לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות

מצב
הנושא נעול.

raminec

New member
אני לא גר בחיפה כבר אי אלו שנים

דווקא עומד להיות שיפור במשהו שהפריע לך
זמן ההמתנה של המגיעים בקו 11 לחוף הכרמל לרכבת דרומה יתקצר משמעותית. לזריזים במיוחד שיספיקו תוך 5 דקות להגיע מהאוטובוס לרכבת לא יהיה זמן המתנה כלל.
אני לא גר בחיפה כבר אי אלו שנים
אבל תודה על העדכון בכל מקרה. אני מקווה שזה יעזור לסטודנטים שזקוקים לכך.
 
לפי ההיסטוריה במרץ הייתה מיני מהפכה והמהפכה ה

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
לפי ההיסטוריה במרץ הייתה מיני מהפכה והמהפכה ה
לפי ההיסטוריה במרץ הייתה מיני מהפכה והמהפכה האמיתית התרחשה באוקטובר.
 
אין בשורה לבת ים וחולון

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
אין בשורה לבת ים וחולון
הרכבת השלישית בשעה לא הוחזרה, מה שכן ההפרש בין הרכבות יהיה 30 דקות במקום 20\40.
 

stratomaximus

New member
ככה מנציחים את העוול.

אין בשורה לבת ים וחולון
הרכבת השלישית בשעה לא הוחזרה, מה שכן ההפרש בין הרכבות יהיה 30 דקות במקום 20\40.
ככה מנציחים את העוול.
העיקר הבטיחו להחזיר את הרכבות כשיהיה עוד ציוד נייד...
רכבת פרברית פעם בחצי שעה? צחוק מעבודה...
העיקר חסכו לאשקלונים 10 דקות נסיעה, ועשו הרבה יחסי ציבור על חשבון תושבי חולון ובת-ים.
 
לא מנציחים אותו, רק דוחים את פתירתו

ככה מנציחים את העוול.
העיקר הבטיחו להחזיר את הרכבות כשיהיה עוד ציוד נייד...
רכבת פרברית פעם בחצי שעה? צחוק מעבודה...
העיקר חסכו לאשקלונים 10 דקות נסיעה, ועשו הרבה יחסי ציבור על חשבון תושבי חולון ובת-ים.
לא מנציחים אותו, רק דוחים את פתירתו
בסופו של דבר הקו הבינעירוני, שבתצורתו הסופית יתחיל בבאר שבע ויסע דרך אופקים, נתיבות, שדרות, אשקלון, אשדוד ויבנה מערב, יופרד מהקו הפרברי שקצהו הדרומי יהיה בראשל"צ משה דיין.
ולכל המאוחר אז בכל מקרה תעלה תדירות הרכבות בבת-ים וחולון.
 

elior515

New member
עוול ואבסורד מה שקורה עם תחנות בת ים!

אין בשורה לבת ים וחולון
הרכבת השלישית בשעה לא הוחזרה, מה שכן ההפרש בין הרכבות יהיה 30 דקות במקום 20\40.
עוול ואבסורד מה שקורה עם תחנות בת ים!
תחנת "בת ים יוספטל" תחנת הרכבת בדירוג ה-2 העמוסה ביותר בקו!
לאחר מכן תחנת "בת ים קוממיות" במקום ה-3...
מה זה מסכם? שעם הייתה תחנת אחת בעיר בת-ים היא הייתה התחנה בדירוג הראשון העמוסה ביותר בקו!

לא מספיק זה, הרכבת משדרות שמגיעה עמוסה עד 0 מקום לבת ים - אנשי שעולים בבת ים וחולון פשוט יושבים על המדרגות!!
אבסורד שקוראים לזה "לוז מהפכני" עם לא מטפלים בכזה מחדל....
 

Vic Mackey

New member
ביטלו את הקו באר שבע - הרצליה?

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
ביטלו את הקו באר שבע - הרצליה?
יכול להיות? או שאני מפספס?
 

gay1982

New member
הפכו את הקו לקו מהיר באר שבע לב המפרץ

אז ביטלו...
הפכו את הקו לקו מהיר באר שבע לב המפרץ
שבין באר שבע לתל אביב הוא עוצר רק בקרית גת, ובין תל אביב לחיפה רק בתחנות תל אביב, חוף הכרמל, חיפה מרכז ולב המפרץ.
אבל בנוסף הוסיפו רכבת רביעית עד נתניה בשעות השיא בדמות הארכת קו הראשונים לנתניה.
מה גם שעכשיו גם בשעות השפל יהיו שתי רכבות פרבריות - אחת מ/ל אשקלון נתניה, ואחת מ/ל רחובות בנימינה.
 

נוסע23

New member
מה קרה לבאר שבע ב-55??

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
מה קרה לבאר שבע ב-55??
אוקיי, על סיסמת "באר שבע ב-50" כבר ויתרנו. אבל בלו"ז החדש
זמן הנסיעה ברכבת המהירה מבאר שבע צפון לתל אביב ההגנה עומד על 59 דקות, ו-67 דקות ברכבת שעוצרת גם בלוד ולהבים.
בדרך דרומה, זמן הנסיעה ברכבת ה"מהירה" הוא 61 דקות, ו-69 דקות ברכבת המאספת.

נוסף על כך, הרכבת המהירה מגיעה עכשיו מחיפה במקום מהרצליה, מה שמגדיל את הסיכוי שהיא תצבור איחורים.

בקיצור, הלו"ז הזה ממש לא לעניין - במקום לשפר, פוגעים בשירות, ולאט לאט מחזירים את זמן הנסיעה כמעט למה שהיה לפני עבודות ההכפלה.
 

down under

New member
מישהו יכול להזכיר לי מדוע יש את המינוח

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
מישהו יכול להזכיר לי מדוע יש את המינוח
שאיננו דבילי אלא דבילי מאוד 'חוזרות' ו'פורשות'?
מדוע לא יכלו להשתמש במינוח רכבות דרומה ומגד רכבות צפונה?

הבנתי שזה תרגום של מונח אדיוטי אחר באנגלית שהגיע מבריטניה, הלא כן?

אגב, בלו"ז הנמכר בחוברות הכיס ובלו"ז הענק (הפלאקטים) שמודבקים בלוחות
התחנה, כן משתמשים במונח רכבות דרומה ורכבות צפונה.
 

alantan

New member
אכן, באנגליה מקובל המינוח למעלה (up line)

מישהו יכול להזכיר לי מדוע יש את המינוח
שאיננו דבילי אלא דבילי מאוד 'חוזרות' ו'פורשות'?
מדוע לא יכלו להשתמש במינוח רכבות דרומה ומגד רכבות צפונה?

הבנתי שזה תרגום של מונח אדיוטי אחר באנגלית שהגיע מבריטניה, הלא כן?

אגב, בלו"ז הנמכר בחוברות הכיס ובלו"ז הענק (הפלאקטים) שמודבקים בלוחות
התחנה, כן משתמשים במונח רכבות דרומה ורכבות צפונה.
אכן, באנגליה מקובל המינוח למעלה (up line)
ולמטה (down line). בדומה לירושלים, "עולים" ללונדון. הדבר קצת בעייתי כשזה נוגע לקווים שחוצים את לונדון כמו הטמזלינק שמחליף בין עולה ליורד בתחנת פארינגדון.
 

down under

New member
אבל בשביל מה צריך בכלל להשתמש

אכן, באנגליה מקובל המינוח למעלה (up line)
ולמטה (down line). בדומה לירושלים, "עולים" ללונדון. הדבר קצת בעייתי כשזה נוגע לקווים שחוצים את לונדון כמו הטמזלינק שמחליף בין עולה ליורד בתחנת פארינגדון.
אבל בשביל מה צריך בכלל להשתמש
במינוח כלשהו?
במה זה תורם לבטיחות? במה זה תורם לניהול? במה זה תורם לחובבי הרכבת? במה זה תורם מבחינה כלשהי?
 

alantan

New member
גם מסורת היא דבר נחמד לפעמים...


אבל בשביל מה צריך בכלל להשתמש
במינוח כלשהו?
במה זה תורם לבטיחות? במה זה תורם לניהול? במה זה תורם לחובבי הרכבת? במה זה תורם מבחינה כלשהי?
גם מסורת היא דבר נחמד לפעמים...
 

yblumann

New member
because it is convenient

אבל בשביל מה צריך בכלל להשתמש
במינוח כלשהו?
במה זה תורם לבטיחות? במה זה תורם לניהול? במה זה תורם לחובבי הרכבת? במה זה תורם מבחינה כלשהי?
because it is convenient


the terms 'up' and 'down' simply point to the direction- going up means to the big town nearby [i.e. London] and going down the line means the other end.
so on the London to Brighton Line, you go up to London and down to Brighton. simple.

for rail management it is an excellent instant identification- usually there is more than one or even two tracks, and if there is a problem on one of the tracks, this sort of thing identifies the correct one instantly.

similar terms are used on European and even in the USA. I'd be most surprised if this is not used in Israel rail as well.
it is certainly used on the London Underground, HK's rail system.... even Chinese rail!
 

easylivin

New member
רכבות חוזרות: בפורמט ידידותי יותר לצפייה

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
רכבות חוזרות: בפורמט ידידותי יותר לצפייה
 

easylivin

New member
ורכבות פורשות.

לו"ז "מהפכה" - רכבות חוזרות
לילה צח!
מצ"ב לו"ז הרכבת שיופעל מיום 22.3. הלו"ז נושא ברכבת את התואר המכביד "מהפכה", אך דומני שלאחר דיון ממצה שנערך בפורום, התחושה היא בעיקר של מהפכה על אש קטנה. הנכם מוזמנים להעיר את הערותיכם והארותיכם.
ורכבות פורשות.
(מקווה שהלו"ז הסופי שיתפרס באתר הרכבת יהיה בפורמט PDF.)
 
מצב
הנושא נעול.
למעלה