל את התואר ולתת יחס הוגן

כלפי אשכול פתח תקווה ,הבעייה בעיר ובעירייה וגם בקווים ,אבל

מחוץ לפתח תקווה קווים בסדר גמור .


לגבי אפיקים והשרשור הזה ,התכנון הגרוע והתפעול הגרוע

יוביל בוספו של דבר לפגיעה בתדירות ואיכות התחבורה נמוכה ביבנה

ואולי יקרה נס ומישהו יפעל .
 
זה לא חדש ואין צורך להציף את הפורום בפתיחת שרשורים חדשים

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
זה לא חדש ואין צורך להציף את הפורום בפתיחת שרשורים חדשים
בנושא הטחון עד דק הזה.
מספיק שרשורפלצת אחד.
 

benshap2

New member
עמוד השידרה צודק, אין מה לפתוח שרשור חדש כל 12 שעות

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
עמוד השידרה צודק, אין מה לפתוח שרשור חדש כל 12 שעות
וגם לא כל שבוע...
&nbsp
אפיקים פתחה ביבנה לא טוב.
זה התחיל ממחסור ממידע בזמן, נמשך עם זה שהמידע בתחנות גם עכשיו לא עדכני (שילוט ישן ומבולגן מאוד), וכמו כן קיים מצב של דילוגים על נסיעות או נהגים שחותכים חצי מהמסלול. זה מבחינתי לא חבלי לידה - זה מבחינתי רשלנות שחברה צריכה לשלם עליה במזומן.
&nbsp
משזה נאמר, הרבה דברים טובים קרו באשכול יבנה - תדירות הקווים הפנימיים הפכה, לראשונה איי פעם, למשהו שאפשר לקרוא לו סביר.
קווים בינעירוניים לתל אביב ולרחובות מופעלים לראשונה עד אחרי 12 בלילה.
ועוד...
&nbsp
נכון - נדרש פיין טיונינג. אפילו אחד די רציני.
נדרשת התאמה של המסלולים ושעות היציאה של חלק מהקווים על מנת למצות את הפוטנציאל הקיים, ואני עדיין מקווה שאפיקים תבצע זאת.
&nbsp
יש דברים שצריכים לתת לגביהם 100 ימים של חסד. יש דברים שלא.
אתמול העליתי תלונות על דברים שלא צריכים לתת להם אפילו שעה של חסד, כמו דילוגים על נסיעות. אם אני בממשלה, חברה שמדלגת על נסיעה מכל סיבה שהיא (למעט שביתה מוגנת \ כוח עליון), הייתה משלמת קנס גבוה למשרד התחבורה + פיצוי של 1,000 ש"ח לכל נוסע שהמתין לשווא (בנוסף לנזקים שיוכיח שנגרמו לו בעקבות כך).
הייתי גם מנהיג חוק של 3 פסילות (כפל קנס) וכן פשוטו כמשמעו שולל רישיונות לחברות בהן המצב הזה חוזר על עצמו שוב ושוב.
&nbsp
אם אפיקים שם?
צריכים לתת להם עוד זמן....
אבל ממה שהבנתי מנוסעים, קו 182 למשל (או 282) היו בלי קשר מדלגים על נסיעות משעברו לנסיעות, גם לפני אתמול...כך שאת מניין ימי החסד כנראה שצריכים להתחיל למנות לא מאתמול.
 

yossiwed

New member
מה לגבי אתר האינטרנט , הסבר לציבור ,תתייחס לזה גם

עמוד השידרה צודק, אין מה לפתוח שרשור חדש כל 12 שעות
וגם לא כל שבוע...
&nbsp
אפיקים פתחה ביבנה לא טוב.
זה התחיל ממחסור ממידע בזמן, נמשך עם זה שהמידע בתחנות גם עכשיו לא עדכני (שילוט ישן ומבולגן מאוד), וכמו כן קיים מצב של דילוגים על נסיעות או נהגים שחותכים חצי מהמסלול. זה מבחינתי לא חבלי לידה - זה מבחינתי רשלנות שחברה צריכה לשלם עליה במזומן.
&nbsp
משזה נאמר, הרבה דברים טובים קרו באשכול יבנה - תדירות הקווים הפנימיים הפכה, לראשונה איי פעם, למשהו שאפשר לקרוא לו סביר.
קווים בינעירוניים לתל אביב ולרחובות מופעלים לראשונה עד אחרי 12 בלילה.
ועוד...
&nbsp
נכון - נדרש פיין טיונינג. אפילו אחד די רציני.
נדרשת התאמה של המסלולים ושעות היציאה של חלק מהקווים על מנת למצות את הפוטנציאל הקיים, ואני עדיין מקווה שאפיקים תבצע זאת.
&nbsp
יש דברים שצריכים לתת לגביהם 100 ימים של חסד. יש דברים שלא.
אתמול העליתי תלונות על דברים שלא צריכים לתת להם אפילו שעה של חסד, כמו דילוגים על נסיעות. אם אני בממשלה, חברה שמדלגת על נסיעה מכל סיבה שהיא (למעט שביתה מוגנת \ כוח עליון), הייתה משלמת קנס גבוה למשרד התחבורה + פיצוי של 1,000 ש"ח לכל נוסע שהמתין לשווא (בנוסף לנזקים שיוכיח שנגרמו לו בעקבות כך).
הייתי גם מנהיג חוק של 3 פסילות (כפל קנס) וכן פשוטו כמשמעו שולל רישיונות לחברות בהן המצב הזה חוזר על עצמו שוב ושוב.
&nbsp
אם אפיקים שם?
צריכים לתת להם עוד זמן....
אבל ממה שהבנתי מנוסעים, קו 182 למשל (או 282) היו בלי קשר מדלגים על נסיעות משעברו לנסיעות, גם לפני אתמול...כך שאת מניין ימי החסד כנראה שצריכים להתחיל למנות לא מאתמול.
מה לגבי אתר האינטרנט , הסבר לציבור ,תתייחס לזה גם
אני כתבתי על זה , כלומר הכל מקרטע .

ושוב האשכול הזה כללי , הוא מספר את הסיבות הכלליות של אפיקים

מול שאר החברות .
 

benshap2

New member
האשכול הזה מיותר, הייתי משלב אותו באשכול הגדול

מה לגבי אתר האינטרנט , הסבר לציבור ,תתייחס לזה גם
אני כתבתי על זה , כלומר הכל מקרטע .

ושוב האשכול הזה כללי , הוא מספר את הסיבות הכלליות של אפיקים

מול שאר החברות .
האשכול הזה מיותר, הייתי משלב אותו באשכול הגדול
ובכל מקרה נראה ל שאנחנו כבר קצת טוחנים מים בנושא. עכשיו צריך לתת לשטח לעבוד ולהעלות את הבקשות לשיפור בצינורות המקובלים לדעתי.
 

yossiwed

New member
טוב שאתה עד לכל מה שקורה פה ,אוטובסים ריקים ,שירות על הפנים

האשכול הזה מיותר, הייתי משלב אותו באשכול הגדול
ובכל מקרה נראה ל שאנחנו כבר קצת טוחנים מים בנושא. עכשיו צריך לתת לשטח לעבוד ולהעלות את הבקשות לשיפור בצינורות המקובלים לדעתי.
טוב שאתה עד לכל מה שקורה פה ,אוטובסים ריקים ,שירות על הפנים
להתלונן אי אפשר , זה מה שמרגיז אותי וזה יעבור לי אני מקווה .

בדף הפייסבוק של אפיקים ניתן לראות את כל אוכלי החינם

בטקס הנוצץ באשדוד ,בתמונות שהעלו לציר הזמן ,

כולל דרור גנון והכוכב הנוצץ של יבנה שקובע על דעת עצמו -קווים -מסלולים-לו"ז.

אני שואל אתכם , מישהו משם נסע ב 20 שנה האחרונות בתחבורה ציבורית

, אז למה הם יודעים מה טוב יותר ממני,למה הם אטומים .

https://www.facebook.com/afikim.trasportation
 

benshap2

New member
התכוונתי האשכול בפורום בתפוז, לא אשכול יבנה-אשדוד!


טוב שאתה עד לכל מה שקורה פה ,אוטובסים ריקים ,שירות על הפנים
להתלונן אי אפשר , זה מה שמרגיז אותי וזה יעבור לי אני מקווה .

בדף הפייסבוק של אפיקים ניתן לראות את כל אוכלי החינם

בטקס הנוצץ באשדוד ,בתמונות שהעלו לציר הזמן ,

כולל דרור גנון והכוכב הנוצץ של יבנה שקובע על דעת עצמו -קווים -מסלולים-לו"ז.

אני שואל אתכם , מישהו משם נסע ב 20 שנה האחרונות בתחבורה ציבורית

, אז למה הם יודעים מה טוב יותר ממני,למה הם אטומים .

https://www.facebook.com/afikim.trasportation
התכוונתי האשכול בפורום בתפוז, לא אשכול יבנה-אשדוד!
 

S a m B o o k i

New member
ברצינות, חלאס עם המנטרה שלך.

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
ברצינות, חלאס עם המנטרה שלך.
כולם הבינו, למדו, עכשיו עזוב אותנו.
הבנו את מה שאתה חושב. אתה לא יודע דבר וחצי דבר על השירות של מטרופולין.
אין מושלם. תשכח מזה.
&nbsp
רק דבר אחד אומר, אפיקים משקיעה כרגע באתר חדש. שיכלול את כל הקווים בארץ וגם הליכה רגלית ממקום למקום. מה שאין במטרופולין או בכל חברה שאתה אוהב.
&nbsp
וזהו. מנהלים אפשר למחוק את השרשור שחוזר על עצמו ברוטינה קבועה. וכל פעם עם אותו אייקון.
 
אני הייתי פעם עד לשירות ממש גרוע של נהגי אפיקים

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
אני הייתי פעם עד לשירות ממש גרוע של נהגי אפיקים
אבל גם פעם אחת לשירות טוב
&nbsp
 

olli3

New member
מנהל
למה לדעתי אתה טרול?

למה לדעתי חברת אפיקים הגרועה ביותר
אני לא יודע מאיפה להתחיל .

א) כמות התלונות בפייסבוק אפיקים לגבי 2 האשכולות אשדוד ושומרון

היא קבועה על בסיס יומי בין 5-10 תלונות ,רוב התלונות מגיעות

על אי הגעת אוטבוס ויש לזכור זה לא אוטובסים עם תדירות של

15-30 ,אלא על כל שעה , התלונות מגיעות גם ובעיקר מתושבי השומרון,

כולל נוסעים מפתח תקווה על צפיפות ,אי עצירה של אוטבוסים

ואי עמידה בלוח הזמנים , באשכול אשדוד על אי הגעה של אוטבוסים כלל ,

כלומר חברת אפיקים הוכיחה לכולם שעמידה בזמנים או יציאה

של אוטבוס היא המלצה בלבד ואם אין לה נהגים ,אז מישהו צריך לתת את הדין

היה לה מספיק זמן להכין הכל ,היא הייתה המפעיל של אשכול אשדוד -יבנה

ואתר איטנרט לא בונים בשבוע האחרון ומוצאים אותו חודש אחרי הפעלה .

ב) כמות התלונות בפייסבוק של החברות האחרות פחותה , מטרופלין

בכלל הפייסבוק שקט והיא מפעיל יותר גדול מאפיקים ,זה בא ללמדכם

על גודל המחדל של החברה העקומה הזאת .

ג) פתח תקווה היא לא מדד כלפי קווים , יש בעייה עם העיר הזאת והיחס

לתחבורה ציבורית , פורסם כתבה על שוכנה חדשה אם המושבות הצפופה

בישראל לא מקום לתחנות אוטבוס ובכלל העיר מבולגנת ,את קווים יש

לבחון לפי אשכול עמקים-חדרה- נתניה -בקעת אונו והם על פי כל

הסימנים בסדר גמור ,גם סופר בוס בסדר גמור .

ד) אתר אינטרנט של אפיקים עדיין ישן לא מעודכן בזמנים חדשים והוא

בעצם האתר של קונקס ויאולה ,שינו לו את הצבע לירוק , כל זה

בא ללמדכם על הרצינות ,זה לזרוק זין , לצפצף על הנוסעים

זה לא קורה לשום חברה אחרת - הבנתם .

ה) ההסברה לנוסעים באפיקים היא מינמלית , אין תשובות על מסלולים ,

או הסברים על איך להגיע או מה זה ערך צבור , הכל אקראי , הנוסע

צריך לגלות הכל לבד , מגוחך , עלוב ,רמה נמוכה .

ו) ל OIIL3 שכל כך מנסה להצדיק את אפיקים ,אתה יודע וכולם יודעים

שאם היינו מקבלי החלטות והיית מציע לך להחליף את מטרופלין בבאר

שבע והדרום תמורת אפיקים ומטרופלין עוברת לאשדוד-יבנה , לא היית

מסכים ,כי מהסיבות לעיל שאפיקים היא עלובה באמת .

עד היום אני הוכחתי לכם שאני צודק ובכלל BENSHAP גם רואה

בשטח ובאתר אינטנרט את כל הדבר הרע הזה שנקרא אפיקים ,

אז לתת ביקרות מרחוק זה לא חוכמה ,רק מי שגר באזור

יודע עד כמה באמת זה גרוע ויהיה גרוע גם בפתח תקווה .
למה לדעתי אתה טרול?
1. צורת הכתיבה המוזרה עם רוווח של שורה. יש המון פסיקים גם במקום בו צריכה להיות נקודה.
&nbsp
2. היטפלות למפעיל מסויים ואך ורק דברי שבח למפעיל אחר.
&nbsp
3. התעלמות מוחלטת מכל דבר שנכתב על מטרופולין, אלא אם כן אלו דברי שבח למטרופולין. מרגיש כאילו יש כאן חתונה קתולית עם מטרופולין. בנוסף, אמירות שקריות על "אי תלונות על מטרופולין" בדף הפייסבוק שלהם, למרות שיש שם לא מעט תלונות של נוסעים.
&nbsp
4. חזרה על המנטרה שאתר אפיקים גרוע. גם האתר של מטרופולין עבור תכנון נסיעה גרוע מהיסוד, ממש ממש קשה למצוא דרכו מידע על פי נקודת מוצא ונקודת יעד. אבל, לא נשמע על כך מילה מפיך, כי זה פשוט מושלם כמו שזה.
&nbsp
5. אתה חופר, לא מחדש דבר וחוזר על אותם הדברים שוב ושוב ושוב.
 

yossiwed

New member
למה אתה olli3 טרול

למה לדעתי אתה טרול?
1. צורת הכתיבה המוזרה עם רוווח של שורה. יש המון פסיקים גם במקום בו צריכה להיות נקודה.
&nbsp
2. היטפלות למפעיל מסויים ואך ורק דברי שבח למפעיל אחר.
&nbsp
3. התעלמות מוחלטת מכל דבר שנכתב על מטרופולין, אלא אם כן אלו דברי שבח למטרופולין. מרגיש כאילו יש כאן חתונה קתולית עם מטרופולין. בנוסף, אמירות שקריות על "אי תלונות על מטרופולין" בדף הפייסבוק שלהם, למרות שיש שם לא מעט תלונות של נוסעים.
&nbsp
4. חזרה על המנטרה שאתר אפיקים גרוע. גם האתר של מטרופולין עבור תכנון נסיעה גרוע מהיסוד, ממש ממש קשה למצוא דרכו מידע על פי נקודת מוצא ונקודת יעד. אבל, לא נשמע על כך מילה מפיך, כי זה פשוט מושלם כמו שזה.
&nbsp
5. אתה חופר, לא מחדש דבר וחוזר על אותם הדברים שוב ושוב ושוב.
למה אתה olli3 טרול
1 ) אתה תקופה ארוכה בפורום הזה אני מניח , מנסה לתקן את כולם חוץ מעצמך.

2) אתה מניח הנחות לא נכונות ומאשים סתם שאינך רואה אתה המציאות

אני לא מאשים אותך במה שאתה רואה בעיניים במקום מגוריך,אתה כן .

3) עד היום אני צדקתי , לא כי אני ממציא ,כי אני מציאותי , דף

הפייסבוק של אפיקים -פוסטים בצד ימין מלא בתלונות על בסיס יומי

,אני לא ראתי כל כך הרבה תלונות בפייסבוק של מטרופלין אם בכלל ,

רק אתה אדון oill3 יש טענות ,זה אתה לבד כלפי מטרופלין ,

הבנת את ההבדל ביני לבינך .

4) אם אחד אומר לך הריצפה עקומה ,תדלג, אם 2 תדלג , אבל

שיש כל כך הרבה תלונות לאותה חברה אפיקים ,אז זה עקום .

ואני נוכח לראות לפני 5 דק' אוטבוס בקו 4 ריק לגמרי יצא מהמתנ"ח

בשעת שיא ,אני לא יכול כאחד כמוני שרוצה שיפור ,

אני לא יכול לשתוק ,זה מצחיק לראות את הנהג עוצר מאט,

כי עוקבים אחריו במערכת GPS ,אבל היי נהגוס,אין לך נוסעים

-0 -אפס כלום ריק שעה 17:25 יציאה מתחנת הרכבת .
 

Ofekalef1

New member
מה קשור איכות השירות של אפיקים לכך שקו 4 יצא ריק?

למה אתה olli3 טרול
1 ) אתה תקופה ארוכה בפורום הזה אני מניח , מנסה לתקן את כולם חוץ מעצמך.

2) אתה מניח הנחות לא נכונות ומאשים סתם שאינך רואה אתה המציאות

אני לא מאשים אותך במה שאתה רואה בעיניים במקום מגוריך,אתה כן .

3) עד היום אני צדקתי , לא כי אני ממציא ,כי אני מציאותי , דף

הפייסבוק של אפיקים -פוסטים בצד ימין מלא בתלונות על בסיס יומי

,אני לא ראתי כל כך הרבה תלונות בפייסבוק של מטרופלין אם בכלל ,

רק אתה אדון oill3 יש טענות ,זה אתה לבד כלפי מטרופלין ,

הבנת את ההבדל ביני לבינך .

4) אם אחד אומר לך הריצפה עקומה ,תדלג, אם 2 תדלג , אבל

שיש כל כך הרבה תלונות לאותה חברה אפיקים ,אז זה עקום .

ואני נוכח לראות לפני 5 דק' אוטבוס בקו 4 ריק לגמרי יצא מהמתנ"ח

בשעת שיא ,אני לא יכול כאחד כמוני שרוצה שיפור ,

אני לא יכול לשתוק ,זה מצחיק לראות את הנהג עוצר מאט,

כי עוקבים אחריו במערכת GPS ,אבל היי נהגוס,אין לך נוסעים

-0 -אפס כלום ריק שעה 17:25 יציאה מתחנת הרכבת .
מה קשור איכות השירות של אפיקים לכך שקו 4 יצא ריק?
 

yossiwed

New member
שאלת יפה , בניגוד לשאר שתוקפים כמו עדר ללא מנהיג .

מה קשור איכות השירות של אפיקים לכך שקו 4 יצא ריק?
שאלת יפה , בניגוד לשאר שתוקפים כמו עדר ללא מנהיג .
הקו הזה יוצא כבר 8 שנים ריק מקסימום 3-4 נוסעים , מה ההגיון

לשדרג אותו ל 3 פעמים בשעה ריק , אני ורבים פנינו לחברה הזאת לממונים

בכל מקום כולל במשרד תחבורה לבחון דברים אחרים ,אין מענה ,כלום

הם בשלהם , השקיעו כל כך הרבה כסף ,זה מכרז של מיליונים עבור מי,

מה האחריות של החברה המבצעת? , די הרבה , כי היא צריכה להיות הברומטר,

שאתה קורא את כל התגובות הקשות נגד אפיקים ותוסיף את כל

מה שרשמתי למעלה ותראה האתר איטנרט שלהם,כאשר עוד קווים של שבוע

שעבר שלא קיימים ,הם באתר ,אתה צריך להבין את עומק הזלזול .

אני בעצמי נתקלתי ביחס אטום וראש קטן ,זה בדיוק נקרא שירות , להגדיל ראש

,לנסות לתקן ,לנסות לראות איפה צריך באמת תחבורה ציבורית .

ויש כאלה פה שקופצים עליי ,אז פלא שהתחבורה נראית ככה ,גם אלה

שמתיימרים להבין קופצים בראש ,בלי להגיד וואלה קורה פה משהו מסריח ,

האמת מבינים אותו ,רוצה לשפר את איכות החיים של כולם , במקום


לשאול שאלות רציניות , מתקפה אישית בזויה .
 

benshap2

New member
זה מעצבן. קווים 4-5 הם היחידים(!) שנותנים שירות לנווה אילן

שאלת יפה , בניגוד לשאר שתוקפים כמו עדר ללא מנהיג .
הקו הזה יוצא כבר 8 שנים ריק מקסימום 3-4 נוסעים , מה ההגיון

לשדרג אותו ל 3 פעמים בשעה ריק , אני ורבים פנינו לחברה הזאת לממונים

בכל מקום כולל במשרד תחבורה לבחון דברים אחרים ,אין מענה ,כלום

הם בשלהם , השקיעו כל כך הרבה כסף ,זה מכרז של מיליונים עבור מי,

מה האחריות של החברה המבצעת? , די הרבה , כי היא צריכה להיות הברומטר,

שאתה קורא את כל התגובות הקשות נגד אפיקים ותוסיף את כל

מה שרשמתי למעלה ותראה האתר איטנרט שלהם,כאשר עוד קווים של שבוע

שעבר שלא קיימים ,הם באתר ,אתה צריך להבין את עומק הזלזול .

אני בעצמי נתקלתי ביחס אטום וראש קטן ,זה בדיוק נקרא שירות , להגדיל ראש

,לנסות לתקן ,לנסות לראות איפה צריך באמת תחבורה ציבורית .

ויש כאלה פה שקופצים עליי ,אז פלא שהתחבורה נראית ככה ,גם אלה

שמתיימרים להבין קופצים בראש ,בלי להגיד וואלה קורה פה משהו מסריח ,

האמת מבינים אותו ,רוצה לשפר את איכות החיים של כולם , במקום


לשאול שאלות רציניות , מתקפה אישית בזויה .
זה מעצבן. קווים 4-5 הם היחידים(!) שנותנים שירות לנווה אילן
נכון שיש שם הרבה מכוניות פרטיות, אבל יש גם לא מעט צעירים, בני נוער וכו'...
למה להנציח את המצב הקיים בו לא משתמשים בתח"צ במקום לשפר את התח"צ???
&nbsp
אתה בעצמך אמרת שלא הגיוני להוציא משם את 179, אבל לצמצם או לבטל את 4 זה בסדר?
&nbsp
בניגוד להרבה מקומות ביבנה בהם עוברים כמה קווים פנימיים קרוב יחסית, זה אזור שבאמת מקבל כעת שירות בלעדית ע"י 2 קווים פנימיים שמגיעים במצטבר לסירוגין בתדירות של אחת ל 20 דקות, ללא כל קו בינעירוני. ואת הקווים האלה אתה רוצה לבטל?!
&nbsp
&nbsp
 
אין סיכוי לשכנע אותו. הוא בטוח שהוא צודק.

זה מעצבן. קווים 4-5 הם היחידים(!) שנותנים שירות לנווה אילן
נכון שיש שם הרבה מכוניות פרטיות, אבל יש גם לא מעט צעירים, בני נוער וכו'...
למה להנציח את המצב הקיים בו לא משתמשים בתח"צ במקום לשפר את התח"צ???
&nbsp
אתה בעצמך אמרת שלא הגיוני להוציא משם את 179, אבל לצמצם או לבטל את 4 זה בסדר?
&nbsp
בניגוד להרבה מקומות ביבנה בהם עוברים כמה קווים פנימיים קרוב יחסית, זה אזור שבאמת מקבל כעת שירות בלעדית ע"י 2 קווים פנימיים שמגיעים במצטבר לסירוגין בתדירות של אחת ל 20 דקות, ללא כל קו בינעירוני. ואת הקווים האלה אתה רוצה לבטל?!
&nbsp
&nbsp
אין סיכוי לשכנע אותו. הוא בטוח שהוא צודק.
אבל מה שמפריע לי זו לא העמדה שלו לגבי התכנון של הקווים. יכולות להיות עמדות שונות וזה בסדר.
מה שמפריע לי זה שהוא קושר את התכנון של הקווים לזהות המפעילה ומחבר את נושא התכנון למסע הצלב שלו כנגד אפיקים.
כאילו שתכנון הקווים היה שונה אם מטרופולין הייתה המפעילה.

אם יהיה צורך לשנות ויהיו בקשות לשינויים (בקשות ולא תלונות קטרניות ומסע צלב) אז אפיקים תבקש ממשרד התחבורה לשנות וסביר שמשרד התחבורה יחליט לבצע לפחות חלק מהשינויים.

אפיקים משדרת עם תחילת יישום המכרז החדש שהיא כן מעוניינת בשיתוף הנוסעים, אז במקום לדבוק במסע דה-לגיטימציה עם חלומות שאפיקים יישברו או שמשרד התחבורה יעיף אותה ויביא על חמור לבן את המשיח מטרופולין, צריך לנתב את הרצון לשנות ולתקן לפסים קונסטרוקטיביים, תוך שיתוף פעולה עם אפיקים.

למשל, בקשה שקו 48, שהוא לא ממש קו בינעירוני, אלא קו שמקשר בין שתי ערים סמוכות זו לזו (די כמו ערי השרון הסמוכות זו לזו) יבצע גם הורדה ביבנה, נראית לי בקשה הגיונית. גם קווי דן שמקשרים בין פ"ת לת"א מבצעים הורדה בפ"ת ובת"א (וגם בר"ג ובבני ברק) בשני הכיוונים.
 

benshap2

New member
אני מסכים

אין סיכוי לשכנע אותו. הוא בטוח שהוא צודק.
אבל מה שמפריע לי זו לא העמדה שלו לגבי התכנון של הקווים. יכולות להיות עמדות שונות וזה בסדר.
מה שמפריע לי זה שהוא קושר את התכנון של הקווים לזהות המפעילה ומחבר את נושא התכנון למסע הצלב שלו כנגד אפיקים.
כאילו שתכנון הקווים היה שונה אם מטרופולין הייתה המפעילה.

אם יהיה צורך לשנות ויהיו בקשות לשינויים (בקשות ולא תלונות קטרניות ומסע צלב) אז אפיקים תבקש ממשרד התחבורה לשנות וסביר שמשרד התחבורה יחליט לבצע לפחות חלק מהשינויים.

אפיקים משדרת עם תחילת יישום המכרז החדש שהיא כן מעוניינת בשיתוף הנוסעים, אז במקום לדבוק במסע דה-לגיטימציה עם חלומות שאפיקים יישברו או שמשרד התחבורה יעיף אותה ויביא על חמור לבן את המשיח מטרופולין, צריך לנתב את הרצון לשנות ולתקן לפסים קונסטרוקטיביים, תוך שיתוף פעולה עם אפיקים.

למשל, בקשה שקו 48, שהוא לא ממש קו בינעירוני, אלא קו שמקשר בין שתי ערים סמוכות זו לזו (די כמו ערי השרון הסמוכות זו לזו) יבצע גם הורדה ביבנה, נראית לי בקשה הגיונית. גם קווי דן שמקשרים בין פ"ת לת"א מבצעים הורדה בפ"ת ובת"א (וגם בר"ג ובבני ברק) בשני הכיוונים.
אני מסכים
אגב אני כלל לא בטוח ש 48 לא מוריד ביבנה, משום שבתחנות שלו מכיוון רחובות לכיוון יבנה בתוך העיר - לא כתוב הורדה בלבד.
&nbsp
תראה, לטענתו הוא דיבר שוב ושוב גם טרם תקופת המכרז עם חבר'ה באפיקים, וה התעלמו מהצעותיו באופן מוחלט..
&nbsp
אני יכול להגיד לך ששירות הלקוחות הטלפוני שלהם נוראי (אתמול התקשרתי בשביל אחותי כש 182 הבריז להם. עד שענו לי לקח זמן, ביקשו שאחזור אליהם בעצמי ושוב אמתין תוך כמה דקות כי "אין לי שיחות יוצאות". ובסוף זרקו אותי למוקד פניות הציבור שכמובן היה כבר סגור, כמה נוח...)
&nbsp
 

cheesybit

New member
אז אכן 48 והבין-עירוניים האחרים הפסיקו לתת שירות עירוני?

אין סיכוי לשכנע אותו. הוא בטוח שהוא צודק.
אבל מה שמפריע לי זו לא העמדה שלו לגבי התכנון של הקווים. יכולות להיות עמדות שונות וזה בסדר.
מה שמפריע לי זה שהוא קושר את התכנון של הקווים לזהות המפעילה ומחבר את נושא התכנון למסע הצלב שלו כנגד אפיקים.
כאילו שתכנון הקווים היה שונה אם מטרופולין הייתה המפעילה.

אם יהיה צורך לשנות ויהיו בקשות לשינויים (בקשות ולא תלונות קטרניות ומסע צלב) אז אפיקים תבקש ממשרד התחבורה לשנות וסביר שמשרד התחבורה יחליט לבצע לפחות חלק מהשינויים.

אפיקים משדרת עם תחילת יישום המכרז החדש שהיא כן מעוניינת בשיתוף הנוסעים, אז במקום לדבוק במסע דה-לגיטימציה עם חלומות שאפיקים יישברו או שמשרד התחבורה יעיף אותה ויביא על חמור לבן את המשיח מטרופולין, צריך לנתב את הרצון לשנות ולתקן לפסים קונסטרוקטיביים, תוך שיתוף פעולה עם אפיקים.

למשל, בקשה שקו 48, שהוא לא ממש קו בינעירוני, אלא קו שמקשר בין שתי ערים סמוכות זו לזו (די כמו ערי השרון הסמוכות זו לזו) יבצע גם הורדה ביבנה, נראית לי בקשה הגיונית. גם קווי דן שמקשרים בין פ"ת לת"א מבצעים הורדה בפ"ת ובת"א (וגם בר"ג ובבני ברק) בשני הכיוונים.
אז אכן 48 והבין-עירוניים האחרים הפסיקו לתת שירות עירוני?
לא ראיתי על כך הודעה בשום מקום, ובפרט לא באתר אפיקים.
אם כן, זה די חבל. אני מבינה שזה מקצר זמן נסיעה, אבל ספציפית
48 תרם משמעותית לשיפור התדירויות בתוך העיר. בשעות הערב המאוחרות, כשכל האוטובוסים יוצאים ממרכזית/רכבת מערב באותה השעה, 48 נתן עוד הזדמנות לוותר על הליכה ברגל או המתנה ארוכה.
 

yossiwed

New member
אתה ענית על השאלה לקחו את מה שטוב והגבירו את המיותר

זה מעצבן. קווים 4-5 הם היחידים(!) שנותנים שירות לנווה אילן
נכון שיש שם הרבה מכוניות פרטיות, אבל יש גם לא מעט צעירים, בני נוער וכו'...
למה להנציח את המצב הקיים בו לא משתמשים בתח"צ במקום לשפר את התח"צ???
&nbsp
אתה בעצמך אמרת שלא הגיוני להוציא משם את 179, אבל לצמצם או לבטל את 4 זה בסדר?
&nbsp
בניגוד להרבה מקומות ביבנה בהם עוברים כמה קווים פנימיים קרוב יחסית, זה אזור שבאמת מקבל כעת שירות בלעדית ע"י 2 קווים פנימיים שמגיעים במצטבר לסירוגין בתדירות של אחת ל 20 דקות, ללא כל קו בינעירוני. ואת הקווים האלה אתה רוצה לבטל?!
&nbsp
&nbsp
אתה ענית על השאלה לקחו את מה שטוב והגבירו את המיותר
זה מה שאני כותב פה חודש וחצי .

לא חושבים על פרקטיקה ,על מציאות , סתם דוחפים אוטבוסים.

צעירים מהתיכון נוסעים בבוקר ובצהרים 14:00 .

קו 4 הזה לא מצריך הגברה של תדירות , אז למה 179 נעלם ,למה אין


קו 47 לרחובות דרך המגדל , נווה אילן
הבנת אותי BEN SHAP הבנת הבנת הבנת.
אל תקפצו עלי סתם תבינו שאני מרוגז על חוסר אכפתיות ,

לא באמת צריך במקום יחסית שומם ואני הכי הוגן בעולם עוד אוטבוס

פנימי ,זה לא מביא נוסעים . 179 כן מביא, 47 למשל כן היה מביא,

עד לפני כמה שנים היה במגדל קו לרחובות , נפסק .



עמוד שידרה אני תולה את בזהות המפעילה,ברור ,היא שנתיים פה ולא

עשתה מאמץ להבין את השטח ,להגדיל ראש, תראה את אתר האינטרנט

שלהם עוד עם קווים ישנים, אז הם יגדילו ראש להקשיב לנוסעים ,

יכלה לומר 179 חשוב לנו לתת שירות ,העיקוף עוד 5 דק', אבל

יש 4-5 נוסעים , אתה חושב שזה מעניין מישהו .

יש גם טענות להוא בעירייה שקובע לבד והוא בכלל בא לעבודה ב 9:00

הולך ב 14:00 הבייתה .
הראש שלהם תקוע ברווח והפסד וגיוס נהגים בדקה ה 90 .


.
 

benshap2

New member
לא יודע איך הבנת מההודעה שלי שהבנתי אותך

אתה ענית על השאלה לקחו את מה שטוב והגבירו את המיותר
זה מה שאני כותב פה חודש וחצי .

לא חושבים על פרקטיקה ,על מציאות , סתם דוחפים אוטבוסים.

צעירים מהתיכון נוסעים בבוקר ובצהרים 14:00 .

קו 4 הזה לא מצריך הגברה של תדירות , אז למה 179 נעלם ,למה אין


קו 47 לרחובות דרך המגדל , נווה אילן
הבנת אותי BEN SHAP הבנת הבנת הבנת.
אל תקפצו עלי סתם תבינו שאני מרוגז על חוסר אכפתיות ,

לא באמת צריך במקום יחסית שומם ואני הכי הוגן בעולם עוד אוטבוס

פנימי ,זה לא מביא נוסעים . 179 כן מביא, 47 למשל כן היה מביא,

עד לפני כמה שנים היה במגדל קו לרחובות , נפסק .



עמוד שידרה אני תולה את בזהות המפעילה,ברור ,היא שנתיים פה ולא

עשתה מאמץ להבין את השטח ,להגדיל ראש, תראה את אתר האינטרנט

שלהם עוד עם קווים ישנים, אז הם יגדילו ראש להקשיב לנוסעים ,

יכלה לומר 179 חשוב לנו לתת שירות ,העיקוף עוד 5 דק', אבל

יש 4-5 נוסעים , אתה חושב שזה מעניין מישהו .

יש גם טענות להוא בעירייה שקובע לבד והוא בכלל בא לעבודה ב 9:00

הולך ב 14:00 הבייתה .
הראש שלהם תקוע ברווח והפסד וגיוס נהגים בדקה ה 90 .


.
לא יודע איך הבנת מההודעה שלי שהבנתי אותך
אם לא צריך תחבורה ציבורית בכלל בשכונה, למה אתה נגד להוציא ממנה של 179?
ואם צריכים תחבורה ציבורית, למה אתה בעד ביטולם של 4\5?
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה